KaczorLsm Posted October 30, 2008 Report Share Posted October 30, 2008 (edited) Po 2 dniach od założenia zamówienia paczka jest u mnie. Wszystko w porządku. Mam jedynie jedno ale: Czy na prawdę nie można zabezpieczyć paczki w inny sposób niż zasypując 3/4 pudełka ścinkami z niszczarki? :) Niemniej paczka doszła szybko, bez problemów z zawartością w nienaruszonym stanie więc cieszę się, że mogę się przyczepić tylko tego jednego :) Edited October 30, 2008 by KaczorLsm Quote Link to post Share on other sites
hnd Posted October 30, 2008 Report Share Posted October 30, 2008 Świetny kontakt mailowy i telefoniczny, szybka wysyłka (dwa dni od wysłania przelewu - czyli nazajutrz od momentu, kiedy sklep dostał pieniądze na konto - kurier zapukał do drzwi). Zawartość paczki oczywiście w pełni zgodna z zamówieniem. Pełne zadowolenie. Quote Link to post Share on other sites
Lambert Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 (edited) A Celina ma czarujący głos... Na szczęście jestem zapracowany i żonaty bo bym się modlił do słuchawki o więcej! ;-) Pozdrawiam, Lambert Edited November 8, 2008 by Lambert Quote Link to post Share on other sites
Darg Posted November 14, 2008 Report Share Posted November 14, 2008 Nie, no to jest super sklep! Wczoraj około 18 złożyłem zamówienie - karabin + tuning LVL1. Dzisiaj miałem telefon i pan z serwisu poinformował mnie że części w stocku i tak już są wzmocnione więc tuning będzie tańszy, i że replika jest przetestowana i gotowa do wysyłki. Normalnie szybciej niż TGV Quote Link to post Share on other sites
wódz Posted November 15, 2008 Report Share Posted November 15, 2008 Miła obsługa i błyskawiczna wysyłka to nie wszystko.W sierpniu 2007 kupiłem w tym sklepie stuningowane AK-47 Tm.Pierwsza strzelanka padł silnik,replika pojechała do serwisu. .Silnik został wymieniony na nowy ,oczywiście za darmo .No i tu zaczynają się schody,ponieważ już na kolejnej strzelance okazało się że po wystrzelaniu 500 kulek siada bateria,pomimo tego że była w pełni naładowana.Tak więc kałach trafił ponownie do serwisu,gdzie stwierdzono że przyczyną problemów był żle naładowana bateria,więc koszty przesyłki i przestrzelenia pokrywam ja.Mijają dwa miesiące a problem pojawia się ze zdwojoną siłą ,oprócz tego cała elektryka w kałachu wraz z silnikiem bardzo mocno się nagrzewała.W tym czasie gwarancja na replikę skończyła się,ale pomimo tego faktu karabinek ponownie został wysłany do serwisu.Pan serwisant stwierdził iż przyczyną usterki jest zbyt słabo dokręcony silnik(sic!). Ten sam problem ale powód jego wystąpienia już nowy!Wprawdzie nie wzięto odemnie opłaty za usługe ale nie zmienia to faktu że problem znów nie został rozwiązany.Tuż po usłudzę wykonanej przez asgshop zerwał mi się tłok ,oraz zębatka(wystrzeliłem może z 200 kulek od czasu gdy replika do mnie wróciła).Tym razem nie chciałem ryzykowac i wymiany tychże części dokonałem we własnym zakresie.Co ciekawe przy rozbieraniu gearboxa okazało się że silnik jest uszkodzony oraz wystąpiło przetarcie się kabli, czego serwisant nie zauważył.Smaczku całej sprawie dodaje fakt iż opisując usługę serwisant twierdził że wystrzelał około trzy tysiące kulek na baterii którą wysłałem razem z bronią,co było rzeczą niemożliwą . Quote Link to post Share on other sites
marzan Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 Wodzu Sprawdziłem historię korespondencji i niestety nie piszesz do końca prawdy. Postaram bardziej naświetlić ową sprawę w poniedziałek, jak tylko w pracy sprawdzę karty serwisowe, aby mieć pewność co do faktów, o których nie wspominasz w swojej opinii. Pozdrawiam Marek Quote Link to post Share on other sites
