Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ktokolwiek wpadł na pomysł organizowania promocji ponad siły organizacyjne sklepu pewnie spodziewał się hejtu z powodu niewyrabiania się ekipy, a więc proszę bardzo:

Zamówienie złożone 29.11, opłacone od razu. Od dwóch dni wisi na statusie "pakowane", a wcześniej wisiało na "realizowane". Kontakt ze sklepem mizerny: chcąc upewnić się, że towar rzeczywiście jest na stanie (w sklepie była tylko 1 sztuka, która na chwilę zniknęła a potem się pojawiła), dostałem najpierw copypastą, a potem odpowiedzią w stylu "na tym etapie wiadomo tylko o opóźnieniu", co oczywiście nie gwarantowało dosłownie nic.

 

Wszystkie poprzednie zamówienia na +, tym razem dali ciała.

Edited by Pr0Pwnz0r
Link to post
Share on other sites

Ktokolwiek wpadł na pomysł organizowania promocji ponad siły organizacyjne sklepu pewnie spodziewał się hejtu z powodu niewyrabiania się ekipy, a więc proszę bardzo:

Zamówienie złożone 29.11, opłacone od razu. Od dwóch dni wisi na statusie "pakowane", a wcześniej wisiało na "realizowane". Kontakt ze sklepem mizerny: chcąc upewnić się, że towar rzeczywiście jest na stanie (w sklepie była tylko 1 sztuka, która na chwilę zniknęła a potem się pojawiła), dostałem najpierw copypastą, a potem odpowiedzią w stylu "na tym etapie wiadomo tylko o opóźnieniu", co oczywiście nie gwarantowało dosłownie nic.

 

Wszystkie poprzednie zamówienia na +, tym razem dali ciała.

 

Po wstawieniu tego wpisu niezwłocznie odezwał się do mnie pracownik ze sklepu, w celu wyjaśnienia sytuacji. Dostałem numer listu przewozowego i zapewnienie, że paczka jutro u mnie będzie. Opóźnienie było, ale ostatecznie podejście sklepu na +.

Link to post
Share on other sites

Sklep bez zarzutu.Ale serwis....M4 katana bez single fire,po pierwszej naprawie nadal bez,po drugiej naprawie single był 2 dni. Potem znowu brak single,w dodatku po zmianie cylindra na najsłabszy poszły zębatki :icon_cry:

SKLEP nadal bez zarzutu.Serwis..i tu miłe zaskoczenie: katana wróciła z serwisu po kilku dniach i aż boję się zapeszyć,WSZYSTKO IDEALNIE DZIAŁA :icon_lol: (OBY JAK NAJDŁUŻEJ) :icon_confused:
Link to post
Share on other sites

Jakiś cholerny żart. Wysłałem replikę na serwis, wróciła nie naprawiona po prawie miesiącu. Pewnie gdybym wcześniej nie narzekał w tym wątku na serwis (następnego dnia telefon), to bym dalej czekał.

Sprawa dotyczyła przede wszystkim problemu z mosfetem w G&G Warthog, który odcina LiPo 7.4 przy spadku napięcia do około 7.6-7.7V (znany problem, a raczej wada fabryczna tej serii). Mosfet nie został wymieniony, dalej odcina LiPo, zalecenie używania 11.1V. Przykro mi, ale nie mam zamiaru. Teoretycznie póki mam gwarancję to mogę sobie piłować replikę stockową na 11.1, najwyżej stracę kolejny miesiąc na odsyłanie na serwis. Ale co po gw? Szczególnie, że planuję wsadzić słabszą sprężynę. Poza tym to bez znaczenia.

Replika powinna działać bez problemu na 7.4, które jest uznawane za standard, szczególnie, że w opisie oferty nic o tym nie jest napisane.

Druga sprawa to paskudna kultura pracy i metaliczne walenie przy strzale. Replika była podkładkowana, dalej paskudnie pracuje. Pewnie ten typ tak ma.

 

Podsumowując, dostałem praktycznie tylko chronowanie, które kosztowało mnie prawie miesiąc czasu i 15zł za paczkę. Mogłem taką usługę otrzymać za 5zł od ręki w dowolnym lokalnym serwisie.

Props za zesranie się na klienta, który w ostatnim kwartale zostawił u was ~3kpln :maniak_OK:

 

Mam propozycję. Oddam replikę do dobrego serwisu, a wam wystawię rachunek? Pasuje?

Link to post
Share on other sites

Zamówiłem replikę we wtorek, przyszła dzisiaj (czwartek), więc wszystko ok, nawet w tak ruchliwym okresie.

