Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] WARRIOR I (L96) [Well]


Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Czytalem

Ogolnie to jedni polecaja,a nastepni twierdza ze to jest do du...

Pierwsze posty sa dosc stare wiec moze cos jest nowego na rynku.

Np koledzy polecaja promyka,a w dalszych postach ktos twierdzi ze te nowe sa juz do bani

wiec dlatego pytam

 

To poszukaj czemu były dobre, a teraz są do bani... bo... te do bani to podróbki (a te dobre cały czas są dobre) i jest o tym temat na forum proszę Ciebie.

Jeżeli jest coś nowego na rynku godnego polecenia znajdziesz to w tym temacie, przeczytaj, wysil się. Nie wiem, jest to jakieś ciężkie, nieosiągalne zajęcie dla nowych użytkowników?

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Czy jest duża różnica między stabilizatorami lufy od PDI ,a tymi od Deep Fire? Czy bez obaw mogę kupić te tańsze?

Rozumiem że snajpa po kosztach nie istnieje ale wydaje mi się że stabilizatory nie mają wielkiego wpływu na pracę repliki lecz nie jestem pewien w 100% ,dlatego pytam.

Edited by Mintaj123456
Link to post
Share on other sites

Z jednej strony nie mają. Z drugiej - prosta, długa, PUSTA lufa. Pomimo dobrego osadzenia w komorze PDI może lekko się chwiać.

 

Zwłaszcza jeśli inwestujecie w tłumik, bo wtedy jest jeszcze dłuższa... a przejściówka jest zbyt szeroka by stabilizować koniec lufy.

 

 

Stabilizatory są tak tanie, że dla spokoju wolę je mieć.

Edited by mikadorus
Link to post
Share on other sites

Siemanko,

Ileś stron temu opisywałem problem z moją eLką i przez rozbrat z airsoftem nie rozwiązałem go. Teraz mam zamiar czasem sobie polatać na strzelania więc wziąłem się za repliki.

W skrócie moja L96 to stock 420 fps z taiwana kupiony 3 lata temu. Tuning:

-lufa promyk 590 mm

-komora PDI

-gumki - było ich dużo, zielona G&G, czarna Systema, Prometheus straight i r-hop.

Poza tym zmieniałem głowicę cylindra na AirsoftPro, dlaczego napiszę niżej. Lufę zakrywa tłumik Mutus 110 mm i adapter tłumika AirsoftPro, optyka to Delta Optical Entry 3-9x40 oraz dwójnóg Boyi.

Problem polega na celności. Kulki czasem lecą idealnie tam gdzie chcę, na te 30 metrów trafię w tą część puszki gdzie celuje, po czym kolejna leci na przykład 20 cm w lewo, następna 10 cm w prawo i dalej prosto. Skręcają losowo w różne strony, nie ma reguły. Strzelam poprzez to że gumka jest dobrze założona. Lufa jest czysta, pod światło widać troszkę brudu ale prawdę mówiąc mimo długiego czyszczenia nie chce zejść. Nie sądzę by taka ilość miała wpływ na ten rozrzut.

Komora PDI jest regulowana śrubą u góry gdyż małe śrubki się zjechały. Lufa zewnętrzna nie rusza się.

 

Na niektórych gumach występował problem z dociśnięciem cylindra do końca (czarna systema, prometheus straight), na obecnej zielonej G&G nie ma tego problemu. Wtedy na kulkach był widoczny odcisk dyszy, dodatkowo tuż przed miejscem gdzie dysza spotyka się z gumką, komora PDI ma po jednej stronie obrysowaną farbę, co mogło wskazywać że dysza jest lekko krzywa. Kupiłem głowicę cylindra AirsoftPro myśląc że rozrzut jest winą dyszy i się przeliczyłem, bo jest dalej tak samo. Gdy zacząłem oglądać wystrzelone kulki zauważyłem na praktycznie każdej małą ryskę oraz ładny okrąg powstały przez brudny smar. Ponownie wyczyściłem replikę i nasmarowałem uważając by smaru nie dać zbyt dużo, po czym złożyłem. Strzeliłem 2 razy i z powrotem kulki były brudne, już mniej ale mimo wszystko, na każdej widoczne jest zarysowanie. Czyściłem znowu głowicę tłoka, dyszę oraz komorę HU jednak bez efektu, problem powraca.