chochol Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 Smaczku całej sprawie dodaje fakt iż opisując usługę serwisant twierdził że wystrzelał około trzy tysiące kulek na baterii którą wysłałem razem z bronią,co było rzeczą niemożliwą . :) Ze sie wtrace, a jak to Ty stwierdziles? masz jakis licznik kulek w replice? Nie wiem na jakiej podstawie mozesz podwazac czyjas wypowiedz, jesli nie byles swiadkiem naprawy, strzelania. Wez jeszcze pod uwage ze moze Ty cos robisz zle, moze masz uszkodzona ladowarke i nie laduje Ci baterii do konca, albo ladujesz za krotko i stad to zdziwienie ze ktos wystrzelil 3000 kulek a Ty tylko 500. Quote Link to post Share on other sites
wódz Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 Po pierwsze ,nie nie mam żadnego licznika :-P sprawdzałem na replice również inne baterie.Po drugie w wypadku drugiej wysyłki nie mam do serwisanta żadnych pretensji o to iż musiałem zapłacic za wysłanie bo gwarancji już wtedy nie miałem.Chodzi mi wyłacznie o to że nie rozwiązano mojego problemu z bronią,nie stwierdzono uszkodzenia kabli oraz silnika,pomimo tego że chciałem za to zapłacic. NAJMOCNIEJ PRZEPRASZAM ZA TO IŻ NAPISAŁEM O 3 TYSIĄCACH KULEK .NA KARCIE JEST NAPISANE 1800.(WCZEŚNIEJ DO NIEJ NIE ZAJRZAŁEM,BYC MOŻE NA PIERWSZEJ KARCIE BYŁA MOWA O TEJ ILOŚCI-PROSIŁ BYM O SPROSTOWANIE JEŚLI W DOKUMENTACH MA PAN INACZEJ)NIE ZMIENIA TO NATOMIAST FAKTU ŻE PRZED WYMIANĄ SILNIKA I KABLI WYSTRZELENIE 1800 Z TEGO KARABINKA BYŁO NIE MOŻLiWE. - Przed zamieszczeniem opinii zapoznaj się z wątkiem z zasadami. - W sytuacjach spornych zabieraj głos jedynie po ostygnięciu emocji i uprzednim skontaktowaniu się ze sklepem w celu wyjaśnienia sprawy. - Konta osób, dopuszczających się pomówień lub szantażu na sklepie, będą blokowane. Przypominam! Nie pisz dużymi literami! Szmer. Quote Link to post Share on other sites
Spicmir Posted November 17, 2008 Report Share Posted November 17, 2008 A ja tam na ASGshop nie dam złego powiedzieć . Czerwiec tego roku zamówione g3/sar + lvl tune3 Następny dzień dzwoni do mnie servis asg i okazuje się ze kupując replikę Ca wybrałem "kogos tam" innego tuning prostuje sprawę ale nie do końca bo wybieram słabszy niż chciałem tun [ śpię w dzień po 14h pracy] po kilku godzinach wstałem prawie wyspany i zadowolony po czym przebudzenie ze o k.... powiedziałem im nie ten lvl co chciałem .Dzwonie do servisu tłumacze się i przepraszam i słyszę okej nie ma sprawy zobaczymy co się da zrobić. Już przy odbiorze całego zamówienia [ w którego skład wchodziła mi. batka stick 8.4v ] przemiła p.Celina raczyła się upewnić w czy na pewno mi o taka batke chodzi bo mój nowy SAR na niej nie polata. Profesjonalizm i Poświecenie . Quote Link to post Share on other sites
marzan Posted November 17, 2008 Report Share Posted November 17, 2008 Witam! A wiec Wodzu, na początek parę faktów: Replika wraz z usługą tuningu została zakupiona 10 sierpnia 2007r. Ogólnie z tego co widzę replika była na serwisie 3 razy w tym ostatni raz 4 kwietnia 2008 a więc całkiem dawno temu. Nie licząc wymiany silnika w ramach gwarancji wszystkie Twoje problemy zawsze dotyczyły problemu zbyt szybkiego wyczerpywania się baterii. W skutek czego replika nie oddawała strzałów tyle ile powinna. Zakupiłeś wolno ładowarkę oraz baterię NiCd SANYO RC 9,6V 1600mAh. Jest to bardzo dobra bateria lecz posiada tzw efekt pamięci i powinna być odpowiednio obsługiwana (jeżeli ma się zwykłą wolno ładowarkę). Na serwisie okazało się, że