tomcio1980 Posted January 12, 2013 Report Share Posted January 12, 2013 Osobiście odradzam ze względu na politykę kasowania negatywnych wpisów na FB. Sam kupowałem u nich kulki i akcesoria w ofertach specjalnych (liczyła się cena), ale gdy kupiłem replikę i po 3 tygodniach odesłałem na serwis wróciła niedbale skręcona. Tak zaczęła się niekończąca historia z ich "kulturalną" obsługą. Lepiej oddać do normalnego serwisanta pasjonata niż do ich "Najlepszego serwisanta - kulasa". Ale powalił mnie fakt głośnego wprowadzenia do oferty rewolwerów Marushina i Tanaki, chciałem z kumplem kupić 2 sztuki , okazało się że ściągnęli po jednej. Quote Link to post Share on other sites
ravkill Posted January 12, 2013 Report Share Posted January 12, 2013 A wyjaśniłeś to ze sklepem ? (patrz zasady zamieszczania opinii). A próbowałeś się kiedyś dodzwonić do gunfire? :). W sumie, jako admin, zawsze masz rację. Tyle, że powiedzmy, moja opinia dotyczy "sklepu" w sensie gunfire IAI shop, jako online, a nie sklepu, gunfire, jako "ludzie". Do ludzi nie mam zastrzeżeń, natomiast platforma, jak każda platforma biznesowa, ma swoje spore wady. Zresztą z tych wad, dość często korzystam :). No coż, zboczenie zawodowe....Pozdrawiam admina :). Quote Link to post Share on other sites
historian1970 Posted January 12, 2013 Report Share Posted January 12, 2013 Ja miałem niemiłą przygodę z moździerzem hadesa kupionym w gunfire. Kupiony zestaw nie działał, zwyczajnie pocisk nie chciał wystrzelić z lufy bo spłonka była chyba tępa albo źle zmontowana (zwykłe skalpele połączone klejem) i nie chciała przebić gumowej uszczelki. Rozumiem, że nie oni są producentem i mogło się zdarzyć ale po odesłaniu zabawki czekałem miesiąc na odzew. Nie śpieszyło mi się bo i tak byłem za granicą więc wysłałem chyba dwa maile ale po miesiącu zadzwoniłem w końcu, żeby się dowiedzieć co i jak. Okazało się, że nikt się tego nie dotknął, serwisant zadzwonił na drugi dzień pytać mnie o co chodzi ze sprzętem. Jakoś tak zniechęcony tym wszystkim poprosiłem o zwrot kasy i z tym akurat nie było problemu, ale ogólnie kiepsko serwis funkcjonuje. A polityka firmy odnośnie sprowadzania replik szczególnie japońskich koszmarna. Sprowadzają po jednej sztuce (M1 Carbine Co2, BAR, rewolwery Tanaki), brak dodatkowych magazynków. Nie rozumiem tej sytuacji kompletnie, BARa np. będę chyba kupował na Wyspach albo w Stanach. I jeszcze ceny - BAR na Wyspach 300 funtów (mają dodatkowe magazynki) a w Gufire prawie 1700 zeta czyli 200 pln droższy. No ale tamci kupili więcej niż jedną sztukę a gufire to są detaliści. Jeśli kasują wpisy na Facebooku to jest to karygodne. Szkoda komentować, tak się pozycji firmy nie buduje. Quote Link to post Share on other sites
Gunfire_com Posted January 14, 2013 Report Share Posted January 14, 2013 (edited) Chcielibyśmy się jak zwykle ustosunkować, do najważniejszych kwestii z powyższych postów. Wszystko pięknie, minął chyba z dzień może dwa, status mojego zamówienia zmienił się na gotowy (paczka kurierska). O dziwo jakieś trzy dni później dzwoni do mnie ktoś z tego sklepu i mówi, że niestety pas nośny nie może zostać do mnie wysłany ponieważ jest przetarty, a takiego mi nie dadzą. Zdziwiłem się lekko, że w gotowej i zapakowanej paczcie znaleźli taki błąd. No cóż trudno przystałem na te warunki i zrezygnowałem z tego pasa. Status "gotowe do wysłania" co do zasady oznacza, iż zamówienie zostało przetworzone, zostały wystawione do niego dokumenty, oraz, że został wygenerowany dla niego numer przesyłki. W zdecydowanej większości przypadków oznacza to, że paczka jest pakowana i