 

Repliki sprawdziłem na szybko, wszystko wydaje się być ok. Jest nawet jakaś karteczka z przeglądu z wynikami:

403, 408, 408, 416, 414, średnia 409,8. Niestety nie mam kulek 0.20 w domu, ale na 0.25 wyszło mi: 375,6; 374; 373; 373; 374,3; 375,9; 375,9; 374,6; 376,6; 373,3, średnia 374,6, po przeliczeniu na 0.20 około 418, wiadomo że przeliczanie z cięższych kulek daje zawsze trochę wyższe wyniki, więc przegląd może faktycznie się odbył.

 

Natomiast przeraziłem się kulkami dołączonymi do repliki, zawsze te kulki i tak szły do wyrzucenia, ale to co przyszło to jakaś masakra. Wyglądają jak używane, brudne z widocznymi uszczerbkami. Już lepiej by było takich kulek nie dołączać.

 

Od trzech lat nie kupowałem nowej repliki ze sklepu i wrażenia pozytywne ;)

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Nie wiem jakim cudem sklep ma taką dobrą opinie. Może większość realizacji jest cacy ale realizacja opóźnionych zamówień to jakiś żart. Zresztą po ocenach można potwierdzić. Wszystko ok albo czas realizacji i kontakt leży.

 

Złożyłem zamówienie na replikę z wymianą gumki i pare drobiazgów. Jestem cierpliwy i spodziewałem się poślizgu jednak szanujmy się.

 

Czekając na dostawę dostaję spam z Opineo abym ocenił zakupy. Najpierw 9 stycznia a następny dziś.

Po pierwszym mailu postanowiłem się troszkę przypomnieć. 11.01 otrzymałem odpowiedź, że realizacja opóźniła się przez serwis (zrozumiałem) i oznajmiono "zamówienie zostanie skończone w dniu jutrzejszym i zostanie wysłane."

 

13.01 postanowiłem poprosić o list przewozowy mając nadzieję, że jest w drodze. Odpowiedź: "aktualnie z tego co widzę nie został on przypisany, sprawdzamy sytuację, prosimy o cierpliwość."

 

Do tej pory cisza. Straciłem cierpliwość na tyle, że zastanawiałem się czy nie zrobić zakupów gdzie indziej a Gunfire odesłać przesyłkę gdy wreszcie jakimś cudem do mnie dojdzie.

 

Ps. Pozdrawiam wszystkich użytkowników forum! :)

Edited by Aris88
Link to post
Share on other sites

Dziękuję Panowie za odpowiedź. :)

Konwersacja z GF odbywała się poprzez ich profil na fb. Jak już pisałem nie robiłbym dymu o byle opóźnienie gdyby uczciwie mnie poinformowali i dotrzymali terminu. Niech napiszą, że coś poszło nie tak a nie obiecują wysyłkę i się nie wywiązują.

Co do tego innego traktowania zwrotów trudno, kwota nie była wielka mam czas.

 

To samo im napisałem. Taki Decathlon ma w systemie opcje poinformowania o przeciągnięciu terminu realizacji. Okazało się, że czegos nie ma n magazynie i chwile potrwa ściągnięcie to informują. Tutaj czekaj i się zamartwiaj.

 

Najbardziej mi szkoda kolegi co polecił mi ten sklep, a miał dobre z nim doświadczenia. Może ja miałem pecha, ale jak to w życiu bywa najważniejsze wybrnąć ze spornej sytuacji.

Link to post
Share on other sites

Generalnie zwykłe zamówienia załatwiają bardzo szybko, nawet pomimo akcji wyprzedażowych. Sporo zamówień u nich robiłem w ostatnim kwartale i pod tym względem nie mam się czego doczepić. U Ciebie jest opóźnienie ze względu na to, że replika ma przystanek na serwisie. Może mają nawał pracy, ale to bez znaczenia. Tak jak piszesz, dobrze jakby klient wiedział na czym stoi.

Link to post
Share on other sites

Eh, Gunfire...

Wszystko było w najlepszym porządku - czas realizacji zamówień OK, żadnych komplikacji czy opóźnień przy zwrotach, generalnie 5/5.

Przy zakupach stacjonarnych tak samo - a i pogadać miło, poradzić się, omówić to i tamto. Raz nawet jeden kolega przez telefon moimi rękami kupował pistolet w promocji omawianej tydzień wcześniej "z takim siwym panem, on tam chyba najstarszy..." - i wszyscy wiedzieli o co i o kogo chodziło, mimo że w/w pana nie było tego dnia w sklepie.

 

Aż do momentu, gdy wymyśliłem sobie kupno repliki...

