szmerglu Posted February 16, 2015 Report Share Posted February 16, 2015 Proszę o powstrzymanie się z komentarzami na temat mechanizmów marketingowych w sklepie - było już miliard razy wałkowane. Praktycznie wszystkie sklepy postępują tak samo, kupując czekoladę też się łapiecie na te same mechanizmy, które stosuje gunfire. Temat ten służy do omawiania obsługi klienta oraz przebiegu zamówień. Quote Link to post Share on other sites
Marshall Bravo Posted February 19, 2015 Report Share Posted February 19, 2015 Witam. Sam kontakt ze sklepem i sprawność realizacji zamówienia oceniam na plus. Robiłem tam zakupy po raz pierwszy i na szybkość wysyłki nie mogę narzekać. Niestety sama replika okazała się prawdopodobnie wadliwie wykonana przez producenta. Kontakt w sprawie reklamacji w porządku. Szybka odpowiedź na maila wraz z instrukcją postępowania, telefoniczny kontakt bezproblemowy. Dzisiaj kurier zabrał paczkę z powrotem do Gunfire. Teraz czekam jak sprawa reklamacji rozwinie się dalej. Quote Link to post Share on other sites
wojtek123 Posted February 19, 2015 Report Share Posted February 19, 2015 Witam Dla gunfire musze niestety dać minus: 1. Zamówiłem kolimator szyny ris i maga do ak, niestety po tygodniu przesyłka nie była wysłana, przyszła tydzień później. :icon_confused: \ 2. Zamówiłem kulki pisało że przesyłka w 2 dni wysłali po ok 4 dniach przez co nie miałem kulek na strzelanke. 3. Przed wczoraj taka sama sytułacja niby przesyłka w 2 dni dzisiaj kończy się 2 dzień a jest tylko e-mail o potwierdzeniu przelewu. Quote Link to post Share on other sites
adler Posted February 20, 2015 Report Share Posted February 20, 2015 Zamówienie złożone z opcją ZFerBuy 17.02.15 (wtorek) wieczorem. Z racji wybranej opcji płatności kaskę otrzymali od razu. Dziś rano (20.02.15) wklepali przesyłkę dla kuriera. Ten pewnie podejmie ją od nadawcy w poniedziałek 23.02.15. Dłużyzny. :) Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted February 20, 2015 Report Share Posted February 20, 2015 (edited) ja żeby było szybciej zamówiłem za pobraniem w środę rano. dziś późnym popołudniem po 17 dostałem info, że paczka czeka na kuriera... masakra jakaś... 2 razy w rozmowie telefonicznej zapewniali że na piątek będzie u mnie a tu dupa...nawet jej nie nadali Edited February 20, 2015 by mike88 Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted February 23, 2015 Report Share Posted February 23, 2015 Kolejny raz jestem zawiedziony usługami gunfire! Dnia 16.02 zamówiłem replikę za pobraniem. Otrzymałem ją dopiero dziś. Kopara mi opadła jak otworzyłem pudło. Dla ścisłości zamówiłem aks74 e&l bez jakiejkolwiek promocji. Czasu jak widać mieli dosyć żeby zrobić jakiś przegląd zerowy. Zacznijmy od tego, że magazynek przyszedł pęknięty. Latał luzem po paczce, bez odpowiedniego zabezpieczenia. Ponadto rura gazowa praktycznie się nie trzymała kolanka gazowego. Można by mocniej szarpnąć i rurę bez problemu wyrwać. Kolba ma luz jak jasny gwint, choć to akurat możnaby jeszcze pominąć. To jest po prostu kpina. Muszę się bawić teraz w ponowne pakowanie przesyłki, odsyłanie i czekać niewiadomo ile na zwrot pieniędzy. Definitywnie moje ostatnie zakupy w tym sklepie! Zdjęcia: https://www.dropbox.com/sh/gobkox9r0bkq68b/AABk4YgscDvHdyYY8LP5-cWga?dl=0 Quote Link to post Share on other sites