wysyłana tego samego dnia. Jednakże, w przypadku, gdy mamy duże promocje i natłok zamówień, zdarzają się czasami przesunięcia czasowe między momentem wystawienia dokumentów, a momentem pakowania zamówienia. Dlatego może dojść do sytuacji, gdzie mimo takiego statusu, zamówienie nie jest jeszcze spakowane i stąd ten telefon, po fizycznym sprawdzeniu stanów magazynowych. Ja trochę zaspany do końca nie wiem o co chodzi, ale mu powiadam co jest nie tak. Nie zdążyłem dokończyć, a ten pan do mnie "żeby pan takich głupot nie wypisywał na facebook'u tylko takie sprawy załatwiał przez telefon". Pan raczej za zadanie miał mnie opieprzyć, niż wyjaśnić całą sprawę ponieważ później szybko się pożegnał i nie dał dojść do słowa oraz wytłumaczyć co jeszcze z nim jest nie tak. Serwisant w żadnym razie nie miał na celu wjeżdżanie na kogokolwiek. Nie znał całej sprawy i historii tego zamówienia i reklamacji. Mamy cyklicznie sytuacje, w których ludzie piszą albo na naszym FB, albo na forum o jakiejś nierozwiązanej sprawie, a potem okazuje się, iż nawet nie wykazali dobrej woli, by się z nami skontaktować. Oczywiście z Pana strony dobrej woli było dużo, ale serwisant tego nie wiedział - stąd taka reakcja. Co do reszty posta, to oczywiście parę nieprzyjemnych zbiegów okoliczności (także z winy naszej firmy), doprowadziło do takiego pasma nieporozumień i finalnie pozostawiło złe wrażenie. Np. to, że replika po 30 min strzelania przestała strzelać, to prawdopodobnie jakaś ukryta wada fabryczna, bo przegląd przed wysyłką, nie wykazał żadnych uchybień. Za niedogodności, które wynikają wprost z błędów po naszej stronie - przepraszamy. Mam pytanie do stalych bywalcow tego sklepu(jako ze na mal do sklepu nie dostalem odpowiedzi), ile mniej wiecej trwa u nich dostarczenie nowej dostawy towaru niedostepnego w tym momencie? Tzn ile trw u nich wprowadzenie wiecej stocku? Wszystko zależy od konkretnego dostawcy, a czasami od konkretnego produktu. Ponieważ wiele produktów bierzemy bezpośrednio od producentów, to czas realizacji jest długi przez wysyłkę, oraz czasami sam proces produkcji, bądź braki na stanach u producenta. Niestety, nie da się zawsze i do końca dokonać pewnej prognozy tego, co w jakim czasie się sprzeda, więc czasami powstają przestoje w stanach magazynowych. Robimy jednak wszystko, by były one jak najkrótsze. Osobiście odradzam ze względu na politykę kasowania negatywnych wpisów na FB. Z tym w żadnym wypadku nie możemy się zgodzić. Nasza polityka względem FB jest bardzo liberalna. Nas profil ma być przyjazny wszystkim - użytkownikom, klientom, zadowolonym i niezadowolonym. Nie kasujemy praktycznie żadnych wpisów, chyba że są wprost obraźliwe, lub też jeśli ktoś zgłasza swoje zastrzeżenia, bądź negatywne opinie, np. w komentarzach pod newsem, który tyczy się zupełnie czego innego. No ale to chyba, jest oczywiste i logiczne. Na poparcie tej tezy - zapraszamy wszystkich na naszego FB do przeglądania i analizy wpisów oraz komentarzy. Znajdziecie także te nieprzychylne i negatywne - nie cenzurujemy ich, nawet po czasie. A polityka firmy odnośnie sprowadzania replik szczególnie japońskich koszmarna. Sprowadzają po jednej sztuce (M1 Carbine Co2, BAR, rewolwery Tanaki), brak dodatkowych magazynków. Z uwagi na to, iż repliki hi-endowe (a do takich z pewnością można zaliczyć rewolwery Tanaki) są niezwykle niepewnym towarem, jeśłi chodzi o ich sprzedaż, to z zasady nie bierzemy ich w większej ilość. Parę razy okazało się to po prostu nieopłacalne. Dlatego też nie mamy do nich dostępu od producentów i zwykle bierzemy je od dystrybutorów. Ci z kolei, często