J.K. Posted December 12, 2014 Report Share Posted December 12, 2014 A ja sobie pozwolę z innej beczki odnośnie - Zimowa gorączka w Gunfire! o której pisze WMASG a która zablokowała dodawanie komentarzy ! We wszystkich newsach reklamowych nie ma możliwości komentowania. Niezależnie od tego, kto je opublikował i czego dotyczą. Quote Link to post Share on other sites
Garnek Posted December 12, 2014 Report Share Posted December 12, 2014 Ludzie odżałujcie te 5zł i bierzcie pobraniowo.Wtedy wysyłają bardzo szybko:-) . Quote Link to post Share on other sites
robertas3 Posted December 12, 2014 Report Share Posted December 12, 2014 Bez względu czy to pobranie, czy przelew sklep powinien się zachowywać tak samo wg mnie. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 12, 2014 Report Share Posted December 12, 2014 hmmmm... Zamówiłem w środę wieczorem, zapłata przez mtransfer - koszt wysyłki tylko 5,8zł za kuriera gls przy przedpłacie. dzis towar u mnie. wiec w chwilke sie uwineli. Quote Link to post Share on other sites
argawen Posted December 12, 2014 Report Share Posted December 12, 2014 Przez ostatnie dwa tygodnie miałem chyba trzy zamówienia u nich. Płacone przelewem. Towar przychodził przeważnie po 2 dniach od płatności, niezależnie czy to paczkomat, czy kurier. Jak na razie nie mam z nimi problemu. Quote Link to post Share on other sites
Yeneth Posted December 13, 2014 Report Share Posted December 13, 2014 (edited) Moje pierwsze zamówienie po kilku latach (data/godzina maili): 2014-12-10 23:40 Gunfire - Potwierdzenie wpłynięcia zamówienia (płatność przelewy24) 2014-12-11 3:31 Gunfire - Potwierdzenie otrzymania wpłaty 2014-12-11 7:50 Gunfire - Rozpoczęcie realizacji zamówienia 2014-12-11 17:42 Gunfire - Potwierdzenie wysłania zamówienia (i przyznania punktów lojalnościowych) 2014-12-11 17:55 InPost - Potwierdzenie wysłania paczki 2014-12-12 12:17 InPost - Paczka czeka na odbiór Bardzo szybko i sprawnie. Jedyne zastrzeżenie to poziom dopasowania paczki do skrytki inpostu - tak idealny że ledwo dało się ją wyciągnąć :icon_wink: Edited December 13, 2014 by Yeneth Quote Link to post Share on other sites
Tomek P-ń Posted December 17, 2014 Report Share Posted December 17, 2014 I takie kwiatki można znaleźć na stronach prawie wszystkich "nowych i rewolucyjnych" kałachów od E&L. Czyżby stare, i nierewolucyjne E&L przepakowano do nowych pudełek, i dodano po designerskiej olejarce, by stał się bardziej rewolucyjne? (bo na oko to różnic nie ma) :) Nie żeby przypominało to niedawną "promocję" przedświąteczną (patrz: LINK) Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted December 17, 2014 Report Share Posted December 17, 2014 Chyba po twoim wpisie wszędzie już poprawiali i jest wszędzie 450, ale... Pisząc na reklamie że jest M140 sugerują że jest to 140 m/s - powinno być około 459,3 fps. 459 +/- 10, czyli od 450-470. A na stronie mamy 450, biorąc pod uwagę +/- 10 to może być 440-460. Rozbieżność między 440-470 to sporo. Chociaż jak to ma być "więcej mocy i stabilności" to raczej +/- 5, a nie 10. Trzeba poczekać, aż wypowie się ktoś kto kupił. Jakbym miał jakaś replikę teraz kupować, to bym pisał o sprawdzenie osiągów przed wysłaniem. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 17, 2014 Report Share Posted December 17, 2014 W poniedziałek zamówione, dziś paczka u mnie. Bez problemów. Quote Link to post Share on other sites
marcin_d Posted December 17, 2014 Report Share Posted December 17, 2014 Ja mam potwierdzenie wpłaty 4 grudnia i ciągle pakowanie... Zwracam sklepowi honor, był problem z pocztą. Za opóźnienia dostałem nawet mały gratis. Taką obsługę rozumiem :) Quote Link to post Share on other sites
Johnnie Walker Posted December 18, 2014 Report Share Posted December 18, 2014 Witam, niestety jestem zmuszony kolejny raz opisywać tutaj swój przypadek. A to wszystko za sprawą moim zdaniem niekompetencji BOK, który w głębokim poważaniu ma moje e-maile. Jeśli chodzi o telefon, to niestety co wydzwaniam numer jest zajęty albo niedostępny. Nie mam zamiaru wisieć na telefonie ponad pół godziny dziennie, mam inne sprawy na głowie. Wysłałem już w przeciągu trzech dni, trzy e-maile. 0 odzewu. 