GoracyApostol Posted February 24, 2015 Report Share Posted February 24, 2015 Ja jestem zadowolony zamówiłem: M4ke Rekawiczki Kamizelke 3 Magazynki Pas taktyczny Kulki i pare innych dupereli Przesyłka została wysłana tego samego dnia wszystko się zgadzało - dostałem jeszcze katalog xP Moze akurat szczęśliwe trafiłem lub być może wypowiadają się tutaj tylko poszkodowani a szkoda :v. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted February 25, 2015 Report Share Posted February 25, 2015 Małe sprostowanie do poprzedniego komentarza. Po kontakcie telefonicznym z Panem Michałem bodajże doszliśmy do porozumienia,i replika została wymieniona w trybie natychmiastowym, tzn kurier przyjeżdża i wręcza nową, a starą oddaję. Zostałem zapewniony, że owy Pan Michał osobiście z serwisantem wykonali przegląd zerowy. Ile w tym prawdy, nie wiem. Nie mniej jednak na moje wskazówki zareagowali, i zabezpieczyli pancernie replikę folią bąbelkową (ze 6 metrów ^^) W ramach rekompensaty dostałem 2 plakaty i 2 paracordowe opaski. Miłt gest z ich strony. Tak wyglądała paczka: Nie mniej jednak jest mały mankament. O ile kolba praktycznie luzu nie ma,i rura gazowa się trzyma jak powinna, o tyle skrzydełko selektora jest wygięte. Nie wiem, czy się to w trakcie transportu wykrzywiło, czy też chiński oczy coś przeoczyły, ale ewidentnie jest to wada. Zadzwonię tam jutro, mam nadzieję, że obejdzie się bez kolejnego odsyłania repliki. Daję im drugą szanse, bo replika jest faktycznie o niebo lepsza od poprzedniej. No i te gratisy, które będą cieszyć oko nad biurkiem serwisowym :maniak_jezyk2: Quote Link to post Share on other sites
Pepe47 Posted February 25, 2015 Report Share Posted February 25, 2015 Ten sklep to jakaś porażka... 18.02(środa) zamówiłem kilka rzeczy z opcją odbioru osobistego i opłacenia przy odbiorze. Dopiero w poniedzialek (23.02) po godzinie 16 dostalem e-mail z systemu, ze zamówienie oczekuje na opłacenie (czyli płatność z góry). Napisałem e-mail (bo BOK czynny tylko do 16) ze nie to wpisałem i zapłacę przy odbiorze oraz nie jestem zadowolony z czasu realizacji zamówienia. Dzien pozniej okolo południa(dopiero) zadzwonili do mnie ze jednak nie mogę zapłacić przy odbiorze i musze opłacić z góry, zgodziłem się i status sie zmienił na "w realizacji". Dzis tj 25.02 (po tygodniu od zlozenia zamowienia) zadzwonił do mnie pracownik z informacją, że jednego przedmiotu nie ma na magazynie (???), i powiedział: "zebym zadzwonił do sklepu i zorientował sie czy tam jest dostępny". Poprosiłem aby łaskawie sam się tym zajął bo to nie ja od tego jestem, obiecał, że sie tym zajmie i skontaktuje. Cisza. W tej chwili zapłaciłem za przedmioty i nie wiem czy cokolwiek dostane, nie wspominając juz kiedy to moze nastąpić. Burdel, brak komunikacji, niezbyt miła obsługa w sklepie stacjonarnym i jakieś dziwne zasady typu: "to są dwa różne sklepy" (stacjonarny i internetowy), "nie mamy tego na magazynie a nie mozemy Panu wydać czegoś co jest dostępne w sklepie bo to są dwa różne stany magazynowe". Mnie jako klienta mało to obchodzi, jest dostepne na stronie to zamawiam. Sądziłem, ze duzy sklep i fakt ze mam go pod nosem zrealizuje zamówienie bardzo szybko, zawiodłem się i poza pakietem na GFPoint już raczej niczego nie kupię. Quote Link to post Share on other sites