Zamówienie złożone 8 stycznia, raty + wpłata własna. 10 stycznia zawarcie umowy na zakup na raty i zaksięgowana wpłata z Santandera, zmiana statusu na stronie sklepu na "Pakowane", 11.01 wpłata własna i telefon z pytaniem, czy replika dojedzie przed weekendem, na wszelki wypadek dosłanie mailem potwierdzenia dokonania przelewu. Miły Pan* (bez ironii) poinformował, że jeśli dosłałem potwierdzenie to zapewne najpóźniej na następny dzień wpłata zostanie zaksięgowana i huzia, replika zostanie wysłana. Uprzedził również, że ostatnia wysyłka będzie w czwartek do 14 ze względu na zbliżającą się inwentaryzację.

W czwartek dzwonię znowu, że nadal pakowane, żadnego info o wpłacie... odp. przez telefon "na pewno lada chwila się zaksięguje, powinna dziś wyjechać". I nastała inwentaryzacja...

W poniedziałek nadal pakują,no to dzwonię pytać co i jak. Inny Miły Pan* (również bez ironii) informuje, że jeszcze nie dokończyli inwentaryzacji, nie wszystkie systemy działają jak trzeba, słowem - standardowy bałagan poinwentaryzacyjny (kto robił, ten wie), ale we wtorek już na pewno wszystko będzie działać jak trzeba i replika zostanie wysłana. Tego samego dnia info w stanie zamówienia, że wpłata własna wreszcie przyjęta.

No ale nadal pakują...

Dziś jest środa, przez telefon kolejny Miły Pan* (także bez ironii) sprawdził stan na stronie, sprawdził stan w systemie magazynowym, jest zamówienie w kolejce do zapakowania, po czym zapewnił, że przekaże prośbę do magazynu by zajęto się tym priorytetowo - jak tylko wyjedzie, dostanę maila z nr-em listu przewozowego itd, a ostatnia partia wysyłek idzie ok. 20:00, więc raczej powinno dziś wyjść.

Patrzę na zegarek, jest 20:02 (ah, drobiazgowość) - maila nie ma, zamówienie nadal jest pakowane. OK...

A, i jeszcze dziś wystartowała nowa promocja w Gunfire - m.in. zamówiona przeze mnie replika taniej o ~350pln. Moje szczęście...

To tyle w kwestii zamówień.

W kwestii promocji było już chyba wspominane, "przeceny"...

Parę miesięcy temu w promocji był KP07 od KJW, wersja na CO2 - jeśli mnie pamięć nie myli, coś koło 400-500pln, jednak zanim zdobyłem środki, promocja się skończyła. Pomyślałem "trudno, może jeszcze się trafi", od tamtego czasu co dwa-trzy dni sprawdzałem stronę sklepu coby mieć na oku ów "klamkę" - słowem, polowałem na fajną cenę, ale trwała niezmiennie na poziomie 599pln, aż do dziś - nowa promocja, taniej o vat, hurrdurr, fajnie. Sprawdzam KP07 - jest przecena, -23%!

 

779,04 PLN 599,86 PLN / szt. (ctrl+c / ctrl+v teraz, 20:10).

...

 

 

* - pisane "Miły Pan" ponieważ nie zapamiętywałem personaliów osób, z którymi rozmawiałem; no i możliwe, że nie chcieliby być wymieniani z nazwiska.

W każdym razie konsultacje telefoniczne na +, 5/5 i w ogóle.

 

No to mały update odnośnie sprawy sprzed 2 postów.

W czwartek rano telefon ze sklepu, że faktycznie skucha z czasem realizacji zamówienia, jeszcze po drodze inwentaryzacja, a na koniec ta promocja, więc otrzymałem dwie możliwości nazwijmy to zadośćuczynienia, obie bardzo zacne (obiektywnie patrząc, sklep zawinił tylko zwodzeniem "na pewno zaraz się zaksięguje / wyjedzie / będzie", promocji mi na złość raczej nie robili :icon_wink: ), słowem - dogadaliśmy się. Także w czwartek przyszedł e-mail z nr-em śledzenia przesyłki, dziś replika wreszcie u mnie. Działa, nic nie brakuje, podsumowując: drobna rysa pozostała, ale koniec końców skończyło się na plus.

Zebrawszy w jedno wszelakie dotychczasowe eksperiencje z GF, dałbym 8/10.

Link to post
Share on other sites

Wreszcie otrzymałem paczkę (nawet dwie haha). Ładnie zapakowane wszystko się zgadzało prócz jednej rzeczy. Nie włożyli dowodu zakupu. Poprosiłem poprzez fb i po godzince miałem na mailu.

Dziwne jest to, że wybierając opcje serwisu moje zamówienie ominęło to co piszę kolega wyżej. Maila o wysyłce dostałem po tym jak paczka była już u mnie. :o

 

Co do zawyżania ceny przed obniżką to chyba standard w wielu sklepach. Chociaż nie cały asortyment temu podlega.

