saper_ Posted January 29, 2008 Author Report Share Posted January 29, 2008 (edited) Wogóle to trzeba wydzielić z tąd temat diodowego wskaźnika napięcia bo wszystko miesza. Mając przetwornik adc można ew mierzyć spadek napięcia podczas strzału - im większy spadek tym bardziej rozładowana bateria. Powinno to działać na każdej baterii. Co ty na to radzu? Edited January 29, 2008 by saper_ Quote Link to post Share on other sites
radzu Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 No i to jest rozsądniejsza propozycja :D A czy to zda egzamin to nie wiem, planuję zrobić przystawkę do mikroprocesorówki którą będzie można zdjąć charakterystykę ładowania i rozładowania, a także podłączyć pomiędzy batkę i aeg'a do zdjęcia przebiegów podczas strzelania, dopiero mając coś takiego można określić jak najlepiej zaprojektować taki układ. Quote Link to post Share on other sites
saper_ Posted February 3, 2008 Author Report Share Posted February 3, 2008 Jakie pojemności magazynków uwzględnić? Quote Link to post Share on other sites
Wojtass Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 Proszę bez offtopów. Uwzględnij 30 lub 68 kulek. Nie ma sensu liczenia kulek w HiCapach i MidCapach. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 Nie ma sensu liczenia kulek w HiCapach i MidCapach. Dlaczego w midcapach nie liczyć? Bo za dużo kulek? Quote Link to post Share on other sites
Wojtass Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 Wg mnie tak, lepiej brać pod uwagę przy testach liczby kulek: 30 i 68, bo takie magi najczęściej się wymienia i ludzie posiadają takie w największej ilości. ;] Quote Link to post Share on other sites
saper_ Posted February 3, 2008 Author Report Share Posted February 3, 2008 Mogę dać dowolną ilość pojemności, dlatego proszę o wypisanie tych najpopularniejszych. Quote Link to post Share on other sites
Wojtass Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 30, 68, 100, 120. ;) Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 Kiedy będzie wiadomo jak działa system z bolt catchem i burstem? Znajdziesz czas na zrobienie jakiegoś filmiku? Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 2000 dla tych z Minimi :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
saper_ Posted February 3, 2008 Author Report Share Posted February 3, 2008 Hehe chcecie zobaczyć, że to działa? Będzie film pod koniec tygodnia. Magazynki z serii mp5 uwzględniać, czy wogóle pominąć? Quote Link to post Share on other sites
Wojtass Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 Tez możesz wziąć, 30 kulek. ;) Quote Link to post Share on other sites
lup Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 A nie szło by dodać jeden/dwa małe "guziki" i ile razy wcisnąłeś na tyle zaprogramowałeś? Wciśnięcie dwóch na raz uruchamia np. tryb takiej nastawy. Jak chcesz uwzględnić różne ilości kulek to na rynku masz szał-wybór. Samych stanagów jest więcej "przedziałów" ilościowych niż powyżej opisanych, a i ludzie maja/używają różne w swoich zbiorach. Dorzuć do tego takie gry gdzie możesz załadować (organizator określił - aby było realniej) max np. x1 tego co jest w prawdziwej, a innym razem masz w zasadach np. x3 :) Jak pytasz o mp5 to lowy oprócz 30tek są np. 48 też dosć popularne i otwiera Ci się worek z cała masą rożnych. Tu akurat chyba Foka wie lepiej (powiedzmy, ze mp5ki to jedne z jego ulubionych ;) ) A dodaj teraz jeszcze tych co chcieli by montować to na bardziej futurystycznie wyglądających G36, AUGach itd, itd. Quote Link to post Share on other sites
Wojtass Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 2000 dla tych z Minimi icon_mrgreen.gif A nie szło by dodać jeden/dwa małe "guziki" i ile razy wcisnąłeś na tyle zaprogramowałeś? Wciśnięcie dwóch na raz uruchamia np. tryb takiej nastawy. Ktoś chce wciskać przycisk przed strzelaniem 2000 razy? :D Quote Link to post Share on other sites