bateria posiada tzw efekt pamięci i po odpowiednim formatowaniu pakietu, replika normalnie działała i wystrzeliwała poprawną ilość kulek. Następnie w mailu wysłanym 19 lutego zadałem Ci następujące pytanie: Jak podczas ładowania sprawdzałeś napięcie baterii i stan pojemności? Zadałem pytanie, ponieważ napisałeś w wiadomości coś takiego: „Po raz drugi wystąpił podobny problem : bateria Sanyo 9,6v 1600Mah rozładowywuje się po wystrzeleniu 600 pomimo ze była właściwie ładowana(zwykła wolnoładowarka Ansman taka jaką się daje z karabinami) po oddaniu 2,3 serii następuje znaczne nagrzanie okablowania oraz silnika. Poprzednim razem wysłełem państwu replike i stwierdzono co następuje : -bateria nie właściwie ładowana -została ona przeformatowana -od tamtego czasu (październik 07 ) do początków Stycznia wszystko było OK .” A więc jak sam napisałeś po ostatniej wizycie i formatowaniu baterii wszystko było ok. Jednak znowu po pewnym czasie dopuściłeś do powstania efektu pamięci spowodowanego złą obsługą akumulatora. Oczywiście na moje pytanie nie podałeś odpowiedzi... Zaproponowałem Ci, że możemy ową baterię znowu Ci sformatować. Następnie na początku maja 2008r napisałeś, że masz problem z repliką ponieważ zaczęła strzelać na 3 metry i podejrzewasz, że tłok mógł się uszkodzić. Odpisałem Ci abyś skontaktował się w tej sprawie z serwisem i jak się nie da nic zrobić na odległość to przyjmiemy replikę na naprawę gwarancyjną. Potem kontakt się urwał. Teraz piszesz, że zerwał Ci się tłok oraz zębatka. Jest to o tyle dziwne, że przy takich uszkodzeniach nie ma fizycznej możliwości, aby replika strzelała nawet na 3 metry. Nagle po paru ładnych miesiącach piszesz negatywna opinię na forum jakoby po rozkręceniu repliki twierdzisz, że nasz serwis nie rozwiązał problemu. Dodatkowo sugerujesz, uszkodzenie silnika oraz kabli. Powiedz mi proszę jak to możliwe, że przez te miesiące replika działała na tych uszkodzonych kablach i silniku? Twój „smaczek” jak to określiłeś na końcu Twojej opinii, dotyczący ilości strzałów podanej przez serwisanta. Oczywiście przeprosiłeś za tą wypowiedz bo była ona nie prawdziwa, lecz pokazuje to jak podchodzisz do całej sprawy i jak owa opinia została napisana… Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted November 17, 2008 Report Share Posted November 17, 2008 A ja uwielbiam posty Marzana w tym temacie. Daje mi to jedno do myślenia zawsze. Jak bardzo ten sklep jest skrupulatnie prowadzony i z jaką dokładnością wszystko notowane. Tylko pozazdrościć. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted November 17, 2008 Report Share Posted November 17, 2008 Ode mnie kolejny + Całkiem spore zamówienie właśnie przyszło (wysłane w piątek po południu, dotarło w poniedziałek po południu). I mają konto w tym samym banku co ja :F = przelew 5cio minutowy ;) Quote Link to post Share on other sites
wódz Posted November 17, 2008 Report Share Posted November 17, 2008 Marzanie! Dlaczego nie wspominasz o tym że po 3 wizycie w waszym serwisie nie stwierdzono złego sformatowania baterii ale niewłaściwie dokręcony silnik?Fakt 3 wizyty jest przez ciebie przemilczany. Mnie tylko zastanawiają dwie rzeczy po pierwsze dlaczego wobec tego samego problemu stwierdzono w dwóch przypadkach wizyty w serwisie dwie różne usterki? A po drugie jakim cudem Pan serwisant nie zauważył uszkodzonego silnika oraz przebicia chodz rozbierał replikę?Obie usterki zauważyłem sam podczas wymiany pękniętej zębatki i zerwanego tłoka .Po wymienieniu tychże części problem z małą liczbą wystrzelonych kulek występował nadal.Dopiero wymienienie kabli i silnika na nowy rozwiązało go.Mam trochę do was żal , oto iż przez parę miesięcy musiałem męczyc się z tym sam ,chodz mogliście problem zdiagnozowac i wyeliminowac już w kwietniu. Quote Link to post Share on other sites
