Niepodlegly Posted February 24, 2014 Report Share Posted February 24, 2014 Czyli rodzaj komory zależy od tego kiedy się nabyło eLeczkę? Pomimo, że mam ją około roku mam podejrzenia, że jest to stary typ komory. Może jakiś gorszy sort z magazynu dostałem... Jeszcze mam pytanie: tylko ja mam problem z przekrzywiającą się od docisku sprężyny płytką dystansera? Ciągle jednak mi na lewo znosi nawet na gumce Madbulla :/ Myślę o wymienieniu stockowej sprężynki na przyciętą od długopisu, bo ta chyba jest za mocna. Wymiana gumki dystansera na typ "H" pomoże? Quote Link to post Share on other sites
Karczu Posted February 24, 2014 Report Share Posted February 24, 2014 Mi na dystanserze ,,H" znosi. Nie jestem pewien dlaczego i chyba wrócę do standardowego. Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted February 27, 2014 Report Share Posted February 27, 2014 Komora przyszła i muszę przyznać rację chłopakom z Madoniona- korpus komory wydaje sie solidniejszy, dociski przystosowane do standardowych aeg-owych luf- dlatego do środka wędruje przygotowany prometheus :) Jak co to na WGC są dostępne te komory i w miarę szybko są wysyłane. Koszt w przeliczeniu na zł to jakieś 55-60 zł więc spoko. Co do spręzynek moim zdaniem im mocniejsza, tym lepiej- zauważ, że w przypadku komory ICS-a działanie docisku jest odwrotne. Nie dociskasz mimośrodem jak w komorach emkowych, czy w gietach. Tutaj mimośrod służy do luzowania ramienia i przez działanie sprężynki dociska sie dystanser. Jak sprężyna będzie słaba, to ramie nie dociśnie go i nie pojawi się w lufie poduszeczka... Znoszenie na gumkach madbulla może być spowodowane nierównym wytarciem lamelek odpowiedzialnych za podkręcanie. Miałem tak u siebie- jak spojrzałem do lufy to było widać, że jedna jest dłuższa niz druga. załozyłem standardowego silikona i po kłopocie. Quote Link to post Share on other sites
Niepodlegly Posted March 1, 2014 Report Share Posted March 1, 2014 Gumkę mam z pojedynczym wybrzuszeniem. Widać, patrząc od góry, ze siła sprężynki powoduje przekrzywienie płytki dystansera, a pokombinować zawsze warto... ew. zamiast gumki dystansera dam kawałek izolacji kabla, to docisk będzie niżej i siła się zredukuje. Pójdę więc za mottem SAS'u "Who dares wins". :D Quote Link to post Share on other sites
Tony Halik Posted March 5, 2014 Report Share Posted March 5, 2014 Czy ktoś może montował w swojej elce uszczelnioną dyszę z madonion? http://www.madonion.eu/uszczelniona-metalowa-dysza-do-l85l86-ics-p1485.html Dzisiaj postanowiłem złożyć replikę do kupy (leżała w częściach od dobrych 3 lat), musiałem wymienić uszczelki na głowicach, wyszlifować cylinder (zaśniedział w środku), nasmarowałem wszystko jak trzeba i sprawdzałem, jak tam ze szczelnością. I o ile układ jest szczelny aż do głowicy cylindra, to już na dyszy powietrze ucieka - stąd pytanie o uszczelnioną dyszę. I skoro stockowa głowica cylindra niby jest szczelna (przynajmniej część siedząca w cylindrze), to czy jest sens wymieniać także głowicę cylindra na nową? (kosztuje sporo, bo gdzieś koło stówki) Gdzieś tam kiedyś spotkałem się z informacją, że głowice cylindra ze stożkowym otworem poprawiają osiągi, ale czy to się sprawdzi w elce i da jakieś wymierne efekty warte pakowania w to stówki? Może po prostu warto choćby z tego względu, że będzie lepiej współpracować z uszczelnioną dyszą? A, no i takie pytanie z kierunku długodystansowego testu - czy gearbox ogarnie sprężynę M140 (guarder zapewne, choć bazuję na wiedzy sprzed 3 lat i nie wiem jakie teraz są najlepsze), jeśli wszystko w nim jest stockowe, poza tłokiem? (deep fire z tytanowymi ząbkami). Oczywiście chodzi mi o ustawienie sprężyny na maksa zluzowanej, czyli trybie "low". W ogóle to jaką najmocniejszą sprężynę montowaliście w swoich elkach, tak, że się nic w środku nie posypało? (no może z wyjątkiem tłoka, ten u mnie siadł na stockowym springu :P ) Quote Link to post Share on other sites
