Pazur88 Posted October 24, 2022 Report Share Posted October 24, 2022 Serdecznie zapraszam na grę w klimacie Wielkiej Wojny. Obiecuję, szybką ofensywę i powrót do domu na święta.... może nie każdego i nie wiem na które święta. Organizator: ZHIS Termin: 10 grudzień 2022 (sobota) Miejsce: Szaniec koło Buska Zdroju, województwo Świętokrzyskie. 50.529370, 20.690472 Wpisowe: BRAK Wiek: powyżej 18 lat Rozkład jazdy: 8:00 - Zbiórka 9:00 – Start Brak przerwy. Proponuje się by każdy miał wszystko co potrzebne przy sobie. Oficer Ci powie kiedy masz jeść, pić i odpoczywać. Oznacza to kategoryczny zakaz zdejmowania okularów zarówno podczas posiłku jak i wypróżniania się. Mile widziane wczucie się w klimat i unikanie rozmów na tematy współczesne. 16:00 - Zakończenie Podział mundurowy: Państwa Centralne Niemcy(preferowana opcja stylizacyjna), pozostali sprzymierzeńcy. Idziemy na duże ustępstwa stylizacyjne. Ententa Brytyjczycy(preferowana opcja stylizacyjna), Francuzi, brytyjskie zamorskie oddziały sprzymierzone, pozostali sojusznicy. Limit fps: 350 fps.1,14J (max 370 fps)1,27 J Repliki: Karabiny czterotaktowe jako broń podstawowa dla każdego. Mile widziane repliki historyczne. Strzelby jedynie jako broń awaryjna po wcześniejszym zgłoszeniu. Broń krótka jedynie dla oficerów. Repliki bezpiecznej broni białej. Będzie bezlitośnie testowana na właścicielu. Granaty certyfikowane oraz samoróbki na bazie petard max k 206. Limity amunicji i granatów: Limit amunicji jaką można posiadać przy sobie- około 200 kulek Limit amunicji na całą grę 500 szt (kulki i ich porcjowanie do woreczków strunowych po stronie gracza) Jednorazowe doładowanie 50 szt Procedura doładowania: oficer lub sierżant (za zgodą oficera w dowolnie wybranym czasie ), osobiście lub za pomocą żywego gońca pobiera po jednym woreczku (100szt) kulek na każdego żywego członka oddziału. Doładowywać się mogą jedynie żywi w dowolnie wybranym miejscu na terenie gry. Karabin czterotaktowy 8 kulek w magazynku. Strzelba 4 kulki w magazynku. Pistolety i inna broń krótka 8 kulek. Granaty 8 sztuk na głowę przy sobie. Zasady: Dostępne funkcje: 1. Strzelec-Strzela i ginie. 2. Sanitariusz-Pomocnik medyka. Może leczyć ale kiepsko mu to idzie 1-3 śmierć, 4-5 ranny, 6 nic się nie stało. Sanitariusz jest funkcją zastępczą w przypadku gdy nie zgłosi się medyk. 3. Medyk- . 1 śmierć, 2-5 ranny, 6 nic się nie dzieje. 4.Sierżant- zastępuje oficera jeżeli ten zginie lub nie zgłosi się przed grą. Nie ma gwizdka i nie ma broni krótkiej. 5. Oficer- Ma prawo korzystać z gwizdka i broni krótkiej. Jeżeli nikt nie zgłosi się na medyka i oficera dana strona dostanie jedynie sanitariusza i sierżanta z łapanki. Zasada oddziału: Nie ma samotnego błąkania się po terenie. Po śmierci oficera zarządza sierżant (zastępca) . Gdy zginie, oddział utrzymuje pozycje lub cofa się na najbliższe linie obronne aż do punktu resp. Nie wysyłamy samotnego strzelca za linię wroga czy na skrzydła na misję samobójczą. Działania ofensywne mogą mieć minimalny 2 osobowy skład oficer lub sierżant + inny gracz(wyprawa po jeńca). Członkowie oddziału utrzymują stały kontakt wzrokowy lub dźwiękowy(gębowy). Pojedynczy gracz może zostać wysłany jedynie na własne tyły. Granaty 3 m trup, 5 m ranny. Jeżeli stałeś poza promieniem rażenia a mimo to oberwałeś to będąc honorowym graczem