Darg Posted November 17, 2008 Report Share Posted November 17, 2008 Genialnie! Dzisiaj odebrałem paczkę wysłaną w piątek, całkowity ekspres. Replika śmiga jak szalona, wszystko zapakowane starannie i dokładnie. Kilka warstw folii ochronnej oraz bombelkowej i na zewnątrz opakowania i wewnątrz. Wszystko super! asgshop, dzięki za wsparcie! :D Quote Link to post Share on other sites
marzan Posted November 17, 2008 Report Share Posted November 17, 2008 Wodzu Polecam zajrzeć do dokumentów jakie otrzymałeś razem z repliką przy zakupie. Zauważysz tam, iż jest wyraźna informacja na temat śruby silnikowej... Miałem napisać, że wysłałeś do nas replikę bo nie umiałeś pokręcić śrubką? Co by to wniosło do tematu? Regulacja śruby dociskowej silnika (jeżeli dojdzie do takowej potrzeby) jest wykonywana przez klienta w ramach konserwacji (patrz opis na dokumentach, które dostałeś) Oczywiście zdaje sobie sprawę, że nie wszyscy czują się na siłach, aby się tego podjąć i dlatego nie robimy z tym wielkiego halo. Silnik został Ci ustawiony i replika została wysłana z powrotem do Ciebie. I jak zwykle replika przez pewien czas działała dobrze. Dla Twojej informacji jeżeli w AEG śruba puści to może się sama odkręcić lub dokręcić. A źle wyregulowany silnik (nazbyt dokręcony) również przyczynia się do problemu z krótszym działaniem baterii... Piszesz, że masz żal do nas, że musiałeś się męczyć sam z repliką. Powiedz proszę czy chociaż raz odmówiliśmy Ci pomocy? Czy chociaż raz zostałeś zbyty czy „olany” przez nas? Odpowiedz jest prosta: NIE Za ostatnim razem, gdy pisałeś o usterce, że replika strzale na 3 metry otrzymałeś informacje, że możesz wysłać replikę na naprawę gwarancyjną. Nie zrobiłeś tego i urwałeś kontakt, który z obu stron jaki i z Twojej i naszej był wzorowy. Dalej nie wieżę, że replika z zerwanym tłokiem i pękniętą zębatką strzelała Ci na 3 metry. Fizycznie jest to nie możliwe. Co do przebicia na kablu i uszkodzonego silnika to ja się Ciebie zapytałem, jak to jest możliwe, że replika strzelała normalnie po formatowaniu baterii czy też ustawieniu silnika? Wież mi proszę, że replika z przebiciem na kablu i uszkodzonym silnikiem zachowuje nieco inaczej. Zadziwiające jest to, że w miedzy czasie dokonywałeś u nas zakupy a całkiem niedawno zakupiłeś kolejną replikę. I ani słowa o tym, że coś jest nie tak. Nagle po paru miesiącach piszesz negatywa, który na starcie ma nieścisłości. Jak dla mnie wszystkie te fakty powodują, że jest to dość dziwna sprawa... Quote Link to post Share on other sites
Lis Posted November 17, 2008 Report Share Posted November 17, 2008 Wysłałem do asgshopu G36 celem przejrzenia, konserwacji i ewentualnego tuningu. Prosiłem o przejrzenie gearboksa i kontakt ze mną po zmierzeniu prędkości wylotowej. Zmierzone 290 fps mnie nie zadowoliło, więc ustaliliśmy jaki tuning ma zostać wsadzony. Oprócz wymiany sprężyny i paru innych części w gearboksie, miała zostać założona preclufa od M15/AUGa. Do przesyłki nie dołączyłem tłumika płomienia. Ustaliliśmy że w razie potrzeby rozwiercę go do dłuższej lufy sam. Po przyjściu paczki karabin nie strzelał, pomimo działania gearboksa (kulki nie były pobierane). Przez telefon ustaliliśmy, że rozbiorę replikę i zobaczę, co jest grane. Zobaczyłem połamaną komorę HU. Uszkodzenie najpewniej miało miejsce w czasie