lup Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 Nie mów, ze 2000 traktujesz poważnie... Quote Link to post Share on other sites
Wojtass Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 Ja? No co Ty, mam nadzieje, że mojej wypowiedzi nie potraktowałeś poważnie. :) No zapewne są tacy z ciężkim palcem co chcieliby taki licznik... ;) "O! zaraz będę miał zero kulek w boxie, muszę wyciągnąć kolejny worek kulek" :-F Quote Link to post Share on other sites
saper_ Posted February 3, 2008 Author Report Share Posted February 3, 2008 A nie szło by dodać jeden/dwa małe "guziki" i ile razy wcisnąłeś na tyle zaprogramowałeś? Wciśnięcie dwóch na raz uruchamia np. tryb takiej nastawy. No coś we mnie nie wierzycie. Oczywiście będzie wielopoziomowe menu, przykładowo: Ktoś chce wciskać przycisk przed strzelaniem 2000 razy? icon_biggrin.gif Można by było zrobić, że po przytrzymaniu licznik by przyśpieszał, ale nawet gdyby uwzględnić wszystkie najbardziej tropikalne pojemności, będzie łatwiej ustawić, niż co 1 kulkę. No i planuje tylko jeden przycisk. Przytrzymanie >500ms = ENTER / <500ms = dalej. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 O! zaraz będę miał zero kulek w boxie, muszę wyciągnąć kolejny worek kulek" teeth.gif No proszę, a dzisiaj na strzelaniu rozmawialiśmy o parodii am. żołnierza z 5 ładownicami na magi pudełkowe :F W sumie i tak wyglądają jak choinki więc parędziesiąt kilo nie zrobi im różnicy :F Quote Link to post Share on other sites
Panocek Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 (edited) Jednak lepiej zrobić układ z detekcją obecności kulki w komorze HU. Powód - jak ktoś ma kilka różnych magów np 3 lowcapy, 1 hicap i dwa pożyczone od kogoś midcapy o nieokreślonej pojemności to będzie podczas walki przestawiał ilość kulek? :-P Dwa, multum obecnych pojemności magazynków utrudnia danie "średniej". No chyba, że 30 kulek :-P . Edited February 3, 2008 by Panocek Quote Link to post Share on other sites
saper_ Posted February 3, 2008 Author Report Share Posted February 3, 2008 Nie doczytałeś - układ będzie miał opcje odcięcia zasilania po pierwszym pustym strzale. Jednak bez ustawienia ilości pojemności mag, nie będzie działało odliczanie ile zostało. Quote Link to post Share on other sites
lup Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 Jak wsadzisz maga z większa ilością niż ustawione to będą "minusowe" kulki na liczniku? :) Quote Link to post Share on other sites
Panocek Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 Jakaś forma mikrofonu sprawdzającego "strzały"? W sumie może być, symulator zacięć powinien działać :-F . Mi (tylko, albo aż moja opinia) raczej nie zależy na liczniku kulek które zostały, tylko na przerywaczu obwodu po opróżnieniu maga. Quote Link to post Share on other sites
saper_ Posted February 3, 2008 Author Report Share Posted February 3, 2008 Jak wsadzisz maga z większa ilością niż ustawione to będą "minusowe" kulki na liczniku? :) Nie będzie oszukiwania 8-) Włączy się bolt catch :twisted: Quote Link to post Share on other sites
Mario-NoName Posted February 4, 2008 Report Share Posted February 4, 2008 Hehe chcecie zobaczyć, że to działa? Będzie film pod koniec tygodnia. Magazynki z serii mp5 uwzględniać, czy wogóle pominąć? Jakie pominąć :strach: Midcapy MAG 90 kulek :twisted: Quote Link to post Share on other sites
Potf0r Posted February 4, 2008 Report Share Posted February 4, 2008 saper_ - proponuję byś zrobił dwie wersje, jedną ze zliczaniem kulek i drugą bez zliczania wystrzelonych kulek. Dla sporej liczby potencjalnych klientów, zliczanie kulek jest nieistotne, ważniejszym dla nich jest by włączał się 'bolt catch' gdy nastąpi pusty strzał. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.