1. Czy smar na kulce może prowadzić do takiego zaburzenia toru lotu?

2. Od czego może powstawać ta ryska? Długa na około 1 mm, ciężko mi powiedzieć z której strony występuje problem, czy na dole czy na górze HU. Wygląda jakby kulka opierała się na którejś ściance a dysza ją siłowo wpychała na odpowiednie miejsce, ale nie mam pojęcia gdzie jest źródło problemu.

Edited by Jaszcząb
Link to post
Share on other sites

Kulki 0.3 G&G. Myłem je i to nie przyniosło żadnej poprawy. Używałem też 0.36 WE, kupione chwilę po tym jak weszły na rynek, i problem nadal ten sam.

Jeśli chodzi o szczelność, to jest ok, jednak idealnej strzykawki nie ma (przytrzymam 5 sekund palec przy lufie to po puszczeniu słychać uwalniające się powietrze, ale po 10 sekundach już tego nie ma, więc jednak baardzo powoli uchodzi.

Edited by Jaszcząb
Link to post
Share on other sites

Tak, próbowałem. Nie ma żadnej różnicy czy z nimi czy bez. Objawy trochę jakbym strzelał na stockowej lufie, jest rozrzut i niezbyt równomierne podkręcanie. Z tym że lufa promyka, a gumy jakiej nie założę to jest to samo. Wydaje mi się że problemem jest ta niewielka ilość smaru na kulkach, tłumaczyłoby to dlaczego HU lekko wariuje, ale mam problem by się tego pozbyć. Jak bym nie czyścił zespołu cylindra po 2 strzałach kołnierz gumki HU jest uwalony. Nie sądziłem że z czyszczeniem może być taki problem.

Link to post
Share on other sites

Długa na około 1 mm, ciężko mi powiedzieć z której strony występuje problem, czy na dole czy na górze HU. Wygląda jakby kulka opierała się na którejś ściance a dysza ją siłowo wpychała na odpowiednie miejsce, ale nie mam pojęcia gdzie jest źródło problemu.

 

Cylinder smarujemy tak by był LEKKI film z olejku. Nie ma nic spływać, kapać, chlapać itp. Cycki w snajpach smaruję jakoś raz na miesiąc-1,5.

 

Dysza nie powinna być ostra, takie coś tępimy lekkim papirem ściernym.

 

Osiowość układu zapewniamy sami lub pierścieniem centrującym cylinder, który działa jako- tako przez jakiś czas. Ja polegam na tym pierwszym rozwiązaniu, które polega na prawidłowym ustawieniu lufy zewnętrznej względem cylindra. Polega to na podklejaniu taśmy izolującej pod lufę i jej odpowiednie dokręcenie do łoża. Następnie za pomocą śruby lub czegoś względnie nierozciągliwego (nawet sznurowadło - czy tania taśma masująca) stabilizujemy lufę tak by nie mogła się ruszać również w górę. Warriory mają ciulowe rozwiązanie w stocku, które co prawda nie jest tak tragiczne jak w SWD, ale MY nie mamy możliwości nagwintowania jak to robi chociażby w wiosłach Mendi.

Edited by mikadorus
Link to post
Share on other sites

Okej, czyli dobrze nasmarowałem. Lepiej dać jako podkład trochę gęstego smaru, i na wierzch olejek silikonowy, czy sam silikonowy?

Dysza w głowicy airsoftpro którą teraz mam założoną nie jest ostra, nie ma żadnych zadziorów itp.

Co do osiowości układu pobawię się w to dziś wieczorem, dam znać co i jak.

Swoją drogą

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=sfb39z&s=9#.VoFaQfnhC70

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=v4o6s4&s=9#.VoFadPnhC70

tak wyglądają wystrzelone kulki. Widać rysę na jednym zdjęciu. Nie wiem co zrobić z tym smarem. Zostaje coś innego niż kolejne czyszczenie? I tak do skutku? Bo już robiłem to 2 razy i dalej to samo.

Link to post
Share on other sites

Straszny syf.

 

Lekko olejkiem silikonowym. LEKKO. A syf wyczyść choćby benzyną ekstrakcyjną.

 

Nie dawaj też dużo smaru do tłoka, sprężyny i prowadnicy - bo potem masz taką brudną, paskudną mieszankę, że tylko czekać na powrótkę z rozrywki.

 

Potraktuj to jak precyzyjny mechanizm.

