rain777 Posted June 7, 2009 Report Share Posted June 7, 2009 jesli chodzi o singla-swojego czasu miałem z tym problem i okazało się że płytka nad spustem która jest na 4 srubkach przykręcona (ta którą widać po zdjęciu całego gripa) się minimalnie do tyłu cofneła.Popusciłem śrubki,przesunołem do przodu i aug śmigał jak nowy .Ale ostatnio u kuzyna stała się rzecz dziwna -pękło mu to "coś" co łączy spust z gearboxem i tez tylko auto mu działało.Jako że mój aug został zabity przez upadek to ową część mu zmieniłem z swojego trupa :P jesli masz możliwość to otwórz body z auga (u mnie i u kuzyna body było sklejone od "góry" i teoretycznie nierozbieralne) i zobacz czy i tobie nie pekła ta część Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted June 8, 2009 Report Share Posted June 8, 2009 Mam dwa augi i w zadnym nie ma problemu z semi. Ba wresz snajpa ma tylko semi wiec ciezko odpalic auto ... Po prostu wymontowalem ta plytke ktora styka spust i wogole nie ma auto. Jezeli jest problem z semi - to moga byc dwie sprawy. Pierwsze to plyka ktora jest w srodku geraboxa - ktora zalacza uklad. Jest w niej poruszajacy sie maly element zakonczony metalowym stykiem ktory zalacza obwod. Na dole - posiada plastikowy wystep o ktory musi zachaczyc gorna czesc spustu. Jezeli ten element jest wyrobiony - albo za wysoko - wtedy spust po nim sie slizga i kostka nie styka - nie podaje pradu. Dopiero docisniecie na maxa - zalacza obwod juz poza gearboxem - na krotko - powodujac auto. Ja naprawilem u siebie - jak szwankowalo mi semi - podklejajac grubosci okolo 0.5 mm plastikowy kawalek (3x5 mm) za ktory zaczepia sie element spustu. Jednak nie mozna przesadzic. Element ten dziala tak ze po wykonaniu jednego obrotu - zebatka tlokowa przerywa obwod podbijajac do gory wlasnie ten stycznik - jezeli przyklei sie za duzo plastiku - podrzucenie nie zwalnia ztycznika i pozostaje on - dajac stale auto. Wiec druga sprawa - mozliwe ze wlasnie stycznik jest zle dopasowany i dlatego daje pelne auto mimo ze powinno byc semi. Mozna jeszcze zrobicj jedna rzecz - te dwa bolce przy spuscie ktore odpowiadaja za auto - wygiac je do tylu mocniej - tak zeby auto zalaczalo sie pozniej. Quote Link to post Share on other sites
serpente Posted June 8, 2009 Report Share Posted June 8, 2009 (edited) Ja naprawilem u siebie - jak szwankowalo mi semi - podklejajac grubosci okolo 0.5 mm plastikowy kawalek (3x5 mm) za ktory zaczepia sie element spustu. Jednak nie mozna przesadzic. Element ten dziala tak ze po wykonaniu jednego obrotu - zebatka tlokowa przerywa obwod podbijajac do gory wlasnie ten stycznik - jezeli przyklei sie za duzo plastiku - podrzucenie nie zwalnia ztycznika i pozostaje on - dajac stale auto. Z tego co sam grzebałem to też właśnie o takim rozwiązaniu myślałem, ponieważ ten trzpień stykający się z tymi dwoma blaszkami odskakiwał zaraz po minimalnym kontakcie z jedną z blaszek i miałem wrażenie, że to po prostu ześlizguje się z tego ząbka. Fajnie, że ktoś już przetarł ten szlak, bo nie chciałem eksperymentować w ciemno. Myślę, że to rozwiązanie bedzie OK. Wielkie dzięki Kocur666 Jeszcze będę wdzięczny jak, ktoś mi odpowie jaką dużą batke można podłączyć do standardowego silnika, bez obaw, że coś tam spłonie? Standardowo jest 8,4V i działa, ale ROF jest kiepski. Kumpel ma 9,6V i wszystko działa ok. Używa ktoś pakietu 10,8V lub 12V ? Wiąże się to z jakimś ryzykiem ? Edited June 8, 2009 by serpente Quote Link to post Share on other sites
