Gray Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 Zamówienie złożone trzeciego, wczoraj re-wysyłka (bez pewnych produktów, których nie mieli na stanie), dziś już u mnie jest. + za BOK i chęć dogadania się. Również załączono kod na kolejne zakupy. Najdłuższe zakupy na GFie jakie miałem (blisko 20 jak dotąd) ale opinia o sklepie nadal pozostanie u mnie dobra. Quote Link to post Share on other sites
Glock19 Posted August 29, 2014 Report Share Posted August 29, 2014 Czuję że się tam powoli zaczynają zapuszczać w tym sklepie. Zamawiałem kulki 18.08 a doszły dopiero dziś (24.08), ja rozumiem że można nie wyrabiać z wysyłką ale na to są sposoby jak na przykład zatrudnienie kogoś do pomocy czy coś, w każdym bądź razie dzwoniłem trzy razy, pierwszy, dnia 20.08, czemu przelew jeszcze nie dotarł (nie został zaksięgowany), drugi, dnia 22.08, że przesyłka już być powinna ale nie było, trzeci w środę, dnia 27.08, i się dowiedziałem że było jakieś zaniedbanie ze strony magazyniera i "zostanie pociągnięty do odpowiedzialności".Dziś w okolicach godziny 10:00/11:00 dostałem paczkę z kulkami i list z przeprosinami od sklepu i kod rabatowy na 50 zeta. Wszystko fajnie ale trochę za długo musiałem czekać na to wszystko i jak dla mnie ocena 5/10. Dziękuję i pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted August 29, 2014 Report Share Posted August 29, 2014 Coś pochrzaniłeś. Piszesz, że doszły dziś, a dajesz datę 24.08 - dziś jest 29.08, a 24 to była niedziela. Quote Link to post Share on other sites
Glock19 Posted August 30, 2014 Report Share Posted August 30, 2014 (edited) Sorry się mnie pomyliło bo na szybko pisałem... Sorry raz jeszcze. Edited August 30, 2014 by Glock19 Quote Link to post Share on other sites
Cortes Posted August 30, 2014 Report Share Posted August 30, 2014 Wygląda na to, że to jest ich stała metoda działania: dostarczyć towar w dwa tygodnie po zapłacie i dać kupon rabatowy na 50 zł. Notowania sklepu nie spadną na pysk, a jest szansa, że klient wróci z tym kuponem rabatowym. I jeszcze jedna rzecz. Kupiłem u nich baterię, wg specyfikacji na stronie 20C. Na etykiecie baterii jest 15C. Quote Link to post Share on other sites
MordaNieSzklanka Posted September 2, 2014 Report Share Posted September 2, 2014 A ja muszę pochwalić (wyjątkowo gunfire). Dwa z moich zamówień wlekły się u nich niemiłosiernie, ale ostatnie (trzecie) rozpatrzyli wyjątkowo sprawnie (jak na nich). Dwa dni po przelewie zrealizowali zamówienie w przeciągu 15 minut, kiedy zwykle trwa to kilka dni, a nazajutrz wysłali. Duży + dla nich. Liczę, że to nie był jednorazowy przypadek i sklep zaczyna coś dbać o klientów ;) Quote Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted September 2, 2014 Report Share Posted September 2, 2014 A u mnie duuży minus.Zapłacono 24.08.2014, gumka była potrzebna na 31.08(raszówka).Doszła 2.09.2014!Ale to nie wszystko.Zamawiałem silicon a przyszła 'material rubber'czyli guma. Dlatego proponuję dla ganfajera motto:'Chcesz kupić szybko i dobrze-wybierz"GUNFIRE"--ZAWSZE spotka cię zawód.' Quote Link to post Share on other sites
patpon Posted September 3, 2014 Report Share Posted September 3, 2014 Zamówienie zrealizowane w 5 dni. Przyszło wszystko co zamawiane i całkiem dobrze zabezpieczone. Plus Odnośnie opóźnień to przypomnę tylko tym narzekającym że składając zamówienie akceptują regulamin którego pewnie nie czytali a w którym jak wół stoi że dostawa zostanie zrealizowana w terminie MIESIĄCA!!! Skoro ludzie nie czytają regulaminu sklepu w którym robią zakupy to strach pomyśleć jak kredyty biorą lub mieszkania kupują :icon_confused: Quote Link to post Share on other sites
