dziadekmarek1 Posted May 18, 2017 Report Share Posted May 18, 2017 Ja zaproponowałem(!) ale konkretnego zapewnienia nie dostałem. :zastanawia: 15.05.2017 r.replika znowu była(?) dostępna--dostałem mejla o jej dostępności---NIESTETY znowu zakupionej repliki nie otrzymałem! Chyba zostają paragrafy--gunfire ma klientów w dupie. PS I co REDGORN MIMO TWOICH ZAPEWNIEŃ SKLEP NIE MA ZAMIARU WYWIĄZAĆ SIĘ Z ZAWARTEJ UMOWY??? Quote Link to post Share on other sites
PVTSilver Posted May 24, 2017 Report Share Posted May 24, 2017 Witam, niestety nie miałem czasu wypowiedzieć się wcześniej. Kolejny plus dla Gunfire, że czytają i liczą się z opiniami swoich klientów. W moim przypadku "siła wyższa" wzięła widocznie sprawy w swoje ręce bo dostałem telefon i już 17 kompletna paczka była u mnie. GF dorzucił nawet parę gratisów w formie rekompensaty za zwłokę. Szkoda, że akcja nastąpiła dopiero po poście, natomiast należy docenić i zdecydowanie pochwalić podejście do klienta tego sklepu. Myślę, że dobrego dostawcę można poznać nie tylko po tym jak obsługuje zwykłe zamówienia ale także po tym jak radzi sobie z nietypowymi sytuacjami i reklamacjami. W przypadku GF myślę, że wszyscy sprzedawcy powinni dążyć do takiego poziomu. Natomiast koledze powyżej mogę tylko poradzić, żeby uzbroił się w cierpliwość i zachował spokój. Myślę, że sklep zdaje sobie sprawę ze swoich zobowiązań. W moim przypadku wymiana maili była rzeczowa i treściwa, bez problemu doszliśmy do porozumienia. Quote Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted May 26, 2017 Report Share Posted May 26, 2017 15.05.2017 r.replika znowu była(?) dostępna--dostałem mejla o jej dostępności---NIESTETY znowu zakupionej repliki nie otrzymałem! Chyba zostają paragrafy--gunfire ma klientów w dupie. PS I co REDGORN MIMO TWOICH ZAPEWNIEŃ SKLEP NIE MA ZAMIARU WYWIĄZAĆ SIĘ Z ZAWARTEJ UMOWY??? Prawie happy end. Replika przyszła NIE PRZESTRZELANA.Lufa wewnętrzna i komora rusza się.Sprężynka maga nie trzyma kulek.Pokrętło hopup-a radośnie kręci się dookoła bez oporu. I NAJGORSZE: kominek komory który wchodzi w tulejkę maga był prawie oderwany!Po wystrzelaniu maga kominek komory został w kominku magazynka. Resume:chińczyk składający nie dostał ryżu.A pan pakujący pewnie śniadania. I oby nie było "ksiądz pana wini,pan księdza a nam biednym(mnie) zewsząd nędza". PS Zamiast happy end-u neeerwy. Quote Link to post Share on other sites
kukunamuniu Posted May 26, 2017 Report Share Posted May 26, 2017 Minusik dla GF za przysłanie mi repliki-bubla. Plus za bezproblemowy zwrot z wysyłką na ich koszt. Quote Link to post Share on other sites
sirwiz Posted May 28, 2017 Report Share Posted May 28, 2017 Zakupiłem dość drogą replikę w owym sklepie, jest napędzana HPA/GG, zamówiłem do tego w rozmowie telefonicznej KOMPLET do napędzania jej z HPA, zamówienie o 15.30 w czwartek, wszystko u mnie w piątek, wielki plus za termin realizacji. Wszystko przyszło, tylko,że kompletnie bezużyteczne, bo brakuje jakiejś tam przejściówki, aby połączyć replikę z mambą HPA. W rozmowie telefonicznej z GF usłyszałem, nie mamy tej przejściówki "mogę pana tylko za to przeprosić" i jest do dostania w każdym sklepie PB, mam tylko nie brać tych za 2000 z kabelkami, tylko tanią zwykłą. Cóż byłem w 2 sklepach i nikt o takiej przejściówce nie słyszał, ponoć jednak HPA ma inne końcówki, niż standardowe PB. PB wydają się być podobne, jednak nie do końca ... Reasumując, wydałem kilka worków pieniędzy, nie mogę uruchomić repliki, nikt w gf nie jest w stanie mi wytłumaczyć konkretnie co i gdzie mam dokupić (choć zapewniano mnie, że dostaje KOMPLET do uruchomienia) i jedyne co usłyszałem to "mogę pana tylko przeprosić". Plus za szybką wysyłkę... Quote Link to post Share on other sites