Brenten Posted March 7, 2014 Report Share Posted March 7, 2014 (edited) Kupiłem taką dyszę, okazała sie krótsza od oryginalnej, szkoda kasy. W mojej elce nic nie było szczelne, głowice tłoka i cylindra nadawały sie tylko do wyrzucenia. GB daje radę ze sprężyną 140 bez najmniejszych problemów nawet na ustawieniu max z tłokiem SHS ( zęby metalowe). Jedyne co padło to zębatka silnikowa ale przyczyną był pękniety koszyk silnika. .Literówki. Edited March 7, 2014 by Brenten Quote Link to post Share on other sites
Tony Halik Posted March 9, 2014 Report Share Posted March 9, 2014 Dzięki za informacje :) W takim razie muszę kombinować w inną stronę. Dyszę mam nieszczelną od strony wewnętrznej (ma za dużą średnicę i jest zbyt luźna na głowicy cylindra), dlatego zastanawiam się nad inną koncepcją. Bo jak by tak zmienić głowicę cylindra na typ bore - up? One mają zdaje się szerszą średnicę tego "dziubka" na które nachodzi dysza, prawda? Może więc lepiej po prostu dopasować aktualną dyszę do głowicy bore-up, zamiast bawić się w uszczelnianie dyszy? Bo i ile trudniej jest zmniejszyć średnicę dyszy, tak łatwiej zwiększyć średnicę głowicy i - gdyby jednak dysza była za ciasna - trochę ją zeszlifować bardzo drobnym papierem ściernym. Dobrze kombinuję? Może to wypalić? Quote Link to post Share on other sites
sulam Posted March 10, 2014 Report Share Posted March 10, 2014 a nie miał nikt elki z allegro z napisem "sulam" na klapce wyrzutnika ? Quote Link to post Share on other sites
Karczu Posted March 10, 2014 Report Share Posted March 10, 2014 Ta dysza uszczelniona ma w środku dwie uszczelki. Mam u siebie, nie robiłem jakiś dokładnych pomiarów żeby sprawdzić rzetelność tych 10-15 dodatkowych fps, ale wszystko śmiga jak powinno. Ja bym zaryzykował, jeśli właśnie tutaj masz nieszczelność. Quote Link to post Share on other sites
mufa_pl Posted March 12, 2014 Report Share Posted March 12, 2014 Witam :) Jako świeży właściciel eLki, chciałbym się Was zapytać w jaki sposób można rozpoznać czy moja replika jest z 1 czy 2 serii? Można to rozpoznać po dacie produkcji, czy jakiś innych szczegółach? :) Quote Link to post Share on other sites
Bat_Sirius Posted March 14, 2014 Report Share Posted March 14, 2014 Ściągasz tłumik płomienia, jest gwint to masz nowszą wersję, nie ma gwintu starszą. Quote Link to post Share on other sites
Niepodlegly Posted March 16, 2014 Report Share Posted March 16, 2014 (edited) To ja się już gubię, bo ja gwint na tłumik mam, a wszystko wskazuje na to, że komora jest starego typu. Jest to niezależne? Wstawi może ktoś w końcu jakieś zdjęcia na porównanie komór? :icon_wink: Edited March 16, 2014 by Niepodlegly Quote Link to post Share on other sites
Ragi Posted June 3, 2014 Report Share Posted June 3, 2014 Witam. Elżbieta, jak wiadomo kapryśna, i coś nie bardzo chce współpracować poza ogniem pojedynczym. Objawia się to tym, że przy auto drastycznie spada zasięg i celność. Wywaliłem teflon z gumeczki (zielona Guardera) i się poprawiło, ale to ciągle nie to. Przy ogniu pojedynczym wszystko cacy, niesie aż miło. W czym może być przyczyna? HU się jakoś źle układa tracąc szczelność, może dać dysze doszczelnioną? No cholera nie mam już pomysłów :( Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted June 6, 2014 Report Share Posted June 6, 2014 Masz pod ręką inną komorę? U kumpla to było problemem, u niego akurat kulki się zacina a jeśli leciały to na parę m Quote Link to post Share on other sites