gratek Posted September 3, 2014 Report Share Posted September 3, 2014 Niby tak, ale GF też sprzedaje na allegro, a tam jest podane, że orientacyjny czas realizacji to 2 dni. Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted September 4, 2014 Report Share Posted September 4, 2014 Odnośnie opóźnień to przypomnę tylko tym narzekającym że składając zamówienie akceptują regulamin którego pewnie nie czytali a w którym jak wół stoi że dostawa zostanie zrealizowana w terminie MIESIĄCA!!! Regulamin regulaminem i póki go realizują to są kryci prawnie, ale trzeba pamiętać, że GF nie jest jedynym dostawcą na polskim rynku airsoftowym (przede wszystkim sklep powinien o tym pamiętać). Są inne sklepy, które umieją realizować paczkę w ciągu paru dni. Wielu ludziom się spieszyło (w tym mi), liczyli(śmy) na szybką dostawę by w weekend móc postrzelać (w moim przypadku chodziło o zwykłą strzelankę, a co jeśli ktoś jechał na zlot na który czekał rok?), a tu zonk. I co? Mam milczeć bo jest zgodnie z regulaminem? Tylko, że ja wiem o tym, że komuś innemu może się spieszyć więc wypadałoby go chyba poinformować, nie? Jednkaże skoro sklep się już poprawił to może nie wracajmy do tego tematu. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted September 4, 2014 Report Share Posted September 4, 2014 Przed zakupem czyta się regulamin, jak nie pasuje to kupujesz w innym sklepie. Koniec kropka skończcie wreszcie marudzić. Quote Link to post Share on other sites
maniakaDVD Posted September 4, 2014 Report Share Posted September 4, 2014 Jak u większości były małe opóźnienia dotyczące wysyłki. Czekałem około tydzień, a w miedzy czasie dokonałem drugiego zamówienia. Obie paczki dostałem jednocześnie, a w ramach rekompensaty dwa kody rabatowe na 50 zł. Dobry kontakt z BOK, przesyłki dobrze zapakowane. Tak że ogólnie jestem zadowolony :maniak_OK: Quote Link to post Share on other sites
gratek Posted September 4, 2014 Report Share Posted September 4, 2014 Sprawdzał ktoś może czy obecne promo -10% łączy się z ostatnimi kuponami rabatowymi na 50zł? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted September 6, 2014 Report Share Posted September 6, 2014 Łączy się. Jak była mega wyprz to mi kupon zadziałał. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted September 6, 2014 Report Share Posted September 6, 2014 Z promocjami na produkty się łączy, z rabatami stałymi już nie. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted September 6, 2014 Report Share Posted September 6, 2014 A mi się wszystko połączyło. -mega wyprz -rabat dla drużyn -kupon Quote Link to post Share on other sites
