Bart_Forrester Posted November 5, 2014 Report Share Posted November 5, 2014 Zadzwoniłem i powiedziałem, że chcę to zwrócić. Jutro ma być kurier. HEHEHELMANS. Kurier przyjechał, pakę zabrał, nowej nie dał. Dzwonię więc - nie było takiej umowy. no lel. Wczoraj była, dziś już nie ma. ale podobno tłumik ma być do końca tygodnia. Tzn. tak się umówiłem. Może tym razem będzie 'taka umowa'. Quote Link to post Share on other sites
Tomek P-ń Posted November 6, 2014 Report Share Posted November 6, 2014 2) Zatwierdzamy wszystkie opinie, które zawierają informację o produkcie, ocenę, są w języku polskim lub angielskim oraz odnoszą się do produktu zakupionego przez Klienta w konkretnym zamówieniu. Bullshit... Nigdy nie zamawiałem w GFC bluz helikon Classic Army, a dziwnym trafem moja [bardzo pochlebna] opinia o niej została przyjęta. Z kolei, gdy postanowiłem opisać moje [już nie takie dobre] wrażenia z używania rocketsów platium .28 to już opinia "zaginęła". A wracając do tematu, to serwis w GFC dalej prezentuje sobą poziom niegodny nawet komentarza. Rozumiem, że można wysłać niesprawdzoną replikę (z rozwaloną komorą hop-up), ale gdy już pojedzie na serwis to wypada sprawdzić wszystko, a nie że replika wracająca z serwisu ma dalsze uszkodzenia. Istotny jest też fakt nieterminowości rozpatrywania zgłoszeń, gdyż w moim przypadku replika została ruszona dopiero po moim telefonie po regulaminowych czternastu dniach. Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted November 7, 2014 Report Share Posted November 7, 2014 Dostałem tel. na drugi dzień z GF że wyślą kuriera. Kurier dotarł ale zaznaczyłem że chcę wymiany na inną replikę lub zwrot pieniędzy. Zobaczymy co będzie dalej z tym fantem. Kolejny + za szybką reakcję i przyjazd kuriera z tym że raczej w takim bólu bo szkoda że replika trafna :/ . Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted November 7, 2014 Report Share Posted November 7, 2014 Tłumik dotarł wraz z resztą zamówienia. Teraz czekam na zwrot za replikę. Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted November 20, 2014 Report Share Posted November 20, 2014 Sorki za OT, ale czy coś zebało na GF-ie, że od czterech dni oczekują na wpłatę, mimo iż bank "powiedział" mi, że już w poniedziałek kasa powinna być na ich koncie? Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted November 20, 2014 Report Share Posted November 20, 2014 W GF wszystko musi nabrać mocy urzędowej najwidoczniej. Moja wymiana i zwrot gotówki czekała tak długo aż nie napisałem meila we wtorek i kasa była w środę na koncie. Dziś dopiero replikę wysłali więc trzeba się upominać o swoje. Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted November 20, 2014 Report Share Posted November 20, 2014 Eh, to lecę lepić maila... Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted November 20, 2014 Report Share Posted November 20, 2014 Pany, telefon to nadal najlepsza forma kontaktu ze sklepem, a nie liściki elektroniczne. Quote Link to post Share on other sites
Szajnatałn Posted November 20, 2014 Report Share Posted November 20, 2014 Tylko nic na pismie nie zostaje potem. Kilka postów wcześniej: HEHEHELMANS. Kurier przyjechał, pakę zabrał, nowej nie dał. Dzwonię więc - nie było takiej umowy. no lel. Wczoraj była, dziś już nie ma. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted November 20, 2014 Report Share Posted November 20, 2014 Zapytanie o zamówienie w toku to nie słowna umowa o wysłaniu/odebraniu repliki... Quote Link to post Share on other sites
WiktorR Posted November 21, 2014 Report Share Posted November 21, 2014 W moim przypadku z BOK dostaję informację: "Paczka będzie wysłana dzisiaj" już od 3 dni (w każdym kontakcie ktoś z BOK mi mówi, że to już na pewno dzisiaj). Dzisiaj zadzwoniłem i też podobno już miało być na 100% wysłane, ale żadnego info z InPostu nie mam więc zakładam, ze znów nie wysłano. Czy ten sklep się już tak rozrósł, że nie ogarniają? Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted November 21, 2014 Report Share Posted November 21, 2014 A u mnie kolejne dwa drobne zamówienia, oba zrealizowane w niecałe 24h. Jedno dotarło już i wszystko ok, drugie wysłane dzisiaj, ale utknęło w Inpost'cie na weekend. Quote Link to post Share on other sites
