Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

P 90


Recommended Posts

Jak chodzi o szukanie to szukałem na paru stronkach ale nie wlazłem na asgshopa... mój błąd. Kicpa mam zamiar sobie zrobić liste co wymienic i co zmienic więc jak narazie mam tłumik, spręzyne i nie dostąłem zadnej porady innej na tuning mocowy tego p90. Dalej czekam na wsparcie.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 336
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hmm, większość zagadnień została już opisana w tym lub innych tematach o P90, trzeba poszukać. Były podawane szczegółowe konfigurację, więc sprecyzuj pytanie, czego jeszcze nie wiesz?

Napisałeś, że chcesz ok 380 fps- jeśli tak, to wystarczy SP 110, no i może jeszcze prowadnica sprężyny. To wszystko.

Na SP 120 uzyskasz już ok 400- 420 fps, ale trzeba być przygotowanym na ew. awarie. A jeśli masz kasę, to zainwestuj w kolejne części- dysza promyka, głowica cylindra promyka, głowica tłoka POMowska promyka, jeśli chcesz tą 120, to może pomyśl o łożyskach, choć w sumie są trwałe. Zębatki może zeżreć...

Marudzisz, że nie dostałeś żadnej porady, ale liczysz, że ludzie będą w kółko pisać o tym samym? Zeszyt, długopis, zakładki ze sklepami asg oraz tematami o P90 w przeglądarce i jazda- jeśli nie znajdziesz odpowiedzi, wtedy pytaj.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Witam.

 

Z racji, że mam zamiar przesiąść się na jakąś dorosłą replikę mam kilka pytań odnośnie P90. Wertując temat zauważyłem, że nikt jeszcze nie zadał tak dziwnego pytania: czy owy "magiczny" hop-up Tokyo-Marui tak wspaniale podkręca ze względu na kształt/materiał z jakiego wykonana jest gumka, czy może inne czynniki mają na to wpływ. Czy mogę wymienić gumkę na silikon bez utraty tych "magicznych ;-) " właściwości? Czy gumka w P90 jest standardową gumką? Domyślam się, że zwykła batka 9.6 (taka choćby nawet http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...oducts_id=4085) nie zmieści się?

 

Pozdrawiam

Bobek 28

Link to post
Share on other sites

Batka wejdzie taka: http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1019

 

Tak zwana magia hu w marui polega przedewszytskim na dokładnym wykonaniu, spasowaniu komory i gumki. Teoretycznie spokojnie możesz wymienić gumkę na inną(dobrą) i nie powinieneś nic stracić, ale osobiście nie widzę sensu. Mi gumka marui podkręca nawet na mrozie. Zresztą poczytaj w temacie o tuningu. Tam podawane są konfiguracje różnych gumek, dystanserów, luf i efekty na nich uzyskiwane.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Może to troche głupie pytanie, ale ile kulek (około) wytzyma FTK Systemy z m120 w stockowym szkielecie gb? Kupić ftk guardera m120 czy lepiej zainwestować trochę więcej i kupić systemkę?

 

Czy na Li-Po 7.4V firmy ASG będzie rof do przeżycia? Czy w ogóle naciągnie springa? :-F

Edited by K0T
Link to post
Share on other sites

Może to troche głupie pytanie, ale ile kulek (około) wytzyma FTK Systemy z m120 w stockowym szkielecie gb? Kupić ftk guardera m120 czy lepiej zainwestować trochę więcej i kupić systemkę?

 

Czy na Li-Po 7.4V firmy ASG będzie rof do przeżycia? Czy w ogóle naciągnie springa? :-F

U mnie FTK Systemy śmiga już ze 2 lata i wszystko w jak najlepszym porządku. Jakiś czas temu pisałem, że pękła sprężyna (ta z zestawu), wtedy miałem okazję przyjrzeć się zębatkom- nie widać było na nich żadnych śladów zużycia, zacinka zniszczyła mi trochę zęby tłoka, ale nadal działa, a wszystko chodzi na lipo 11,1 2200 i silniku Turbo, więc lekkiego życia nie ma. Nie wiem, jaki jest Guarder, wiem, że FTK Systemy jest bardzo dobre.

 

Odnośnie Lipo, to pewnie uciągnie, ale będziesz miał bardzo przeciętnego rofa.

 

Pozdrawiam

Edited by Wolo_
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 7 months later...

Było o tym sporo na forum - wersja sportline jest fatalna i lepiej kupić tańszego chińczyka- solidniej wykonany gearbox. Poza nie najlepszym silnikiem(niski rof) i szybko wyrabiającymi się mosiężnymi łożyskami chińskie p90 to naprawdę przyzwoita replika.

Ogólnie replika jest dość słaba, do tego absurdalne ceny magazynków ca- już lepiej dołożyć do tm lub jechać na chińszczyźnie.

 

Od pewnego czasu jest wersja nie sportline nieco droższa- co to warte chyba nikt nie wie, bo Ca już do swoich p90 zniechęciło potencjalnych klientów ;)

Link to post
Share on other sites

o sportline poczytałem i od razu zrezygnowałem :-)

Szukam, czy ktoś ma proline, bo generalnie rozważam między pro a TM. Chciałbym mieć w końcu replikę, którą wyjmę z pudełka i nie będę musiał przy niej majstrować. Dlatego odrzuciłem chińczyka.

Link to post
Share on other sites

Chińczyka można wyjać z pudła i cieszyć się . Problem w tym, że apetyt szybko rośnie w mairę jedzenai a do duzego rofa są potrzebene zmiany.

 

 

Jeśli masz kasę na tm to nawet się nei zastanawiaj. Może nie imponują mocą w stoku i maja plastikowy front, ale magiczna komora + solidność wykonania...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...