nie mają stanów magazynowych pozwalających na wzięcie większej liczby sztuk. Aczkolwiek są to przypadki, które stanowią zdecydowaną mniejszość naszej oferty. Co do BARa, to akurat jedna sztuka została wzięta w pierwszym rzucie jedynie po to, by wybadać jakość, gdyż producent nie był w stanie jasno odpowiedzieć na wszystkie nasze pytania dotyczące jakości, a nie chcieliśmy wprowadzać bubla. Obecnie idzie do nas zamówienie z większą ilością BARów. Edited January 14, 2013 by Gunfire_pl Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted January 14, 2013 Report Share Posted January 14, 2013 Przypominam że wątek ten nie służy do prowadzenia rozmów sklepklient Przymykam jeszcze oko na usprawiedliwienia sklepu. Quote Link to post Share on other sites
kfercik Posted January 14, 2013 Report Share Posted January 14, 2013 Zamówienia dochodzą całe i zdrowe, chodź irytuje mnie troszkę fakt, że jak mi na czymś zależy i kupuję -> wpłacam kasę, czekam następny cały dzień i dopiero pojutrze jest wysłana paczka. Jakiś czas temu wysłałem ze dwa maile, które zostały zignorowane. To mnie zraziło ;) Quote Link to post Share on other sites
Prepper Posted January 15, 2013 Report Share Posted January 15, 2013 Tu się zgodzę, miałem styczność z sklepem(firmą), potwierdzam blokowanie użytkowników na fb, usuwanie nieprzychylnych komentarzy itp. Również potwierdzam problemy z zwrotami i reklamacja lepiej już naprawić samemu. Kulki oceniam na dobre. Oprócz samej firmy lepiej uważać też na klony ich "korporacji" sprzedające tanie repliki. Nie polecam. Quote Link to post Share on other sites
dj_drops Posted January 15, 2013 Report Share Posted January 15, 2013 Tu się zgodzę, miałem styczność z sklepem(firmą), potwierdzam blokowanie użytkowników na fb, usuwanie nieprzychylnych komentarzy itp. Również potwierdzam problemy z zwrotami i reklamacja lepiej już naprawić samemu. Kulki oceniam na dobre. Oprócz samej firmy lepiej uważać też na klony ich "korporacji" sprzedające tanie repliki. Nie polecam. Popieram NIE korzystanie z gwarancji i naprawę na własną rękę Quote Link to post Share on other sites
kfercik Posted January 16, 2013 Report Share Posted January 16, 2013 A ja opiszę sytuację z przysłaniem mi złej repliki ;D Może wcześniej już ją opisywałem, nie pamiętam. Zamówiłem w GF replikę HK416 (sklep ma dwie wersję, ze stałą kolbą i puchą na baterię) ze stałą kolbą, oczywiście standardowa wysyłka. paczka dostarczona. Po rozpakowaniu okazuje się, że przyszła do mnie replika z puchą i "ruszaną" kolbą (był czwartek). Mail do sklepu (wiem, trzeba było zadzwonić :D ) po godzince, czy dwóch (kurier przyjechał z samego rana) zadzwonił do mnie pracownik sklepu, kazał sobie przeczytać numer na pudełku od repliki i powiedział, że jutro przyjedzie kurier z właściwą, tylko prosił bym zapakował tą niewłaściwą. Przeprosił i podziękował. Rzeczywiście. Następnego dnia przyjechał kurier, dał mi pudło z repliką, ja mu oddałem niewłaściwą. Przyczyną było podobno złe zeskanowanie etykiety na pudełku (ale wystarczyło zobaczyć napis na nim GFC cośtam SF). Nie wnikam, ciesze się, że szybko poszła sprawa. Za to plus. Quote Link to post Share on other sites
shardac Posted January 16, 2013 Report Share Posted January 16, 2013 A mnie trochę drażnią ostatnie pustki w gunfire. ;) Ogrom rzeczy po prostu jest niedostępny. Quote Link to post Share on other sites
WszystkoZajęte Posted January 16, 2013 Report Share Posted January 16, 2013 Ważne, że moje ulubiony kulki mają :D Quote Link to post Share on other sites
