wiciok Posted March 8, 2015 Report Share Posted March 8, 2015 Dokładne rozdzielenie tematyki to istotnie jest główny problem takiego rozwiązania, niemniej jednak gdyby użytkownicy orientowali się gdzie i co w danej chwili piszą to miało by to marginalne znaczenie. Dobra, kończmy ten OT. Quote Link to post Share on other sites
StrzeLuk Posted March 9, 2015 Report Share Posted March 9, 2015 (edited) To ja powiem to tak. Robiłem zmianę sprężyny na Guardera M130 i od razu jak rozbierałem GB to zmieniłem tłok na SHS z metalowymi zębami oraz głowicę tłoka i cylindra na Ultimate. Taki zestaw od razu zmielił mi stockowe zębatki na stockowej baterii. Przy zmianie zębatek na SHS 200:100 zmieniłem od razu dyszę na ACM 20,9mm (podobno, nie mierzyłem bo nie mam czym a na opakowaniu nie ma takiej informacji). Całość jest ładnie uszczelniona. Od razu powiem, że sprężyna Guardera 130 w porównaniu ze "120" stokową to przepaść jeżeli chodzi o moc. Jest zdecydowanie dłuższa i mocniejsza. Bardzo ciężko się ją pakuje do GB. Teraz wszystko poskładane, wypodkładkowane, przesmarowane i działa całkiem dobrze... z jednym ale... magazynek praktycznie nie podaje kulek. Najczęściej podaje co drugą. Nie jest to kwestia zacinek w HU. Pierwsze wrażenie jest takie, że albo mam za długa dyszę i nie cofa się ona na tyle żeby weszła kulka i tutaj jest zacinka (kulka przycinana jest przez dyszę w połowie wejścia do komory) i przy drugim strzale kulka jest dopchnięta przez następną, albo co się zesrało z popychaczem (nie wykluczam, że te zacinki "zesrały" popychacz). P.S. Opisuję problem, żeby ewentualnie następcy podobnych modyfikacji nie otwierali wyważonych drzwi. Jak przywrócę sprawność to powiem co pomogło. P.S.2 Wymiana prawie całości GB nie przyczyniła się do zmniejszenia "metaliczności" dźwięku oddawanego przy strzale. Dalej jest metaliczny podźwięk. Mam wrażenie, że to może być kwestia luzu lufy wewnętrznej, która przy strzale drga i dzwoni w lufie zewnętrznej. Edited March 9, 2015 by StrzeLuk Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted March 9, 2015 Report Share Posted March 9, 2015 Ten post udowadnia, że to była dupa, a nie tuning. Do tego snujesz jakieś błędne domysły. Jest sporo osób używających sp130 (a nie M130, bo Guarder takich nie produkuje btw) na stockowych zębach, w tym ja. Jednak ani mi, ani innym nic od razu nie padło. Widocznie małe masz pojęcie o poprawnym montażu. Z tym dzwonieniem lufy to już w ogóle niszczysz system. Pomijając fakt że brzęczenie pochodzi z gearboxa. Z moich informacji wynika, że nie ma tam żadnych luf. Brzęczenie pochodzi od luźnej sprężyny... wystarczy wmontować dłuższą, jak wspomniany Guarder i dodatkowo ograniczyć jej miejsce łożyskowaną prowadnicą i głowicą. Chociaż czasem to na wyrost, bo zazwyczaj wystarcza sama sprężyna. Quote Link to post Share on other sites
StrzeLuk Posted March 9, 2015 Report Share Posted March 9, 2015 Ten post udowadnia, że to była dupa, a nie tuning. Do tego snujesz jakieś błędne domysły. Jest sporo osób używających sp130 (a nie M130, bo Guarder takich nie produkuje btw) na stockowych zębach, w tym ja. Jednak ani mi, ani innym nic od razu nie padło. Przecież nigdzie nie napisałem, że stokowe od razu padają. Napisałem, że mi padły. Widocznie małe masz pojęcie o poprawnym montażu. Z tym dzwonieniem lufy to już w ogóle niszczysz system. Pomijając fakt że brzęczenie pochodzi z gearboxa. Skąd wiesz skąd pochodzi dzwonienie u mnie? Strzelałeś z mojej repliki? Z moich informacji wynika, że nie ma tam żadnych luf. No jak nie masz lufy to przepraszam :icon_smile: Brzęczenie pochodzi od luźnej sprężyny... wystarczy wmontować dłuższą, jak wspomniany Guarder i dodatkowo ograniczyć jej miejsce łożyskowaną prowadnicą i głowicą. Chociaż czasem to na wyrost, bo zazwyczaj wystarcza sama sprężyna. No więc jak wytłumaczysz, że brzęczy dalej pomimo wymiany praktycznie całości w GB? Może sprężynę źle włożyłem? Co? Standardowe "nie mam nic do powiedzenia, ale się wypowiem"... Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted March 9, 2015 Report Share Posted March 9, 2015 (edited) Przecież nigdzie nie napisałem, że stokowe od razu padają. Napisałem, że mi padły. Dokładnie, to dowodzi temu, że nie masz doświadczenia w babraniu się przy tuningach. Też nie mam praktyki, więc daję to osobie która robi to solidnie. Oczywiście AOE na tłoku zrobiłeś, zębatki wypoziomowałeś, odpowiednio dobrze nasmarowałeś, czy włożyłeś nowe części i liczyłeś, że będą pasować z marszu? Skąd wiesz skąd pochodzi dzwonienie u mnie? Strzelałeś z mojej repliki? Specna to Specna. Mam dwie, mam też znajomych ze Specnami. Widocznie nie należymy do tej elity co Ty, więc nasze egzemplarze nie mają takich bajerów. No jak nie masz lufy to przepraszam :icon_smile: Nie cwaniakuj wycinkami, tylko kopiuj całość wypowiedzi. Z tym dzwonieniem lufy to już w ogóle niszczysz system. Pomijając fakt że brzęczenie pochodzi z gearboxa. Z moich informacji wynika, że nie ma tam żadnych luf. No więc jak wytłumaczysz, że brzęczy dalej pomimo wymiany praktycznie całości w GB? Może sprężynę źle włożyłem? Co? Standardowe "nie mam nic do powiedzenia, ale się wypowiem"... Możesz wymienić nawet całą replikę. Jak składasz źle to i tak będzie buczeć. Proszę, na filmiku Specnuch z wymienionymi w gearboxie jedynie Guarderem sp90, dyszą i podstawowym wypodkładkowaniem oraz smarowaniem. Nie rzęzi. Gra muzyczka, bo fragment wycięty z jakiegoś starego filmu. Edited March 9, 2015 by MrMCET Quote Link to post Share on other sites
StrzeLuk Posted March 9, 2015 Report Share Posted March 9, 2015 Dobra, nie ma sensu ciągnąć tej dyskusji dalej. Na pewno włożyłem sprężynę na lewą stronę i dlatego u mnie dzwoni. Jak znajdę źródło problemu z niepodawaniem kulek i dźwiękami to napiszę co i jak. Quote Link to post Share on other sites
inquisition_mariaczi Posted March 10, 2015 Report Share Posted March 10, 2015 (edited) Opiszę krótko historię grzebania w mojej SA-B04. Na początek wymiana: - kabli (+ mosfet), batki (Redox 7,4 1400 20C), - gumka (G&G zielona), - dysza (SHS), - tłok (jakiś ze stalowymi zębami), - głowica tłoka (SHS). W tym momencie można powiedzieć, że na poziomie GB uzyskałem zadowalającą szczelność. Głowica cylindra, jak na razie, stockowa ale trzyma szczelność. ROF na stockowym silniku słaby. FPS - ok 360 - czyli do specyfikacji jeszcze kawałek:) Postanowiłem za niewielkie pieniądze sprawić sobię: - komorę hop-up - czerwona Element - nie polecam. Kolega kupował tę komorę w tym samym czasie i też z niej zrezygnował. Z tą komorą, co prawda, uzyskałem 420 FPSów, ale po jakimś czasie były podwójne strzały. Na próbę zamieniłem na chwilę zespół komory i lufy na stockowy (HK od JG, ale pewności nie mam) - 450 stabilnych FPSów i strzelała jak złoto. Tak przytuliłem: - komorę King Arms i gumkę Systema, - silnik Tornado F1 High Torque. Lufa zaczęła siedzieć ciasno w komorze, jak nigdy. ROF zadowalający. Jak na razie bez podwójnych strzałów, FPSy nie pomierzone... No to już pomierzone: 450 +/-5 FPSów, a replika (dzięki komorze KA, gumce i dyszy SHS) strzela jak złoto, na pohybel tym, którzy ją wyprodukowali:) Edited March 10, 2015 by inquisition_mariaczi Quote Link to post Share on other sites
arcy_ksiaze Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Witam wszystkich. Czy po wsadzeniu bore upa Guardera do M16 (model SA-B06) dysza z tego zestawu będzie dobrze współpracowała z stockową komorą hop up? Czy trzeba od razu zamawiać inną komore hop up, lub inną dyszę? Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Trzeba zmienić komorę/dyszę. Komora np. KA, jeśli dysza to o podanej wcześniej długości. Quote Link to post Share on other sites