Panocek Posted June 8, 2009 Report Share Posted June 8, 2009 (edited) Z uwagi, że ciężko o "duży" woltaż baterii NiMh/NiCd mieszczących się w AUG bardziej kierowałbym się w stronę LiPo. Przy za dużym ROFie mogą zębatki i/lub tłok pogubić zęby. Edited June 8, 2009 by Panocek Quote Link to post Share on other sites
subaru Posted June 8, 2009 Report Share Posted June 8, 2009 Witam Panowie. Czy moglibyście mi wytłumaczyć jak krok po kroku wymienić gumkę HU? Chodzi mi o jakiś opis jak to zrobić. Moja replika to AU-1G [JG] Quote Link to post Share on other sites
Panocek Posted June 8, 2009 Report Share Posted June 8, 2009 Takie pytania już były, ale w czynie społecznym ci podam: 1) wyjmij całą lufę z repliki; 2) małym śrubokrętem odkręć dwie śrubki przy komorze hopup, powinna ona wysunąć się od sprężyny; 3) wyciągasz komorę wraz z lufą, wyłącz ustawienie hopupa (kręć pokrętłem w lewo do oporu); 4) z komory przy użyciu nożyka/płaskiego śrubokręta wyjmujesz z komory taki półpierścień (kształt "C") z wycięciem; 5) delikatnie ściągasz komorę z lufy, uważaj by nie pogubić pierścienia ustalającego i dystansera; 6) masz lufę z gumką, możesz wymieniać, teflonować, etc etc Montujesz w całość w odwrotnej kolejności. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 Hej mam pytanie , nie wiecie czy gdzieś w Polsce da się kupić konwersje na Hbara ? Quote Link to post Share on other sites
relevant Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 W Warszawie ktoś z czymś takim chyba biega... Mógłbyś więc zadać to pytanie na www.asg.qrde.pl/forum Quote Link to post Share on other sites
Panocek Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 Ten ktoś z Warszawy to ja :P Co do pytania przemka - w PL jeszcze tego nie widziałem w sklepach, a moje było sprowadzane z Gunnera przez xasistisa. Quote Link to post Share on other sites
dreedoo Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 Witam! Dziś przyszła moja "ZOSIA" tzn AUG a3. Wrażenia zaje.... ,wyku.... pełen meksyk. Ciężki ale to dobrze jak rozkładałem go na części to coś mi odpadło :uśmiech: ale włożyłem na miejsce. Strzela hmmm zaje... jakoś 10m dalej niż moja cymka. Dostałem od ziomka real-cap od BE i działa na nim bez zarzutów. Co jeszcze - wykonanie: - jest to chinol ale wzorowe - nie stuka nie trzeszczy dobre spasowanie - tylny zaczep taktyczny rzeczywiście nie najlepszy ale da się zrobić Miejsce na batkę- tragedia. Już w niedziele przetestuje ją w "boju" zobaczymy. Zdam relację Quote Link to post Share on other sites
Guest Graszczur Posted June 14, 2009 Report Share Posted June 14, 2009 Martwię się o mojego Augusta. Kulki wyraźnie znosi na prawo, celnością też bynajmniej nie powala. Podejrzewam, że coś z hopupem. Co robić? Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted June 14, 2009 Report Share Posted June 14, 2009 1-Wyczyść lufę 2-Sprawdzi czy gumka się nie wystrzępiła/dystanser nie pękł 3-Jak coś z powyższych to wymień na systeme . Quote Link to post Share on other sites
