Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

Heh.

Wcześniej napisałem ,że z repliką Ok,ale....

postanowiłem ją rozebrać,razem z kolegą (chęć zmiany łożysk i paru innych rzeczy).

 

Moim oczom ukazał się połamany selektor ognia,starty tłok wciśnięty na siłę(zębatki szorowały bok) i pęknięta trochę prowadnica.

 

Części wymieniłem(selektora jeszcze nie).

 

I obiecałem sobie ,że w Gunfire nie będę kupował.

 

Co z tego ,że super zniżki i sklepy,jak takie coś się dzieje!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Zastanawiałem się czy poruszyć tę sprawę, bo w sumie mogłem machnąć ręką i naprawić samemu replikę. Bo nie zabiłby mnie koszt chińskiego szkieletu.

Nabyłem sobie w GunFrajerze replikę hk416, oraz magazynek drum.

Na drugiej z rzędu strzelance Tomaszowo podczas strzelania pękł gearbox wiadomo od strony maga widać. Ale plomba rzecz święta nie ruszam. Wykonałem telefon do GF kazali dać wsie dokumenty paragon itp. Stwierdzając, że nie ma problemu. Jakiś czas po Tomaszowie kolega dostarczył paczkę z papierami do GF. Przeleżało sobie 3 tygodnie w sumie jak dzwoniłem to ... a nie ma kolegi co się tym zajmuje itd ) i dziś łaskawie zadzwonił do mnie wszechwiedzący "serwisant" owej firmy. I poinformował mnie zadając pytania, czy ja zdaje sobie sprawę, że nie strzela się z pustej repliki i dlatego pękł gb.

Rzekłem temu dyletantowi, że zdaję sobie z tego sprawę w sumie w ASG bawię się jakiś czas. A on na to, że jest serwisantem 3 lata i wie na 100 %. Więc poinformowałem ową Alfe i Omege serwisu, iż całą sytuacje opiszę, co czynie. A ów zadufany .... w sobie pan - powiedział, że mam dopisać - osoba, która się strzela 2 lata w ASG nie wie, że nie strzela się pustego karabinu ( co uczyniłem )

Podsumowując straciłem tylko czas i nerwy, bo przełożyć GB to chwila.

Co do druma kupionego w GF był odrazu zepsuty, ale Jechałem na ŚO 3 - więc przylutowałem urwane kable, kupiłem nowe gniazdo włącznika. Ale niestety mag nie podaje kulek . ( A ja w swojej naiwności wywaliłem kupon w ferworze przygotowań ).

Prosiłem o odpłatną naprawę, ale co to będzie dalej sam nie wiem.

Może mi odeślą pewnie na mój koszt obie zepsute rzeczy to sobie druma wrzucę do kosza, zaś replikę naprawie.

Ale u nich w życiu nie kupię nawet 1 kulki.

A inni maniacy niech wezmą ten tekst pod uwagę.

 

P.S. Jeden ze znajomych poinformował mnie, jakiś czas temu dał replikę do serwisu do nich - po x telefonów dowiedział się, że jej nie zrobią, ale odeślą kasę - wg jego słów czeka trzeci miesiąc

P.P.S. Finał sprawy jest taki:

Paczka wróciła z repliką skręconą byle jak . Wiadomo niezrobioną.

Opis magazynka, że sprawny )) Zarypali mi tylko baterie, które w nim były.

 

Replikę już sobie naprawiłem. Magazynek, który podaje 5 kulek a później mieli 20 s i znowu 5 kulek to może i sprawny dla snajpera jest - ale kto widział snajpera z drumem.

 

Więc ja kończę swoją przygodę ( dość krótką - 3 zam owienia ) z tą firmą.

Link to post
Share on other sites

Wczoraj udało mi się wygrać aukcje AKM CM.036A wystawioną przez Gunfire@ na allegro. Karabin wylicytowałem za prawie 200 zł mniej od ceny sklepowej :uśmiech: Wieczorem wpłaciłem pieniądze i dziś o 7 rano moje zamówienie miało statatus - zaksięgowano. No i byłem zadowolony i spokojny dopóki nie odgrzebałem na forum tego tematu. Przyznam się, że niektóre z wypowiedzi zasiały we mnie ziarno niepewności.