GoracyApostol Posted March 5, 2015 Report Share Posted March 5, 2015 (edited) Kolejny raz zamówiłem 2kg kulek, kolimator EoTech wszystko wysłane następnego dnia - bez żadnych problemów :icon_smile:. Polecam Edited March 5, 2015 by GoracyApostol Quote Link to post Share on other sites
a5d4f1 Posted March 5, 2015 Report Share Posted March 5, 2015 Kolejne wzorowe zamówienie ;) We wtorek napisałem maila z zapytaniem o fakturę, odzew prawie natychmiastowy. Zamówienie (30 sztuk świateł) złożone i opłacone we wtorkowy wieczór. Kolejny mail w sprawie zamówienia, również szybki odzew. Paczka wysłana w środę, a dzisiaj już w moich rękach ;) Faktura dobrze wystawiona, szybki kontakt, szybka wysyłka. No zawodowo także u mnie kolejny plus dla chłopaków z GF ;) Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted March 6, 2015 Report Share Posted March 6, 2015 (edited) Po tych wszystkich zawirowaniach cenowych przestałem kupować w Gunfire, bo po prostu się nie opłacało. Jednak ostatnio znów zacząłem odnajdywać produkty w faktycznie obniżonych cenach, kilka z nich akurat potrzebowałem więc kupiłem. Straszyli trzema dniami na realizację, ale wszystko poszło w niecałą dobę (jak zwykle, oby tak dalej :) ). Dzisiaj odebrałem paczkę z automatu i wszystko jest w jak najlepszym porządku. W sumie nigdy w opiniach nie wspominałem o wygodzie używania ich storny. Wszystko zautomatyzowane i klarowne. Wpłaty przez systemy są od razu księgowane, więc nie jestem dzień w plecy przez wędrujące tradycyjne przelewy. Wybór paczkomatu też wbudowany w stronkę, więc wszystko gładko idzie. Z kwasów to - na koncie teamowym pojawia się taka śmieszna sytuacja, że numer telefonu do kontaktu, zmiast z danych do wysyłki, brany jest z danych głównych konta. Przez to sms z inpostu nie zawsze dociera do osoby zamawiającej, tylko do generała. To jeszcze pół biedy, bo firma przysyła maila, więc można dowiedzieć się o przesyłce nawet bez sms. Gorzej z odbiorami w kiosku, bo te maila nie wysyłają, a sms również idzie na telefon "główny" teamu. Kumpel ostatnio wszystkich obdzwaniał i pytał o kod, bo Pani Barbara nie chciała wydać paczuchy :P Ogólnie można za każdym razem edytować dane główne, ale trochę to nie wygodne i nie zawsze się pamięta. W sumie drobiazg, ale może da radę to rozwiązać, to piszę. Lol, ciekawe czy ktokolwiek szukający opini w ogóle przeczyta to do końca :D Edited March 6, 2015 by MrMCET Quote Link to post Share on other sites
Dantes Posted March 6, 2015 Report Share Posted March 6, 2015 Udało się, po 3 tygodniach od rozpatrzenia reklamacji ( czekali równo 14 dni by stwierdzić że kulki nie mieszczą się w lufie) przelali mi pieniadze. Aktualnie mam mieszane uczucia, zobaczymy może kupie jeszcze u nich AKSU Quote Link to post Share on other sites
wyderka Posted March 6, 2015 Report Share Posted March 6, 2015 Ode mnie minus za sprzedaż wadliwej zielonej gumki G&G Ode mnie minus za sprzedaż wadliwej zielonej gumki G&G edit Sklep sam się zreflektował i na własny koszt dosłał nową gumkę :icon_mrgreen: :icon_eek2:, tak więc jestem zadowolony, tym razem leci plus. Quote Link to post Share on other sites
