gewer12 Posted May 3, 2012 Report Share Posted May 3, 2012 Dawido95 ,fpsami zasięgu nie zwiększysz ,zainwestuj w gumę i preckę. Ja w RK01W mam tą dyszę http://azteko.pl/aluminiowa-uszczelniona-dysza-do-ak-p-915.html i mam też komorę od cymy. Więc chyba ta będzie pasować ,ale pewności nie mam. Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted May 3, 2012 Report Share Posted May 3, 2012 Upewnij się, że dysza to "KRÓTKA" do AK. Quote Link to post Share on other sites
Dawido95 Posted May 3, 2012 Report Share Posted May 3, 2012 gewer12 zmieniałeś zatrzask na stalowy ? w swoim rk i jak ci się sprawuje :) Quote Link to post Share on other sites
AS333pl Posted May 4, 2012 Report Share Posted May 4, 2012 Dziwnie jest z tymi kałaszkami, u mnie na przykład zatrzask kolby trzyma prawidłowo. Podczas gdy wszystkie inne części z znalu dawno się pokruszyły. Całe szczęście oprócz lufy i jej obsady, więc jeszcze trzyma się kupy. Quote Link to post Share on other sites
Dawido95 Posted May 4, 2012 Report Share Posted May 4, 2012 (edited) Ciekawe ja się zraziłem do rk przez ten zatrzask , podobno słabsze bebechy i nylonowe łożyska w gb :) i wybrałem cymke 045A no i jeszcze mnie zastanawia czy rk ma taki sam znal jak cyma hmm :) Edited May 4, 2012 by Dawido95 Quote Link to post Share on other sites
gewer12 Posted May 4, 2012 Report Share Posted May 4, 2012 (edited) Dawido95 tak mam wymieniony zatrzask na stalowy SHSa ,sprawuję się świetnie, na nim nie mam luzów kolby,chyba już z milion razy składałem i rozkładałem kolbę ,zatrzask wciąż wygląda dobrze nic się nie przeciera tak jak było w stokowym . Co do znalu to boyi ma mocniejszy (może tylko u mnie tak jest) w cymie 045a nie masz po co zakładać zawieszenia bo Ci muszka pęknie a stalowa muszka kosztuję 80zł :bialaflaga: chyba ,że dorwiesz jakąś używkę ,albo gdzieś znajdziesz taniej, kto Ci powiedział ,że w boju łożyska są z nylonu? Ja tam mam stalowe :cool: . Ja u siebie mam m120 i bardzo duży ROF i na stoku nic ani jednej awarii , po za tym jeżeli chciałbyś RK to bierz z tej strony http://chimeraasg.pl/product-pol-115-BOYI-AKS-74U-RK-01W.html Ja kupiłem w chimerze i sobie chwalę , od razu masz MOSFET i kable niskooporowe ,teflonfixa gumki hop-up. Edited May 4, 2012 by gewer12 Quote Link to post Share on other sites
Dawido95 Posted May 8, 2012 Report Share Posted May 8, 2012 (edited) OKI biore boyi ^^ ! Aha gdzie mogę kupić zatrzask stalowy i muszkę stalową do rk :) Pozdrawiam Edited May 8, 2012 by Dawido95 Quote Link to post Share on other sites
gewer12 Posted May 8, 2012 Report Share Posted May 8, 2012 Wszystko masz na taiwangunie włącznie z repliką. Quote Link to post Share on other sites
Dawido95 Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 Aha poszukam a co do repliki to już zamówiłem wczoraj na BlackSword :) za 469 zł replika gumkę guardera silikonową przeźroczystą i kulki G&G 0,25 Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted June 16, 2012 Report Share Posted June 16, 2012 WITAM!! Mam problem z moim aks74u (rk-01w). Problem jest znany z wielu aegów ale nie wiem jak go zniwelować. Mianowicie karabinek działa jak wiertarka i nie strzela a w seriach ak nie ma żadnej śruby regulacji silnika... :/ jest tylko śruba trzymająca chwyt i próbowałem ją dokręcić, luzować i nic to nie dało. Rozebrałem chwyt, wyciągnąłem silnik złożyłem z powrotem i nadal to samo. Zauważyłem że zęby na zębatce od silnika są delikatnie starte. Co zrobić ? Jest jakiś sposób żeby strzelał bez wymiany silnika na nowy? Quote Link to post Share on other sites