BloodyAnt Posted September 7, 2014 Report Share Posted September 7, 2014 Czekam już na swoją replikę z serwisu ponad 3 tygodnie i dopiero w tym tygodniu mają wysłać. Regulamin jest dla nas nie dla nich. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted September 8, 2014 Report Share Posted September 8, 2014 (edited) GUN FIRE - HISTORIA REKLAMACJI PISTOLETU APS601 Zamówiłem pistolet gazowy firmy APS, model APS601. Wiem że firma APS nie cieszy się dobrą sławą, ale postanowiłem zaryzykować, zwłaszcza że było -20%. Historia: 2014-07-28 (Poniedziałek) - Złożenie zamówienia i Zapłata 2014-07-31 (Czwartek) - Towar do odbioru w Paczkomacie 2014-08-01 (Piątek) - Odbiór towaru z Paczkomatu. Stwierdzenie że replika jest niesprawna. Jako że piątek wieczorem, odłożyłem sprawę na przyszły tydzień. 2014-08-04 (Poniedziałek) - Złożenie reklamacji i wysłanie paczki kurierem. 2014-08-05 (Wtorek) - Kurier dostarczył Paczkę do Gunfire. 2014-08-07 (Czwartek) - Zmiana statusu reklamacji na "Przyjęto na serwis". 2014-08-13 (Środa) - Telefon z Serwisu z informacją, że nie ma możliwości wymiany na nowy. Pytanie czy naprawa czy zwrot pieniędzy. Wybieram naprawę, a co tam. 2014-08-25 (Poniedziałek) - Jako że minęło już trochę czasu telefon do Serwisu. Osoba zajmująca się moją reklamacją jest dzisiaj nieobecna, jutro ma do mnie oddzwonić. Dostałem też informację, że według serwisu replika została przyjęta na serwis 2014-08-12, niepocieszająca informacja, ale konsumenta obchodzi kiedy sklep faktycznie dostał paczkę, czyli 2014-08-05. 2014-08-26 (Wtorek) - Telefon z Serwisu z informacją, że replika nie będzie jednak naprawiana i będzie zwrot pieniędzy. 2014-09-03 (Środa) - Mail do Gunfire, z zapytaniem czy coś się ruszyło. 2014-09-04 (Czwartek) - Trzy telefony do Gunfire około godziny 15, niestety nie udało mi się dodzwonić. 2014-09-05 (Piątek) - Telefon do Gunfire. Dostałem informację że Reklamacja do zwrotu pieniędzy została przekazana, ale dopiero wczoraj (2014-09-04) i wczoraj została przekazana do dotpay'a. Po telefonie dostałem też odpowiedź na maila. 2014-09-08 (Poniedziałek) - Zmiana statusu Reklamacji na zrealizowana, pieniądze doszły na konto. Żeby nie było, dużo już kupowałem w Gunfire i dalej będę, może nie była to najszybsza reklamacja, ale zakończona prawidłowo. W okresie kiedy inni mieli problem z przedłużającym się czasem realizacji zamówień, ja dostałem dwa zamówienia po 3 dniach od daty zakupu, więc prawidłowo. W ogóle wszystkie zamówienia jakiekolwiek złożyłem na Gunfire, a było już ich ponad 20, to wszystkie doszły w mniej niż 5 dni. Edited September 8, 2014 by Huba_lbn Quote Link to post Share on other sites
Tomek P-ń Posted September 11, 2014 Report Share Posted September 11, 2014 Z regulaminu gf § 14. Zamieszczanie oraz udostępnianie treści w ramach Sklepu internetowego 3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania zamieszczanych przez Klientów treści oraz ich usuwania jeśli stwierdzono, że mogą one naruszać Regulamin, obowiązujące prawo lub powodować uszczerbek dla dobrego imienia Sprzedawcy. Innymi słowy nie mam się co dziwić, dlaczego żadna negatywna (aczkolwiek zgodna z prawdą) ocena sklepu w ramach systemu opinii nie przechodzi przez kontrolę "obyczajową". Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted September 11, 2014 Report Share Posted September 11, 2014 2014-07-30 17:31 zamówienie opłacone po ponad 2 tygodniach dotarło trafiłem do domu, otworzyłem pakę - szok, replika zajechana jak używka wykombinowałem aparat, walnąłem foty poszła reklamacja wysłałem pakę mijają chyba 42 dni od złożenia zamówienia na Bizona, a ja wciąż bez kasy za niego. Przez 42 dni spędził w moich rękach jedynie kilka godzin. Nawet śmiesznego kuponu rabatowego (który de facto 90% osób sprzedaje, a ja przynajmniej naprawdę bym wykorzystał, bo do GF mam blisko) nie dostalem, więc wrażenie skrajnie negatywne. No i wciąż czekam na info od boku. Ile trwa procedura zwrotu towaru/reklamacja na GF? Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted September 11, 2014 Report Share Posted September 11, 2014 U mnie kolejne zamówienie - razem z dostawą do paczkomatu doszło w 5 dni od złożenia zamówienia. Ile trwa procedura zwrotu towaru/reklamacja na GF? U mnie poszło w bodajże 5-6 dni, ale to była tylko wymiana na właściwy produkt, bo wysłali nie to co trzeba. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted September 12, 2014 Report Share Posted September 12, 2014 2014-07-30 17:31 zamówienie opłacone po ponad 2 tygodniach dotarło trafiłem do domu, otworzyłem pakę - szok, replika zajechana jak używka wykombinowałem aparat, walnąłem foty poszła reklamacja wysłałem pakę mijają chyba 42 dni od złożenia zamówienia na Bizona, a ja wciąż bez kasy za niego. Przez 42 dni spędził w moich rękach jedynie kilka godzin. Nawet śmiesznego kuponu rabatowego (który de facto 90% osób sprzedaje, a ja przynajmniej naprawdę bym wykorzystał, bo do GF mam blisko) nie dostalem, więc wrażenie skrajnie negatywne. No i wciąż czekam na info od boku. Ile trwa procedura zwrotu towaru/reklamacja na GF? Ja już bym się nie bawił i złożył sprawę do UOKiKu bo to już śmiech. Może ta instytucja przemówi im do rozumu, bo ten sklep strasznie się stacza. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted September 15, 2014 Report Share Posted September 15, 2014 Dziś kasa do mnie wróciła. Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted September 16, 2014 Report Share Posted September 16, 2014 Magia forum zadziałała po raz kolejny... Ale smutne jest naprawdę to co się z GFem wyprawia... Lubułem ten sklep i zawsze w pierwszej kolejności do niego zaglądałem ale to już powoli przechodzi do historii. Nie robię tam mega zakupów,raptem coś ponad 2 tysie w tym roku, ale zaczynają i mnie dotykać ich opieszalość vel opóźnienia... Quote Link to post Share on other sites
relativy Posted September 16, 2014 Report Share Posted September 16, 2014 (edited) Ja lubiłem ten sklep do dziś. Zamówiłem w poprzednim tygodniu rękawiczki mechanix, chciałem je mieć na weekend, więc wybrałem wysyłkę kurierską za pobraniem, by napewno doszły, ale oczywiście nie dojechały, sprawdzam na liście przewozowym, "odmowa przyjęcia". No fajnie, napisałem maila, ale nie odpowiadlali, zadzwoniłem, to powiedzieli niech pan sobie zamówi rękawiczki jeszcze raz, tylko, że promocja już się skończyła, to zaproponowali, że zapytają GLS o co chodziło i w ciągu tygodnia mi odpowiedzą. Dziś przyszedł jeszcze mail, że to ja jestem winny, że jest odmowa przyjęcia, bo nie poinformowałem współlokatorów, że kurier przyjedzie. I pewnie przez to jest odmowa przyjęcia, a skąd oni widzą z kim ja mieszkam i co zrobił kurier. Do tego to ja w uwagach do zamówienia dla kuriera, mam mu podać nr. tel. No bo po co sklep ma się martwić o dostarczenie paczki, niech klient się martwi, a co. No cóż. liczyłem, że załatwią tą sprawę szybko i tak bym był zadowolony, ale zwyczajnie mnie olali. Chciałem zaoszczędzić 15zł, ale wyszło jak zwykle. No ale sami są sobie winni, jak nie dbają o klienta, to go stracą, ja od dziś już nigdy nic tam nie kupię, bo jest naprawdę sporo zdecydowanie lepszych sklepów. Edited September 16, 2014 by relativy Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.