Fessir Posted May 28, 2014 Report Share Posted May 28, 2014 Gdzieś można zakupić taką konwersję, najlepiej taniej niż to G&G ?? http://www.specshop....sja_RAS_M14_G Oraz body JAE-100 w Polsce ? Pozdrawiam Miszcz Przyłączam się do prośby. Sprawdzałem na kilku polskich stronach i ciągle nic. Jeśli to znajdę dam znać. Quote Link to post Share on other sites
Miszcz120 Posted June 4, 2014 Report Share Posted June 4, 2014 Jako że nabyłem już system RAS na M14, teraz mam problem z jego poprawnym założeniem. Nie mam żadnych dodatkowych elementów, tylko samą konwersję. Przykręcając jedyną śrubkę do metalowej części body do końca, konwersja mi się wykrzywia w lewą stronę. Wie ktoś może jak to zamontować poprawie oraz czy są mi jeszcze potrzebne dodatkowe elementy ? I jeszcze pytanie o mechanizmie przeładowania, a dokładnie o jej atrapę. Ma ktoś jakiś patent, by ta cała blaszka nie wypadała i nie zacinała się w pewnym miejscu po powrocie ? Quote Link to post Share on other sites
Ragnarro Posted July 29, 2014 Report Share Posted July 29, 2014 Czy do wersji "wooden style" będzie pasowało łoże z G&G? http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=1915 Quote Link to post Share on other sites
Frontal Posted January 19, 2015 Report Share Posted January 19, 2015 Czy ktoś z Was ma doświadczenie z montażem jakiegoś dwójnogu na drewnianym łożu? U mnie nie ma żadnego otworu i nie wiem jak to rozgryzć, wiercić otwór czy może odkręcić zaczep zawieszenia ale to naturalnie eliminuje pas nośny czyli spory minus... Jeśli ktoś ma podobną sytuację to będę wdzięczny za info na temat metody montażu i użytego dwójnogu. Przepraszam za odkop. Quote Link to post Share on other sites
Mały Gościu Posted January 24, 2015 Report Share Posted January 24, 2015 jaką lunetę polecacie do tej repliki? do 150zł Quote Link to post Share on other sites
FIFEK44 Posted February 15, 2015 Report Share Posted February 15, 2015 Witam, mam problem, ułamała mi się lewa połówka koszyka silnika macie pomysł czym to skleić, albo jak zrobic aby się trzymało? albo gdzie tę część można kupić? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted February 15, 2015 Report Share Posted February 15, 2015 Pisz do taiwangun, może beda mieli. Ewentualnie ja moge miec jak znajdę :P Quote Link to post Share on other sites
nocaster Posted July 12, 2015 Report Share Posted July 12, 2015 Panowie, bawię się teraz używaną M-ką i jest kilka baboli, z jednym się już uporałem, mianowicie pękł gwint na suwadle, w miejscu gdzie przykręca się do niego tą chromowaną rurkę. Ale jest kolejna rzecz, czy u was ten element w kształcie ósemki który suwa się po lufie przy przeładowaniu jest gdzieś umocowany? W mojej M-ce lata sobie po całej długości lufy. Quote Link to post Share on other sites
Cortes Posted July 12, 2015 Report Share Posted July 12, 2015 Też tak miałem :-( . Poradziłem sobie rozwiercając otwór w suwadle i wklejając rurkę na poxipol. Ale jak nie masz imadła i porządnej wiertarki, to daj do rozwiercenia fachowcowi. Ta "ósemka" to prowadnica suwadła - powinna być zamocowana do lufy zewnętrznej za pomocą wpustu - małego kawałka metalu, wkładanego do wnętrza prowadnicy, który wchodzi w otwór od spodu lufy. Pewnie dlatego, że nie była zamocowana złamała się rurka. Quote Link to post Share on other sites
nocaster Posted July 12, 2015 Report Share Posted July 12, 2015 Też tak miałem :-( . Poradziłem sobie rozwiercając otwór w suwadle i wklejając rurkę na poxipol. Ale jak nie masz imadła i porządnej wiertarki, to daj do rozwiercenia fachowcowi. Ta "ósemka" to prowadnica suwadła - powinna być zamocowana do lufy zewnętrznej za pomocą wpustu - małego kawałka metalu, wkładanego do wnętrza prowadnicy, który wchodzi w otwór od spodu lufy. Pewnie dlatego, że nie była zamocowana złamała się rurka. Właśnie przed chwilą to zobaczyłem - brak u mnie tego małego elementu kontrującego prowadnicę w konkretnym miejscu na lufie. Będzie trzeba go z czegoś dorobić. A z gwintem dałem sobie radę, dosztukowałem cienkościenną metalową rurkę od długopisu którą wbiłem w otwór w suwadle - służy jako wzmocnienie dla przyklejonego kawałka gwintu który się odłamał. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted July 12, 2015 Report Share Posted July 12, 2015 Zły link. Quote Link to post Share on other sites
Marcingryf Posted July 16, 2016 Report Share Posted July 16, 2016 Panowie mam pytanie odnośnie repliki cm032. Zdecydowałem się na tę właśnie replikę. I teraz pytanie czy według Was bardziej będzie się opłacało wziąć stock i do tego dokupić lufę promyka 550 mm i gumkę hu, energy albo guardera i zapłacić za to 880 zł, czy wziąć stock i dokupić do niego od razu cały zestaw tuningowy guardera i zapłacić 920 zł? Różnica w cenie nie jest duża tylko co się bardziej opłaca na początek? Pieniądze na replikę mam już odłożone. Quote Link to post Share on other sites
Miszcz120 Posted July 19, 2016 Report Share Posted July 19, 2016 Jak chcesz coś dobrego robić na bazie M14 to tylko G&G i G&P, znajomy to przechodził i mówi z własnego doświadczenia, że lepiej nie bawić się w Cymkę myśląc o porządnych osiągach repliki i jej wytrzymałości. Może powtórzę pytanie odnośnie tego co wyżej pisałem. Ktoś coś wie na temat łoża JAE-100 do kupienia ?? Quote Link to post Share on other sites
Mattju Posted October 14, 2016 Report Share Posted October 14, 2016 Wie ktos gdzie dostane łącznik styku spustowego do M14? Używane badż nowe ,szukałem pytałem lecz nic nie znalazlem :/ . Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.