Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Paul

Plecak medyczny (nie zawartość a sam plecak)

Recommended Posts

A z racji tego, że w kwestiach plecaków jestem zielony. Czy małe ILBE może być plecakiem medycznym ? Z tego co widziałem to raczej tam jakieś dziwne urządzenie z anteną trzymali.... Chyba,że po prostu Medic Pack jest i już.

Teoretycznie każdy plecak będzie medyczny jak zapakujesz do niego sprzęt medyczny, ale będzie to mało praktyczne i wygodne. Pogooglaj to zobaczysz jak to wygląda w praktyce - plecaki medyczne mają wiele małych przegródek na kilku panelach, czasem rozwijanych czase rozkładanych. Pogooglaj - jeden obraz służy za 1000 słów, a poza tym nie o tym ten wątek.

AAA !

Wujek Google nie jest w stanie mi pomóc :(

Wpisałem Medbak i nie znalazł mi polskiego sklepu który oferuje taki bajar :/

Wie ktoś gdzie można takie cos dostać ??

pozdrawiam

:( szkoda.

W ogóle straszna bieda jeśli chodzi o plecaki ( bez medykamentów ) to straszna lipa w Ojczyźnie :/

Ja szukam małego/średniego placaka medycznego i nic nie mogę znaleść.

Zostaje chyba kupić jakiś normalny plecak i przerobić, ale czego to w Polsce się nie przerobi ? :D

Wszyć kilka małych kieszonek i taśmą ściągającą obszyć wnętrze i mamy medyczny plecach handmade :D

Ja polecam zaglądnąć na poniższe strony.

Medline

trzypiora

Boxmed

Aaaa...takowe pytanie do Paula - świadkowi zdarzenia wystarczy apteczka pierwszej pomocy, w której powinny być rękawiczki, przylepiec, plaster, gaza, chusta trójkątna oraz parę bandaży, hehe no i instrukcja.

Zatem po co Ci aż plecak medyczny?

Pozdrawiam, Bubel.

Edited by Bubel4Fun

1. Moro Flecktarn -> ROTFL

2. To jest kopia Maxpedition Falcon. Dla mnie to EDC, nie nadaje się na apteczkę. Brak przegródek i elastycznych pętli.

Moro Flecktarn to skrót myślowy. Dla wielu ludzi korzystających z Allegro moro=kamuflaż