Pepe47 Posted March 9, 2015 Report Share Posted March 9, 2015 Ten sklep to jakaś porażka... 18.02(środa) zamówiłem kilka rzeczy z opcją odbioru osobistego i opłacenia przy odbiorze. Dopiero w poniedzialek (23.02) po godzinie 16 dostalem e-mail z systemu, ze zamówienie oczekuje na opłacenie (czyli płatność z góry). Napisałem e-mail (bo BOK czynny tylko do 16) ze nie to wpisałem i zapłacę przy odbiorze oraz nie jestem zadowolony z czasu realizacji zamówienia. Dzien pozniej okolo południa(dopiero) zadzwonili do mnie ze jednak nie mogę zapłacić przy odbiorze i musze opłacić z góry, zgodziłem się i status sie zmienił na "w realizacji". Dzis tj 25.02 (po tygodniu od zlozenia zamowienia) zadzwonił do mnie pracownik z informacją, że jednego przedmiotu nie ma na magazynie (???), i powiedział: "zebym zadzwonił do sklepu i zorientował sie czy tam jest dostępny". Poprosiłem aby łaskawie sam się tym zajął bo to nie ja od tego jestem, obiecał, że sie tym zajmie i skontaktuje. Cisza. W tej chwili zapłaciłem za przedmioty i nie wiem czy cokolwiek dostane, nie wspominając juz kiedy to moze nastąpić. Burdel, brak komunikacji, niezbyt miła obsługa w sklepie stacjonarnym i jakieś dziwne zasady typu: "to są dwa różne sklepy" (stacjonarny i internetowy), "nie mamy tego na magazynie a nie mozemy Panu wydać czegoś co jest dostępne w sklepie bo to są dwa różne stany magazynowe". Mnie jako klienta mało to obchodzi, jest dostepne na stronie to zamawiam. Sądziłem, ze duzy sklep i fakt ze mam go pod nosem zrealizuje zamówienie bardzo szybko, zawiodłem się i poza pakietem na GFPoint już raczej niczego nie kupię. Moje zamówienie zostało zrealizowane, ale nie obyło się bez zgrzytów. Zamowienie odebrałem 2.03 czyli niecałe dwa tygodnie po złożeniu zamówienia z odbiorem osobistym w sklepie na Tęczowej. Co prawda nie otrzymałem wszystkiego bo znowu okazało się, że nie ma czegoś na magazynie. W ramach rekompensaty zaproponowano mi rabat (odmówiłem, bo już tam nic nie kupię) lub zestaw gadżetów (uczestnikom GFPointa na niewiele się to zda bo identyczny dostałem w pakiecie startowym). Moja rada dla osób z Wrocławia: nie kupujcie przez internet z odbiorem w sklepie. Wybierajcie kuriera (+koszt przesyłki) albo kupujcie w sklepie stacjonarnym tylko dostępny towar (nie wszystko jest a i ceny są wyższe od tych internetowych) albo wybierajcie inne sklepy. Quote Link to post Share on other sites
michigan Posted March 17, 2015 Report Share Posted March 17, 2015 Jak w każdym biznesie trafiają się wpadki ...jak ta z letnią promocją . Sam zjechałem im opinią statystyki ale ładnie przeprosili, dostałem jakieś pierdołki jako gifty i rabat . Kupowałem tam wcześniej i zawsze było ok . Letnia promocja trochę poszarpała zaufanie ale ostatnio jest ok . Paczki przychodzą terminowo , reklamacje na lipola też mi uznali w terminie choć bałem się przepychanki . Ceny poszły w górę ale dolar też ;/ Quote Link to post Share on other sites