Guest Graszczur Posted June 27, 2009 Report Share Posted June 27, 2009 Zastanawiam się do czego właściwie służy ten malutki guziczek na rączce przeładowania? Quote Link to post Share on other sites
Panocek Posted June 27, 2009 Report Share Posted June 27, 2009 W ostrym - do połączenia zamka z rączką, min. do cichego przeładowywania lub ręcznego domykania w przypadku zanieczyszczeń. W replice - do atrapienia Quote Link to post Share on other sites
Kuki71 Posted August 23, 2009 Report Share Posted August 23, 2009 Witajcie. Mam zamiar zakupić AUG'a (tą wersje z lunetką) i mam pytanie. Jakiej jest jakości i czy jest regulowana. Quote Link to post Share on other sites
Panocek Posted August 23, 2009 Report Share Posted August 23, 2009 Lunetka w A1 jest zaskakująco dobra, ta w długich G36 JG jest gorsza i jest regulowana, imbusem (2mm bodaj). Wadą jest (według niektórych) mała średnica i małe powiększenie, ale wg mnie jak najbardziej wystarczają do "szturmowania". Tak w ogóle to znajdź kogoś kto ma AUG A1 i sprawdź osobiście. Quote Link to post Share on other sites
Guest Graszczur Posted August 24, 2009 Report Share Posted August 24, 2009 Potwierdzam. Lunetka jest wyśmienitej jakości Quote Link to post Share on other sites
rain777 Posted August 24, 2009 Report Share Posted August 24, 2009 (edited) Uszczelnij łączenie między szkłami a osłonami-znam kilka przypadków którym po deszczu ta optyka zaparowała (strzelanki w ekstremalnych warunkach pogodowych) Edited August 24, 2009 by rain777 Quote Link to post Share on other sites
Guest Graszczur Posted August 24, 2009 Report Share Posted August 24, 2009 Czym to uszczelnić? Quote Link to post Share on other sites
Kuki71 Posted August 25, 2009 Report Share Posted August 25, 2009 (edited) Dzięki bardzo. A i mam jeszcze pytanie, Bebechy w tych Steyr'ach są takie same jak w Emkach III gen. JG? EDIT: Nie uzyskałem odpowiedzi, ta lunetka ma regulowany krzyż, tak? ;d Edited August 25, 2009 by Kuki71 Quote Link to post Share on other sites
Panocek Posted August 25, 2009 Report Share Posted August 25, 2009 Gearbox AUG A1/A2 przedstawia poziom G36C JG (+-350fps, czyli "2 generacja"), nowe AUG "A3" są już bliżej eMek 3g JG. Czy te 400+ fps są aż tak bardzo konieczne do gry? Quote Link to post Share on other sites
von_Zakapior Posted August 26, 2009 Report Share Posted August 26, 2009 Czy te 400+ fps są aż tak bardzo konieczne do gry? Nie. Mój AUG ma ... 250 fps i lufę "precyzyjną" Tanio Koba gwintowaną. Zasięg? jakieś 50 m. Kulka leci... i leci... i leci... ale trafia bezbłędnie. Na baterii 9,6 V o pojemności 4800 RoF jest makabryczny (kosiarka) w granicach 25 kulek/s (używanie lowcapów to delikatnie mówiąc...). Używam i do CQB i w polu i nie marudzę. Quote Link to post Share on other sites
Kuki71 Posted August 26, 2009 Report Share Posted August 26, 2009 Czy ja pisałem, że te 400 fps jest potrzebne ? ;) Poprostu gdzieś słyszałem, że własnie bebechy są z III gen. i dlatego spytałem czy to prawda. Quote Link to post Share on other sites
Jangi Posted August 26, 2009 Report Share Posted August 26, 2009 Są, ale tylko w tym AUGu: http://www.taiwangun.com/shop,show,1190 Quote Link to post Share on other sites
dawidos160 Posted August 30, 2009 Report Share Posted August 30, 2009 Jest szansa kupić samą lunetkę od A1 i zamontować na A2 ? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.