Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Pakiety LiPo


Recommended Posts

Dowiadywałem się o tą ładowarkę w innym sklepie. Sprzedawca powiedział, że na dłuższą metę może zajechać baterię i lepiej kupić lepszą nawet bez balancera. Ale zaznaczam, że nie mam i nie sprawdzałem osobiście.

Wystarczy, że wytrzyma 20-30 ładowań (1 sezon) i nie spowoduje zapalenia/wybuchu baterii. Przy takich cenach baterii nie-super-ultra-airsoftowych (LINK) można sobie pozwolić na jej zajechanie. Edited by siridar
Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

SIRIDAR, oczywiście, że zdzierają. Ja ładuję lipole taką ładowarką jakoś od wiosny i wszystko jest w jak najlepszym porządku.

Poza tym przy cenach lipoli (ok 80- 100 zł) łatwo policzyć, kiedy zwróciłby się ewentualny zakup extra ładowarki za kilkaset zł. Też miałem taką zajawkę, żeby kupić drogą, z ekranikiem, podłączaniem do kompa itp, ale dałem sobie spokój i jestem zadowolony z tej ładowarki (zwłaszcza, że na ebay kupiłem ją swego czasu chyba za $5)

Link to post
Share on other sites

No dobra...dziś doszła do mnie nowa replika, wyposażona fabrycznie w LiPo (King Arms), niestety nie załączono instrukcji ładowania baterii.

Bateria jest 11,1V 1100mAh, i posiada dwa obwody, jeden standardowy mały wtyk, oraz drugi składający się z czterech kabli z odpowiednia wtyczką.

Sama ładowarka ma mały wtyk, ale jest do niej dołączona przejściówka z balanserem do tego drugiego obwodu.

Może mi ktoś objaśnić jak to działa i jak ładować ten pakiet?

Link to post
Share on other sites

Do ładowarki wtykiem 4 żyłowym (w przypadku baterii 11.1V) podpinasz balancer, a do niego takim samym wtykiem baterię. Ładujesz tak długo jak wskazuje ładowarka.

 

Balancer ma za zadanie naładować każde ogniwo 'oddzielnie'. Żeby się nie okazało, że jedno z ogniw ma 3,5V a drugie 4,5V.

Link to post
Share on other sites

Witam...

 

1. Jak tam poszedł ten test z kąpaniem baterii?

2.

 

Foka:

Ja mam M130 Guardera i jak ostatnio giwera była w ASGShopie przymierzali do niej LiPo 11,2V i podobno szybkostrzelność nie wzrosła jakoś znacząco w porównaniu do 9,6V NiCd.

 

KicpA:

Ja też mam M130 guardera i w połączeniu z magnumem systemy to po podłączeniu 11,1V nie mam singla bo silnik tak szybko kręci. To samo jest na M150. A na 9,6 miałem singla icon_wink.gif

 

To jak to w końcu jest??

 

3. Zjechał mi sie po 2 latach użytkowania mój Intellect 9,6V I nie wiem czy iść z postępem technologicznym, czy wciąż używać NiMh i męczyć się z nimi na mrozie...

 

Mam MP5SD3 z CA i Li-Poli sa idealnym rozwiązaniem do chwytu w wersji SD

Mam tuning zrobiony do ROFa Nie liczyłem ale spory...

 

Mam: Silnik Guarder Revolition czy jakoś tak...

M100 z Prometka

I zębatki Hi-speed z Prometka

 

Na 9,6V mam sporo ROFa i boje się dawac więcej...

 

I nie wiem która Li-Poli jest odpowiednia...:/

 

Punkt drugi mojej sporej wypowiedzi jest chyba nie rozstrzygnięty...

Ale czy 11,1 nie będzie zabójcza dla mojego GB?

 

Pozdrawiam Kristov:)

Link to post
Share on other sites

Sam się zastanawiam jak to jest.

Info jakie znalazłem pakietach LiPo na zbrojowni:

Akumulator Li-Po 11.1V 1000 mAh. Odpowiednikiem tego pakietu w technologii Ni-MH są pakiety 12V 1400mAh, które są większe i cięższe.
Akumulator Li-Po 7.4V 1000 mAh. Odpowiednikiem tego pakietu w technologii Ni-MH są pakiety 8,4V 1400mAh, które są większe i cięższe.
Edited by Biper
Link to post
Share on other sites
I czy jak zamontuje 11.1V to czy musze miec wzmocnione bebechy, aby zwyklych nie zmielilo przy takim napieciu?

