Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

A replika otrzymała moda HP Inferno :teeth:

 

Eh Ty Szatanie.

 

Do tej pory mam zrealizowane ok. 70 zamówień u GFC (i ze 3 razy więcej na innych sklepach). Wszystko było ok, ja tam nie narzekam.

2 razy zwracałem towar, bo był pomylony (kolory kulek) lub wadliwi (silnik ze zwarciem). Zawsze można kulturalnie się dogadać i sprawę rozwiązać.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Kiedyś bywało różnie. Potem się polepszyło z GF, a teraz spadli na dno jak dla mnie. Taki brak szacunku dla kupującego i stałego klienta odbije się im na kasie z mojej strony. Napiszę w skrócie, bo dużo tego :D

 

- Kupiłem zestaw wyciszony systemy, a dostałem coś o nazwie hurricane. Pomijając pomyłkę przy pakowaniu, to opakowanie było ładnie opisane z ich logo, żeby pomylić z czerwonym napisem systema trzeba być ślepym na potęgę. Jakoś nigdy części SHS nie zamienią mi na laylaxa :D

 

- Po pierwszym kontakcie olali mnie, jako klienta na czacie, bo skończyła się zmiana. Tak jak słyszycie wybiła 17 i kolesia nie ma :D. Na drugi dzień w końcu coś zdziałałem telefonicznie. Dogadałem się o zwrocie i mięli zwrócić kasę i koszta wysyłki.

 

- Zwrot dotarł i oddali kasę, ale nie za wysyłkę oraz zabrali mi punkty lojalnościowe o tak :D abym ich nie miał. Prawe połowę, które miałem na koncie.

 

- Po mojej interwencji już któreś z kolei okazało się, że to błąd systemowy taaa tu miedzie czołg. Oddali punkty i zwrot za wysyłkę.

 

- Drugi problem w między czasie to silnik z tego samego zamówienia, który kupiłem no i nie działał. Krótki MAX SPEED ELEMENTA.

 

- Wysłałem go na gwarancję i dostałem niby nowy ;) ale Gunfire jak dajecie niby nowy silnik to dajcie nowy, a nie zmieniacie komutator z silnika długiego do starej obudowy i starego opakowania :). Aha i najważniejsze silnik dalej nie działa :)

 

Mam już serdecznie dość tego, bo ciągnie się to już od początku grudnia. Z innej beczki wszystko to było dla klienta nie dla mnie. W między czasie były jeszcze inne ekscesy, ale już je pominę.

 

Tak ładnie dbacie o klienta, że aż mi się odechciewa kupowania u was. Silnik oddam tej wspaniałej firmie i będę żądał zwrotu gotówki.

 

Polecam z całego serca :D

Link to post
Share on other sites

- Zwrot dotarł i oddali kasę, ale nie za wysyłkę oraz zabrali mi punkty lojalnościowe o tak :icon_biggrin: abym ich nie miał.

 

(...)

 

- Po mojej interwencji już któreś z kolei okazało się, że to błąd systemowy taaa tu miedzie czołg. Oddali punkty i zwrot za wysyłkę.

 

Tak, na pewno ktoś z biura obsługi tupnął nóżką i po złości zabrał Ci te punkty. :icon_mrgreen:

Link to post
Share on other sites

Też raz się zdziwiłem czemu mi zabrali punkty przy zwrocie ale w sumie to logiczne. Otrzymałeś zwrot kaski to czemu masz mieć punkty za zwrócony produkt? Sens w tym jest. Ja tak samo miałem ale punkty mi oddali bo sporo naknocili ale wszystko wyprostowali :D.

Link to post
Share on other sites

Kolejne zamówienie i kolejny raz mogę polecić sklep :) Nigdzie nie mogłem dostać stopki maga do colta, a wystarczyło napisać maila do serwisu a uzyskałem pomoc i specjalnie dla mnie wyciągneli stopke z działającego maga i mi wysłali. To się bardzo chwali. + Pan z serwisu bardzo miły.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Witam. Jeśli zamawiałem wczoraj w nocy( 23:00) karabinek, i dziś cały dzień do godziny 18 było pokazane: PAKOWANIE , zdenerwowalem sie ponieważ myślałem, że zrobią to w miare szybko gdy mieli caly dzień na to, po napisaniu do nich emaila po 18 co sie dzieje z moją paczką, dostałem po 2 minutach potwierdzenie wysłania... tak nagle, wchodze na strone i po informacji: PAKOWANIE pojawiło się WYSŁANE. Czy to jest możliwe że o tej godzinie wysłali ? czy o tej godzinie u nich kurier odbiera paczki, czy to jakieś opóźnienie informacji ? Moge się spodziewać jutro paczki?

Edited by maxxsony
Link to post
Share on other sites

Witam. Jeśli zamawiałem wczoraj w nocy( 23:00) karabinek, i dziś cały dzień do godziny 18 było pokazane: PAKOWANIE , zdenerwowalem sie ponieważ myślałem, że zrobią to w miare szybko gdy mieli caly dzień na to, po napisaniu do nich emaila po 18 co sie dzieje z moją paczką, dostałem po 2 minutach potwierdzenie wysłania... tak nagle, wchodze na strone i po informacji: PAKOWANIE pojawiło się WYSŁANE. Czy to jest możliwe że o tej godzinie wysłali ? czy o tej godzinie u nich kurier odbiera paczki, czy to jakieś opóźnienie informacji ? Moge się spodziewać jutro paczki?

 

Kolega sobie wyobrazi, że kurier nie przyjeżdża tylko po paczkę kolegi, ale też (patrząc na skalę sklepu) dziesiątki innych o wyznaczonej porze. Zazwyczaj jest to godzina właśnie 18sta. Po odebraniu przez kuriera wyznaczonych paczek - status gotowe w IAI, zmienia status hurtowo wszystkich zamówień na raz na wysłane...

Reasumując, jeśli masz numer nadawczy od kuriera to pewnie wiesz już że paczka jest w drodze. I tak działa większość sklepów internetowych - taka nauka na przyszłość.

Link to post
Share on other sites

Na koniec października 2015 kupiłem AUGa A2 GFC28. Od początku miałem jazdę z regulacją HU. Między świętami a nowym rokiem zabrałem się za wymiany dyszy, okablowania, podkładkowania etc. Wtedy dopiero porównałem wygląd moje komory HU z fotami w necie i wyszło, że nie mam elementu unieruchamiającego pierścień regulacyjny. Zastosowałem oring ale co element elastyczny to elastyczny i czasami pierścień zjeżdżał w tył powodując podczas regulacji zeskakiwanie języczka dźwigni i brak regulacji. W zeszłym tygodniu we czwartek zapytałem mailowo po przedstawieniu całej sytuacji czy nie pałęta się może na serwisie taki element bo chciałbym go zakupić ponieważ nie jestem pewien czy taki element miałem (ale nie zauważyłem aby cokolwiek grzechotało czy wyleciało z repliki). W odpowiedzi dostałem info, że brakująca blokada zostanie wysłana do mnie kurierem. Dzisiaj był kurier i cieszę się kompletną repliką (teraz jestem na 100% pewien, że tego elementu nie było od początku). Duży plus ode mnie za podejście do klienta i rozwiązanie sprawy.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...