zgłaszasz, że jesteś ranny. Granaty dymne: nie ważne jaki kolor każdy jest traktowany jako gaz bojowy. Drut kolczasty: Drut jest nieprzekraczalny. Montowanie i rozmontowywanie jedynie poprzez wyrwanie kołka do którego przywiązano „drut” lub przecięcie nożycami Zakaz rzucania się na drut. Zakaz rzucania na drut gałęzi i innych elementów. Dotykanie drutu skutkuje….niczym. Drut montujemy w jednym miejscu na kołku, nie można się przeczołgać pod nim ani przeskoczyć. Brak deklaracji "dostałeś". Broń biała: Każde trafienie oznacza, że jesteś ranny i potrzebujesz medyka. Liczymy na honorowe przyznania się do wyraźnych trafień. Trafiamy w całą sylwetkę poza głową, szyją i kroczem. Trafienie w palce dłoni się liczy, trafienie w ładownice się liczy, trafienie w plecak musi być odczuwalne dla oponenta i liczy się. Można blokować ciosy repliką broni białej i repliką broni palnej (liczymy się jednocześnie z tym, że obie mogą zostać uszkodzone). Nie dotykamy wyposażenia wroga, to nie zapasy, można to robić jedynie repliką broni białej albo kulką. Nie chcesz walczyć wręcz? Strzelaj, uciekaj, poddaj się. Jeńcy: każdy kto podnosi ręce do góry może zostać jeńcem. Nie musi być ranny. Zostaje rozbrojony automatycznie poprzez poddanie się(podnosząc ręce w górę). Jeniec nie może uciekać. Jedynie oficer może go przesłuchać (o ile zna język przesłuchiwanego lub więzień zna język oficera) i widzi taką potrzebę. Zadaje się dwa pytania na które trzeba udzielić prawdziwej i wyczerpującej wypowiedzi. Jeniec pozostaje w niewoli max 3 minuty od pojmania. Po tym czasie zostaje odesłany do obozu jenieckiego czyli biegnie do swojego punktu resp i po wpisaniu na listę godziny, numeru i adnotacji „niewola” (duże N) automatycznie wraca do gry. Zasady ran: Medyk instruuje rannego co do jego stanu i przyszłego losu. Każdy gracz może zostać opatrzony bandażem 1 raz, konieczność powtórnego opatrzenia oznacza zgon. Po dotarciu do rannego medyk spisuje godzinę i nick a następnie rzuca kostką. Rzut kostką z wynikiem 1. Gracz jest martwy (rana była zbyt poważna) Rzut kostką z wynikiem 2-5. Gracz ma ranę średnią (medyk zakłada bandaż na ranę, z uwagi na dystans społeczny bandaż można założyć sobie samemu ale w obecności medyka) Rzut kostką z wynikiem 6. Medyk daje wsparcie psychiczne i można grać dalej (tłumaczy, że jest z nim wszystko w porządku, podmuch wybuchu ogłuszył go i obsypał ziemią, ale krew na mundurze nie jest jego-miał dużo szczęścia tym razem) Sanitariusz(z łapanki) 1-3 śmierć 4-5 ranny, 6 nic się nie stało Respy: Umarłeś to żaden wstyd. Udaj się na punkt resp, na liście uzupełnij numer gracza i godzinę powrotu do gry. Modyfikacje czasu spędzonego na respie, dniu imprezy. Punkty resp rozmieszcza w terenie oficer lub sierżant w porozumieniu z oficerem o ile taki się zgłosił. Są czymś w rodzaju punktów opatrunkowych. Jeżeli wrogi oddział dotrze do punktu może go karnie przenieść o 20 m o ile nadal przy życiu pozostaje oficer(sierżant nie ma prawa przenosić wrogiego punktu resp). W trakcie przenoszenia wszyscy udający się na punkt i przebywający na nim mają jak stado owiec podążać za punktem. Jeżeli w trakcie przenoszenia wybiła godzina powrotu do gry musisz poczekać, aż zostanie zakończona ta operacja i w ramach kulturalnej rozgrywki powiadomić o tym graczy strony przeciwnej. Po udanej akcji