Znachor Posted August 5, 2014 Report Share Posted August 5, 2014 (edited) Mam dość cyrków z gunfire w ostatnim czasie... Paczka zamowiona 20 LIPCA Mail od GLS - 21 LIPCA (gdzie miałem podany numer przewozowy, dane itp itd) Mail od GUNFIRE o anulacji zamówienia (bo?) - 21 Lipca 4 godziny po mailu od GLSu Po tym wykonałem telefon do ****** czemu zamówienie zostało anulowane - konsultant nie mógł mi na to pytanie odpowiedzieć "bo kolega tutaj to zamowienie koordynował, bo kolega to , bo kolega tamto" (To SKONSULTUJ SIĘ Z KOLEGA CZEMU TAK JEST A NIE INACZEJ) 22 Lipca ponownie wykonałem telefon do nich, tym razem konsultant poinformował mnie czemu zostało anulowane (bo nie mieli mojego przedmiotu na magazynie, co ciekawe bo na stronie mieli pełną dostępność w chwili gdy zamawiałem...., co do zwrotu kosztów miała się ze mną skontaktować księgowa za godzine, dwie.... i nastała cisza-znowu) 23 Lipca - kolejny mój telefon z pytaniem gdzie są moje pieniądze? Zostałem poproszony o wysłanie maila na bok z danymi do przelewu i dostałem obietnice, że przelew wyjdzie jeszcze dziś. Po tym odpuściłem, bo skoro gunfire obiecało to tak będzie.... przejechałem się jak Zabłocki na mydle... Jest dziś 5 sierpnia... kasy dalej brak, przez ten czas byłem wodzony za nos przez BOK pustymi obietnicami i wymówkami "bo kolega". Po dzisiejszym telefonie do nich z groźbą spotkania się w sądzie, dostałem przelew... Jakieś JAJA.... Zawiodłem się bardzo na tym sklepie, oj bardzo... Miałem identyczną sytuację z azteko.pl (ten sam przedmiot, te same daty itp, tylko że przelew zwrotny dostałem 20 lipca... Bez ceregieli z wysyłaniem numeru konta itp. Konsultant z azteko 15 minut po moim złożonym zamówieniu zadzwonił do mnie wyjaśnił całą sytuację, przeprosił i godzinę później moje 380zł miałem na koncie. Tak więc wielki czerwony MINUS dla Gunfire a Wielki zielony plus dla azteko- to jest dopiero profesjonalna usługa i sklep. Rozumiem rozgoryczenie - ale nie obrażamy tutaj nikogo! Wyjątkowo dopuszczam zamieszczenie nazwy innego sklepu w temacie, go nie dotyczącym. Przypominam natomiast, że opinie należy zamieszczać oddzielnie w tematach dotyczących konkretne sklepy. Szmer. Edited August 5, 2014 by szmerglu Quote Link to post Share on other sites
Glock19 Posted August 5, 2014 Report Share Posted August 5, 2014 (edited) Dzisiaj złożyłem zamówienie na swoją pierwszą replikę w życiu ;-) (cm0.45A) , zieloną gumkę hup-up od G&G oraz zestaw kulek 0.25g od guarder'a, wszystko potwierdzone status "Przyjęte-potwierdzone", teraz tylko czekać na odbiór... Gdy coś się dziać będzie to zedytuję tego posta lub napiszę kolejnego. Jak na razie wszystko wygląda ładnie ale to się okaże. ps. jeżeli to kogoś "denerwuje to moje wymienianie zamówienia to przepraszam... ;-) No cóż... Dzisiaj do nich dzwoniłem gdyż właśnie dziś miałem się spodziewać swego "sprzętu" lecz poinformowany zostałem że, (uwaga cytuje) " W związku z tą letnią promocją mamy bardzo dużo zamówień i my, a przynajmniej nasi serwisańci, nie jesteśmy w stanie realizować zamówień w tak szybkim tępie, tym bardziej że prosił pan o wymianę gumki hop-up co dodatkowo wydłuża czas oczekiwania. Nie jestem w stanie jednoznacznie stwierdzić kiedy wyślemy panu tą replikę ale proszę się jej spodziewać pod koniec tego tygodnia lub na