OlszakLeeds Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 (edited) Witam, Mam zamiar zkupic emke Spenca Arms. Planuje wymiec nastepujace element + podkladkowanie i wymiana kabli. Wszystko zlece GF przy zakupie repliki. Gumka Hop – http://gunfire.pl/pr...-up-czarna.html Dysza SHS – http://gunfire.pl/pr...ik-typu-M4.html Komora Hop - http://gunfire.pl/product-pol-1152195492-Komora-Hop-Up-M4-SHS.html Czy ta dysza bedzie pasowac do komory bez koniecznosci spilowywania? Jest dluzsza niz oryginalna 23.45mm vs 20.9mm. Z tego co przeczytalem to dysze SHS nie zbyt pasuja do komory od Spency I trzeba je pilowac. Wystepuja problem z podawaniem kulek itd. Jesli cos pokrecilem gory sorry. Dziekuje za pomoc I wyrozumialosc! Pozdrawiam Edited March 26, 2015 by OlszakLeeds Quote Link to post Share on other sites
suharex Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Nie pasują, trzeba piłować Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Dysza M4 SHS do stocka nie pasuje, ale do komory M4 SHS już tak. Quote Link to post Share on other sites
OlszakLeeds Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Dzieki za odpowiedz. Czyli jesli zamienie stockowa komore na SHS to bedzie ok? Idac dalej czy ta komora ktora wybralem bedzie pasowac do Specny? Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Plz, ktoś w ogóle wszedł w odnośniki albo przeczytał dokładnie pytanie? Dysza z linka to nie jest zwykła dysza shs do m4 (21,4mm), tylko jakieś dziwadło mające 23,45mm. Jeśli to nie jest błąd w opisie to nie ma szans żeby to działało z jakąkolwiek komorą. Quote Link to post Share on other sites
OlszakLeeds Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Tez sie zastanawialem czy to aby nie blad... GF ma dwie dysze od SHS dedykowane do m4 , w jednej brak opisu dlugosci a druga ta z linku 23.45mm... Quote Link to post Share on other sites
OlszakLeeds Posted March 27, 2015 Report Share Posted March 27, 2015 Czy w ta dysza bedzie lepiej pasowac niz ta od SHS? http://gunfire.pl/product-pol-1152201211-Uszczelniona-dysza-do-replik-typu-M16-M4.html Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted March 28, 2015 Report Share Posted March 28, 2015 W społeczeństwie już umiera sposób czytania ze zrozumieniem chociażby minimalnym. OLszakLeeds prześledź temat i drogą dedukcji i funkcji czytania opisu przedmiotu sam się domyśl czy będzie pasować. Ludzie złoci myślenie nie boli ! Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted April 1, 2015 Report Share Posted April 1, 2015 Informacyjnie, SHS 12:1 + M100 (SHS) + High Speed G&P M120 + 11.1V LiPo = 35 rps + oszlifowanie ostatnich zębów stockowego tłoka, więc raczej tu kończy się jego wytrzymałość :D Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted April 2, 2015 Report Share Posted April 2, 2015 Sprawdzał ktoś jakie szkielety wchodzą do Specn? KWA, TM robią v2 8mm z szybką wymianą, ale czy pasują? Pytam na wypadek, gdyby szkielet pękł po gwarancji. Po 4 miesiącach użytkowania pękł... mam nadzieję, że GF ma jakieś i nie będzie problemu z wymianą na gwarancji... Quote Link to post Share on other sites
flinston20 Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Gumki zielonej nie bierz bo są problemy z nadmiernym podkręcaniem kulek przez nią. Lepsza Systema, Madbulle, Promyki. Nie zgodzę się z Tobą bo u mnie śmiga od początku i nie ma problemu z nią żadnego Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Nie musisz. Wiele osób może to potwierdzić. Nie tylko w tym temacie. Quote Link to post Share on other sites