pozwalany wrogiej stronie na ponowne wejście do gry. Myślę,że mechanika ta nie będzie często wykorzystywana. Wyposażenie obowiązkowe: Stylizacja/mundur wybranej strony. Cokolwiek by z 20 kroków wyglądać jak wybrana przez nas opcja stylizacyjna. Replika karabin czterotaktowy o mocy 350 fps (max 370) wraz z magazynkami. Kamizelka odblaskowa do oznaczania trupa. Zwykła czerwona szmata może rodzić nieporozumienia jeżeli trafimy na kogoś w czerwonych spodniach. Okulary ochronne. Ołówek Zegarek Wyposażenie przewidziane do wykorzystania w scenariuszu: Saperki, łopatki, szpadle, kopaczki, siekiery Nóż lub scyzoryk do cięcia sznurków przy rozstawianiu „drutu kolczastego” Wyposażenie opcjonalne: Granaty odłamkowe. Repliki broni białej bezpiecznej przy starciu wręcz. Zapisy: tylko i wyłącznie na forum (w starym stylu) Ksywa/pseudonim (najlepiej ta z forum) Stylizacja Numer karty wojskowej (o ile posiadasz) Funkcja(strzelec/dowódca/medyk/sierżant/sanitariusz). I. Państwa Centralne II. Ententa P.S Przepraszam, że dopiero teraz wrzucam temat. W najbliższym czasie mogą nastąpić delikatne erraty co do zasad. Trzon zasad czyli czterotakty na 350 fps zostają bez zmian. Z gruźliczym pozdrowieniem Pazur Quote Link to post Share on other sites
XrayPl Posted October 24, 2022 Report Share Posted October 24, 2022 I. Państwa Centralne 1. XrayPl/mundur/006/Sierżant 2.... II. Ententa Quote Link to post Share on other sites
Cortes Posted October 24, 2022 Report Share Posted October 24, 2022 (edited) I. Państwa Centralne 1. XrayPl/mundur/006/Sierżant 2.... II. Ententa 1. Cortes/brytyjska/xxx/Sierżant nr książeczki wojskowej wpiszę później 2. Edited October 24, 2022 by Cortes redakcja tekstu Quote Link to post Share on other sites
arkusz86 Posted October 24, 2022 Report Share Posted October 24, 2022 I. Państwa Centralne 1. XrayPl/mundur/006/Sierżant 2.... II. Ententa 1. Cortes/brytyjska/xxx/Sierżant nr książeczki wojskowej wpiszę później 2. Arkusz / brytyjska / 018 / Strzelec 3. ... Quote Link to post Share on other sites
Bradley97 Posted October 25, 2022 Report Share Posted October 25, 2022 I. Państwa Centralne 1. XrayPl/mundur/006/Sierżant 2. Bradley/CK/Strzelec II. Ententa 1. Cortes/brytyjska/xxx/Sierżant nr książeczki wojskowej wpiszę później 2. Arkusz / brytyjska / 018 / Strzelec 3. ... Quote Link to post Share on other sites
NightmareSolenn Posted October 25, 2022 Report Share Posted October 25, 2022 I. Państwa Centralne 1. XrayPl/mundur/006/Sierżant 2. Bradley/CK/Strzelec 3. Nightmaresollen/niemiecki/019/Strzelec II. Ententa 1. Cortes/brytyjska/xxx/Sierżant nr książeczki wojskowej wpiszę później 2. Arkusz / brytyjska / 018 / Strzelec 3. ... Quote Link to post Share on other sites
Domin007 Posted October 25, 2022 Report Share Posted October 25, 2022 I. Państwa Centralne 1. XrayPl/mundur/006/Sierżant 2. Bradley/CK/Strzelec 3. Nightmaresollen/niemiecki/019/Strzelec II. Ententa 1. Cortes/brytyjska/xxx/Sierżant nr książeczki wojskowej wpiszę później 2. Arkusz / brytyjska / 018 / Strzelec 3. Lord Czarna Żmija/brytyjska/007/oficer Quote Link to post Share on other sites
Meister Posted October 25, 2022 Report Share Posted October 25, 2022 I. Państwa Centralne 1. XrayPl/mundur/006/Sierżant 2. Bradley/CK/Strzelec 3. Nightmaresollen/niemiecki/019/Strzelec 4. Meister/CK/011/Strzelec II. Ententa 1. Cortes/brytyjska/xxx/Sierżant nr książeczki wojskowej wpiszę później 2. Arkusz / brytyjska / 018 / Strzelec 3. Lord Czarna Żmija/brytyjska/007/oficer Quote Link to post Share on other sites
