Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

(...) dodali InPost... (...)

Uważaj, staraj się śledzić przesyłkę, bo ja już miałem złe doświadczenia, kadra "dręczycieli" (celowo nie napisałem doręczycieli) nie jest nadmiernie wykwalifikowana, a uczciwość pozostawia wiele do życzenia... :icon_evil:

 

Ps

To nie będzie wina sklepu gdy przesyłka "zaginie", a po reklamacji i kilkunastu dniach dotrze "przepakowana", bo w środku oryginalne opakowanie "rozbebeszone"...

 

Jest odpowiedni temat by dzielić się podobnymi doświadczeniami. Szmer.

Edited by szmerglu
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Mnie dzisiaj po prostu zaskoczyli z zamówieniem. W sobotę złożeniem zamówienia, poniedziałek wylądowała u kuriera, dzisiaj (10.06) już u mnie. Ale nie będzie tak pięknie:

- telefony zajęte

- brak odpowiedzi na mail'a

- kurier - prosiłem, aby zadzwonił na godzinę przed dostawą, a zadzwonił z pytaniem czy jestem w domu. :icon_evil:

 

Ogólna ocena: 4-

Edited by Valor92
Link to post
Share on other sites

No niestety, ale u mnie nie działa.

Firefox wywala

Serwer OCSP nie ma statusu dla tego certyfikatu. (Kod błędu: sec_error_ocsp_unknown_cert)

i klikanie spróbuj ponownie guzik daje. Opera też wywala błąd. No cóż, poczekam do jutra i sie obaczy.

Edytuj: ale dzięki za odpowiedź.

Edited by MarekMac
Link to post
Share on other sites

NIE POLECAM KUPOWAĆ REPLIK NA GUNFIRE.PL!!!!!

 

Kupiłem w kwietniu rk-10s. Nie była na żadnej strzelance tylko przestrzeliwałem ją od czasu do czasu i replika padła pod koniec maja. Coś w gb się stało i 23 maja zaniosłem ją do sklepu, żeby w ramach gwarancji mi ją naprawili. 30 maja zadzwoniłem do nich, ponieważ chciałem się spytać co się jej stało. Odpowiedzieli mi że tego dnia rk-10s trafiła do serwisu. WTF???? Tyle czasu im zajmuje dostarczenie repliki do serwisu??? Tłumaczyli się, że mają bardzo dużo replik do naprawy i muszę czekać. No to co mi zostaje, czekać.

12 czerwca dzwonię ponownie i serwisant pewnie powiedział, że replika będzie gotowa i przyślą mi jeszcze w tym tygodniu lub na początku przyszłego tygodnia. Czekam a repliki nie ma. Zdenerwowany dzwonię jeszcze raz w tą środę i powiedzieli, że w od czwartku będą coś w tej sprawie robić. No nie wiem długi weekend będzie to wątpię że replika przyjdzie ale dobra czekam. I co prawie miesiąc mija od oddania repliki na gwarancje a ja jej jeszcze nie mam. No co to ma znaczyć??? No krew jasna zalewa jak o tym myślę. Już mogłem zanieść do innego serwisu i za gotówkę o wiele szybciej by mi ją zrobili. Ciekawe czy mi ją w ogóle naprawią bo słyszałem różne słuchy na temat ich serwisu.

 

Ciąg dalszy sprawy.

 

Zdenerwowałem się i w poniedziałek zadzwoniłem i opieprzyłem serwis gunfire. Że dlaczego czekam już miesiąc na replikę i dalej jej nie mam. Po jakimś czasie tego samego dnia zadzwonili do mnie. Bardzo przepraszali za zaniedbanie i obiecali że w tym tygodniu otrzymam już replikę. Następnego dnia znowu do mnie zadzwonili i powiedzieli że zrobili mi kompletny przegląd repliki. Sprawdzili mi gb, styki, docisk silnika, stan kół zębatych, hop-up. Wymienili mi poza tym gumkę zieloną G&G, którą sam kupiłem i naprawili silnik i selektor ognia oraz zrobili mi pomiar prędkości wylotowej, którą i tak sprawdzę dla pewności przy najbliższej strzelance.

 

Dziś otrzymałem replikę i dodatkowo dostałem pewnie w ramach przeprosin 3000 kulek G&G 5,95 i dwa energetyki w puszce. RK-10s działa teraz zdecydowanie lepiej. Zwiększyła się m.in szybkostrzelność i zasięg repliki.

 

Wszystko fajnie ale i tak jestem zawiedziony serwisem gwarancyjnym. Każdy serwisant mówił co innego itp. Gdybym nie zadzwonił wtedy w poniedziałek do nich to pewnie moja replika dalej by się tam kurzyła w magazynie.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Nie wiem, co się ostatnio dzieje ze sklepem Gunfire, ale bynajmniej nie zachęca to do jakichkolwiek zakupów.