Foley11 Posted November 22, 2014 Report Share Posted November 22, 2014 Witam. To mój pierwszy post w tym temacie, aczkolwiek zamówienia w Gunfire robiłem już nie raz :D Na ich podstawie utarło się u mnie przekonanie, że jest to sklep z niezłym asortymentem i cenami, jednak z już nie tak fajną obsługą. Do rzeczy: ostatnie moje zamówienie to był po prostu szczyt szczytów. Od początku: 11. listopada wybierałem się na większą imprezę i robiłem ostatnie zakupy. Złożyłem zamówienie dnia 31. października (myśląc że bez problemu dotrze), tego samego dnia poszedł przelew. Po paru dniach zamówienie wciąż jednak widniało jako "nieopłacone", więc 4. listopada wysłałem do Gunfire maila i załączyłem potwierdzenie przelewu. W odpowiedzi dostałem informację, że przelew czeka na zaksięgowanie i "powinno się to stać jeszcze dziś". Mimo to nic się nie zmieniło a ja przestałem się łudzić, że paczka dotrze do czasu imprezy - miałem rację. 12. listopada po kontakcie telefonicznym ze sklepem, wpłata została zaksięgowana i dwa dni później zamówienie zostało przeniesione do "zrealizowanych", jednak pole statusu zamówienia widniało puste (a zwykle pojawia się informacja "wysłane"). Sprawdzając numer paczki u przewoźnika, okazało się, że przyjęli zlecenie, ale nie otrzymali jeszcze przesyłki. 20. listopada wysłałem do sklepu maila z prośbą o wyjaśnienie sprawy. W końcu poskutkowało - paczka dotarła dzień później, czyli 21. Podsumowując - zamówienie z 31. października otrzymałem 21. listopada, czyli zajęło to trzy tygodnie. Absolutny rekord, bo do tej pory najdłużej u Gunfire musiałem czekać kiedyś dziewięć dni. Chyba nie trzeba się domyślać, że ta sytuacja była niezwykle irytująca. Rozumiem, że opóźnienia mogą się zdarzać, jednak dobrze by było, gdyby ktoś ze sklepu o tym poinformował, a nie klient musiał ciągnąć za język, żeby się dowiedzieć, co się dzieje. Jedynie wczoraj przyszedł mail z notką "Najmocniej przepraszamy za niedogodności i opóźnienia." - zawsze jakiś plus dla obsługi, jednak bardzo niewielki w zestawieniu z ogromnym minusem, jakim było trzy tygodnie czekania. Czy był to tylko jednorazowy przypadek? Mam nadzieję, chociaż już wiem, że jeśli następnym razem będę chciał kupić coś na Gunfire... to przemyślę to dobrze kilka razy. Pozdrawiam, Foley. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted November 22, 2014 Report Share Posted November 22, 2014 Update. Do zlepienia z poprzednim postem. O dziwo paczkomaty obsługiwane są również w soboty. Dzieki temu zamówienie złożone w piątek przed jedenastą, dorarło do mnie już dzisiaj, po niecałych 24h. Również jak poprzednie, zgodne z tym co naklikałem na stronie :) Sklep mnie coraz bardziej zaskakuje. Kiedy zaczynałem zabawę w airsoft, Gunfire absolutnie nie był sklepem do ściągania sprzętu "na teraz". Jednak od jakiegoś czasu jakość obaługi bardzo mocno się poprawiła i nabrała stabilności, w moim przypadku. Quote Link to post Share on other sites
argawen Posted November 22, 2014 Report Share Posted November 22, 2014 ....O dziwo paczkomaty obsługiwane są również w soboty. Nawet w niedzielę. Quote Link to post Share on other sites
Tomek P-ń Posted November 23, 2014 Report Share Posted November 23, 2014 Niedawno spotkała mnie miła niespodzianka w postaci telefonu z serwisu GFC z pytaniem jak działa replika, która wróciła po raz drugi z reklamacji (tym razem terminowo), i jakie są moje uwagi odnośnie funkcjonowania serwisu. Za to macie ode mnie plusik, choć trudno jest zapomnieć o "przygodach" związanych z zakupami w GFC. Quote Link to post Share on other sites
ravkill Posted November 23, 2014 Report Share Posted November 23, 2014 Niedawno spotkała mnie miła niespodzianka w postaci telefonu z serwisu GFC z pytaniem jak działa replika, która wróciła po raz drugi z reklamacji (tym razem terminowo), i jakie są moje uwagi odnośnie funkcjonowania serwisu. Za to macie ode mnie plusik, choć trudno jest zapomnieć o "przygodach" związanych z zakupami w GFC. To ostatnio standard. W przypadku 2 serwisów, tej samej repliki, sprawdzają jakość serwisantów. Quote Link to post Share on other sites