Samson83 Posted January 19, 2013 Report Share Posted January 19, 2013 Moje zakupy jak do tej pory przebiegają w miarę normalnie. W okolicach wakacji zamówiłem replikę wraz gumką i jej wymianą a tu dzwoni do mnie serwis i dowiaduję się, że nowej gumki w tej konkretnej replice wcale nie muszę wymieniać bo to nic nie da i abym zaoszczędził sobie te pieniądze lub wydał na lepszą ochronę oczu. Fakt, że już prawie rok replika strzela i faktycznie z gumą się nic nie dzieje :icon_smile: Pod koniec tamtego roku zamawiałem trochę rzeczy i raz nie do końca wiedziałem czy zamawiana przeze mnie głowica cylindra będzie pasować do mojej repliki. Odpowiedź z biura obsługi trwała już prawie 2 tygodnie. Więc zadzwoniłem na ich serwis. I tu ku mojemu zaskoczeniu w ciągu 2min gość mi rzeczowo wytłumaczył co, jak i że wcale nie potrzebuję (!) głowicy tylko wystarczy wymienić dyszę. Zamówiłem to co sugerował a teraz wszystko działa jak trzeba. Widać, że zależy im bardziej aby coś lepiej działało lepiej niż aby wciskać droższy produkt. Quote Link to post Share on other sites
Sylver Posted January 24, 2013 Report Share Posted January 24, 2013 Jak w każdym sklepie internetowy, tak i w Gunfire zdarzają się pomyłki, ale jeszcze nigdy nie spotkałem się z takim szacunkiem dla klienta. Wspomniane pomyłki błyskawicznie naprawiają. Quote Link to post Share on other sites
Belfer Posted January 25, 2013 Report Share Posted January 25, 2013 (edited) Dzisiaj byłem u nich osobiście w Krynicznie w celu bliższych oględzin jednej z replik. Obsługa OK, z dodzwonieniem się też wcześniej nie miałem problemów. Co mnie dzisiaj u nich pozytywnie zaskoczyło? replikę którą już miałem kupić (wyciągałem porfel) jeden z serwisantów szczerze odracił i wytłumaczył rzeczowo co w niej nie tak i dlaczego. Repliki nie kupiłem. Z mojej strony wielki szacun, mogli przecież nic nie mówić i się cieszyć, że towar "poszedł do ż..da" W obecnych czasach to jest dla mnie ewenement. I za to duży plus dla nich z mojej strony! Wcześniej też kupiłem od nich repliki ( G&P ) i kilka pierdółek i zawsze sprawnie i bez pomyłek. Edited January 25, 2013 by Belfer Quote Link to post Share on other sites
maciowalczak Posted January 26, 2013 Report Share Posted January 26, 2013 U mnie wszystko w porządku, zamawiałem parę drobnostek do GB, przyszły po 2 dniach - wszystko ładnie zapakowane bez uszkodzeń. Dla mnie wszystko w porządku. Tylko jedna mała drobne kłamstewko próbowano zastosować - na stronce pojawiło się że wysłano paczkę o 8 z minutami podczas gdy paczka była od 6 godzin pod Łodzią w sortowni :D(strona kuriera). Gdybym nie wchodził na stronkę kuriera pewnie bym myślał że przesyłka następnego dnia przyszła :D. Ale ogóle wrażenie pozytywne :) Quote Link to post Share on other sites
wprost1986 Posted January 30, 2013 Report Share Posted January 30, 2013 A co sadzicie o kontakcie mailowym? Bo ja zawsze z tydzien czekam na odpowiedz:( Quote Link to post Share on other sites
Dziećka Posted January 30, 2013 Report Share Posted January 30, 2013 W moim przypadku kontakt mailowy był zawsze bardzo dobry. Quote Link to post Share on other sites
ravkill Posted February 9, 2013 Report Share Posted February 9, 2013 Napisałem o gunfire.pl, w tym wątku, już 2 opinie "średnionegatywne". Teraz, jestem zmuszony, pogratulować świetnej roboty dla .... sklepu i serwisu gunfire.pl . Kontak telefoniczny (konsultacja do zamawianej nowej repliki z tuningiem) - rewelacyjna. Serwis dzwonił do mnie. Robota serwisu - rewelacja. Efetk tuningu = bdb. Stan nowej repliki po tuningu (zero śladu ingerencji serwisu!!!). Nówka, jak nówka. Gdyby, parametry zdecydowanie nie odbiegały od "stocku", nie uwieżył bym, że replika i gerabox był otwierany. Tym razem - panowie " chapeau bas", bo mi w polskim słowniku, słów do podziwu, zabrakło. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted February 10, 2013 Report Share Posted February 10, 2013 A co sadzicie o kontakcie mailowym? Bo ja zawsze z tydzien czekam na odpowiedz:( Potwierdzam, czasem na odpowiedź czeka się strasznie długo. Quote Link to post Share on other sites