harry1994 Posted June 17, 2012 Report Share Posted June 17, 2012 Kto ci powiedział że nie ma śruby do regulacji silnika ?. Sam mam tego kałaszka i jest tam śruba ,musisz ją dokręcić ,tylko nie za mocno bo zajedziesz silnik ,a gdy będzie za słabo dokręcona to zeszlifujesz zębatke na osi silnika . Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted June 17, 2012 Report Share Posted June 17, 2012 Odkręć chwyt.W dolnej części koszyka znajduje się śrubka imbusowa.Ona jest odpowiedzialna za regulację silnika. Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted June 17, 2012 Report Share Posted June 17, 2012 Działa. Faktycznie jest śrubka imbusowa a koledzy ze specshopu powiedzieli mi że w kałachach nie ma regluacji... ;/ i ta zębata od silnika już mocno zjechana była więc wymieniłem ją na nową od innego silnika i działa. Mam kolejny problem z zatrzaskiem kolby tym tylnim. Wymieniłem go na stalowy SHS i gdy dokręce śrubę od rączki tam na dole to ten przycisk zwalniania kolby nie chce się wcisnąć i chodzi strasznie ciężko... Wiecie co z tym zrobić ? Z góry dzięki za info. Quote Link to post Share on other sites
AS333pl Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 Zapewne pomogą dokładne oględziny, i ewentualnie jakiś pilnik. Ciężko chodzący guzik nie może być zbyt trudnym zagadnieniem. Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 Za mocno dokręcasz śrubkę i dociskasz zatrzask gearboxem. Nie można przesadzać z dokręcaniem śrub. Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 No tak ale śrubka nie jest właśnie mocno dokręcona... ;/ delikatnie a za lekko to też nie może być bo chwyt będzie latał. Rozebrałem i zauważyłem właśnie że ten zatrzask jest ciut grubszy i haczy o sciankę GB więc musiałbym pilnikiem sie pobawić, pytanie tylko czy jak zjadę pilnikiem sciankę GB to nic sie z Gearboxem nie stanie ani z mechanizmem ? Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 Nie stanie. Kiedyś w replikach Beryla wycinałem w ogóle ten występ na gearboxie i wszystko hula do dziś. Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 Aha jeszcze jedna sprawa. Zakupiłem dwa magi z taiwangun.com midcapy, do tego kulki guarder 0,23g. Magi nasmarowałem i pojawia się problem strzelania dubletami ;/. Wina magów czy kulek ? Mam zamontowaną również gumkę HU guarder przezroczystą. Wczesniej strzelałem kulkami (ciężko to nazwać kulkami ale są) p&j 0,2g na stockowym HI CAPIE i działało wszystko normalnie. Nie wiem czy jest to wina kulek czy magów... Quote Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 Wina nasmarowania. Póki smaru nie wystrzelasz (lub nie wytrzesz), będzie tak strzelać, bo kulki są śliskie i "przeskakują" po 2. Do porad Krakmanów nt smarowania magazynków itp należy podchodzić z dystansem, zdrowym rozsądkiem, a już najlepiej z forumową szukajką. Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 To mówisz że wystarczy strzelać aż się wytrze olej silikonowy tak ? Całkiem możliwe bo wystrzeliłem już kilka razy te magi i widać że coraz rzadziej zdarzają się takie dublety. Wielkie dzięki wszystkim za informacje ;] Quote Link to post Share on other sites
Attero Posted July 9, 2012 Report Share Posted July 9, 2012 Ktoś mógłby mi powiedzieć jaki ta replika ma gwint na tłumik? Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted July 9, 2012 Report Share Posted July 9, 2012 14 lewy i 20 prawy. Tak jak w "dużym" kałachu. Quote Link to post Share on other sites
Attero Posted July 9, 2012 Report Share Posted July 9, 2012 Zaraz, zaraz, dwa rodzaje gwintów na tłumik? Ja w "dużym" kałachu mam tylko ten większy. Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted July 9, 2012 Report Share Posted July 9, 2012 Odkręć malutki imbus i kręć w drugą stronę samym gwintem, a ujrzysz lewy M14 :) Quote Link to post Share on other sites
0wn Posted July 9, 2012 Report Share Posted July 9, 2012 (edited) 14 lewy i 20 prawy. Tak jak w "dużym" kałachu. Nie chce się kłócić, wywoływać wojen itp. Przecież ci magi wysyłam na przeróbkę :biggrin: Ale czy gwint nie powinien być 14 lewy i 24 prawy? Edited July 9, 2012 by 0wn Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.