slawek96 Posted March 19, 2015 Report Share Posted March 19, 2015 Ja mam bardzo pozytywne doświadczenia że sklepem Gf. Robiłem kilka zamówień i każda paczka dotarła bez problemów maksymalnie do 2-3 dni od zamówienia. Jak dla mnie to na plus. Jednak z powodu polityki cenowej ostatnio nie robiłem na Gf żadnych zakupów. Widzę że ostatnio się poprawili i może coś zamówię. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 19, 2015 Report Share Posted March 19, 2015 (edited) Zamawiałem dla kolegi Specne. Dorzuciłem opcje darmowego downgrade'u repliki. Zaznaczyłem wyraźnie że ma być 350FPS z racji ograniczeń w rozgrywkach CQB. Replika po półtorej tygodnia przyszła do nas, włączam chrono - 365FPS przez co kolega nie został dopuszczony do gry.... [edit] Ukrylem posty nie na temat, dotyczące roważań na temat pracy serwisantów i tego, jak kto widzi różnice w fps'ach. Proszę dalej nie ciągnać tutaj podobnych dyskusji. K2 Edited March 20, 2015 by -K2- Quote Link to post Share on other sites
Nustyy Posted March 20, 2015 Report Share Posted March 20, 2015 Niedawno jak kilka, kilkanaście dni temu na stronie głównej naszego serwisu pokazał się komunikat o Gunfire.pl gdzie rzekomo manipulują cenami. Jak było tak było. Jedni wieżą w to a inni nie. Sam przekonałem się jak jest. Chcę zakupić replikę od G&G CM16 R8-L. Dnia 19.03.2015 sprawdzałem cenę repliki i z rabatem 10% (Team) kosztowała niecałe 760zł (bez paru gr.) Dziś zaś dnia 20.03.2015 replika ta kosztuje 820zł (z rabatem Team). To że jednego dnia replika jest w bardzo małych ilościach a dnia następnego nie ma jej na magazynie a dzień później znowu jest dostępna to już inna sprawa. "Produkt w magazynie w bardzo małej ilości Wysyłka w ciągu 4 dni Wysyłka gratis kurierem GLS" Nie było żadnej nowej dostawy cena repliki z dnia na dzień wzrosła o 60 zł. Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 Odemnie +. W środę zamówione kulki i dystanser przyszło wszystko w piątek :). Co do manipulacji cen. 20.03.2015 wzrosły ceny większości rzeczy jak zauważyłem. Cena kulek G&G 0.25 wzrosła cena o 3.21zł, a 0.28 o 3,67. Tak samo dystanser shs o 0,68gr. Wiem ceny mało wzrosły, ale w przypadku kulek już trochę jest. To są rzeczy, które zakupiłem w środę, a wczoraj zmienione zostały ceny. Nie tyczy się tylko tych produktów. Np.: Gumka systemy kosztuje już 41zł, opóźniacz shs 10,61zł. Skrócone gumki hopka shs, które kosztowały 15 kosztują teraz 21zł.... Ogólnie większość rzeczy podrożała. Rozumiałem wcześniejszy wzrost cen spowodowany nagłym umocnieniem dolara. Ale teraz dolar względem złotego nie drożeje. Mimo to wybierałem gunfire, gdyż jest i tak taniej przy drobnych zamówieniach. Ale to się chyba teraz zmieniło. Ceny przesyłek są bardzo niskie i przy niecałej kwocie 90zł dostaje się darmową przesyłkę, gdzie w innych sklepach właśnie przesyłka z produktem wychodzi drożej. Quote Link to post Share on other sites
Marshall Bravo Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 Po dwóch tygodniach oczekiwania na zwrot pieniędzy status mojej reklamacji zmienił się na "Twoja replika jest naprawiana". Okazało się, że zaszło nieporozumienie podczas omawiania szczegółów reklamacji przez infolinię i mój wadliwy produkt został omyłkowo skierowany na serwis. Biuro obsługi klienta przekierowało mnie do serwisanta w celu wyjaśnienia sytuacji. Z racji tego, że mocno zawiodłem się na jakości wykonania repliki, którą zamówiłem, nie chciałem wymiany na nowy egzemplarz ani tym bardziej naprawy. Podczas rozmowy ustaliliśmy, że mogę zamienić