transportu. Wystająca lufa została wepchnięta nieco do środka a plastikowa komora HU się połamała. Umówiliśmy się na naprawę w ramach gwarancji. Karabin miałem wysłać na koszt asgshopu kurierem, wysłałem na własny koszt pocztą, bo nie sposób było ściągnąć do Żyrardowa kuriera w godzinach, w których ja byłem w domu. Karabin został naprawiony (wymieniona komora HU i gumka), sprawdzono wnętrze gearboksa i przestrzelano go. Dziś trafił do mnie i już działa. Mniej więcej rok wcześniej (pod koniec ubiegłego roku) wysłałem na naprawę i tuning AUGa. Po tuningu dostałem go z powrotem, strzelał, ale na strzelance dość szybko przestał. Przez telefon dowiedziałem się, że przyczyną może być źle naładowana lub słaba bateria. W domu (w cieple) pełna bateria nie mogła ruszyć GB, karabin odesłałem. Okazało się, że silnik był uszkodzony, czego nie zauważył serwisant -- wymieniono mi go na mój koszt (słusznie) a za przesyłkę w obie strony zapłacił asgshop. Ja po prostu chyba nie mam do serwisu asgshopu szczęścia. ;) Quote Link to post Share on other sites
marzan Posted November 17, 2008 Report Share Posted November 17, 2008 Lisie nie do serwisu nie masz szczęścia a do transportu ;-) Z tym g36 to faktycznie lufa nie za fajnie została wbita w transporcie w komorę HU. No ale wszystko wymienione i naprawione 8) Quote Link to post Share on other sites
miloslupsk Posted November 17, 2008 Report Share Posted November 17, 2008 Problem z moim cylindrem PTW błyskawicznie naprawiony. Trzeciego dnia od momentu dostarczenia na serwis, przesyłka była już u mnie. Wszystko w ramach gwarancji. Nic innego mi nie pozostaje jak tylko całej załodze sklepu powiedzieć: DZIĘKUJĘ. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Wolf Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 Kolejne zamówienie, kolejny PLUS. Dobry kontakt mailowy, błyskawiczna realizacja. Quote Link to post Share on other sites
koniu12 Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 Jak zwykle wszystko gitara :D Quote Link to post Share on other sites
Buniek92 Posted November 19, 2008 Report Share Posted November 19, 2008 Ode mnie wielki plus za dbanie o klienta. Gdy okazało się że towaru który zamawiałem nie ma na stanie zostałem o tym poinformowany telefonicznie, paczkę dostałem szybko, gdy miałem problem z założeniem części dostałem instrukcję od sklepu. Jednym słowem Polecam. Quote Link to post Share on other sites
DARKOM Posted December 13, 2008 Report Share Posted December 13, 2008 Chyba najlepszy serwis w kraju .Bardzo dobry kontakt,dobre zaopatrzenie (i aktualne !!!) szybkie wysyłki i dla stałych klientów znaczne rabaty-polecam bardzo ten sklep,wielki + Quote Link to post Share on other sites
hada Posted December 15, 2008 Report Share Posted December 15, 2008 To ja tylko potwierdzę powyższe i dodam, że ten sklep wyznacza standardy co do obsługi na naszym rynku. Quote Link to post Share on other sites
Fear Factor Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 Bez wątpienia kapitalny sklep. Pierwsze zakupy, od razu 1k pln w plecy (replika+kulki), błyskawiczna wysyłka, fachowa obsługa i przy okazji bardzo sympatyczna. Szczególne gratki za czerwoną karteczkę z wynikami chrono repliki. Paczka zapakowana w 3 warstwy, dosłownie kuloodpornie. Dawno nie miałem takiej satysfakcji w wydawaniu pieniędzy. Żal tylko, że takich sklepów jest mało w naszym kraju. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 Kolejne zakupy, lekko poniżej 1k. Wszystko szybko, sprawnie i ceny rewelacyjne! Polecam każdemu. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.