Wojtass_nt Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 A co powiecie kiedy zamówicie coś i dostajecie zupełnie co innego i to na dodatek 4x tańsze? Kolega zamówił mi i sobie: AN / PEQ-15 z laserem i latarka za 170zł od sztuki. Jakie było nasze zdziwienie kiedy okazało się, że dostaliśmy pojemniki na baterie z laserkiem warte może 50zł?? Nawet na dowodzie zakupu jest jak byk napisane- Z LASEREM I LATARKA a tu nie ma żadnej latarki bo to atrapa pusta w środku i nędznej jakości na dodatek. Ręce opadają w takim przypadku bo nie dość, że kasa zablokowana to nie ma się tego na co się czekało... Ciekawe jak szybko uda mi się odzyskać kasę albo dostać właściwe przedmioty. Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Moja opinia o GF-ie stała się neutralna. Jak przez tydzień nie chcieli zaksięgować wpłaty, to jak zaksięgowali ją w poniedziałek, to we wtorek po południu miałem już paczkę u siebie. Region dostarczenia: mazowieckie, Grójec. Quote Link to post Share on other sites
Wojtass_nt Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 Okazało się, że sklep otrzymał od producenta niewłaściwy towar. Pakujący też nie sprawdził co nam wysyła więc błąd ewidentny z ich strony. Jednak zaproponowali zwrot pieniędzy i zatrzymanie tych atrap więc sprawę można uznać za rozwiązaną ekspresowo. Od razu mi się z rana nastrój poprawił :) Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted November 28, 2014 Report Share Posted November 28, 2014 No ja zaś zamówiłem paczkę i wyrobili się w dwa dni więc wszystko ok ale jak zwykle towar... szybko ładowarka można powiedzieć że jest wolnoładowarką a magazynki mają pojemność 70-75bb a miały mieć 100bb i nie podają prawie. Jeden z czterech daje radę na markowych kulkach żeby nie było eh no szkoda :( . Plus za szybkość ale ucierpiała na tym jakość. Quote Link to post Share on other sites
EZOGHUL Posted November 30, 2014 Report Share Posted November 30, 2014 Mi wycenę tuningu G&P robią już około miesiąca. Wysłałem email, dzwoniłem dwukrotnie. Niestety nie doczekałem się odpowiedzi. Quote Link to post Share on other sites
sebolek Posted December 2, 2014 Report Share Posted December 2, 2014 Zamówienie złożone 27.11.14 o 15:06:21 Z dopiskiem o sprawdzenie repliki. Zmiana statusu na pakowane w piątek 28.11.14 Zobaczymy jak się sprawa rozwinie :icon_rolleyes: z uwagi na dopisek o sprawdzenie repliki przed wysłaniem Quote Link to post Share on other sites
robertas3 Posted December 2, 2014 Report Share Posted December 2, 2014 Chociaż było to już trochę czasu temu, to jednak napiszę kilka słów. Zamówienie złożyłem 08.08.2014 (zakup na raty). Po kilku telefonach i długim oczekiwaniu dostałem replikę 11.09.2014. Sklep tłumaczył się, że bank źle opisał przelew. Jednak myślę, że jeśli by się trochę wysilili, to znaleźliby ten przelew chociaż by po kwocie (zamawiałem tylko samą replikę). Co ciekawe 08.09.2014 na wmasgu opublikowano informacje o dostawie tych replik. Zbieg okoliczności? Podczas pierwszego serwisu (wymiana mosfetu) replika zaczęła mieć straszne luzy między korpusami: . BOK GF na maila odpisał mi tak: "W sprawie luzów, to może Pan to po dokręcać." Jak zapytałem się co, to serwisant do mnie zadzwonił i jedyne co mi powiedział, to żebym odesłał replikę do nich. Do tej pory nie wiem co miałem dokręcić :icon_biggrin:. Gdy wysłałem po raz drugi na serwis (głównie przez luźno latające części w cylindrze) to zostało trochę poprawione, jednak dalej jest to odczuwalne. A do tego magazynek przestał sam wypadać z gniazda. Zaznaczę tylko, że replika przychodziła sprawna. Spalony mosfet i problemy z cylindrem zaczęły się podczas normalnego przestrzeliwania. Replika właściwie od razu po ostatnim serwisie strzelała czasami dobrze, a czasami na 15m. Poszedłem do kolegi. Po otwarciu cylindra okazało się, że w środku jest cały zasyfiony. Mi to wyglądało na opiłki metalu. W każdym razie po oczyszczeniu, przesmarowaniu i złożeniu, strzela o niebo lepiej. Chociaż oring w cylindrze muszę wymienić, ale to już samemu... Co prawda rozmowy telefoniczne przebiegały dosyć przyjemnie, ale wiele z nich skończyło się niczym. Na niektóre maile w ogóle nie odpowiadają. To są tylko najważniejsze rzeczy. Ta historia jest zdecydowanie dłuższa. Quote Link to post Share on other sites
xenon500 Posted December 4, 2014 Report Share Posted December 4, 2014 No i kolejna zła opinia o tym sklepie. Wybaczcie, ręce mi już opadają. 1 grudnia zrobiłem zamówienie. 2 grudnia rozpoczęła się realizacja. Dziś o godz 15 anulowano moje zamówienie (a normalnie paczka byłaby już u mnie). Dostałem też normalnie maile od kuriera, czyli coś się tam ruszyło. No i opóźnienia z serwisowaniem, bo sklep znów LECI SOBIE PO CAŁOŚCI!. Jutro dzwonię, zobaczymy, co mi powiedzą. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.