Paczka miała zostać wysłana dzisiaj ale status wcale się nie zmienił dlatego postanowiłem zadzwonić i upewnić się, że jutro będę miał już w łapie swoje cacko. Pierwszy telefon - godz. ok. 14 - odebrał Pan który poinformował mnie, że niestety nie ma jego kolegi, który zajmuje się wysyłkami i on nie jest mi w stanie odpowiedzieć kiedy przesyłka zostanie wysłana. Poradził mi również żebym zadzwonił po 15 bo wtedy ma już być ktoś kto będzie potrafił odpowiedzieć na moje pytanie. Tak też uczyniłem - ok. godz. 16.20 - rzeczywiście osoba która odebrała potrafiła mi odpowiedzieć. Jednak nie była to odpowiedź jaką chciałem usłyszeć. Powiedziano mi, że niestety dzisiaj już nie uda się wysłać mojej paczki bo chłopaki z magazynu nie wyrabiają. Paczka zostanie wysłana jutro rano (tj. w piątek) i powinna dojść w poniedziałek.

Normalnie bym się nie przejął taką wiadomością bo rozumiem, że może się zdarzyć opóźnienie jak w każdej firmie ale po lekturze całych 13 stron tego wątku naszły mnie poważne wątpliwości. Mam nadzieję, że zwłoka nie przeciągnie się w nieskończoność i będę mógł z czystym sumieniem wystawić + dla sklepu. Ciekawe też czy gun będzie sprawny... :strach: Narazie stanowczo za wcześnie na jakąkolwiek ocenę (chyba, że tylko za atrakcyjną cenę + i mały - za opóźnienie wysyłki). Sory jeśli przynudziłem, o dalszym przebiegu sprawy poinformuję.

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Dziękuję wszystkim za informacje o działaniu naszego serwisu. Są one niezwykle pomocne i wartościowe. Jako sklep Gunfire dążymy do podnoszenia jakości świadczonych usług, jednak z serwisem mamy małe poślizgi ze względu na sporą ilość zgłoszeń posprzedażowych.

 

Wszystkie osoby, które miały ostatnio problemy z naszym serwisem lub osoby, które mają uwagi co do działalności sklepu Gunfire i serwisu proszę o kontakt. Zapewniam, że na każdą wiadomość odpowiem. Za informacje pomocne nam przy tworzeniu nowego serwisu z góry dziękuję, najlepszym przekażę firmowe gadżety za pomoc.

 

Drodzy Maniacy! Zawsze jestem do Waszych usług i pomocy. Piszcie do mnie w każdej sprawie. Pamiętajcie proszę, aby w emailach pisać precyzyjnie i zamieszczać swoje dane, numery zamówień, czy rma. Pomogę jak tylko będę mógł.

 

Pozdrawiam,

Paweł Zalewski

Sales Manager

pawel [małpa] jbtrading.pl

Gunfire.pl

Link to post
Share on other sites

Witam !

Pragnę poinformować wszystkich czytających to forum . W mojej sprawie nastąpiło dość nieoczekiwane rozwiązanie . Po napisaniu maila do Pana Pawła Zalewskiego z JB Trading Gunfire . Otrzymałem propozycje , ze pokryja straty , które poniosłem czyli koszt :

GB + komora + magazynek . Przyznając mi kupon na tę kwotę do realizacji w ich sklepie.

W zasadzie nie spodziewałem się niczego takiego . Dobrze to świadczy o firmie , która jak wynika z mojej dedukcji jest właścielem Gunfire.

W zasadzie co do działania sklepu raczej zarzutów nie miałem – tylko do serwisu .

Więc wybrałem sobie towar: kamizelke , której akurat nie było . Nabyłem więc MP5 Navy JG e stałą kolba full metal .

Paczka przyjechała – replika działa . Myślę , że mój przypadek i jego pozytywne rozwiązanie poprawi wizerunek firmy .

 

P.S. Żeby nie było za słodko replika ma wyszczerbiony ten okrągły element do celowania – obrotową szczerbinke z czterema otworami . ( ale głupia nazwa ) posiadacze MP5 wiedzą o co chodzi .

Link to post
Share on other sites

Co do mnie replike otrzymałem w poniedziałek. Niestety trafił mi się egzemplarz wadliwy - tragiczne drewniane okładziny chwytu przedniego, źle wyprofilowane i spasowane, chodziły w cały świat. :wink: Ale pewnie nie wysłał bym z tego powodu repliki do serwisu, bo i tak kiedyś planowałem wstawić tam drewna z oryginalnego karabinu, gdyby nie to że po naładowaniu baterii karabin wystrzelił 1 magazynek i przestał strzelać (bateria dopiero co wyjęta z ładowarki) - słychać było tylko rzęrzenie w gearboxie. Replikę wysłałem wczoraj (w piątek).. Zobaczymy kiedy i w jakim stanie wróci z serwisu...

