a5d4f1 Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 No GF ostatnio zaskakuje sprawnością obsługiwania zamówień ;) Mam tylko nadzieję, że dobre nie skończy się po airsoftowym głosowaniu :P Zamówiony gaz i kulki. Zamówienie rozpocząlem w poniedziałkową noc (przedpłata), a już dzisiaj u mnie ;) Sklep znowu plusuje ;) Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 Wie ktoś, jak działają nowe sposoby zwrotu na gunfire? Chcąc zwrócić towar mogę wybrać opcję: Sposób zwrotu towarów: Skorzystam z przesyłek sklepu Przesyłka zwrotna bez dodatkowych kosztów. Max. 60cm x 50cm x 65cm i 30kg. używał już ktoś tego kiedyś? jak to wygląda? tyryrym. zadzwoniła do mnie Pani z BOK (nie brać tego fonetycznie do siebie) i wszystko wyjaśniła. Bardzo ciekawa opcja zwrotu. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 No i jak? Nie Napisałeś nic o tej opcji. Quote Link to post Share on other sites
Kryptyk Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 (edited) Przed świętami robione 1 zamówienie w sklepie, kałach LCT brany za pobraniem - wielki plus dla sklepu! Po pierwsze cena - nie dość, że sama w sobie została bardzo mocno obniżona, to po użyciu kodu spadła jeszcze bardziej. No i wleciały punkty, które już teraz starczą na jeden darmowy magazynek :D. A po drugie - błyskawiczna wysyłka (zamówione było bodajże w nocy 18 grudnia, 19 w piątek zostało wysłane, w poniedziałek paczka wylądowała u mnie). Edited January 8, 2015 by Kryptyk Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 No i jak? Nie Napisałeś nic o tej opcji. aj, racja, stary jestem.. działa to tak, że drukujemy dokumenty ze strony, naklejamy na pakę, Pani w okienku to podbija i nic nie płacimy - przesyłkę opłaca GF przy odbiorze. Quote Link to post Share on other sites
Urban47 Posted January 12, 2015 Report Share Posted January 12, 2015 Ja ostatnio też nie miałem problemu z GF, nadrobili sobie u mnie za poprzednie problemy. Zamawiałem z pobraniem i po 2 dniach roboczych już była u mnie paczka. Quote Link to post Share on other sites
GuloGulo Posted January 16, 2015 Report Share Posted January 16, 2015 w szoku jestem! :) 14-01 o ok. 20:00 zamówienie 16-01 o ok. 11:00 paczka w paczkomacie :) I to w czasie inwentaryzacji. Napisali że może być opóźnienie 3 dni z powodu inwentaryzacji i już myślałem, że będę żebrał o kulki na strzelance, a tu taka niespodzianka :) Brawo! :) Quote Link to post Share on other sites
EZOGHUL Posted January 21, 2015 Report Share Posted January 21, 2015 Po ostatnim moim wpisie zadzwonił do mnie przedstawiciel sklepu przeprosił za zaistniałą sytuację i chciał pomóc ale ja usługę zleciłem już gdzie indziej. Plus na sklepu, bo mało kto tak postępuje. Co do wysyłki to u mnie to trwało trochę długo. 12.01 - zakup na allegro około 12. Wpłata przez payU. Tego samego dnia około 15 otrzymuję informację o rozpoczęciu realizacji. Wysyłka 16.01 czyli cały tydzień zajęło przygotowanie przesyłki. U mnie 19.01. Myślę, że to przesada. Zwłaszcza, że na allegro przybliżony termin realizacji - do 2 dni. Quote Link to post Share on other sites
Viader Posted January 22, 2015 Report Share Posted January 22, 2015 (edited) Po Waszych wpisach można odnieść wrażenie, że GF działa aktualnie jak politycy przed wyborami!!! Robią i obiecują Wszystko! Ja nie miałem tak lekko! 12.01 - zamówienie i przelew, wg GF czas realizacji zamówienia 2/3 dni w zależności od towaru (kable i kalendarz). 