prawyisprawiedliwy Posted May 29, 2017 Report Share Posted May 29, 2017 Ja miałem przypadek, w którym dostałem nie swoją replikę, mianowicie wysłałem swoją wysłużoną cymkę w celu przeglądu i kilku napraw, a przyszła replika E&L. Całe szczęście wyjaśniłem sprawę z drugim klientem za pośrednictwem sklepu i niedługo cyma powinna do mnie trafić. Mimo tego jestem w stanie wybaczyć sklepowi, gdyż obsługa klienta stoi na najwyższym poziomie. Quote Link to post Share on other sites
sirwiz Posted May 30, 2017 Report Share Posted May 30, 2017 Zakupiłem dość drogą replikę w owym sklepie, jest napędzana HPA/GG, zamówiłem do tego w rozmowie telefonicznej KOMPLET do napędzania jej z HPA, zamówienie o 15.30 w czwartek, wszystko u mnie w piątek, wielki plus za termin realizacji. Wszystko przyszło, tylko,że kompletnie bezużyteczne, bo brakuje jakiejś tam przejściówki, aby połączyć replikę z mambą HPA. W rozmowie telefonicznej z GF usłyszałem, nie mamy tej przejściówki "mogę pana tylko za to przeprosić" i jest do dostania w każdym sklepie PB, mam tylko nie brać tych za 2000 z kabelkami, tylko tanią zwykłą. Cóż byłem w 2 sklepach i nikt o takiej przejściówce nie słyszał, ponoć jednak HPA ma inne końcówki, niż standardowe PB. PB wydają się być podobne, jednak nie do końca ... Reasumując, wydałem kilka worków pieniędzy, nie mogę uruchomić repliki, nikt w gf nie jest w stanie mi wytłumaczyć konkretnie co i gdzie mam dokupić (choć zapewniano mnie, że dostaje KOMPLET do uruchomienia) i jedyne co usłyszałem to "mogę pana tylko przeprosić". Plus za szybką wysyłkę... Po wysłaniu reklamacji dziś otrzymałem brakującą złączkę, choć trochę niepotrzebnie, bo wczoraj rano po konsultacji z HPAIRSOFT.eu kupiłem identyczną, ale tego wiedzieć nie mogli, więc problem rozwiązali. Quote Link to post Share on other sites
Bober00 Posted June 8, 2017 Report Share Posted June 8, 2017 Zamówienie zrobione we wtorek, towar u mnie dzisiaj, wszystko elegancko zapakowane, zgodnie z zamówieniem, a przy tym po fajnej cenie. Zero problemów Quote Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted June 15, 2017 Report Share Posted June 15, 2017 Prawie happy end. Replika przyszła NIE PRZESTRZELANA.Lufa wewnętrzna i komora rusza się.Sprężynka maga nie trzyma kulek.Pokrętło hopup-a radośnie kręci się dookoła bez oporu. I NAJGORSZE: kominek komory który wchodzi w tulejkę maga był prawie oderwany!Po wystrzelaniu maga kominek komory został w kominku magazynka. Resume:chińczyk składający nie dostał ryżu.A pan pakujący pewnie śniadania. I oby nie było "ksiądz pana wini,pan księdza a nam biednym(mnie) zewsząd nędza". PS Zamiast happy end-u neeerwy. Happy End? Replika wysłana do reklamacji, b. szybko odesłana NAPRAWIONA.Do pełni szczęścia brakuje przestrzelania i kartki z opisem działań naprawczych. Ale co tam, WAŻNE ŻE STRZELA :maniak_usmiech: Quote Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted June 19, 2017 Report Share Posted June 19, 2017 (edited) Następną paczuszką dotarły gratisy i karta z przestrzelania repki. Gratisy OK ale co było przestrzelane jeśli replika jest u mnie.Ale i tak nie narzekam :maniak_usmiech: Edited June 19, 2017 by dziadekmarek1 Quote Link to post Share on other sites