10 grudnia złożyłem zamówienie, opłaciłem i wybrałem sposób dostawy. Tego samego dnia domówiłem kolejną rzecz, w niej wybrałem odbiór osobisty i kazałem połączyć z zamówieniem, które miało być wysłane. Po 3 dniach roboczych dopiero paczka została skompletowana, mało tego ktoś się pomylił i paczka nie została wysłana - jest do odbioru osobistego w sklepie. Dobra, załóżmy że nie zrozumieliśmy się dobrze, napiszę więc maila - jak do ściany. Sytuacja jest dla mnie na dodatek o tyle komiczna, że zamówiona 11 grudnia w Japonii na x-fire.com lufa PDI leży właśnie u mnie na stole i bez części z GF sobie niestety dalej poleży. Drodzy panowie z GF, może łaskawie przeczytacie ten post, przyłożycie się do powierzonych Wam obowiązków i sprawa się ruszy? Sprawa tyczy się zamówienia 298114 Treść maila: Temat: Zamówienie 298114 Witam! Wyślijcie proszę zamówienie kurierem GLS za punkty z programu lojalnościowego na dane: Piotr Jankowiak Energetyka 2/1 63-800 Gostyń (Polska) Ponieważ to zamówienie zostało połączone z zamówieniem 298062, w którym wybrałem tę formę dostawy, a w/w jako odbiór osobisty, żeby nie nabijać kolejnej dostawy GLS. Wychodzi jednak na to, że chyba doszło do pomyłki, gdyż oba zamówienia zostały skompletowane razem i oczekują na odbiór osobisty, a nie zostały wysłane wg. maila i informacji na moim koncie w zamówieniach. Pozdrawiam, Piotr Jankowiak Jeszcze raz wielkie dzięki za fachową obsługę! Quote Link to post Share on other sites
Vaco Posted December 18, 2014 Report Share Posted December 18, 2014 A ja chcę odkręcić mojego posta, bo Pani Ewa zadzwoniła do mnie i wszystko się wyjaśniło. Kontakt w sumie błyskawiczny po napisaniu tutaj posta. Myślę, że to całe zamieszanie, to wina imprezy (GfPoint) na którą trzeba bardzo dużo czasu poświęcić. W sumie zawsze moje zamówienia się zgadzały, nigdy na nic nie mogłem narzekać, a wiadomo, że drobne incydenty się zdarzają. Ja tam jestem za tym, żeby im wybaczyć te opóźnienia. Rekompensują to super imprezą, na którą dużo osób na pewno przybędzie i będą zadowoleni. Takie mam zdanie, proszę nie naskakiwać, że wmawiam Wam co macie robić ;-) Quote Link to post Share on other sites
JustPL Posted December 18, 2014 Report Share Posted December 18, 2014 Zamówienie złożone 11.12, opłacone dzień później, w piątek 12.12. Paczka dotarła do mnie 16.12 więc całkiem szybko. Jedyna ciekawostka to taka, że w jednym z magazynków MID-CAP były dwie zakleszczone kulki. Napisałem o tym zaraz po odebraniu paczki, dziś dostałem odpowiedź, że to normalne, bo magazynki są sprawdzane przez producenta. Może i tak, nie znam się. Po paru minutach siłowania się z kulkami udało mi się je oswobodzić. To moje drugie zamówienie i jak na razie nie narzekam... Quote Link to post Share on other sites
Vaco Posted December 18, 2014 Report Share Posted December 18, 2014 Jestem w trakcie składania zamówienia, zobaczymy czemu tak wszyscy narzekają. Zakładam, że przyjdzie wszystko w czasie. Ps. Czemu teraz nikt nie wspomina, że są promocje i to ciekawe? Na przykład repliki od LCT w cenie 900 zł? Gazowy HK od Umarexa za 1200 zł? I dużo innych, dostępnych modeli? Ja nigdy wcześniej taniej tych replik nie widziałem u nas w kraju :-) Przypominam, że opinie zamieszczamy po otrzymaniu zamówienia. Szmer Quote Link to post Share on other sites
robertas3 Posted December 18, 2014 Report Share Posted December 18, 2014 Szczerze mówiąc, to wole kupić drożej i mieć pewność, że wszystko przebiegnie spokojnie. A jeśli biorą się za coś takiego jak GfPoint to powinni mieć i ludzi i środki żeby ogarnąć wszystko. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted December 18, 2014 Report Share Posted December 18, 2014 (edited) Wtorek zapłacone a dzisiaj u mnie. Pyszny czas tylko jestem zły bo akurat po zakupie zrobili promocję na owy produkt który zamówiłem :(. Edited December 18, 2014 by gloomer Quote Link to post Share on other sites
Johnnie Walker Posted December 19, 2014 Report Share Posted December 19, 2014 Moja sprawa się rozwiązała. Napisał do mnie Pan z GF z przeprosinami i w ramach rekompensaty wyślą mi paczkę za darmo. Dobrze, że idzie pewne sprawy rozwiązać na WM i że posty są tutaj czytane, bo coś czuję że moja sprawa by się ciągła aż do nowego roku. Quote Link to post Share on other sites
a5d4f1 Posted December 23, 2014 Report Share Posted December 23, 2014 Noooo GF tym razem się postarał :D Podali info, że paczki zamówione przed 21.12 dotrą do 23 i właśnie odebrałem swoją. Tutaj sklep naprawdę się zrehabilitował. Quote Link to post Share on other sites