początek następnego." Przypominam że replikę zamawiałem 1 sierpnia a status wysyłki pokazuje: "gotowe-potwierdzone" co niby- oznacza że jest gotowe do wysyłki, a tu się okazuje że replika nadal czeka na wymianę tej cholernej gumki! Ja rozumiem że, dużo zamówień itp. ja w takich sprawach jestem tolerancyjny ale, mogli chociaż głupim e-mail'em mi wysłać powiadomienie że jest taka sytuacja. Puki co będę czekał na dalszy rozwój wydażeń. Narazie w skali 10\10 u mnie mają mocne 5\10. Uprasza się o zamieszczanie opinii po finalizacji (bądź anulowaniu) zamówienia. Szmer Edited August 5, 2014 by szmerglu Quote Link to post Share on other sites
Mikolajski Posted August 5, 2014 Report Share Posted August 5, 2014 Czy GLS zawsze wysyła maile dot nadania paczki? Moja, zamówiona i zapłacona w czwartek- wpłata na ich konto, od poniedziału ma status "Realizowanie"- a maila od GLS ni mo. Po cichu liczyłem że dzisiaj będzie ale przeliczyłem się :< Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted August 5, 2014 Report Share Posted August 5, 2014 GLS nie wysyła - sklep ma przypisane formułki, przy wygenerowaniu numeru przewozowego jest wysyłany mail - co nie jest równoznaczne z nadaniem paczki. Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted August 5, 2014 Report Share Posted August 5, 2014 (edited) GLS zawsze wysyła (przynajmniej do mnie zawsze wysyłali). GF ma teraz straszne opóźnienia, a skoro już piszę to opisze moją sytuacje. Edytuj: znaczy tak jak Szmerglu napisał - to GF napisał, ale ja zawsze otrzymywałem takie maile Zamówiłem towar w piątek (25.07). Wpłaty dokonałem w poniedziałek (28.07) i kasa dotarła do sklepu we wtorek (29.07). W środę (30.07) GF rozpoczął realizacje zamówienia, a w piątek (01.08) paczka była gotowa do wysyłki. Wtedy też przyszedł mail od GLS ((znaczy od GF, ale z linkiem do śledzenia paczki) w którym napisano "dane przetransmitowane, przesylka jeszcze nie przekazana" (dokładna data i godzina z maila od GLS: 01.08.2014, 14:35). Od tamtej pory cisza, a paczka nadal nie została przekazana dla kuriera. To aż tyle czasu trzeba żeby nadać JEDNĄ paczkę kulek? A może to wina GLSa? Może po prostu kurierom nie po drodze do siedziby GF? Maila do BOKu nie pisałem bo nie spieszy mi się - chciałem mieć kulki w minioną sobotę, a teraz mi się nie spieszy. Dla porównania dodam historie kumpla (zamówienie robione na grupowym koncie więc mogłem je obserwować przez maile). W piątek (25.07) złożył i opłacił zamówienie, tego samego dnia kasa była na koncie. W poniedziałek (28.07) rozpoczęto realizacje zamówienia, nadano paczkę i we wtorek (29.07) paczka była na miejscu. Edited August 5, 2014 by MarekMac Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted August 5, 2014 Report Share Posted August 5, 2014 2014-07-30 17:31 zamówienie opłacone. miejmy nadzieję, że do czwartku dotrze, bo w piątek strzelanie, myślałem, że zamówienie czegoś 10 dni przed jest dostatecznie rozsądne. :P Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted August 5, 2014 Report Share Posted August 5, 2014 Sukces! Przybył mail od GLSa (nie GF, a GLS), że przyjęli moją paczkę i jutro ma być. Teraz to jestem spokojny. Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted August 6, 2014 Report Share Posted August 6, 2014 Moje zamówienie z 30.lipca nadal nie dotarło do mnie... :icon_cry: Quote Link to post Share on other sites