Maciej0011 Posted August 4, 2017 Report Share Posted August 4, 2017 (edited) Wielki szacun dla Gunfire: potrzebowałem pewnej części do gearboxa, której nigdzie nie było (przynajmniej na oficjalnych stronach internetowych). Skontaktowałem się więc z ich serwisem w nadziei, że może jednak jakoś uda się ją zdobyć. Trafiłem na bardzo pomocnego i kompetentnego serwisanta, który szybko ją "namierzył". Po dwóch dniach była już u mnie. Jestem pod dużym wrażeniem podejścia do klienta, zwłaszcza że koszt tej części wyniósł niecałe sześć złotych. Edited August 4, 2017 by Maciej0011 Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted August 7, 2017 Report Share Posted August 7, 2017 (edited) Prezent na 30 tkę dla szwagra. Prosiłem tylko o sprawdzenie spasowania z zewnątrz, ale jak widać i to jest za dużo dla wykwalifikowanego personelu. Dodam tylko, że folia była nienaruszona, tak samo folia zabezpieczająca, zatem osoba pakująca dokładnie widziała wadę. O ile z suwadłem nie miałbym problemu, o tyle z krzywym ogonem kolby już tak. Dzięki drogi Gunfajerze :icon_smile: Edited August 7, 2017 by Nitro Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted August 7, 2017 Report Share Posted August 7, 2017 Nie pisałem wtedy o gunfire. Ale ogólnie to raczej norma w sprzedaży internetowej. Za to sklep gunfire jest o tyle ok, że nie ma problemu ze zwrotem... a są takie sklepy, że utrudniają zwrot i odwlekają odzyskanie pieniędzy. Jakby każdy karabin sprawdzić to na zamówienie by się czekało trochę dłużej, albo trzeba kogoś zatrudnić więc byłoby drożej. Mnie ostatnio gf pozytywnie zaskoczył - składałem zamówienie o 17.00 i dostałem paczkę następnego dnia :). A akurat potrzebowałem gratów na weekend. Quote Link to post Share on other sites
Budweiser Posted August 7, 2017 Report Share Posted August 7, 2017 (edited) No to fakt, są szybcy i super tania wysyłka nawet za pobraniem. Zamawiałem ostatnio dwa razy repliki spodni Crye Precision ze Specny. Fajna, promocyjna cena ok.130 zł. Dziwnie tylko je szyją, bo czarne mają inne rzepy niż multicam :D Edited August 7, 2017 by Budweiser Quote Link to post Share on other sites
StuG_Siana Posted August 31, 2017 Report Share Posted August 31, 2017 Gunfire - mam co do nich bardzo mieszane uczucia. Z jednej strony spory asortyment, dobra komunikacja z klientem, szybka wysyłka i bezproblemowe zwroty (na bardzo duży plus fakt, że sklep umożliwia wydrukowanie etykiety do przesyłki - nie ponosimy żadnych dodatkowych kosztów poza zakupem opakowania). Jednak okropnie irytujące jest podbijanie cen niektórych replik do obrzydliwego wręcz poziomu. Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted September 1, 2017 Report Share Posted September 1, 2017 Przypominam, że posty niezgodne z regulaminem działu będą leciały w kosmos. Do nich należą: - dlaczego reklamy mają blokadę komentarzy: poszukajcie a się dowiecie - posty dotyczące polityki cenowej sklepów - posty dotyczące polityki promocji sklepów - żale w postaci "czemu tak drogo" To nie cenzura, a trzymanie porządku wątku dotyczącym opinii na temat obsługi sklepu po dokonanym w nim zamówieniu! Quote Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted September 6, 2017 Report Share Posted September 6, 2017 Poniedziałek wieczór zamówienie,środa rano paczka w paczkomacie.Super :icon_exclaim: Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted September 6, 2017 Report Share Posted September 6, 2017 ostatnio puściłem ze 3 zamówienia - wszystkie terminowo w paczkomacie. Bardzo sprawnie im to ostatnio idzie Quote Link to post Share on other sites
Vender Posted December 7, 2017 Report Share Posted December 7, 2017 24-11-2017 zamówione i wysłany przelew, 07-12-2017 kurier wręczył mi paczkę. Gdy 24 zamawiałem paczkę na stronie pisali, że całość zajmie 3 dni (heheszki)... 30 po południu zapytałem co z moim zamówieniem, 1 rano dostałem odp, że przepraszają ale dużo zamówień i takie tam. 4 przekazali GLS'owi do dostarczenia, 6 doszła paczka pod Kalisz skąd przekierowali ją do Strykowa (pod Uć), 7 ze Strykowa z powrotem przekierowali pod Kalisz gdzie została przekazana o 0900 do doręczenia, a o 1830 kurier przekazał paczkę mnie. Nie lubię GLS'u i wolę Pocztą Polską albo DPD. GF mógłby informować o opóźnieniach w wysyłkach. Za opóźnienie mogli by chociaż dorzucić jakiś mały gratis "na otarcie łez" :( Szkoda... Ogólnie fajnie, że w końcu doszła i to chyba tyle. P.S. Jak ktoś by chciał ich bronić, że czarny piątek itp. to niech sobie daruje. Quote Link to post Share on other sites
