Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] L85 [ICS]


Recommended Posts

Czyli rodzaj komory zależy od tego kiedy się nabyło eLeczkę? Pomimo, że mam ją około roku mam podejrzenia, że jest to stary typ komory. Może jakiś gorszy sort z magazynu dostałem...

 

Jeszcze mam pytanie: tylko ja mam problem z przekrzywiającą się od docisku sprężyny płytką dystansera? Ciągle jednak mi na lewo znosi nawet na gumce Madbulla :/ Myślę o wymienieniu stockowej sprężynki na przyciętą od długopisu, bo ta chyba jest za mocna. Wymiana gumki dystansera na typ "H" pomoże?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 620
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Komora przyszła i muszę przyznać rację chłopakom z Madoniona- korpus komory wydaje sie solidniejszy, dociski przystosowane do standardowych aeg-owych luf- dlatego do środka wędruje przygotowany prometheus :) Jak co to na WGC są dostępne te komory i w miarę szybko są wysyłane. Koszt w przeliczeniu na zł to jakieś 55-60 zł więc spoko. Co do spręzynek moim zdaniem im mocniejsza, tym lepiej- zauważ, że w przypadku komory ICS-a działanie docisku jest odwrotne. Nie dociskasz mimośrodem jak w komorach emkowych, czy w gietach. Tutaj mimośrod służy do luzowania ramienia i przez działanie sprężynki dociska sie dystanser. Jak sprężyna będzie słaba, to ramie nie dociśnie go i nie pojawi się w lufie poduszeczka... Znoszenie na gumkach madbulla może być spowodowane nierównym wytarciem lamelek odpowiedzialnych za podkręcanie. Miałem tak u siebie- jak spojrzałem do lufy to było widać, że jedna jest dłuższa niz druga. załozyłem standardowego silikona i po kłopocie.

Link to post
Share on other sites

Gumkę mam z pojedynczym wybrzuszeniem. Widać, patrząc od góry, ze siła sprężynki powoduje przekrzywienie płytki dystansera, a pokombinować zawsze warto... ew. zamiast gumki dystansera dam kawałek izolacji kabla, to docisk będzie niżej i siła się zredukuje. Pójdę więc za mottem SAS'u "Who dares wins". :D

Link to post
Share on other sites

Czy ktoś może montował w swojej elce uszczelnioną dyszę z madonion? http://www.madonion.eu/uszczelniona-metalowa-dysza-do-l85l86-ics-p1485.html

Dzisiaj postanowiłem złożyć replikę do kupy (leżała w częściach od dobrych 3 lat), musiałem wymienić uszczelki na głowicach, wyszlifować cylinder (zaśniedział w środku), nasmarowałem wszystko jak trzeba i sprawdzałem, jak tam ze szczelnością. I o ile układ jest szczelny aż do głowicy cylindra, to już na dyszy powietrze ucieka - stąd pytanie o uszczelnioną dyszę.

I skoro stockowa głowica cylindra niby jest szczelna (przynajmniej część siedząca w cylindrze), to czy jest sens wymieniać także głowicę cylindra na nową? (kosztuje sporo, bo gdzieś koło stówki) Gdzieś tam kiedyś spotkałem się z informacją, że głowice cylindra ze stożkowym otworem poprawiają osiągi, ale czy to się sprawdzi w elce i da jakieś wymierne efekty warte pakowania w to stówki? Może po prostu warto choćby z tego względu, że będzie lepiej współpracować z uszczelnioną dyszą?

A, no i takie pytanie z kierunku długodystansowego testu - czy gearbox ogarnie sprężynę M140 (guarder zapewne, choć bazuję na wiedzy sprzed 3 lat i nie wiem jakie teraz są najlepsze), jeśli wszystko w nim jest stockowe, poza tłokiem? (deep fire z tytanowymi ząbkami). Oczywiście chodzi mi o ustawienie sprężyny na maksa zluzowanej, czyli trybie "low".

W ogóle to jaką najmocniejszą sprężynę montowaliście w swoich elkach, tak, że się nic w środku nie posypało? (no może z wyjątkiem tłoka, ten u mnie siadł na stockowym springu :P )

Link to post
Share on other sites

Kupiłem taką dyszę, okazała sie krótsza od oryginalnej, szkoda kasy. W mojej elce nic nie było szczelne, głowice tłoka i cylindra nadawały sie tylko do wyrzucenia. GB daje radę ze sprężyną 140 bez najmniejszych problemów nawet na ustawieniu max z tłokiem SHS ( zęby metalowe). Jedyne co padło to zębatka silnikowa ale przyczyną był pękniety koszyk silnika.