KubaJozefek Posted October 25, 2022 Report Share Posted October 25, 2022 (edited) I. Państwa Centralne 1. XrayPl/mundur/006/Sierżant 2. Bradley/CK/Strzelec 3. Nightmaresollen/niemiecki/019/Strzelec 4. Meister/CK/011/Strzelec 5. KubaJozefek/Prusy/Sierżant II. Ententa 1. Cortes/brytyjska/xxx/Sierżant nr książeczki wojskowej wpiszę później 2. Arkusz / brytyjska / 018 / Strzelec 3. Lord Czarna Żmija/brytyjska/007/oficer Edited October 25, 2022 by KubaJozefek Quote Link to post Share on other sites
SikorPL Posted October 27, 2022 Report Share Posted October 27, 2022 I. Państwa Centralne 1. XrayPl/mundur/006/Sierżant 2. Bradley/CK/Strzelec 3. Nightmaresollen/niemiecki/019/Strzelec 4. Meister/CK/011/Strzelec 5. KubaJozefek/Prusy/Sierżant II. Ententa 1. Cortes/brytyjska/xxx/Sierżant nr książeczki wojskowej wpiszę później 2. Arkusz / brytyjska / 018 / Strzelec 3. Lord Czarna Żmija/brytyjska/007/oficer 4. Sikor / brytyjska / strzelec Quote Link to post Share on other sites
Loczekk96 Posted October 28, 2022 Report Share Posted October 28, 2022 I. Państwa Centralne 1. XrayPl/mundur/006/Sierżant 2. Bradley/CK/Strzelec 3. Nightmaresollen/niemiecki/019/Strzelec 4. Meister/CK/011/Strzelec 5. KubaJozefek/Prusy/Sierżant II. Ententa 1. Cortes/brytyjska/xxx/Sierżant nr książeczki wojskowej wpiszę później 2. Arkusz / brytyjska / 018 / Strzelec 3. Lord Czarna Żmija/brytyjska/007/oficer 4. Sikor / brytyjska / strzele 5. Sit Christopher/ Brytyjczyk/ strzelec Quote Link to post Share on other sites
pete_asg Posted October 29, 2022 Report Share Posted October 29, 2022 I. Państwa Centralne 1. XrayPl/mundur/006/Sierżant 2. Bradley/CK/Strzelec 3. Nightmaresollen/niemiecki/019/Strzelec 4. Meister/CK/011/Strzelec 5. KubaJozefek/Prusy/Sierżant II. Ententa 1. Cortes/brytyjska/xxx/Sierżant nr książeczki wojskowej wpiszę później 2. Arkusz / brytyjska / 018 / Strzelec 3. Lord Czarna Żmija/brytyjska/007/oficer 4. Sikor / brytyjska / strzele 5. Sit Christopher/ Brytyjczyk/ strzelec 6. Peter C. Hawke (Pit) / brytyjska / strzelec Quote Link to post Share on other sites
Michael Knochman Posted November 3, 2022 Report Share Posted November 3, 2022 I. Państwa Centralne 1. XrayPl/mundur/006/Sierżant 2. Bradley/CK/Strzelec 3. Nightmaresollen/niemiecki/019/Strzelec 4. Meister/CK/011/Strzelec 5. KubaJozefek/Prusy/Sierżant 6. Michael/Prusy/Sierżant (nr karty uzupełnie poźniej) II. Ententa 1. Cortes/brytyjska/xxx/Sierżant nr książeczki wojskowej wpiszę później 2. Arkusz / brytyjska / 018 / Strzelec 3. Lord Czarna Żmija/brytyjska/007/oficer 4. Sikor / brytyjska / strzele 5. Sit Christopher/ Brytyjczyk/ strzelec 6. Peter C. Hawke (Pit) / brytyjska / strzelec Quote Link to post Share on other sites
GregorrW Posted November 3, 2022 Report Share Posted November 3, 2022 I. Państwa Centralne 1. XrayPl/mundur/006/Sierżant 2. Bradley/CK/Strzelec 3. Nightmaresollen/niemiecki/019/Strzelec 4. Meister/CK/011/Strzelec 5. KubaJozefek/Prusy/Sierżant 6. Michael/Prusy/Sierżant (nr karty uzupełnie poźniej) 7. Gregor/Prusy/Medyk II. Ententa 1. Cortes/brytyjska/xxx/Sierżant nr książeczki wojskowej wpiszę później 2. Arkusz / brytyjska / 018 / Strzelec 3. Lord Czarna Żmija/brytyjska/007/oficer 4. Sikor / brytyjska / strzele 5. Sit Christopher/ Brytyjczyk/ strzelec 6. Peter C. Hawke (Pit) / brytyjska / strzelec Quote Link to post Share on other sites
