OFF Posted February 8, 2009 Report Share Posted February 8, 2009 łe.. to za dużo roboty jak dla mnie xd zostanę chyba przy puszce AN/PEQ... ponoc do tych AN/PEQ 4 wchodzi juz LiPo x) Quote Link to post Share on other sites
Liquid Snake Posted February 8, 2009 Report Share Posted February 8, 2009 A przy podobnych osiagach repliki, jak i tak juz gearboxy robia w nich wzmocnione nie lepiej dac 11.1V? Sam chce do swojego HK415[AGM] wstawic taki pakiet. Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted February 8, 2009 Report Share Posted February 8, 2009 Wszystko zapewne zależy od oczekiwań- w replikach pokroju p90 przy ok 350 fps-ach li-po 11.1v zmienia replikę w prawdziwa kosiarkę. Dla wielu osób bateria 7.4v zapewni zupełnie wystarczające osiągi,a nie ryzykujemy szybkiego zużycia elementów gearboxa. Z drugiej strony nie wiem za bardzo jaki rof zapewnia bateria 7.4v w replice ze sprężyną m120 -130. Możliwe zę wtedy 11.1v będzie odpowiedniejsze. Quote Link to post Share on other sites
mars_ Posted February 8, 2009 Report Share Posted February 8, 2009 To żeś doradził koledze... Quote Link to post Share on other sites
Raffee Posted February 8, 2009 Report Share Posted February 8, 2009 Ja mam w swojej emce pakiet 11,1V spring m120 guarder i jestem w zupełności zadowolony reakcja na spuście natychmiastowa rof co prawda duży ale i tak nie jest zle :D Quote Link to post Share on other sites
I3ongo Posted February 8, 2009 Report Share Posted February 8, 2009 11.1V przy 390? ja mam 410 i 7.4 i patrze kiedy tłok mi wyskoczy lufą przy auto, taki rof. Quote Link to post Share on other sites
Aramil Posted February 9, 2009 Report Share Posted February 9, 2009 @I3ongo nie tylko fps'y określają wymagane napięcie ;) Moja replika przy 350 fps na 7,4V nawet nie wystrzeli :P Quote Link to post Share on other sites
I3ongo Posted February 9, 2009 Report Share Posted February 9, 2009 nie no, świetnie sobie zdaję sprawę, że silnik też, sam sprawdzałem, że na np SCARze boyi 400 fps rof w ogóle nie przypomina tego z m4 przy 410. ale stąd morał, zainwestować w silnik, a nie baterię, która będzie zarzynała ten słaby ;) Quote Link to post Share on other sites
OFF Posted February 10, 2009 Report Share Posted February 10, 2009 reakcje na spust macie natychmiastowa przy LiPo? w mojej stockowej batce 8.4V 1100 mam natychmiastowa reakcje na spust na singlu i auto x) - to tak na marginesie ;) Quote Link to post Share on other sites
Darg Posted February 10, 2009 Report Share Posted February 10, 2009 Ja przesiadłem się z NiMH 9,6v 1500mAh na LiPo 11,1v 1250mAh 20C i porównując te dwie baterie na lipoliu jest o niebo lepsza od tej na NiMH. Do tego wystrzeliłem już na lipo z 500 kulek i nadal tak szybko śmiga a na NiMH po 100 już się ociągało. W gunie spring m130 i helicale STU i stockowy silnik CA. ps. OFF jak porównasz z lipo to zmienisz zdanie ;) Quote Link to post Share on other sites
OFF Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 pewnie ,że jest lepsze :) ale żeby móc zmienić batkę na LiPo to trzeba trochę włożyć w karabin jednak :/ wie ktoś gdzie w PL można dorwać LiPo firefox'a ? Darq ile Cię wyniosła zmiana baterii i innych części by móc się cieszyć LiPO? Ja mam o tyle fajnie,że jakbym się chciał przesiąść na LiPo to z kolegą bym kupił ładowarkę mikroprocesorową .. Quote Link to post Share on other sites
Darg Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Lipo kosztowało 78zł na allegro. Ładowarkę a raczej dwie udało mi się zakupić na allegro używane za 80zł ( Taka podstawowa Graupnera czy jak to się zwało i jeszcze taki mały kurdupelek z balancerem) - w tej cenie 80 zł spokojnie można kupić podstawową ładowarkę. Także tyle za ile sprzedałem poprzednią baterię i ładowarkę tyle zainwestowałem w lipo. Jeszcze planuję sam zmajstrować sobie wskaźnik naładowania ogniw z brzęczykiem. Co do karabinu, kable poszły do wymiany i wtyki baterii zamienione na T-connectory. Inne części? To było tak, że nie modyfikowałem go specjalnie pod lipo. Na początku z góry zaplanowałem sobie tuning żeby zrobić sobie taki karabin parasnajperski/wyborowy i właśnie kiedy doszło do zasilania zacząłem przeglądać różne akumulatory, sprawdzać jak isię zmieści we frontgripie od g36 i w końcu zacząłem czytać o lipo (duża wydajność, małe wymiary) i stwierdziłem że biorę. Co do wymiany części przy przechodzeniu na lipo - w związku ze wzrostem szybkostrzelności dobrze by było wymienić tłok i zębatki ale, przez jakiś czas leciałem na stockowym CA i przemieliło jakieś 500kulek bez zarzutu. Quote Link to post Share on other sites
Raffee Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 I jak z tym testem reakcji na zamoczenie ? Quote Link to post Share on other sites