gratek Posted December 7, 2017 Report Share Posted December 7, 2017 Dużo złego można powiedzieć o GF, a ja raczej nie jestem ich fanem, ale paczki zazwyczaj wysyłają błyskawicznie (całkiem sporo zamówień robiłem u nich w tym roku). Rekord w BF zaliczyłem - od zamówienia w 23h paczka w paczkomacie. Pechowa sytuacja i tyle. Quote Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted January 12, 2018 Report Share Posted January 12, 2018 Środa w nocy zamówienie a dziś piątek -rano paczka jest u mnie. :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
Budweiser Posted January 15, 2018 Report Share Posted January 15, 2018 Ile czekaliście na replikę kupioną wraz z usługą wymiany gumki ? Rozbestwiłem się chyba przez dotychczasowe ekspresowe realizacje zamówień przez GF. Płaciłem 10.01, do dziś tylko mail o rozpoczęciu realizacji i status "gotowe" na panelu klienta. Quote Link to post Share on other sites
Budweiser Posted January 16, 2018 Report Share Posted January 16, 2018 No i wczoraj wysłali i oczywiście dziś doszło. Ekspres jak zawsze od momentu maila o nadaniu. Tym razem na mały minus to, że punkty wymieniłem na Rocketsy 0.25, a dostałem trzy paczki biodegradowalnych 0.20. Mail do BOKu napisany, zobaczymy jak zdecydują się zakończyć sprawę. Zaproponowałem odesłanie na ich koszt i wysłanie prawidłowych kulek, bądź zwrot punktów na konto klienta. Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted January 29, 2018 Report Share Posted January 29, 2018 (edited) kolejna opinia ode mnie, tym razem NA MINUS - cóż z tego, że paczka szybko trafiła mi w łapska jeśli... zamawiam towar nie dla siebie, klient czeka, czas sie liczy, a dostaję nie to co zamawiałem Spiesząc z wyjaśnieniem - oferują GB retro arms ale w opisie oraz w szczegółach (więc literówka wykluczona) mają wpis - otwory na 8mm łożyska. Mam takie więc nie zamawiam. Przyszedł GB. NA GB jak byk 9mm, Stevie Wonder by zauważył. Oczywiście 8 są za małe :icon_smile:. Jest weekend, czas mija, mój serwis stoi. Dziś otrzymałem odpowiedź na swojego maila, że mam odesłać towar (więc zostanę bez GB). Dziś dzwoniłem...czas - 14 dni na rozpatrzenie, najwyżej zwrócą kasę. Żenada ! Znów koszta wysyłki, czekanie.... Zamawiam nie dla widzi mi się, nie mam 2 tygodni na czekanie aż ktoś rozpatrzy (sic!) reklamację. Dałem im poza fotami GB nawet screena z ich strony. Co tam rozpatrywać? Dodatkowo na stronie błąd wisi nadal więc "ktoś się jeszcze zdziwi". Na chwilę obecną mogę stwierdzić, że podejście do klienta mają marne, ja mając sklep, z co by nie mówić renomą postąpił bym z goła inaczej, ale to ich wybór. Obecnie sklep na MINUS, zamówię łożyska z innego sklepu i prosić się nie będę. Mój klient dostanie to, co u mnie zamawiał, a ja będę 4 dychy w plecy. Tak się robi panowie z GF. Nie polecam. Edited January 29, 2018 by mike88 Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 w uzupełnieniu: sklep po "dłuższej chwili refleksji" - zdjął wszystkie gb z oferty (to na plus) - przyznał mi 5% bonus na produkty nie objęte rabatem przy następnych zakupach (szok, normalnie prawie mnie wyrwała z butów :D taka promo, nie wiem czy to do plusów można zaliczyć, traktuję to jako średni żart) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.