Laneator Posted November 12, 2022 Report Share Posted November 12, 2022 Witam, Cesarz Franciszek Józef wzywa do boju więc będę, herbatniki drżyjcie ;-) Horst/CK/Strzelec Quote Link to post Share on other sites
Loczekk96 Posted November 14, 2022 Report Share Posted November 14, 2022 I. Państwa Centralne 1. XrayPl/mundur/006/Sierżant 2. Bradley/CK/Strzelec 3. Nightmaresollen/niemiecki/019/Strzelec 4. Meister/CK/011/Strzelec 5. KubaJozefek/Prusy/Sierżant 6. Michael/Prusy/Sierżant (nr karty uzupełnie poźniej) 7. Gregor/Prusy/Medyk 8. Horst/CK/Strzelec II. Ententa 1. Cortes/brytyjska/xxx/Sierżant nr książeczki wojskowej wpiszę później 2. Arkusz / brytyjska / 018 / Strzelec 3. Lord Czarna Żmija/brytyjska/007/oficer 4. Sikor / brytyjska / strzele 5. Sir Christopher/ Brytyjczyk/ strzelec 6. Peter C. Hawke (Pit) / brytyjska / strzelec Quote Link to post Share on other sites
Mekar Posted November 14, 2022 Report Share Posted November 14, 2022 I. Państwa Centralne 1. XrayPl/mundur/006/Sierżant 2. Bradley/CK/Strzelec 3. Nightmaresollen/niemiecki/019/Strzelec 4. Meister/CK/011/Strzelec 5. KubaJozefek/Prusy/Sierżant 6. Michael/Prusy/Sierżant (nr karty uzupełnie poźniej) 7. Gregor/Prusy/Medyk 8. Horst/CK/Strzelec 9. Mękar/Prusy/017/Strzelec II. Ententa 1. Cortes/brytyjska/xxx/Sierżant nr książeczki wojskowej wpiszę później 2. Arkusz / brytyjska / 018 / Strzelec 3. Lord Czarna Żmija/brytyjska/007/oficer 4. Sikor / brytyjska / strzelec 5. Sir Christopher/ Brytyjczyk/ strzelec 6. Peter C. Hawke (Pit) / brytyjska / strzelec Quote Link to post Share on other sites
Loczekk96 Posted November 15, 2022 Report Share Posted November 15, 2022 I. Państwa Centralne 1. XrayPl/mundur/006/Sierżant 2. Bradley/CK/Strzelec 3. Nightmaresollen/niemiecki/019/Strzelec 4. Meister/CK/011/Strzelec 5. KubaJozefek/Prusy/Sierżant 6. Michael/Prusy/Sierżant (nr karty uzupełnie poźniej) 7. Gregor/Prusy/Medyk 8. Horst/CK/Strzelec 9. Mękar/Prusy/017/Strzelec II. Ententa 1. Cortes/brytyjska/xxx/Sierżant nr książeczki wojskowej wpiszę później 2. Arkusz / brytyjska / 018 / Strzelec 3. Lord Czarna Żmija/brytyjska/007/oficer 4. Sikor / brytyjska / strzelec 5. Peter C. Hawke (Pit) / brytyjska / strzelec Quote Link to post Share on other sites
DBWReserve Posted November 16, 2022 Report Share Posted November 16, 2022 20 godzin temu, Loczekk96 napisał: I. Państwa Centralne 1. XrayPl/mundur/006/Sierżant 2. Bradley/CK/Strzelec 3. Nightmaresollen/niemiecki/019/Strzelec 4. Meister/CK/011/Strzelec 5. KubaJozefek/Prusy/Sierżant 6. Michael/Prusy/Sierżant (nr karty uzupełnie poźniej) 7. Gregor/Prusy/Medyk 8. Horst/CK/Strzelec 9. Mękar/Prusy/017/Strzelec II. Ententa 1. Cortes/brytyjska/xxx/Sierżant nr książeczki wojskowej wpiszę później 2. Arkusz / brytyjska / 018 / Strzelec 3. Lord Czarna Żmija/brytyjska/007/oficer 4. Sikor / brytyjska / strzelec 5. Peter C. Hawke (Pit) / brytyjska / strzelec DBWReserve / mogę być jako Brytyjczyk lub KuK /strzelec Quote Link to post Share on other sites