Znachor Posted August 6, 2014 Report Share Posted August 6, 2014 @Powała Pewnie szykuj się na drogę przez piekło dantego :D Tak z własnych doświadczeń powiem, że GLS działa dobrze, bo przesylki nadawane są prawie natychmiast, może po prostu GF nie ma aż tyle zamówień aby co dzień/dwa zamawiać kuriera. Taka dygresja bo zamawiam towar ze sklepu znajdującego się niedaleko magazynu GF (sklep niezwiązany wogóle z airsoftem) i tam paczki GLS idą bez problemu. A moich starć z GF ciąg dalszy, gdzie dopiero teraz się zorientowałem.Owszem kasa doszła ale o 20zł mniej :D Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted August 6, 2014 Report Share Posted August 6, 2014 No u mnie wszystko doszło bardzo szybko. GF naprawia się w moich oczkach. Quote Link to post Share on other sites
adikss Posted August 6, 2014 Report Share Posted August 6, 2014 U mnie też słabo z wysyłką. Zamówienie złożyłem w niedziele z nadzieją, że w środę/czwartek będzie u mnie, a u lipa. Nawet jeszcze nie wysłali. Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted August 6, 2014 Report Share Posted August 6, 2014 (edited) Do mnie dotarła paczka. I wiecie co? Wszystko w porządku, ale jest taki niesmak. Jedna paczka kulek, wrzucona wraz z paragonem i potwierdzeniem sprzedaży do zwykłego papierowego worka wyłożonego folią bąbelkową. Zastanawia mnie, co spowodowało tak dużą obsuwę - czy wrzucenie kulasów do worka czy wydrukowanie papierków? A może przyklejenie kartki adresowej i zaklejenie worka? Nie mam nic do sposobu zapakowania, ale ten czas wysyłki przeraża wręcz. Napisałbym, że dobrze, że GF nie jest hurtownią spożywczą bo byśmy z głodu pomarli, ale nie będę aż tak złośliwy. Edited August 6, 2014 by MarekMac Quote Link to post Share on other sites
Mikolajski Posted August 7, 2014 Report Share Posted August 7, 2014 Moja paczka na chwilę obecną zarejestrowana jest już w centrali GLS parę kilometrów od mojego miejsca zamieszkania, czekałem od czwartku także gunfire'owi zajęło to pięć dni. W najbliższym czasie będę zamawiał jeszcze parę rzeczy za ok 300 zł, czy będę mógł w tym samym zamówieniu "kupić" parę pierdółek za punkty? To znaczy chciałbym zamówić coś za X pkt i wykorzystać te X pkt przy tym samym zamówieniu. Quote Link to post Share on other sites
krugerheini Posted August 7, 2014 Report Share Posted August 7, 2014 Tak się nie da, punkty naliczają ci za zamówienie PO opłaceniu. Więc przydać się mogą do następnego dopiero. Quote Link to post Share on other sites
Said Posted August 7, 2014 Report Share Posted August 7, 2014 Zamówienie w poniedziałek - paczka w paczkomacie w środę. Standard. Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted August 7, 2014 Report Share Posted August 7, 2014 A mojego jak nie było tak nie ma... :icon_cry: Quote Link to post Share on other sites
adikss Posted August 7, 2014 Report Share Posted August 7, 2014 U mnie jest progres. Paczka została nadana :maniak_OK: Quote Link to post Share on other sites
Rubens Posted August 7, 2014 Report Share Posted August 7, 2014 Niedziela zamówienie przyjęte , 5 dni pózniej bez zmian . :( Quote Link to post Share on other sites