andrewt Posted April 7, 2015 Report Share Posted April 7, 2015 Witam, chciałbym przeprowadzić gruntowny tuning wewnętrzny w swojej replice m4. Proszę o pomoc w doborze części do repliki. Przedział cenowy za, który chcę kupić tuning to 1500zł-2000zł. Cel tuningu to niezawodność, zasięg i zwiększenie mocy do około 450-500fps Długość lufy wewnętrznej to 290mm Z góry dziękuje za pomoc i proszę o spis części które będą wzajemnie dobrze się zgrywały i generowały moc napisaną powyżej. Pozdrawiam Poniżej spis części, które chcę wymienić oraz ich propozycje, jeśli są złe to proszę o zasugerowanie mi innych. ( Do sporej ilości części nie dałem żadnej propozycji, ponieważ nie mam pojęcia jakie będą dobre) Komora hop-up: http://asgrevolution.com.pl/sklep/hop-up/161-komora-ultimate-madbull-hop-up-m4-m16.html Lufa: myślałem nad jakimś promykiem Gumka hop-up: http://asgrevolution.com.pl/sklep/hop-up/400-gumka-hop-up-madbull-srednia-60-do-550fps.html Dystanser: http://asgrevolution.com.pl/sklep/hop-up/29-dystanser-typ-h-hop-up-madbull.html Szkielet GB: http://gunfire.pl/product-pol-1152195366-Aluminiowy-szkielet-gearboxa-V2-CNC-SHS.html Lub: http://taktyczny.com/gearboxy-i-ich-czeci/szkielety-i-kompletne-gearboxy/gearbox-v.2-wzmocniony-2gx-z-oyskami-9mm-kwa.html Dysza: http://redberet.pl/p/138/1152212164/ares-shooter-dysza-m4-m16-dysze-czesci-gearboxa-czesci-replik-elektrycznych.html lub: http://asgrevolution.com.pl/sklep/czesci-gearboxa/94-uszczelniona-dysza-bore-up-guarder-m4-m16.html lub: http://asgrevolution.com.pl/sklep/czesci-gearboxa/551-mocna-szczelna-dysza-shs-acm-do-m4-m16.html Zębatki: Tłok: http://asgrevolution.com.pl/sklep/czesci-gearboxa/184-tlok-tytanowe-zeby-deep-fire.html Lub: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_140&products_id=13144&name=Deep_Fire_-_Tlok_100%_Titanium_-_Full_Teeth_-_DF-CPP23 (to już chyba przesada) lub: http://redberet.pl/p/150/1152222970/tlok-poliweglanowy-modify-tloki-czesci-gearboxa-czesci-replik-elektrycznych.html lub: http://redberet.pl/p/150/1152229300/poliweglanowy-tlok-z-7-stalowymi-zebami-tloki-czesci-gearboxa-czesci-replik-elektrycznych.html Łożyska: Cylinder: Głowica cylindra: Prowadnica sprężyny: Silnik: Sprężyna: jakaś m130 lub m140 Listwa popychacza: MOSFET: Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted April 7, 2015 Report Share Posted April 7, 2015 Może zacznijmy od tego, że za 2k PLN kupisz o wiele lepszą replikę, a doliczając jeszcze z 500 za sprzedaż Specny to wystarczy i na solidny tuning. Quote Link to post Share on other sites
andrewt Posted April 7, 2015 Report Share Posted April 7, 2015 (edited) Wiem, że jest taka możliwość mimo to jednak w każdej replice nawet markowej jest coś do wymiany a ja chcę po prostu część po części wymienić wszystko w tej replice w przyszłości nawet body Więc mam prośbę o doradzenie mi części Edited April 7, 2015 by andrewt Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted April 7, 2015 Report Share Posted April 7, 2015 Komora ok, ale są lepsze, gumka dobra, dystanser gówno, szkielet tylko alu a nie żadne śmieszne 2GX-y, dysza nie ma większego znaczenia - a najlepiej to w ogóle kup borapa, koła zębate myślę najlepiej 18:1 - dobrze i tanio to SHS, wśród lepszych nie mam rozeznania, tłok na pewno nie żaden tytanowy bullshit czy inny stock LCT, łożyska będą w komplecie ze szkieletem, ale jak chcesz drogo i dobrze to Kanzen, cylinder i głowice jak już mówiłem z zestawu BU, prowadnica bez znaczenia, silnik Element UT i od razu nowe koło zębate do niego, sprężyna pewnie SP130, popychacz nie wiem po kiego zmieniać, mosfet to jak już zobaczysz czy będzie potrzebne AB. Oczywiście możliwości jest milion i ile osób tyle opinii. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.