Domin007 Posted November 17, 2022 Report Share Posted November 17, 2022 17 godzin temu, DBWReserve napisał: DBWReserve / mogę być jako Brytyjczyk lub KuK /strzelec Dla balansu rozgrywki i zachowania realiów historycznych chodź z nami. Quote Link to post Share on other sites
DBWReserve Posted November 17, 2022 Report Share Posted November 17, 2022 Zobaczymy czekam jeszcze na kumpla by się określić może zrobimy carski korpus ekspedycyjny musimy się dogadać bo i carskie mundury mamy Quote Link to post Share on other sites
Misiek360 Posted November 21, 2022 Report Share Posted November 21, 2022 I. Państwa Centralne 1. XrayPl/mundur/006/Sierżant 2. Bradley/CK/Strzelec 3. Nightmaresollen/niemiecki/019/Strzelec 4. Meister/CK/011/Strzelec 5. KubaJozefek/Prusy/Sierżant 6. Michael/Prusy/Sierżant (nr karty uzupełnie poźniej) 7. Gregor/Prusy/Medyk 8. Horst/CK/Strzelec 9. Mękar/Prusy/017/Strzelec II. Ententa 1. Cortes/brytyjska/xxx/Sierżant nr książeczki wojskowej wpiszę później 2. Arkusz / brytyjska / 018 / Strzelec 3. Lord Czarna Żmija/brytyjska/007/oficer 4. Sikor / brytyjska / strzelec 5. Peter C. Hawke (Pit) / brytyjska / strzelec 6. Misiek / włoska / 012 / strzelec Quote Link to post Share on other sites
Mickiewicz Posted November 22, 2022 Report Share Posted November 22, 2022 I. Państwa Centralne 1. XrayPl/mundur/006/Sierżant 2. Bradley/CK/Strzelec 3. Nightmaresollen/niemiecki/019/Strzelec 4. Meister/CK/011/Strzelec 5. KubaJozefek/Prusy/Sierżant 6. Michael/Prusy/Sierżant (nr karty uzupełnie poźniej) 7. Gregor/Prusy/Medyk 8. Horst/CK/Strzelec 9. Mękar/Prusy/017/Strzelec II. Ententa 1. Cortes/brytyjska/xxx/Sierżant nr książeczki wojskowej wpiszę później 2. Arkusz / brytyjska / 018 / Strzelec 3. Lord Czarna Żmija/brytyjska/007/oficer 4. Sikor / brytyjska / strzelec 5. Peter C. Hawke (Pit) / brytyjska / strzelec 6. Misiek / włoska / 012 / strzelec 7. Mickiewicz / brytyjska / strzelec Quote Link to post Share on other sites
KubaJozefek Posted November 22, 2022 Report Share Posted November 22, 2022 I. Państwa Centralne 1. XrayPl/mundur/006/Sierżant 2. Bradley/CK/Strzelec 3. Nightmaresollen/niemiecki/019/Strzelec 4. Meister/CK/011/Strzelec 5. KubaJozefek/Prusy/Oficer 6. Michael/Prusy/Sierżant (nr karty uzupełnie poźniej) 7. Gregor/Prusy/Medyk 8. Horst/CK/Strzelec 9. Mękar/Prusy/017/Strzelec II. Ententa 1. Cortes/brytyjska/xxx/Sierżant nr książeczki wojskowej wpiszę później 2. Arkusz / brytyjska / 018 / Strzelec 3. Lord Czarna Żmija/brytyjska/007/oficer 4. Sikor / brytyjska / strzelec 5. Peter C. Hawke (Pit) / brytyjska / strzelec 6. Misiek / włoska / 012 / strzelec 7. Mickiewicz / brytyjska / strzelec Quote Link to post Share on other sites
SikorPL Posted November 24, 2022 Report Share Posted November 24, 2022 Panowie, niestety nie dam rady przyjechać :-((( I. Państwa Centralne 1. XrayPl/mundur/006/Sierżant 2. Bradley/CK/Strzelec 3. Nightmaresollen/niemiecki/019/Strzelec 4. Meister/CK/011/Strzelec 5. KubaJozefek/Prusy/Oficer 6. Michael/Prusy/Sierżant (nr karty uzupełnie poźniej) 7. Gregor/Prusy/Medyk 8. Horst/CK/Strzelec 9. Mękar/Prusy/017/Strzelec II. Ententa 1. Cortes/brytyjska/xxx/Sierżant nr książeczki wojskowej wpiszę później 2. Arkusz / brytyjska / 018 / Strzelec 3. Lord Czarna Żmija/brytyjska/007/oficer 4. Peter C. Hawke (Pit) / brytyjska / strzelec 5. Misiek / włoska / 012 / strzelec 6. Mickiewicz / brytyjska / strzelec Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.