texwillerxxx Posted April 29, 2012 Report Share Posted April 29, 2012 Witam. Czy wie ktoś gdzie kupić nowe magazynki w systemie CB? Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted April 29, 2012 Report Share Posted April 29, 2012 Chyba nie są już produkowane. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 Witam. Czy wie ktoś gdzie kupić nowe magazynki w systemie CB? Tylko rynek wtórny. Pytaj na gasguns.info albo na arnies, tam czasem się pojawiają. Quote Link to post Share on other sites
Tomaszek123 Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 Tex, szukasz maga na GG czy Co2? Jeśli na CO2 to Vip1977 z allegro możliwe że jeszcze ma. Quote Link to post Share on other sites
texwillerxxx Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 Właśnie ostatnio kupowałem u vipa, ale niestety potrzebuje maga na GG, którego już nie ma. Quote Link to post Share on other sites
dre Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 (edited) Takie pytanko. Żeby poprawić celność i skupienie w WE M4 CB to jakie części trza by wymienić i jakie firmy polecacie. A co do magów na GG to są w spec shopie kupowałem ostatnio i działają dobrze trzymają gaz i nie ciekną oczywiście mówie o magach CB. Edited April 30, 2012 by dre Quote Link to post Share on other sites
Amadem Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 Quote Link to post Share on other sites
dre Posted May 5, 2012 Report Share Posted May 5, 2012 No dobra, wyraże sie troche jaśniej. Otóż w moim egzemplażu występuje pewien problem, kulki po przeleceniu około 15-20m nagle zmieniają kierunek lotu ,bardzo nagle i zbaczają nawet do 1m od celu, zdarza sie to dość często ale nie zawsze. Przyznam że gdybym miał celność seryjnego egzemplaża z filmiku to bym nie pisał. Osobiście myśle o prec lufie i jakiejś dobrej gumce HU może nawet komplet: lufa+komora(cylinder)+gumka jest taki na Spec Shopie, ale w GBB jestem zielony dlatego więc pytam. Quote Link to post Share on other sites
Amadem Posted May 5, 2012 Report Share Posted May 5, 2012 (edited) Ale ten filmik nie był odpowiedzią na twoje pytanie. To jest test nowych gumek A+, wykonany przez Ra-T. Przecież oni testują Open Bolt, a Ty masz Closed Bolt. Czyli całkowicie inny HU. Żeby cokolwiek poprawić w Closed Bolt to musisz kupić komorę HU Ra-T Stinger. Precka też by się przydała. Edited May 5, 2012 by Amadem Quote Link to post Share on other sites
texwillerxxx Posted May 11, 2012 Report Share Posted May 11, 2012 (edited) Witam. Postanowiłem przerzucić się na Open Bolt. Mam zamiar kupić ta konwersje. Jakie są różnice w zespole spustowym miedzy Open a Closed Bolt? Gdzie można kupić stalowe części ratecha do zestawu spustowego? gdzie kupić stalowe suwadło? Czy to suwadło podpasuje? Wygląda inaczej niż to z konwersji od WE. Co jeszcze powinienem wymienić? Co jest najważniejsze? (Co kupić najpierw przy ograniczonej ilości gotówki?) Edit: Czy można już kupić magi M4 OB nowego typu? Edited May 11, 2012 by texwillerxxx Quote Link to post Share on other sites
Amadem Posted May 11, 2012 Report Share Posted May 11, 2012 (edited) Teoretycznie Valve Locker jest inny ale w praktyce możesz użyć części CNC dedykowanych dla Closed Bolt. Jak chcesz wymieniać zespół spustu to zastanów się nad CWI, dlaczego możesz przeczytać tutaj: http://gasguns.info/forum/viewtopic.php?f=7&t=7932&hilit=cwi Odnośnie suwadła stalowego to na razie lepiej się wstrzymaj bo póki co są z nim problemy. Przy Open Bolcie niestety pojawiają się problemy znane z systemu Magna (WA etc.). Stalowe suwadło to większe obciążenie przede wszystkim dla Bolt Catcha który musisz dorobić wzmocniony. Ra-T jakoś na czasie wypuszcza też aluminiowy Nozzle, ale dopóki nie wyjdzie porządna, wzmocniona komora HU to konfiguracja Stalowe Suwadło + Aluminiowy Nozzle będzie tylko rodziła kolejne problemy. Nie wspominając o tym, że Szczęki magazynka są plastikowe i tego po prostu nie wytrzymają. Także póki co możesz się skupić na wymianie części Lower Receivera (zespół spustu + firing pin assembly) Magazynki drugiej generacji są już do dostania (do mnie właśnie lecą to jak dojdą zrobię jakąś reckę ^^). Edited May 11, 2012 by Amadem Quote Link to post Share on other sites
zOMFG Posted May 11, 2012 Report Share Posted May 11, 2012 CB i OB podobno działa na tym samym zespole spustowym. W OB-kicie jest chyba nowy zespół (nie jest stalowy, bynajmniej nie w całości) ale możesz nawet starego nie wyciągać. Quote Link to post Share on other sites