Link to post
Share on other sites

Moje kolejne doświadczenie z gunfire oceniam na plus. W środę wieczorem zamówiłem gogle, zawieszenie taktyczne, torbę ochronną do przechowywania LiPo i maskę typu stalker opłacając wszystko z góry (przelewy24) W czwartek paczka została nadana kurierem UPS a dziś ją otrzymałem. Wszystko zgodnie z oczekiwaniami.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

I znowu duży plus dla Gunfire. W środę wieczorem złożyłem zamówienie na kilka produktów: kolimator, kamizelka taktyczna, potrójna ładownica, torba zrzutowa na magazynki, magazynek do m4 i paczka kulek. Z góry opłacone z opcją dostawy w sobotę. Cały czwartek i piątek status zamówienia: pakowane. Pod wieczór nic się nie zmieniało więc lekko zwątpiłem, że paczka dotrze na czas ale ostatecznie została nadana tuż po godzinie 19:30 i dziś przed południem kurier wręczył mi pakunek od GF. Wszystko zgodnie z planem! Tak trzymać!

Edited by Punishment
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Taka sytuacja.

1. Kupuję replikę z podaną prędkością wylotową "~420 FPS".

2. Serwis sklepu chronuje replikę i wyniki mieszczą się w przedziale 414-419 fps.

3. Chronuję replikę w profesjonalnym serwisie na oryginalnym Xcortechu X3200, z różnymi magazynkami, również stockowym (na różnych magach, ponieważ te repliki mają problem z odsuwająca się komorą; sytuacja jest opisana w odpowiednim wątku) i osiągam wynik oscylujący w okolicy 360 fps.

4. Chronuję replikę na imprezie, nie pamiętam na jakim chrono i wyniki są zbliżone do tych w punkcie 3.

 

Wnioski:

Punkt 1 możemy nazwać niezgodnością towaru z umową.

Punkt 2 ma ktoś jakieś pomysły jak nazwać sytuację? Chyba ktoś tu nie wykonuje swojej pracy. Znajdą się też tacy, którzy nazwą sytuację oszustwem...

Link to post
Share on other sites

Może w GF pomiary zrobili na wyzerowanym HU a potem miałeś mierzone na ustawionym? Czasem sytuacja może też być odwrotna i na ustawionym FPSy wychodzą większe.

Swoją drogą to ja już dawno przerstałem wierzyć w te przeglądy zerowe. TG też podaje jakieś wartości z głowy. Na 7 replik jakie kupiłem tylko jedna miała deklarowaną prędkość i to pochodziła ze sklepu, który nie robi własnych pomiarów a prędkość była po prostu deklarowana przez producenta.

Link to post
Share on other sites

Bądźmy poważni :-)

Podkręcony hopup nie dmuchnie tylu fps. Poza tym, tak jak pisałem, chronowanie odbyło się w profesjonalnym serwisie.

Wyniki z serwisu nie pochodziły z przeglądu zerowego. Replika trafiła na gwarancję z powodu wadliwej elektryki (mosfetu) i co ciekawe naprawa również się nie odbyła, bo gf uznał, że tak musi być.

Wiadomo, że wyniki deklarowane od faktycznych różnią się, ale tu mówimy o różnicy jaką mamy przy sprężynie o 2 poziomy słabszej.

Link to post
Share on other sites

Ja tam wszystko co ze sklepu rozkręcam-moja m14 miała mega rozwarte styki. Singiel ledwo działał....

 

Rozbiórka dała mi 20-30fps, a tylko smary wymieniłem, przy okazji poprawy kostki stykowej.

 

Innym razem mp5k nie strzelała- dysza nie wpuszczała kukek do komory...

Edited by mikadorus
Link to post
Share on other sites

Rozumiem takie podejście, ale osobiście jak decyduję się na zakup nowej repliki w polskim sklepie to wiem, że na cenę składa się także gwarancja i szkoda jest mi ją tracić. Dopiero po tym jak minie decyduję się bądź nie na modyfikacje lub grzebanie w gb.

Edited by gratek
Link to post
Share on other sites

Bądźmy poważni :-)

Podkręcony hopup nie dmuchnie tylu fps. Poza tym, tak jak pisałem, chronowanie odbyło się w profesjonalnym serwisie.

 

Znam przypadki karabinów (snajperek), w których bez hopa są wyniki rzędu 530-535fps,a z hop 580-590fps. W teorii jest to więc możliwe, a nigdy w elektryku się z czym takim nie spotkałem.

 

Z tym zakończmy dywagacje na temat przestrzeliwania replik - jest na to reguła i jej się trzymajmy. Szmeru

Edited by szmerglu
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...