bor-suk Posted March 12, 2009 Report Share Posted March 12, 2009 Witam mam pytanie czy ktoś używa może takiej ładowarki http://www.modelmotor.pl/p,pl,341,e_sky+ek...++3s+li-po.html (lub podobnej o takich parametrach) do ładowania pakietów o pojemności 1800 mAh lub większych? Zastanawiam się jak ona ładuje pakiety większej pojemności, bo wyczytałem na jednym forum modelarskim, że ładuje dość długo a nawet są opinie, że z powodu małego prądu ładowania nie jest ona w stanie dokładnie naładować pakietów o większych pojemnościach http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=4377 (proszę przeczytać dokładnie cały temat a zwłaszcza 2 stronę) Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Biper Posted March 12, 2009 Report Share Posted March 12, 2009 JMam pakiet Desire 7.4V 15C 1100mAh, Oto jak się sprawuje w kilku replikach. -M4 ICSa(m120 + turbo 3000) szybkostrzelność jest wysoka. -G36C CA (m110 guardera) też wszystko gra jak powinno. -M4 stock Dboy(spring ~m110) również wszytko gra. Ogólnie muszę przyznać że pakiety LiPo to naprawdę świetna sprawa, małe i lekkie a przy tym bardzo wydajne. Na moje oko pakiet może spokojnie zastąpić batkę 9.6V na małych ogniwach(np. intellect). Zobaczymy jak się będzie sprawować przy dłuższym użytkowaniu Quote Link to post Share on other sites
Panocek Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 Przy wyborze Li-polka należy się kierować pojemnością, prądem czy napięciem? I czy lepiej kupić średnią batkę 11.1 czy lepszawą 7.4? Replika to AUG JG z sprężyna M110, MOSFETem i stockowym silnikiem. Mnie interesuje dobra reakcja na spust i przyzwoity (ale nie przesadzony) ROF, rzędu 15-18kulek/sek. Quote Link to post Share on other sites
pacy Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 Używam i 7 i 11 do sprężyny 120. 11 to za dużo, także lepiej kupić solidna 7 z pojemnością 2500 i wydajnością 25C i powinno być elegancko. Quote Link to post Share on other sites
Fenr1r Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 Co możecie polecić do GB SYSTEMY M170 z silnikiem magnum ? Sprężyna wstawiona jest m150 guardera, ażeby części nie padły zbyt szybko :) Zależy mi nie na rofie, a bardzo dobrej reakcji na spust. Karabin używany na semi jako wyborowy Wziąć 7,4 czy 11,1 ?? Moglibyście podać konkretny pakiet i dobrać do niego ładowarkę? Wyżej znalazłem opinię, że na 11,1 na tym silniku karabin stracił tryb semi, a to nie byłoby dla mnie dobre... Poradźcie maniacy :) Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 (edited) U siebie mam też m150 Guarder'a i używam: http://allegro.pl/item591493519_pakiet_li_...t_cp_t_rex.html Lepszej nie trzeba reakcja na spust bardzo dobra. 7,4V nie uciągnie ci dostatecznie dobrze (będzie męczyła i szybko padnie) Ładowarka: http://allegro.pl/item590739438_ladowarka_shark_10.html http://allegro.pl/item588388587_ladowarka_...3_7v_do_3a.html http://allegro.pl/item587709550_ladowarka_...m_promocja.html http://allegro.pl/item589808242_ladowarka_...sylka_free.html http://allegro.pl/item589701364_ladowarka_..._gwarancja.html Jest duży wybór... Edited March 23, 2009 by pidzejfat Quote Link to post Share on other sites
Fenr1r Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Ja mam M130 Guardera i jak ostatnio giwera była w ASGShopie przymierzali do niej LiPo 11,2V i podobno szybkostrzelność nie wzrosła jakoś znacząco w porównaniu do 9,6V NiCd. Ja też mam M130 guardera i w połączeniu z magnumem systemy to po podłączeniu 11,1V nie mam singla bo silnik tak szybko kręci. To samo jest na M150. A na 9,6 miałem singla ;) Więc jak to się ma do tego?? Czy do magnuma systemy 11,1 to za dużo i nie da rady strzelać w trybie single ?? Strzelam tylko tak, więc nie chcę popełnić gafy przy zakupach :wink: Quote Link to post Share on other sites
Guto_Bandito Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Jeżeli będziesz miał mosfeta z hamulcem to nie będzie, żadnych problemów ;-) Sprawdzone. Quote Link to post Share on other sites
Fenr1r Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Do GB jest od razu mosfet systema, więc chyba ten masz na myśli :) W takim razie będę brał 11,1 :) Dzięki wielkie Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Nie, Mos systemy nie ma hamowania. Quote Link to post Share on other sites
Fenr1r Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Hmmm...czy z singla będą nici ?? :( A 7,4 pociągnie tego GB z magnumem ?? Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Zależy jak się zgra z zębatkami. Ja na double torque upach promyka nie miałem na M150 guardera singla tylko 3 strzałowego bursta. Wszystko zależy od repliki i jej złożenia. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.