produkt na inny. Sama rozmowa z serwisem super. Człowiek miał dużo cierpliwości, nie próbował mnie zbyć i był bardzo pomocny. Wybrałem nową replikę (trochę droższą więc musiałem dopłacić różnicę), dorzuciłem chwyt taktyczny i złożyłem zamówienie. Trochę trwało zanim pieniądze z poprzedniego zamówienia zostały przeksięgowane na poczet nowego więc jeszcze kilka razy nękałem gunfire telefonami (przy czym w końcu ponownie musiałem łączyć się z serwisem bo biuro nie odbierało telefonów) W piątek zamówiony towar w końcu do mnie dotarł. Wszystko działa jak złoto. Także reasumując jedyne minusy to czas tego całego przedsięwzięcia oraz to, że gdy odjęto mi punkty lojalnościowe za poprzednie zamówienie to nie zastąpiono ich punktami z obecnego zamówienia... Dziś Gunfire skontaktował się ze mną w sprawie punktów i sprawa została wyjaśniona. Plus za szybką reakcję na mój wpis! Quote Link to post Share on other sites
0wn Posted March 23, 2015 Report Share Posted March 23, 2015 (edited) Mój zwrot ciągnie się 3 tydzień. Ponad 2 tygodnie "uznawali" zwrot. Szczerze to mam zamrożone 1200zł przez prawie 4 tygodnie......... licząc od momentu odebrania paczki. Zamówiłem E&L AKS-74u. Replika dotarła po 4 dniach. W opisie jest napisane, że pasują magazynki od MAG. U mnie mag nie pasował. W zeszłym roku jak robiłem zwrot to od momentu przyjęcia paczki na serwis do ujrzenia pieniędzy na moim koncie mijało zawsze ok 5-7 dni. [edit] Kasa dziś wieczorem (24.03.2015) trafiła na konto. Cała sprawa ciągnęła się od 27 lutego więc prawie miesiąc. Edited March 25, 2015 by -K2- Quote Link to post Share on other sites
Majkhel Posted March 25, 2015 Report Share Posted March 25, 2015 Ja na razie zrealizowałem w GF 3 drobne zamówienia z odbiorem osobistym i nie mogę narzekać. Średnio 3 dni (z czego przelew szedł 1) i było do odbioru. Stronka baaaardzo dobra. Ode mnie plus Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Zamówienie złożone we wtorek wieczorem a dzisiaj u mnie, więc szybko i fajnie. Jednak byłoby za fajnie bo okazało się, że kostka stykowa SHSa jest trafiona i wszyscy klienci nagle ją reklamują...ale dalej ją wysyłają. Czeka mnie zwrot. Ok Gunfire stanął na wysokości zadania. Kontakt w sprawie, że mogą dać inną kostkę, alleeeee nie mieli żadnej na sklepie to zaproponowałem, żeby wyciągnąć jakąś z seriwsu na co pracownik szybko tam poleciał. Wyciągnął od serwisantów kostkę stykową i dorzucił do mojej drugiej paczki, którą zamówiłem wcześniej. Do tego mam dostać kod rabatowy i jakiś gratis przy kolejnym zamówieniu. Duży plus dla Gfa za takie podejście do sprawy. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Ostatnio P90 Wella okazało się nie być największym pasztetem w świecie replik, dzisiaj natomiast kupiłem ciężkie Rocketsy, bo podobno obecnie są w miarę przyzwoitymi kulkami o.0 Świat jaki znamy przestaje istnieć, Majowie mieli rację :D Poza rakietami jeszcze jakaś drobnica. Nie byłoby nic nadzwyczajnego gdyby nie to, że zamawiałem dzisiaj o 14, a pomimo tego paczka została spakowana i wysłana! Super, nie spodziewałem się tego po dużym sklepie jak GF. Nawet moje ulubione, mniejsze sklepy nigdy nie zrealizowały zamówienia tak szybko. :D Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.