Ragi Posted June 7, 2014 Report Share Posted June 7, 2014 (edited) Niestety nie pomogło. Spostrzegłem jednak, że ta zamontowana gumeczka to czarna G&G, o ile ma to znaczenie. Wygląda też na to, że dysza i komora nie są zbyt szczelne. Może uszczelniona dysza coś da... zobaczymy. EDIT: Jestem kretynem. Dokręciłem śrubkę dociskającą GB i jest lepiej, chociaż objawy nie do końca zniknęły. (single - spoko, jak po sznurku, auto - spory rozrzut) Edited June 7, 2014 by Ragi Quote Link to post Share on other sites
0wn Posted June 7, 2014 Report Share Posted June 7, 2014 Możesz mi powiedzieć gdzie jest śruba dociskająca gearbox? Bo patrzę i nie widzę Quote Link to post Share on other sites
Taiga Posted June 8, 2014 Report Share Posted June 8, 2014 Zapewne chodzi o tą znajdującą się w stopce kolby. Quote Link to post Share on other sites
0wn Posted June 9, 2014 Report Share Posted June 9, 2014 Gdzie dokładnie jest ta śruba? Zdjęcia mojej stopki. Nic tutaj nie wygląda jakby miało cokolwiek dociskać. Quote Link to post Share on other sites
Taiga Posted June 9, 2014 Report Share Posted June 9, 2014 Nie mam przed sobą swojej elki (i dopiero wieczorem będę miał), ale chodzi o tą na środku. U mnie wyglada minimalnie inaczej, ale można nią regulować docisk gearboxa. Quote Link to post Share on other sites
Corey Posted June 9, 2014 Report Share Posted June 9, 2014 Gdzie dokładnie jest ta śruba? Zdjęcia mojej stopki. Nic tutaj nie wygląda jakby miało cokolwiek dociskać. Masz tą śrubę na zdjęciu nr 2 oraz 3 - masz ja wykręconą. Po prawdzie ta śruba dociska silnik oraz śrubę silnika ale cały koszyk jest przez to dociskany do gearboxa. Co do problemu z ogniem i skupieniem - ruszałeś lufę? Jak wchodzą tobie magazynki - u mnie delikatnie nie tak wkręcona lufa sprawiła że magi źle wchodziły i nie byłem zadowolony z lotu kulki - po sprawdzeniu i ponownym skręceniu problemy znikły Quote Link to post Share on other sites
Corey Posted June 13, 2014 Report Share Posted June 13, 2014 Witam. Elżbieta, jak wiadomo kapryśna, i coś nie bardzo chce współpracować poza ogniem pojedynczym. Objawia się to tym, że przy auto drastycznie spada zasięg i celność. Wywaliłem teflon z gumeczki (zielona Guardera) i się poprawiło, ale to ciągle nie to. Przy ogniu pojedynczym wszystko cacy, niesie aż miło W czym może być przyczyna? Sprawdź jak wygląda sprężyna - może jest pęknięta - u nas właśnie coś takiego wystąpiło - na singlu - cacy - na auto - koszmar Quote Link to post Share on other sites
0wn Posted June 15, 2014 Report Share Posted June 15, 2014 Poszukuję elementu który tworzy zawias z dolnym korpusem. Jak ktoś ma to chętnie przygarnę. Quote Link to post Share on other sites
Niepodlegly Posted July 3, 2014 Report Share Posted July 3, 2014 Problemy z auto mi wyglądają jak domorosłe doszczelnianie elementów i walnięcie teflonu na głowicę tłoka. Tylko domysł ale trop jest. Sprawdziłem i jednak mam komorę nowego typu. Aż trudno mi uwierzyć ale po przypiłowaniu płytki dystansera kręci lepiej. Jeszcze przy okazji kiedyś kupię tą gumkę dystansera typ "h" i powinno być idealnie. Ja bym części szukał na madonion. Quote Link to post Share on other sites
0wn Posted July 3, 2014 Report Share Posted July 3, 2014 Ja już znalazłem. Na madonion jest tylko korpus za 450zł? Ogólnie części zamienne do ics są ciężko dostępne. Quote Link to post Share on other sites
Bat_Sirius Posted July 3, 2014 Report Share Posted July 3, 2014 Bo madonion ma koszmarny asortyment na lufę czekałem niemal rok i w końcu zamówiłem w firesupport. Zresztą mają interesującą Cię część http://www.fire-support.co.uk/product/ics-l85-upper-receiver-latch . Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.