Koba90 Posted December 23, 2014 Report Share Posted December 23, 2014 To jest po postu skandal. Mój pierwszy post tutaj odnośnie GF pojawił się 9-go grudnia, a wtedy już czekałem około tygodnia na odzew sklepu. Od początku problemy z samą komunikacją z BOK. Odpisywali na maila na prawdę sporadycznie - jak już wspomniałem wcześniej. Podczas płacenia strona wygenerowała mi błędny kod do zapłaty - w euro, choć ustawioną walutę domyślną mam PLN. Płaciłem z konta polskiego w walucie PLN i bank przeliczył to na moją niekorzyść. Jak można było się spodziewać wina została zrzucona na mnie i musiałem dopłacić około 96zł. Do repliki zamawiałem downgreade sprężyny - cena opiewała na 100zł. W ramach rekompensaty zrobili to za darmo, ale jak wszyscy wiemy teraz GF ma w promocji tę usługę gratis przy zakupie repliki. Wprowadzili to jakieś dwa dni po moim zamówieniu - ukłon w moją stronę? Z uwagi, iż to zamówienie stoi od 3 tygodni na magazynie to marna pociecha. Oczywiście nie mając wyboru dokonałem dopłaty. Pan z BOK stwierdził, że przelewu nie dostali i prosi o potwierdzenie przelewu. Niemalże od razu wysłałem plik pdf z potwierdzeniem - było to dnia 16-go grudnia. Wiadomość zwrotna po dwóch dniach (tj. 18-go): "Witam, niestety, brak załącznika". Sprawdziłem mail, wszystko cacy, dla pewności przekierowałem maila do drugiej osoby - załącznik doszedł, otwiera się i działa w 100%. Tak więc wysyłam ponownie TEGO SAMEGO maila do GF. Dnia następnego dostaję potwierdzenie zaksięgowania oraz przekazania paczki do realizacji. Hura! w końcu dostanę moją... (bitch slap) NO! Do dnia dzisiejszego włączenie, paczka ma status: W pakowaniu. Kilka dni temu, podczas przelewu dopłaty, Pan z BOK zapewniał mnie, iż sprzęt jest już zapakowany, leży obok biurka gotowy do wysyłki. Jedynie czekają na zaksięgowanie dopłaty. Ręce opadają... Za to maila z prośbą o wystawienie opinii dla sklepu dostaję regularnie co kilka dni - co w zasadzie jest zabawne, gdyż jeszcze nie dostałem mojego zamówienia. Oczywiście nie omieszkam wystawić solidnej opinii wraz ze stosownym komentarzem. Quote Link to post Share on other sites
DrMario1000 Posted December 25, 2014 Report Share Posted December 25, 2014 Bardzo szybka wysyłka, nawet da się z nimi podjąć próby kontaktu. Największy problem pojawia się, gdy kupimy produkt, którego nie mają. Najpierw tydzień czekamy, następnie dowiadujemy się, że coś jest nie tak i dopiero wtedy nas informują, że musimy wybrać inny produkt. Quote Link to post Share on other sites
Dantes Posted December 31, 2014 Report Share Posted December 31, 2014 Paczka została wysłana bardzo szybko, jednak kulki które dostałem ( rockets platinium 0,43) nawet nie chcą wejść do lufy. Panowie, czy tam jest jakakolwiek kontrola jakości ? Miała być nowa jakość, wyszło jak zwykle. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted January 3, 2015 Report Share Posted January 3, 2015 29 grudnia złożyłem reklamację na cylinder - w środku jest za dużo wycięte, głowica z niego wypada, co powoduje ogromne nieszczelności. Do tej pory status "Klient wygenerował reklamację. Jak się coś zmieni, to dopiszę. <endofftopic> Nope. Nowy cylinder jest wyraźnie cieńszy. (Nawet zdjęcia z GF to potwierdzają) </endofftopic> Nadal nic nie ruszyło. Dzisiaj dzwonię. Sprawy opisujemy po, nie w trakcie załatwiania ! Jest okres noworoczny po długim weekendzie, który gdzie niegdzie trwa do środy, nie oczekuj cudów. Szmer. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 Wie ktoś, jak działają nowe sposoby zwrotu na gunfire? Chcąc zwrócić towar mogę wybrać opcję: Sposób zwrotu towarów: Skorzystam z przesyłek sklepu Przesyłka zwrotna bez dodatkowych kosztów. Max. 60cm x 50cm x 65cm i 30kg. używał już ktoś tego kiedyś? jak to wygląda? Quote Link to post Share on other sites
Trava Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 trzy zamówienia, jedno przedpłata a dwa za pobraniem. przedpłata- paczka spakowana po 4 dniach, wysłana po tygodniu (wszystko mieli na magazynie) obie paczki za pobraniem były na drugi dzień :> kontakt z BOK przez telefon nie sprawiał trudności. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 W poniedziałek rano zamówione w środę u mnie było - przedpłata. W środę wieczorem zamówione jutro będzie u mnie - przedpłata. Dla mnie bardziej niż ok :teeth: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.