14.01 - zamówienie wstrzymane z powodu braku towaru na magazynie (sic!), sprawdzam na stronie kalendarz ma czas realizacji 7dni. 21.01 - nadal czekam, czas realizacji zamówienia dla kalendarza spada do 2 dni! 22.01 - dzwonię do BOK, okazuje się, że nie mieli kalendarzy tyle na stanie w dniu 12.01!!! Moje zamówienie ma być wysłane i faktycznie wieczorem mam taką informację. To co najważniejsze to kwestia, że kalendarz miał być prezentem (wybrałem GF ze względu na czas realizacji)!!! A tak mogę go już teraz zostawić go dla siebie, bo musiałem kupić inny prezent!!! Był to mój ostatni tam zakup! Edited January 22, 2015 by Viader Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted January 23, 2015 Report Share Posted January 23, 2015 (edited) Zamawiał ktoś sposobem ferbuy? Ja gunfire polecam z czystym sumieniem :). Już trochę rzeczy tam zamówiłem. Dłuższy czas temu odsyłałem gaziaka na gwarancję, dzwoniąc do bok-u Pan z obsługi powiedział, że wyślą kuriera :). Kurier gls był u mnie na drugi dzień i odebrał paczkę, która poleciała do gunfire. Za to mają u mnie bardzo duży plus. Edited January 23, 2015 by Puloman Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted January 30, 2015 Report Share Posted January 30, 2015 Ogromny plus. Kupiłem nie taki towar jaki miałem, no i zachciało mi się go odsyłać. Wydrukowałem etykietę darmowego zwrotu i poszedłem na pocztę. Wysłałem paczkę. Po 3 dniach paka u mnie, bo GF nie przyjmuje za pobraniem. O co chodzi? Pani na poczcie nie przeczytała etykiety i wpisała, że paka idzie za pobraniem. Dzwonię do GF, że coś jest nie tak, skoro muszę opłacić koszt wysyłki w dwie strony. Pani mówi mi, że spróbują coś z tym zrobić, tzn. wyślą kuriera i będą walczyć z PP. Właśnie dostałem zwrot pieniążków za wysyłki. Polecam z czystym sumieniem. Quote Link to post Share on other sites
Viader Posted February 4, 2015 Report Share Posted February 4, 2015 Po Waszych wpisach można odnieść wrażenie, że GF działa aktualnie jak politycy przed wyborami!!! Robią i obiecują Wszystko! Ja nie miałem tak lekko! 12.01 - zamówienie i przelew, wg GF czas realizacji zamówienia 2/3 dni w zależności od towaru (kable i kalendarz). 14.01 - zamówienie wstrzymane z powodu braku towaru na magazynie (sic!), sprawdzam na stronie kalendarz ma czas realizacji 7dni. 21.01 - nadal czekam, czas realizacji zamówienia dla kalendarza spada do 2 dni! 22.01 - dzwonię do BOK, okazuje się, że nie mieli kalendarzy tyle na stanie w dniu 12.01!!! Moje zamówienie ma być wysłane i faktycznie wieczorem mam taką informację. To co najważniejsze to kwestia, że kalendarz miał być prezentem (wybrałem GF ze względu na czas realizacji)!!! A tak mogę go już teraz zostawić go dla siebie, bo musiałem kupić inny prezent!!! Był to mój ostatni tam zakup! Sklep się ze mną skontaktował, wyjaśniliśmy sobie wszystko szybko i bez zbędnych nerwów. W ramach przeprosin dostałem kilka giftów. Miłe zaskoczenie szczególnie, że zamówienie nie było jakieś mega wielkie. Quote Link to post Share on other sites
kamilko74 Posted February 5, 2015 Report Share Posted February 5, 2015 W Gunfire robiłem swoje pierwsze zakupy i mogę szczerze polecić. Szybka wysyłka, dobry kontakt no i towar taki jak miał być, także śmiało, kupujcie. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted February 5, 2015 Report Share Posted February 5, 2015 Poprosiłem o przegląd zerowy, zrobiony! A w dodatku zamówienie obsłużone w ciągu 24h. Jestem w szoku, bez porównania z wcześniejszym działaniem :) Quote Link to post Share on other sites
Centiimel Posted February 9, 2015 Report Share Posted February 9, 2015 Ja jestem póki co nie zadowolony z terminu dostawy. Po 6 dniach, na stronce, w statusie zamówienia nadal jest napisane "Pakowane" A przy każdym z zamawianych prze ze mnie produkcie była informacja że WYSYŁKA w ciągu 24h. (link do ScreenShota) https://lh3.googleusercontent.com/-i7veIdXoeeY/VNjfaxXqibI/AAAAAAAAANw/3nQoADX5cFI/w426-h363/Bez%C2%A0tytu%C5%82u.png Co prawda kontakt mailowy jest dobry, a sklep przepraszał za niedogodności ale to nie usprawiedliwia go za tak długi czas oczekiwania na przesyłkę. Quote Link to post Share on other sites