Edited by mikadorus
Link to post
Share on other sites

Właśnie ja czyściłem wszystko co się dało benzyną a potem nakładałem nowe smarowanie, a syf jak był tak zostawał. Może problem potęgował fakt, że na cylinder dałem trochę gęstego smaru pod olejek silikonowy jak to gdzieś wyczytałem.

 

Teraz znowu wszystko rozebrałem wyczyściłem i wysmarowałem olejkiem. Dałem go malutko a potem przetarłem, w zasadzie tylko by delikatnie natłuścić system, nie ma mowy by coś w środku chlapało itp. Komorę i gumę też porządnie odtłuściłem. Brud się pojawia jednak jest go trochę mniej. Jutro przestrzelę i napiszę czy jest poprawa.

 

Jak wyczuwasz kiedy osiowość lufa zewnętrzna-cylinder jest dobra? Na czuja? Próbowałem dawać kilka warstw izolacji, ale gdy je podklejam cylinder mam wrażenie że gorzej chodzi, więc chyba tutaj stockowo jest ok. Mam ten plastikowy pierścień na cylindrze jak coś.

Edited by Jaszcząb
Link to post
Share on other sites

Właśnie ja czyściłem wszystko co się dało benzyną a potem nakładałem nowe smarowanie, a syf jak był tak zostawał. Może problem potęgował fakt, że na cylinder dałem trochę gęstego smaru pod olejek silikonowy jak to gdzieś wyczytałem.

 

Teraz znowu wszystko rozebrałem wyczyściłem i wysmarowałem olejkiem. Dałem go malutko a potem przetarłem, w zasadzie tylko by delikatnie natłuścić system, nie ma mowy by coś w środku chlapało itp. Komorę i gumę też porządnie odtłuściłem. Brud się pojawia jednak jest go trochę mniej. Jutro przestrzelę i napiszę czy jest poprawa.

 

Jak wyczuwasz kiedy osiowość lufa zewnętrzna-cylinder jest dobra? Na czuja? Próbowałem dawać kilka warstw izolacji, ale gdy je podklejam cylinder mam wrażenie że gorzej chodzi, więc chyba tutaj stockowo jest ok. Mam ten plastikowy pierścień na cylindrze jak coś.

 

Niestety na oko - zależy od egzemplarza warriora. Wywalam pierścień i zaczynam ustawiać lufę odpowiednio względem łoża.

 

Na cylinder (ścianki zewnętrzne) nie dawaj nic. Ma być suchy by nie łapać syfu z powietrza.

Link to post
Share on other sites

Po przeczyszczeniu (i wyrównaniu dyszy w stockowej głowicy cylindra) dalej na kulkach jest trochę syfu ale sporo mniej niż wcześniej. Postrzelałem i jest trochę lepiej, więcej kulek leci prosto do celu a odpowiednio mniej świruje na boki, choć i takie się zdarzają. Ale dziś było zimno więc hopek mógł gorzej działać, dodatkowo to 450 fps, więc dalej wiatr zawieje i kulkę może znosić.

Innym razem lepiej ją przestrzelam i pobawię się w ustawianie cylindra.

Link to post
Share on other sites

Miałem podobny problem.Kulki latały jak szalone, za każdym razem inaczej. Winowajcą okazała sie głowica cylindra AirSoftPro .Można zauważyć że dysza AP jest dłuższa od stokowej i moim zdaniem za daleko pcha kulke co powoduje te zawirowania. W moim przypadku ta za długa dysza potrafiła wypchnąć komore PDI do przodu aż wygieło śrubę mocującą komore do lufy zewnętrznej.Po wymianie głowicy na stok cieszę się fajną pracą repliki i przy promyku i komorze pdi bardzo fajną powtarzalnością.Osobiście zraziłem się co do części AP gdyż miałem przez moment tłok tejże firmy i po prostu głowica tego tłoka odleciała. Nie polecam części AP przynajmniej głowicy cylindra i tłoka.Pozdrawiam.

 

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to post
Share on other sites

.Można zauważyć że dysza AP jest dłuższa od stokowej i moim zdaniem za daleko pcha kulke co powoduje te zawirowania. W moim przypadku ta za długa dysza potrafiła wypchnąć komore PDI do przodu aż wygieło śrubę mocującą komore do lufy zewnętrznej

 

U mnie stockowa wygieła tę śrubę.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...