Mr Nemo Posted August 7, 2014 Report Share Posted August 7, 2014 Mi w odpowiedzi na maila z pytaniem: "kiedy można spodziewać się zamówienia nr XXX do odbioru osobistego w sklepie na ul. Tęczowej?", podali numer kontaktowy, którego nie ma ("nie ma takiego numeru..."). Słabo to wygląda... Quote Link to post Share on other sites
romestor Posted August 7, 2014 Report Share Posted August 7, 2014 (edited) Zamówiłem w niedzielę przybliżony czas realizacji to 1-2 dni.Dziś jest już czwarty, ale rano przyszedł mail, że paczka będzie od 10-13, a już 17,a przesyłki jak nie było tak nie ma.Mam nadzieję, że będzie jutro bo jak nie to trzeba będzię czekać do poniedziałku. Opinie zamieszczamy po finalizacji zamówienia, bądź jego anulowaniu. Szmer Edited August 7, 2014 by szmerglu Quote Link to post Share on other sites
RedViper Posted August 8, 2014 Report Share Posted August 8, 2014 (edited) A ja czekam już dwa tygodnie na zwrot kasy za replikę tylko wyciągniętą z kartonu. Nawet się pofatygowałem i zawiozłem ją osobiście do serwisu na Jana Długosza (swoją drogą, nieźle tam to wszystko wygląda). Panowie mają czas palić fajki, a nietykanej repliki "przyjętej na serwis" sprawdzić nie mogą? Na maile nie dostałem odpowiedzi, dziś do nich zadzwonię. Na zamówienie również czekałem trochę dłużej - replika zamówiona w niedzielę, przyszła w czwartek, tu akurat wierzę w ten mit o przeprowadzce. Miłym gestem było otrzymanie bonu na 5 dyszek przy zamówieniu na co najmniej 200zł do września. Bon zatrzymałem - bo był on formą przeprosin za długi czas oczekiwania na przesyłkę. :icon_smile: No i następna sprawa, wysłałem na wymianę na inny rozmiar spodnie. We wtorek 05.08 status zmienił się na "Przyjęto na serwis" i cisza. Szkoda, że chyba od wczoraj rozmiar, który chciałem jest już niedostępny, pozostaje mi tylko kolejny zwrot. Edited August 8, 2014 by RedViper Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted August 8, 2014 Report Share Posted August 8, 2014 (edited) Zamówienie z 30.tego dotarło do mnie wreszcie wczoraj przyszła połączona z kolejnym zamówieniem z wtorku, więc chyba coś się poprawia... :icon_wink: Edited August 8, 2014 by Powała Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted August 8, 2014 Report Share Posted August 8, 2014 Na zamówienie również czekałem trochę dłużej - replika zamówiona w niedzielę, przyszła w czwartek, tu akurat wierzę w ten mit o przeprowadzce. Miłym gestem było otrzymanie bonu na 5 dyszek przy zamówieniu na co najmniej 200zł do września. Bon zatrzymałem - bo był on formą przeprosin za długi czas oczekiwania na przesyłkę. :icon_smile: Czekałeś cztery dni robocze i dostałeś bon? Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted August 8, 2014 Report Share Posted August 8, 2014 Ja nie dostałem niczego, nawet zwrotu kosztów za jedną przesyłkę w związku z połączeniem zamówień. Wyraźnie mnie nie lubią... :icon_cry: Quote Link to post Share on other sites
adikss Posted August 8, 2014 Report Share Posted August 8, 2014 Wczoraj się cieszyłem, że paczka została nadana, a okazało się, że do dzisiaj nawet nie ruszyła z miejsca. Najgorsza do tej pory realizacja zamówienia jaka mnie spotkała w gfie. Tłumaczenie się trwającą promocją jest strasznie słabe. W kwietniu jak trwała promocja, to moje zamówienie wysłali na drugi dzień. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.