Edited by Benchm4de
Link to post
Share on other sites

Mnie w tym sklepie męczy niesłowność.

Jeśli gość pytany o wysyłkę mówi, ze dzisiaj zostanie wysłane to MA BYĆ WYSŁANE DZISIAJ. O serwisie nie wspomnę, SPRkę reperowali od stycznia do kwietnia. Po pierwszym serwisie wróciła z 200toma fpsami. Po odesłaniu wymienili na nową, ale cały proces trwał, jak pisałem od stycznia do samiutkiego końca marca, praktycznie do kwietnia. Fakt, że za ten czas dostałe kilka paczek kulek i bonifikatę na 90zł nie zmienia faktu, że trwało to wieki. Warto też zwrócić uwagę, że rozwiązanie problemu nastąpiło dopiero wtedy, gdy wysłałem do GF oficjalne pismo z informacją, że jeśli nie oddadzą sprawnej repliki natychmiast to skieruje sprawę do rzecznika konsumentów a potem do sądu cywilnego.

Wracając do wysyłek. To ważne, że deklarowane działanie ma być wykonane. Zamówiłem camela, miał być wysłany w czwartek, specjalnie dzwoniłem. Niestety nie zdążyli. Nic by się nie stało gdyby powiedzieli, że nie zdążą, po prostu bym go nie zamówił tylko poszedł bym do sklepu i kupił ciut drożej ale od ręki. Teraz mam natomiast zagwozdkę co zrobić. Chyba jednak kupię camela w sklepie a paczki nie odbiorę. Żeby nie było, ze zamawiam na ostatnia chwilę - opis na stronie był mierny, wysłałem zapytanie na które odpowiedź dostałem po jednym dniu. Niestety odpowiedź była niekompletna. Ponowiłem zapytanie, znowu dostałem niepełną odpowiedź. Dopiero trzecie pytanie pozwoliło uzyskać wszystkie informacje. Korespondencja opóźniła zamówienie stąd mój telefon z pytaniem, czy zdążą zrealizować zamówienie.

Dodatkowe opóźnienie powstało ponieważ zamówienie miało być zrealizowane z tej 90zł bonifikaty tylko, że wewnątrz firmy pracownicy nie rozmawiają ze sobą. To ja musiałem czekać aż będzie można porozmawiać z serwisem (jedna czy dwie godziny dziennie).

 

W sumie mam wrażenie, że GF chce być profesjonalnym sklepem z dobrą obsługą i solidnym serwisem, tylko trochę umiejętności nie starcza. Z następnymi zakupami w tej firmie chyba jednak zaczekam. Nie mam ochoty szarpać sobie nerwów, parę groszy różnicy w cenie nie jest tego warte. Jeśli nie musicie liczyć każdego grosza omińcie GF szerokim łukiem. Jeśli jednak już coś kupiliście to módlcie się, żeby się nie popsuło a jak się popsuje to kupujcie od razu drugą replikę bo popsutej dłuuugo nie zobaczycie na oczy.

Link to post
Share on other sites

Długo nie pisałem bo byłem na urlopie. Karabin po tygodniu wrócił z serwisu i strzela świetnie. Okładziny też zostały poprawione. Serwis na 10 w moim przypadku. Szybko, sprawnie i miło. Sklep oceniam na 6,5/10 (na + cena, na - późna wysyłka i niesprawdzona przed wysyłką replika).

Link to post
Share on other sites

Ogólnie zadowolony jestem z tego sklepu, co nie znaczy że są idealni.

Wcześniej korzystałem z ich usług i nie obyło się bez ich potknięć, ale wszystko do przyjęcia.

Przy ostatnim zamówieniu był zonk w postaci paczki widma. Zamówiłem parę rzeczy w sobotę

data zamówienia:

2008-08-02 09:47:42

po czym we wtorek

2008-08-05 15:42
otrzymuje maila w postaci
Informujemy, że Twoje zamówienie jest w drodze.
. Znaczy się morda moja uśmiechnięta, na następny dzień będę się bawił zabawkami :wink:

Sprawdzam na UPSie o co kaman a tu że otrzymali informacje rozliczeniowe :evil: . Sumując nie wiadomo gdzie była moja paczka przez 2 dni.