Cznadel Posted February 10, 2013 Report Share Posted February 10, 2013 (edited) Ja osobiścina odpowiedź e -maila czekałem max 2 dni :). A sklep naprawdę super,bardzo dobry serwis i tak samo obsługa . Polecam ! :) Edited February 10, 2013 by Cznadel Quote Link to post Share on other sites
konrad-m Posted February 10, 2013 Report Share Posted February 10, 2013 (edited) Jestem świeżo po zakupie w Gunfire to podzielę się wrażeniami:)). Ogólnie opinia w skali od 0-10 dałbym 8. Przesyłka,.realizacja zamówienia i wogóle wszystko od momentu potwierdzenia kupna super...błyskawicznie i bez żadnych najmniejszych problemów.Duże brawa za logistykę. Całość psuje niestety komunikacja mejlowa i mała wiedza techniczna o sprzedawanym produkcie osob "pod telefonem". Wysłałem zapytanie mejlowe odnośnie interesującej mnie repliki .Nie było odpowiedzi przez 3 dni . Czwartego dnia zdecydowałem się ją kupić i telefonicznie uzgodniłem transakcję . O dziwo wraz z wypełnieniem na stronie formularza zakupów , komunikacja mejlowa ruszyła w tempie startującej rakiety. Od tej chwili byłem prowadzony idealnie jak ślepy za rękę przez jezdnie przez przewodnika:)). W ciągu kilku godzi dostawałem regularnie mejle na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie , a później od firmy kurierskiej kolejne etapy kursowania mojej przesyłki z dokładną godziną przybycia do mojego domu:))...ful wypas:)) Jakież było moje zdziwienie, jak wśród tych mejli nagle po czterech dniach przyszedł także jeden, z odpowiedzią na moje pytanie pierwsze-o dostępność towaru.Otóż Firma uprzejmie mnie informowała, że replika o którą pytałem, jest w tej chwili niedostępna i nie wiadomo kiedy ją sprowadzą :icon_smile:)...W związku z powyższym bardzo się cieszę że jest niedostępna, bo właśnie do mnie dojechała:)) o czym osoba odpowiadająca na mejle raczej nie wiedziała:)) Dlatego wystawiam 8 a nie 10....mogę jednak potwierdzić że towar dostałem dokłądnie taki jak powinien być... Edited February 10, 2013 by konrad-m Quote Link to post Share on other sites
kovoko Posted February 10, 2013 Report Share Posted February 10, 2013 + dla sklepu. Kolejna przesyłka w dwa dni przyszła. Ogromny - !!! Kolejny raz musiałem im przypominać, aby przyznali mi punkty :/ Quote Link to post Share on other sites
KampfWaffel Posted February 16, 2013 Report Share Posted February 16, 2013 Plusy za bardzo sprawny serwis. Brak części systemu blowback w replice został rozwiązany bardzo szybko - część mi po prostu dosłano po zgłoszeniu problemu na telefon. Pełen wgląd w status zamowienia. Myślę, że przy kolejnych zamówieniach też się na nich skuszę ;) Quote Link to post Share on other sites
Mikuła Posted February 16, 2013 Report Share Posted February 16, 2013 Ja też mam dobre odczucia. Kontakt mailowy był w granicach 2 dni. Często mają fajne promocje nawet 23% było. Kulki też dobre i tanie. Lepsze zdecydowanie od pj. Mankament to długie uzupełnianie asortymentu. Quote Link to post Share on other sites
Valor92 Posted February 25, 2013 Report Share Posted February 25, 2013 Doszła do mnie dzisiaj paczka. W miarę szybko. Jestem zadowolony. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.