 

.Literówki.

Edited by Brenten
Link to post
Share on other sites

Dzięki za informacje :)

W takim razie muszę kombinować w inną stronę.

Dyszę mam nieszczelną od strony wewnętrznej (ma za dużą średnicę i jest zbyt luźna na głowicy cylindra), dlatego zastanawiam się nad inną koncepcją.

Bo jak by tak zmienić głowicę cylindra na typ bore - up? One mają zdaje się szerszą średnicę tego "dziubka" na które nachodzi dysza, prawda? Może więc lepiej po prostu dopasować aktualną dyszę do głowicy bore-up, zamiast bawić się w uszczelnianie dyszy? Bo i ile trudniej jest zmniejszyć średnicę dyszy, tak łatwiej zwiększyć średnicę głowicy i - gdyby jednak dysza była za ciasna - trochę ją zeszlifować bardzo drobnym papierem ściernym.

Dobrze kombinuję? Może to wypalić?

Link to post
Share on other sites

Ta dysza uszczelniona ma w środku dwie uszczelki. Mam u siebie, nie robiłem jakiś dokładnych pomiarów żeby sprawdzić rzetelność tych 10-15 dodatkowych fps, ale wszystko śmiga jak powinno.

Ja bym zaryzykował, jeśli właśnie tutaj masz nieszczelność.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Witam.

Elżbieta, jak wiadomo kapryśna, i coś nie bardzo chce współpracować poza ogniem pojedynczym. Objawia się to tym, że przy auto drastycznie spada zasięg i celność. Wywaliłem teflon z gumeczki (zielona Guardera) i się poprawiło, ale to ciągle nie to. Przy ogniu pojedynczym wszystko cacy, niesie aż miło.

W czym może być przyczyna? HU się jakoś źle układa tracąc szczelność, może dać dysze doszczelnioną? No cholera nie mam już pomysłów :(

Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

Niestety nie pomogło. Spostrzegłem jednak, że ta zamontowana gumeczka to czarna G&G, o ile ma to znaczenie. Wygląda też na to, że dysza i komora nie są zbyt szczelne. Może uszczelniona dysza coś da... zobaczymy.

 

EDIT: Jestem kretynem. Dokręciłem śrubkę dociskającą GB i jest lepiej, chociaż objawy nie do końca zniknęły. (single - spoko, jak po sznurku, auto - spory rozrzut)

Edited by Ragi
Link to post
Share on other sites

Gdzie dokładnie jest ta śruba?

Zdjęcia mojej stopki.

Nic tutaj nie wygląda jakby miało cokolwiek dociskać.

stopka2.JPG

stopka1.JPGstopka.JPG

 

Masz tą śrubę na zdjęciu nr 2 oraz 3 - masz ja wykręconą. Po prawdzie ta śruba dociska silnik oraz śrubę silnika ale cały koszyk jest przez to dociskany do gearboxa.

 

Co do problemu z ogniem i skupieniem - ruszałeś lufę? Jak wchodzą tobie magazynki - u mnie delikatnie nie tak wkręcona lufa sprawiła że magi źle wchodziły i nie byłem zadowolony z lotu kulki - po sprawdzeniu i ponownym skręceniu problemy znikły

Link to post
Share on other sites

Witam.

Elżbieta, jak wiadomo kapryśna, i coś nie bardzo chce współpracować poza ogniem pojedynczym. Objawia się to tym, że przy auto drastycznie spada zasięg i celność. Wywaliłem teflon z gumeczki (zielona Guardera) i się poprawiło, ale to ciągle nie to. Przy ogniu pojedynczym wszystko cacy, niesie aż miło

 

W czym może być przyczyna?

 

Sprawdź jak wygląda sprężyna - może jest pęknięta - u nas właśnie coś takiego wystąpiło - na singlu - cacy - na auto - koszmar

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Problemy z auto mi wyglądają jak domorosłe doszczelnianie elementów i walnięcie teflonu na głowicę tłoka. Tylko domysł ale trop jest.

 

Sprawdziłem i jednak mam komorę nowego typu. Aż trudno mi uwierzyć ale po przypiłowaniu płytki dystansera kręci lepiej. Jeszcze przy okazji kiedyś kupię tą gumkę dystansera typ "h" i powinno być idealnie. Ja bym części szukał na madonion.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...