PIOTRKOW TRYBUNALSKI,

PL 08.08.2008 13:29 DORĘCZONO.

08.08.2008 6:34 W DORĘCZENIU.

08.08.2008 6:00 SKAN W MIEJSCU DORĘCZENIA

08.08.2008 5:55 SKAN PRZYBYCIA

SKIERNIEWICE,

PL 08.08.2008 4:11 SKAN WYJAZDU

08.08.2008 3:27 SKAN PRZYBYCIA

KROSNIEWICE,

PL 08.08.2008 1:59 SKAN WYJAZDU

KROSNIEWICE,

PL 07.08.2008 23:38 SKAN PRZYBYCIA

WROCLAW,

PL 07.08.2008 20:23 SKAN WYJAZDU

07.08.2008 19:25 SKAN NADANIA

07.08.2008 17:14 SKAN ODBIORU

PL 05.08.2008 10:11 OTRZYMANO INFORMACJE ROZLICZENIOWE

Także całe zamówienie szło 7dni. Na domiar złego replika przyszła z wadą "wrodzoną". HK416 AGM na semi strzela full auto. Myślę sobie: przecież przestrzeliwują to zobaczą że coś nie tak i zrobią coś z tym fantem a tu nie :wink:

W czwartek tuż przed świętem 15.08.2008 mój kolega podrzucił im giwerkę na reklamację. W poniedziałek sprawdzam co się dzieje, a tu że naprawione i wysłane. We wtorek po 15 puka kurier i giwerka w moich rękach.

Ogólnie gunfire otrzymuje ode mnie:

10/10 za sprawny serwis

9/10 za kontakt mailowy

6/10 za kontak telefoniczny. Trochę mają problemy z wyłapaniem kontaktu. Traktują nas jak moherowe berety, którym trzeba wszytko wytłumaczyć czarno na białym.

10/10 za kontakt PW na forum z p.Pawełem Zalewskim(Gunfire)

4/10 za tą felerną paczkę ostanio.

10/10 za same paczki. Spoko zabezpieczone

Pzdr

Link to post
Share on other sites

A ja sobie pozwolę na inną opinię. Nie jest ona podyktowana towarem jaki mają, bo jest jaki jest a występujące promocje są często bardzo atrakcyjne. Nie będę się czepiał obsługi, bo i nie ma czego, ludzie się starają i osobiście nie mam z nimi problemu choć może i nie wszyscy są tak kompetentni jak bym sobie życzył, ale to już jednostkowe przypadki i można je pominąć. Co do serwisu też się nie wypowiem bo preferuję kontakt osobisty jakby co, i wtedy zazwyczaj załatwiam wszystko co chcę i jak chcę.

No, ale... jest jedna rzecz które niepomiernie mnie mówiąc łagodnie irytuje. A mianowicie bardzo nieuaktualniana strona internetowa. Brak zdjęć towaru jest powoli (jak dla mnie za powoli-ale mogę uwierzyć w brak pracowników) jakoś załatwiana, ale istnieje w dalszym ciągu. Brak opisów, to cóż, jak dla mnie brak kompetencji, ale nie boli, bo można na necie znaleźć opisy jakby co a i często foty (tylko pytam dlaczego mam sobie życia utrudniać). Za to tekst, że coś jest w nowościach ale produkt niedostępny to już jakaś kpina. I to na pierwszym miejscu nowości:

http://www.sklep.airsoftguns.pl/search.php?newproducts=y

Tutaj link z airsoftguns.pl ale w końcu to jedna i ta sama firma, ale żeby nie było i z GF:

http://gunfire.pl/search.php?newproducts=y

Pewnie zostanie zmienione :-P

To bardzo ciekawa polityka, podać towar w nowościach a nie mieć go fizycznie. To może by tak zrobić jakiś dział pt. "zapowiedzi"? Taka sugestia.

Ja rozumiem, że sklep może robić durnia z klienta jak mu się podoba, bo klient ma do wyboru albo brać co jest albo pójść do konkurencji, ale jak ktoś się mianuje największym, najlepszym i w ogóle "naj", to to do czegoś zobowiązuje. Moim, niekoniecznie skromnym zdaniem.

Lubię jak coś jest rzetelne i uczciwe a to mi się takie nie wydaje. I ciekawi mnie jak się do takiej praktyki ma prawo handlowe. Zapewne ten mały napis pod spodem, że towar niedostępny tworzy jakąś iluzję praworządności, ale i tak jestem ciekaw...