 

Oprócz pakowanych po 2 sztuki Madbulli nie można w chwili obecnej kupić absolutnie żadnej sprawdzonej gumki HU. Brawo.

Wczoraj albo przedwczoraj, nie pamiętam już, szukałem z zamiarem zakupu taniego (SHS/ACM) cylindra typu 1. Było tego pełno (kilka modeli każdego typu), rozstrzał od 16 do mniej więcej 50zł. Prążkowane, gładkie, mosiężne, stalowe, z takimi wycięciami, z innymi. Część dostępna, część nie. Interesujący mnie model akurat był. Odłożyłem zakup, żeby zrobić zamówienie razem z kumplem, patrzę dzisiaj, a tutaj w ofercie są już tylko dwa modele różnych typów, a dosłownie żaden nie jest dostępny. WTF? Przez niedzielę ktoś wykupił cały zapas cylindrów?

 

Zróbcie coś panowie z waszym asortymentem, bo to co jest teraz to jakiś chory żart. Macie dobre ceny (również wysyłek), ciekawe promocje, ale po prostu NIE DA SIĘ u was nic kupować, bo z produktów interesujących większość airsoftowców nie macie na stanie praktycznie nic. Kulek też, i to nawet tych waszej własnej marki.

Link to post
Share on other sites

Do tej pory każde zamówienie z GF mogłem ocenić na 10/10. Teraz były pewne niedociągnięcia, ale śmiało mogę wystawić 9/10.

Zacznijmy od końca. Plecak, który zamówiłem doszedł, jest fajny (jeśli mogę ocenić plecak, który mam około tygodnia czy dwóch). Problem w tym, że zamówiłem też kulki. Paczkę zamówiłem w sobotę (14.06), a zdaje się w kolejny piątek (20.06) otrzymałem telefon od miłego Pana, który powiedział, że kulek w magazynie niet. Ustaliliśmy, że kasa za kulki zostanie mi zwrócona na konto, a plecak zostanie wysłany.

Edytuj: Po tym jak opisałem tutaj problemy otrzymałem telefon z GF (07.07). Miła Pani wyjaśniła, że problemy z kulkami wynikły z przeprowadzki jaką przechodzi sklep - to w mojej ocenie ich usprawiedliwia.

A za obsługę klienta duży plus.

 

Edycja na prośbę autora.

W.

Link to post
Share on other sites

Czy zdażało wam się że paczka przychodziła szybciej niż zmieniały sie statusy? czekam juz 5 dzień a status na gunfire jak i u kuriera jest stały. Tzn na gunfire pisze ze paczka gotowa do odbioru przez kuriera a GLS tylko przyjął zlecenie ale nie odebrał paczki.

 

Troche to długo trwa i dziwie się, bo większość z was pisała ze przesyłka trwa od 3-5 dni a ze zmianami statusów w ogóle nie było problemów...

Link to post
Share on other sites

Jak zawsze byłem zadowolony z gunfire to teraz już mnie rozjuszyli. Od poniedziałku paka gotowa i dalej nie jest wysłana...konsultant powiedział, że mają problemy logistyczne o których jest info na stronie. Taaaa może na fanpagu tylko?

Link to post
Share on other sites

Od zeszlego piatku idzie do mnie moje hk! A co do ludzi w BOK, rece opadaja. Wpierw odebral jakis as ktory twierdzil ze mam zaleglosci w platnosci na 85zl, przy czym na zas***** fakturze widnieje "Forma płatności: Dotpay (1 576,18 zł), Pobranie (85,58 zł)", po rozeznaniu sie w calej sytuacji i ochlonieciu zadzwonilem jeszcze raz, tym razem odebral inny pan ktory powiedzial mi ze wszystko jest w jak najlepszym porzadku i mam sie spodziewac paczki na jutro, mamy godzine 20.20 a moje zamowienie dalej opie***** sie na magazynie i czeka az ktos laskawie wrzuci je do auta, szybciej by mi bylo pojechac z Gdanska do Wroclawia po ta replike! Moja rada, wybierajcie opcje tylko za pobraniem.

Edited by Mali1511
Link to post
Share on other sites

Ja z kumplem robiłem zamówienia w zeszłym tygodniu. On drobne, na farbę, w piątek wieczorem. Ja nieco większe na giwerę, w sobotę. Oba dostały status "gotowe" koło 11 w poniedziałek, ale zostały wysłane we wtorek. Realizacja w ogarniętym terminie, całość dwa dni.

Link to post
Share on other sites

Ja z kumplem robiłem zamówienia w zeszłym tygodniu. On drobne, na farbę, w piątek wieczorem. Ja nieco większe na giwerę, w sobotę. Oba dostały status "gotowe" koło 11 w poniedziałek, ale zostały wysłane we wtorek. Realizacja w ogarniętym terminie, całość dwa dni.

 

Widzisz kolego, ja przelalem prawie 1600zl a zamowienie od piatku posiada status gotowe-potwierdzone, dzis mamy czwartek i dalej to samo!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...