To zależy od sprężyny, ale wg. mnie dobrze mieć zapas wytrzymałości na częściach. Przy mocnych sprężynach nie trzeba nic dodatkowo wzmacniać, bo rof będzie niższy, ale przy słabych sprężynach wg. mnie 1 level przewagi w zębach i tłoku by się przydało.

Link to post
Share on other sites

Kristov, są różne 9.6... Porównaj sobie chińskie 9.6 i 9.6 na ogromnych ogniwach i to powiedzmy Sanyo RC...

 

Powiem tak: u mnie w G&P, m120, stockowe zębatki i silnik, łożyska kulkowe 8mm 7.4 li-po dawało rof zadowalający. 9.6 G&P dało rof zauważalnie wyższy.

Link to post
Share on other sites

Ja mam pakiety Mystery, ROF jest wyższy, niż na 12v Intellectach (małe ogniwa).

Zwróćcie uwagę, że ROF zależy także od silnika (ile zdoła pobrać prądu), jak i wydolności prądowej pakietu- pakiet 11,1v o wydajności 15C będzie dawał mniejszy ROF, niż podobny o wydajności 25 czy 30 C.

Link to post
Share on other sites

Z tego co dowiedzałem się z for internetowych dużo zależy od pojemności pakietu..

 

Taki pakiet li-po 7.4v 1000mah 25c zapewnia ok 25A, natomiast 2200mah już ponad 50A a szczytowo potrafią te lepsze nawet mieć wydajność ponad 70A(burst do 15 sek ) czyli wielokrotnie wyższa niż jest w stanie wykorzystać silnik w replice asg. Trzeba jednak brać poprawkę na jakość chińskich pakietów- często tak naprawdę grzeją się i puchną już przy połowie tego co jest na naklejce....

 

Dodatkowo ważne jest to co napisał Wolo- marny silnik nie wykorzysta lipola i tyle.

 

 

Z osobistego na razie niewielkiego doświadczenia z gateriami w takim g36 przesiadka z baterii 8.4v stockowej na np firefoxa 9,6v jest naprawde odczywalna. Chiński lipol 7.4v 1800 25c wydaje mi się że zapewnił jeszcze lepszy rof niż 9.6v ni-hm...

 

 

Moim zdaniem do repliki ze sprężynami poniżej m120 pojemny lipol od 1800mah spokojnie starcza, byle nie było to jakieś 10-12c od chińskiego producenta.

Sam mam od wczoraj ładowarkę e-sky+ zasilacze , teraz usilnie poszukuję batki do giety. Jak już zainstaluję ten wynalazek u siebie i przetestuję to dam znać jak to sobie radzi z repliką ze sprężyną m100-m110...

Link to post
Share on other sites

Ja tam się nie bawiłem w jakieś zastanawianie się, martwienie, a ile woltów, a ile cośtam. Kupiłem i działa. Odpowiedź na spust jest miodzio, a batka mieści się w stock pipe. Czego chcieć więcej? :F

 

PS. na moją decyzję miało wpływ to, że usłyszałem, że ludzie z asgshopu się poprzesiadali na lipole. Nie wiem ile w tym prawdy, ale cóż :)

Edited by Viamortis
Link to post
Share on other sites

Już napisałem że mam 9,6V z Intellecta.

 

No dzięki za informacje chłopaki! ;-)

Może moja kariera z Li-Poli się uda jak ta z Intellectem:D:D

 

Powodzenia! :D

 

Czekam na te testy z wrzuceniem batki do wody:)

 

Test będzie jak wroce do kraju. Jak narazie jeszcze chwile siedze w Sarajevie ;-)

Cierpliwości 8-)

 

pozdrawiam

żylet

Link to post
Share on other sites

Ja tam się nie bawiłem w jakieś zastanawianie się, martwienie, a ile woltów, a ile cośtam. Kupiłem i działa. Odpowiedź na spust jest miodzio, a batka mieści się w stock pipe. Czego chcieć więcej? :F

 

PS. na moją decyzję miało wpływ to, że usłyszałem, że ludzie z asgshopu się poprzesiadali na lipole. Nie wiem ile w tym prawdy, ale cóż :)

 

 

Jaki dokladnie pakiet kupiles, bo tez chce go tak schowac :)

Link to post
Share on other sites

Na ostatnim strzelaniu mała lipolka DualSky 7.4V , jedyna bateria mieszcząca się w chwycie mojego CAR-15, przy temperaturze ok. -5 stopni "przebiła" wszystkie baterie - Jednemu koledze zdążyły paść trzy a ona dalej strzelała jak powinna. Przy 9 letnim gearboxie TM (270 fps) ROF morderczy - 20 kulek z real-capa w może 2-3 sekundy...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...