 

 

Wszelkie rozwijanie wątku dotyczące wyżej podanych odczuć odnośnie polityki sklepu będą kasowane - trzymamy się tematu, nie generujemy OT ;)

Edited by szmerglu
Link to post
Share on other sites

A ja tam chwilowo jestm zadowolony z Ich działaloności, bo dzięki temu stałem się posiadaczem części zamiennych do mojej MP5K Galaxy za całe 170 zeta. Owe części zamienne (czyli styki i body), przybrały postać całej repliki ;-).

Panowie oby więcej takich promocji ;-).

Link to post
Share on other sites

Zakupiłem u nich replikę eMki Boya. Musiałem oddać do serwisu bo zupełnie zaciął się gearbox. To nie negatywna opinia (Boye tak maja :-F ). Do rzeczy - chodzi o serwis - w poniedziałek wieczorem zostawiłem replikę po 3 dniach dostałem telefon z przyjemna informacja, że już wszystko gra i można odebrać. O dziwo nawet nie robili problemów jak zaproponowałem zamianę na inny model repliki.

 

Mój pierwszy zakup u nich i jestem zadowolony. Obsługa w porządku..

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Robiłem do tej pory 3 razy zakupy w tym sklepie no i cóż, przesyłka była błyskawiczna ! W poniedziałek zaówiłem towar za pobraniem a w srode już go miałem, to bardzo szybka przesyłka według mnie. Kontakt z nimi równiez jest bezproblemowy, świetny sklep polecam

 

Dodam jeszcze że mają naprawde niskie ceny !!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Po dzisiejszej wizycie w pewnym sklepie zacząłem wątpić, czy piszę w dobrym wątku, ale o tym za chwilę.

 

Dzisiaj, chcąc kupić replikę ACOG w "sklepie partnerskim GF" Militaria24 usłyszałem, iż moja karta stałego klienta GF nie jest tam honorowana. Nie wierzyłem w to co sie do mnie mówi. Sklep, w którym wiszą bannery GF, gdzie w koszulkach GF chodzą pracownicy GF (dość często zmieniają się między sklepami), leżą tam wizytówki GF, a jak klienci pytają się, czy gdzieś w sieci można znaleźć ofertę sklepu, to są odsyłani po adres www.gunfire.pl. Jednakże zniżki na kartę GF tam nie dostanę. Niby to tylko 35 zł, ale za to sobie chociażby paczkę kulek bym kupił.

 

Tak więc Militaria24 pozbył się wszystkich zalet GunFire... Nie wiem kto dla nich obmyśla strategie marketingową ale dostaje za to chyba zbyt mało misek ryżu.

Link to post
Share on other sites

O sklepach stacjonarnych:

 

Gunfire to ciekawe zjawisko. Fantastyczni szeregowi sprzedawcy. Ludzie na których można polegać. Po zakupie wychodzę pewny, że dokonałem właściwego wyboru. Co więcej - to się sprawdza w praktyce. Duże brawa za bardzo fachowych sprzedawców.

Wrocław, ul. Ofiar Oświęcimskich 3 - bardzo dobre wrażenia, duży poziom kultury sprzedaży, zawodowe podejście do klienta.

 

Ale...

 

Szef sklepu Militaria 24 w koszulce GUNFIRE (sprawdzone w początkach sierpnia w sobotę). Nie znam nazwiska (Wrocław, ul. Piłsudskiego 82 ). Arogancja, brak zrozumienia pojęcia "przyrzeczenie handlowe", lekceważenie wobec klienta. Poziom z czasów komuny, "Miś" na żywo.

 

Oczywiście promocje ogłaszane w necie nie funkcjonują w sklepie stacjonarnym, o czym firma informuje radośnie dopiero na miejscu, podkreślając, że klientów nie musi szanować, bo zawsze jacyś będą (my - już nie).

 

Bardzo dobra robota na dole, fatalna na górze. Szkoda, po prostu szkoda. Może wymienić ludzi miejscami?

 

Póki co - jakby ktoś robił im konkurencję - bierzcie tych szeregowych sprzedawców. Warci są każdej złotówki plus podwyżki. Tego pana z Militaria 24 - odradzam. Położy sprzedaż wody na Saharze.

 

Reasumując: podobne wrażenia jakie miał Procent. Coś tu nie gra.

Edited by Ghandi2
Link to post
Share on other sites

Ja to chyba mam do nich pecha.

