Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M14 [CYMA]


Guest frank_martin

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 638
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Zostałem posiadaczem m14 ebr cymy, po załadowaniu baterii przyszedł czas na przestrzelenie repliki, ale gdy pociągnąłem za spust kulki latały jak opętane, każda w inną stronę, a po pewnym czasie replika zaczęła pluć po 2 lub 3 kulki, czy to wina słabych kulek? Bo wcześniej miałem wersje wood i strzelałem pj to nie było takiego problemu a tu załadowałem kulki gunfire i takie cuda.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Posiadam EBR Cymy, leżała przez ten cały czas(brak czasu, i dlatego ją sprzedaje) więc nie mogę wypowiedzieć się co do wytrzymałości ale wrażenie sprawia niezłe, nic się nie majta na każdą stronę, przyjemny w dotyku materiał. Ogółem jestem z niej zadowolony.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Siemka. Jedno proste i zasadnicze pytanie i proszę o odpowiedź która dosłownie nie padła tutaj, Czy replika nadaje się na parasnajperkę nie przeznaczając na nią rocznej wypłaty? Czytałem temat i wg. tak , ale pytam o zdanie was :icon_razz:

 

Jasne że się nadaje, z tym że prościej i taniej będzie nie pakować się w Cyme.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Mam pytanie (nie bijcie tylko jeśli było, ale naprawdę mam zawał i nie mam czasu się przedzierać) - wie ktoś, gdzie można kupić wajchę przeładowania razem z tym bolcem do którego się wkłada sprężyną, a także plastikowy element, który odpowiada za zmianę trybu ognia ?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Mam pytanie (nie bijcie tylko jeśli było, ale naprawdę mam zawał i nie mam czasu się przedzierać) - wie ktoś, gdzie można kupić wajchę przeładowania razem z tym bolcem do którego się wkłada sprężyną, a także plastikowy element, który odpowiada za zmianę trybu ognia ?

Jesli masz złamaną listwę między rączką suwadła a mocowaniem rury spręzyny powrotnej, to mogę spróbować naprawić to za 50 zł plus koszty przesyłki w obie strony. naprawy mogę podjąć się po pfrzesłaniu części i zdiagnozowa niu problemu. Naprawiam bez gwarancji, że jak będziesz szpanować przeładowaniem co każdy magazynek,to nie złamie się ponownie. Będziesz miał suwadło w całości i od czasu do czasu będziesz mógł przeładować. Naprawa wygląda tak jak na zdjęciu:

http://imageshack.us/g/1/10269940/

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Witam, pytanie mam totalnie durne, bo M14 pozbyłem się już jakiś czas temu i nie mam jak sprawdzić: z tego co pamiętam GB v7 jest zrobiony tak, że po wyjęciu tej łamliwej listwy selektora trybu ognia po naciśnięciu spustu "domyślnym" trybem ognia było semi-auto, czyli idąc moim tokiem rozumowania podanie prądu bezpośrednio do silnika z ominięciem całej "elektroniki" gearboxa zawsze będzie skutkowało jednym i tylko jednym strzałem. Pytanie brzmi: czy dobrze pamiętam?

Link to post
Share on other sites

Witam, pytanie mam totalnie durne, bo M14 pozbyłem się już jakiś czas temu i nie mam jak sprawdzić: z tego co pamiętam GB v7 jest zrobiony tak, że po wyjęciu tej łamliwej listwy selektora trybu ognia po naciśnięciu spustu "domyślnym" trybem ognia było semi-auto, czyli idąc moim tokiem rozumowania podanie prądu bezpośrednio do silnika z ominięciem całej "elektroniki" gearboxa zawsze będzie skutkowało jednym i tylko jednym strzałem. Pytanie brzmi: czy dobrze pamiętam?

 

Jeśli podłączysz baterię bezpośrednio do silnika, to nic nie będzie mogło przerwać zasilania i silnik będzie się obracał bez przerwy- czyli będzie ogień ciągły. Ogień pojedynczy zapewnia dźwignia przerywacza, która po każdym obrocie zębatki tłokowej rozwiera styk. Listwa selektora służy do ustawienia dźwigni tak, że nie może ona rozewrzeć styku.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Dziś rozbierałem i skłądałem moją M14 w celu wsadzenia sprężyny i gumki HU. Sposób składania i ilość elementów oraz śrubek powodują, że modle sie, żeby nie wystąpiła jakas awaria żeby rozbierać gearboxa drugi raz.

 

I pytanie techniczne - czy zębatka która styka się z zębatką silnikową ( ta na ktorej jest antyrewers) może mieć luz osiowy rzędu 0.3 - 0.5mm czy musi siedzieć na 0 ?

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Czołem. Próbował ktoś wsadzić w m14 lufe inną niż dedykowana, z miejscami na klips w innych miejscach?

 

Upchnąłem lufe i nie zabezpieczyłem klipsem. Siedzi dosyc mocno w komorze + lufa zewnętrzna jest ciasna. Zastanawiam sie czy od strzałów nie będzie chciała wylecieć:)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...