Rogaś Posted June 11, 2016 Report Share Posted June 11, 2016 Ponad dwa lata w moim poprzednim AKSU był borek z tym że glowica tłoka Modify była NIE BU. Oring był z BU. Zero problemów. Kilka replik też tak musiałem poskładać jak był deficyt w częściach i też to pracowało. Jak ktoś nie wierzy to niech sobie pomierzy średnice cylindrów i różnice. Quote Link to post Share on other sites
Dustok Posted June 11, 2016 Report Share Posted June 11, 2016 (edited) Ponad dwa lata w moim poprzednim AKSU był borek z tym że glowica tłoka Modify była NIE BU. Oring był z BU. Zero problemów. Kilka replik też tak musiałem poskładać jak był deficyt w częściach i też to pracowało. Jak ktoś nie wierzy to niech sobie pomierzy średnice cylindrów i różnice. Wybacz mi sceptycyzm, lubię filtrować informacje. Mógłbyś pomierzyć te cylindry i głowice dla potwierdzenia? Piszę to, bo ja tyle szczęścia nie miałem. replikę z BU guardera, w którym pieprznęła głowica tłoka poskładałem od biedy z głowicą płaską VFC na oringu Guardera, było tak, jak napisałem: O-ring będzie się zawijał, nie uszczelni się bo głowica się na nim nie wycentruje. W dodatku porządnie obetrze ci cylinder. strach pomyśleć co by się z tym cylindrem działo gdyby to była głowica tytanowa, taka jaką kolega chce kupić :icon_smile: Na szczęście dokupienie guarderowskiej głowicy w komisie wszystko naprawiło. Dostarczyłbym fotek, ale już puściłem gnata w obieg i musicie lub nie wierzyć mi na słowo. Ale ale... znowu popełniamy błąd i popieramy swoje teorie pojedynczymi przypadkami, z którymi mieliśmy do czynienia. Prawda jest taka, że repliki należy składać poprawnie, a nie po cygańsku. Jeśli kolega ma wybór - kupić do BU guardera głowicę zwykłą lub BU to nie polecamy mu tej pierwszej, bo "kiedyś mi coś takiego działało". Edited June 11, 2016 by Dustok Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted June 11, 2016 Report Share Posted June 11, 2016 Nie mam borków Guardera pod ręka i ich nie będę miał bo są słabe. AKSU pracowało na borku od CA, tam oring głowicy tłoka jest "normalnych" rozmiarów, nie tak jak w Guarderze. Replika mieliła spore ilości kompozytu i nie było żadnego problemu, pracuje do dziś dzień u następnego właściciela. Bywa u mnie na przeglądy, nie zauważyłem żadnych niepokojących defektów. Quote Link to post Share on other sites
arthem Posted June 11, 2016 Report Share Posted June 11, 2016 Problem polega na tym, że płaskie głowice do BU istnieją, ale już tytanowy Deep Fire występuje tylko w wersji bez BU, chyba że w natłoku poszukiwań przeoczyłem gdzieś wersję "poszerzoną", a chciałbym złożyć to bezkompromisowo, czyli na tytanie. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted June 11, 2016 Report Share Posted June 11, 2016 Widział ktoś kiedyś na oczy rozwaloną płaską głowicę alu? Quote Link to post Share on other sites
zielen Posted June 11, 2016 Report Share Posted June 11, 2016 (edited) Ja ^^ Nawet ze swojego GB wyciągałem :D Edited June 11, 2016 by zielen Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted June 12, 2016 Report Share Posted June 12, 2016 Panowie, zagwozdka. M249, boreup guardera, tłok SHS alu ze stalowymi zębami, sprężyna SP160 Guarder, lipo 11,1V. Głowice Guarder, SHS (plastik), + 2 głowice alu (nie pamiętam dokładnie teraz jakie, jedna bodajże Ultimate'a), wszystko siada po około 100 strzałach - plastiki rozpadają się w drobny mak, alu się "ugniata" tak, że tłok wchodzi na tyle głęboko, że zębatki już nie są wstanie go złapać. Początkowo układ bez sorbopadu, aktualnie z sorbopadem 70 pod wyciszane głowice - scenariusz ten sam. Co uczynić? Głowica tytanowa Deep Fire? Jakieś pomysły? Głowica boreup guardera ze standardowym amortyzatorem słabo się nadaje do współpracy z płaskimi głowicami tłoka. Guma absorbująca uderzenia tłoka nie wystaje nawet po za obrys głowicy, więc tłok(z głowicą tłoka) nie uderza w amortyzator, tylko w stalowy rant głowicy cilindra. Skutki jak widać tragiczne. W PKM mam "customowy" bore up bazujący na Guarderze przerobiony na płaskie głowice. Całość bez problemów działa z M165 elementa (na starcie około 580, a obecnie ubite na stabilne 560 więc to jest dość wymagająca sprężyna). Części: -głowica cylindra BU guarder, zmieniony amortyzator na sylikon identycznie jak na fotce poniżej. -gł. tłoka BU pro-tech płaskie alu + indywidualnie dobrany oring -cylinder BU guarder -dysza protech Głowica cylindra dostała amortyzator dokładnie taki jak na fotce poniżej(zdjęcie innej mojej głowicy), czyli około 4-5mm sylikonu. Bez problemu ogarnia temperatury do -20 stopni (dalej jest plastyczny w zamrażarce), springi po M160 (jak widać) oraz poprawia AOE. Ponadto na zdjęciach poniżej plastikowa głowica BU guardera oraz zdjęty z głowicy cylindra guardera amortyzator o śmiesznej grubości, który w temp +4 (lodówka) jest twardy jak beton. Quote Link to post Share on other sites
arthem Posted June 14, 2016 Report Share Posted June 14, 2016 Dzięki wszystkim za pomysły. Czekam na części i jak dobrze pójdzie w piątek spróbuje złożyć zgodnie z waszymi radami i zobaczymy co z tego wyjdzie. Quote Link to post Share on other sites
arthem Posted July 25, 2016 Report Share Posted July 25, 2016 Wybaczcie podwójny post, ale czuje się w obowiązku podziękować Zacharowi. Twoja metoda poskutkowała i problemy ze świnią minęły. Dzięki. Quote Link to post Share on other sites
Kacik Posted May 4, 2017 Report Share Posted May 4, 2017 Szybkie pytanie - komu najlepiej na przegląd oddać M249? Co myślicie o asgrevolution? Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.