Szymon2592 Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 W niedzielę (8.02) zamówiłem kamizelkę i hop up. Przesyłka dziś koło 11-12 była u mnie w domu. Ja ucieszony że tak szybko doszło, lecz co to? Nie spakowali gumki. :icon_mad: Ale oczywiście na potwierdzeniu sprzedaży jest odznaczone... A z telefonem muszę poczekać do jutra bo po 15 oczywiście dzwonić nie można. (wcześniej byłem w szkole) Quote Link to post Share on other sites
suharex Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 Zamówienie w środę, paczka u mnie w czwartek :-) Kolejny raz się nie zawiodłem. Quote Link to post Share on other sites
robertas3 Posted February 11, 2015 Report Share Posted February 11, 2015 @Infiriel Dla sklepu powinno być obojętne czy płatności za pobraniem, czy przelewem. To sklep powinien się starać o klienta, a nie klient prosić o wysyłkę w terminie. Quote Link to post Share on other sites
eragom Posted February 11, 2015 Report Share Posted February 11, 2015 Niestety, nie zamówię już nic w GFC. Zamówiłem replikę plus mundur, po 7 dniach ( przedpłata konto w mBank) przyszła paczka. Mundur jakości fatalnej niedoszyte rzepy które można oderwać palcem. Replika m4 specny miała połamaną kolbę, po włożeniu batki coś gruchnęło w gb i już nie strzela. Czekam teraz ( 10 dzien) na uznanie reklamacji. Quote Link to post Share on other sites
Centiimel Posted February 11, 2015 Report Share Posted February 11, 2015 Pomimo mojego ostatniego posta Ja jestem póki co nie zadowolony z terminu dostawy. Po 6 dniach, na stronce, w statusie zamówienia nadal jest napisane "Pakowane" A przy każdym z zamawianych prze ze mnie produkcie była informacja że WYSYŁKA w ciągu 24h. (link do ScreenShota) https://lh3.googleus...ez tytułu.png Co prawda kontakt mailowy jest dobry, a sklep przepraszał za niedogodności ale to nie usprawiedliwia go za tak długi czas oczekiwania na przesyłkę. Jestem bardzo mile zaskoczony obsługą sklepu. Dzisiaj zadzwonił do mnie ich przedstawiciel i serdecznie przeprosił za tak długi czas oczekiwania na przesyłkę. A w rekompensacie otrzymałem darmowe wysyłki do trzech następnych zamówień. Quote Link to post Share on other sites
SikorPL Posted February 11, 2015 Report Share Posted February 11, 2015 Zakupy realizują ostatnio faktycznie ekspresowo, więc szacun :-) Natomiast patrzę na dzisiejszą "zwycięską promocję" i przecieram oczy bo ceny po obniżkach są często wyższe niż przed promocją sprzed kilku dni :-o Quote Link to post Share on other sites
Szymon2592 Posted February 11, 2015 Report Share Posted February 11, 2015 Dziś zadzwonił do mnie Pan z Gunfire i załatwił sprawę. Dostanę gumkę, a nawet paczuszkę jako rekompensatę. Nie licząc tej małej niedogodności (która została szybko załatwiona) zamówienie przyszło bardzo szybko, obsługa miła. 9,5/10 :icon_razz2: Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted February 11, 2015 Report Share Posted February 11, 2015 Kolejny plus. Zamówienie szybko zrealizowane i wysłane. Cieszą niskie koszty wysyłki :). Quote Link to post Share on other sites
TomusRKP Posted February 16, 2015 Report Share Posted February 16, 2015 Zwróć uwagę na skaczący kurs dolara. Gdyby nie ta "promocja" to ten sam Barret mógłby kosztować nawet i 2k PLN. Jeśli kupiłeś po starej cenie to masz farta. Niestety nie dla wszystkich wystarczy towaru zakupionego przez dystrybutora w lepszych czasach. Quote Link to post Share on other sites
Krzywica Posted February 16, 2015 Report Share Posted February 16, 2015 Już ich tak nie broń :D, masz tu wykres, zobacz jaki kurs dolara był choćby pod koniec października i jak "bardzo" urósł do teraz :P http://www.money.pl/pieniadze/kurs/usd,787.html Taka praktyka to kpina z kienta ale... widocznie działa i ktoś się na to nabiera i kupuje. Więc cel osiągnięty a nie zapominajmy, że celem działania każdego sklepu jest zarabianie pieniędzy a nie uszczęśliwianie graczy :D. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.