W ramach zadośćuczynienia za fatalnie przeprowadzoną reklamację GF dał mi jakąś kasę do wydania. Wydałem, kupiłem wkład hydracyjny do camela. Okazało się, ze wkład cieknie. Złożyłem reklamację wysłałem worek do sklepu. Przez dwa tygodnie na stronie wisiał komunikat o przeprowadzaniu testów. dopiero interwencja spowodowała wysłanie mi nowego worka.

Ni i było by niby prawie OK, gdyby nie drobny niuansik. Nowy worek cieknie tak samo jak poprzedni. Jak im go wyślę jeszcze raz na reklamację to sam koszty poczty będą stanowiły 50% ceny worka. Jak poproszę o zwrot kasy to g. dostanę, bo mimo, ze dostałem do wydania konkretną kasę to na paragonie cena wynosi 1zł.

 

Sorry Panie i Panowie ale to jest sklep, który może i umie sprzedawać, ale obsługę serwisową i posprzedażną ma denną.

Link to post
Share on other sites

Ale...

 

Szef sklepu Militaria 24 w koszulce GUNFIRE (sprawdzone w początkach sierpnia w sobotę). Nie znam nazwiska (Wrocław, ul. Piłsudskiego 82 ). Arogancja, brak zrozumienia pojęcia "przyrzeczenie handlowe", lekceważenie wobec klienta. Poziom z czasów komuny, "Miś" na żywo.

 

Oczywiście promocje ogłaszane w necie nie funkcjonują w sklepie stacjonarnym, o czym firma informuje radośnie dopiero na miejscu, podkreślając, że klientów nie musi szanować, bo zawsze jacyś będą (my - już nie).

 

Bardzo dobra robota na dole, fatalna na górze. Szkoda, po prostu szkoda. Może wymienić ludzi miejscami?

 

Póki co - jakby ktoś robił im konkurencję - bierzcie tych szeregowych sprzedawców. Warci są każdej złotówki plus podwyżki. Tego pana z Militaria 24 - odradzam. Położy sprzedaż wody na Saharze.

 

Reasumując: podobne wrażenia jakie miał Procent. Coś tu nie gra.

 

Byłem świadkiem tego zdarzenia :D faktycznie, postawa arogancka, gość szukał mocno czegoś by iść na zadrę... Szkoda tylko że nie mówię tu o tym szefie w sklepie Militaria24 (prywatnie go nawet "nie lubię") tylko o kliencie który próbował za wszelka cene wyprowadzić sprzedawców z równowagi. Ciekawe co by napisali sami sprzedawcy, nawet pomimo tego cukru jaki im dałeś, o twym zachowaniu Ghandi2? Prawda jest taka że po tym jak ci odmówiono zacząłeś się prawie AWANTUROWAĆ, grożąc opisaniem sytuacji na wmasgu. Takie zachowanie jest chyba karalne, bo jest to coś co nazywa się "zmuszaniem do znoszenia" czy jakoś podobnie, i jest to w istocie szantaż. Jak widać modzi nic nie robią w tym temacie gdyż to jest to coś co jest zabronione przez samego Regdorna- wymuszać na sklepie/firmie określone zachowanie przez temat na wmasgu. Dlaczego pisze o tym i co mam do tego? A no to że znam tych ludzi, z jednymi się dogaduje z innymi nie. Ale nie można im zarzucić arogancji i braku kultury. Gość który jest w sklepie "szefem", jak go nazwałeś, jest na tyle poważny że tobie daleko do tego. Aż sie dziwię że tamta rozmowa w sklepie nie skończyła się np wezwaniem ochrony bo oni nie mają płacone za użeranie się z niby klientami.

Szkoda że ekipa nie może wyrażać swego zdania , bo wiem że mają odgórnie zabronionie odpowiadanie w tematach o firmie. Nawet ten kierownik sklepu nie może nic napisać... a szkoda że nie mogą :/

 

Co do Procenta, szkoda że nie wspomniał że jakiś tam jednak rabat dostał - wiem od pracownika sklepu...

 

 

żałosne...

Edited by Maruda
Link to post
Share on other sites

Więc skoro nie mogą sie wypowiadać na forum oficjalnie to mogą np. wykożystać fikcyjne konto dajmy na to z 2 postami i podszyć się pod człowieka który dajmy na to całkiem przypadkiem był świadkiem opisywanej sytuacji... Takie hipotetyczne rozważanie żadna tam sugestia... Przepraszam za oftop ale sie nie mogłem powstrzymać:)

Edited by dawid_o
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...