dre Posted May 12, 2012 Report Share Posted May 12, 2012 Czy ktoś może coś powiedzieć na temat tego produktu: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_361_362&products_id=9204&name=Falcon_-_VS-Z_System_-_363mm_-_WE_GBB_M4,_HK416_-_F79a Zastanawiam się nad zakupem tego dla poprawy celności, a może coś innego, tylko co? Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted May 13, 2012 Report Share Posted May 13, 2012 Szkoda kasy, kup już lepiej Open bolta... Closed bolt nie będzie chyba nigdy tak celny jak OB. Quote Link to post Share on other sites
sulam Posted May 13, 2012 Report Share Posted May 13, 2012 (edited) Czy da rade dostać samo suwadło albo ten plastikowy "tłok"(o ile tak to się nazywa) ? Czy też macie problem z jego cofaniem po przeładowaniu ? nie zawsze sie chowa w suwadło i przy serii wydaje mi się że przez to trochę gazu ucieka przez okno wyrzutnika . Co warto wymienić na początek w wersji OB w hk 416 Edited May 13, 2012 by sulam Quote Link to post Share on other sites
Amadem Posted May 13, 2012 Report Share Posted May 13, 2012 Tak, można dostać zarówno samo suwadło jak i samo Nozzle. A wymienić warto wszystko co Ci padnie, dokładniej masz to opisane dosłownie 3 posty wyżej.. Quote Link to post Share on other sites
sulam Posted May 18, 2012 Report Share Posted May 18, 2012 mam taki problem mały ... nozzle podczas strzału blokuje się po wyjściu z suwadła( wychodzi cały nozzle razem z oringiem i nie ma siły wrócić) ... chyba wina o-ringu na nim tak jakby za duży był, wie ktoś gdzie taki można dostać ? Quote Link to post Share on other sites
Amadem Posted May 18, 2012 Report Share Posted May 18, 2012 (edited) OB / CB ?? O-ringi dostaniesz w każdym sklepie z uszczelkami.. Edited May 18, 2012 by Amadem Quote Link to post Share on other sites
sulam Posted May 19, 2012 Report Share Posted May 19, 2012 ob. czy zdarza wam się na singlu strzelić burstem ? Quote Link to post Share on other sites
Amadem Posted May 19, 2012 Report Share Posted May 19, 2012 mam taki problem mały ... nozzle podczas strzału blokuje się po wyjściu z suwadła.. Odnośnie tego to sprawdź czy szczęki magazynka nie blokują Nozzle. Pociągnij rączke przeładowania bo połowy i puść. Suwadło powinno bez problemów się domknąć. ob. czy zdarza wam się na singlu strzelić burstem ? Zrób Function Check'a bo prawdopodobnie zjechałes Sear/ Trigger / Hammer: http://forum.wmasg.pl/topic/124527-zespol-spustowy/page__view__findpost__p__1676951 Quote Link to post Share on other sites
sulam Posted May 20, 2012 Report Share Posted May 20, 2012 Szczęki nie blokują , uszczelka coś się wcieła między nozzle a suwadło dla tego się blokowało, zasmarowano mocniej, na razie problem znikł. Co do function Checka, do punktu nr 3 wszystko ok, punkt nr 4 dupa. Nie słychać "klik" podczas odpuszczania spustu. Tylko moje pytanie teraz brzmi czy dla karabinka z trybem auto a nie burst pkt nr 4 ma zastosowanie. W burscie po naciśnięciu spustu zostają oddane trzy strzały i mechanizm pozostaje w pozycji gotowości do następnego naciśnięcia spustu ( na filmie zasymulowane to zostało trzykrotnym przeładowaniem). W trybie auto iglica pozostaje tak dlugo wzalniana aż skończy się amunicja wiec po puszczeniu spustu mechanizm zostaje znów w pozycji gotowości po użyciu naboju który był w komorze w momencie puszczania spustu. Chyba że coś pokręciłem ;) Quote Link to post Share on other sites
Amadem Posted May 20, 2012 Report Share Posted May 20, 2012 Nie, nie pokręciłeś. Na Auto Hammer poleci od razu. BTW. Tak czy siak, jeśli czasem wali na singlu więcej strzałów to musisz mieć wytarty sear/triggerh/hammer. Quote Link to post Share on other sites
sulam Posted May 20, 2012 Report Share Posted May 20, 2012 http://en.ratech.com.tw/product/html/rag/rag_we_detail/rag_we_detail_025.php http://en.ratech.com.tw/product/html/rag/rag_we_detail/rag_we_detail_068.php amaden co sądzisz o tym zestawie ? nie wiesz czy jest aluminiowy nozzle ? Quote Link to post Share on other sites
Amadem Posted May 20, 2012 Report Share Posted May 20, 2012 (edited) http://en.ratech.com.tw/product/html/rag/rag_we_detail/rag_we_detail_025.php http://en.ratech.com.tw/product/html/rag/rag_we_detail/rag_we_detail_068.php amaden co sądzisz o tym zestawie ? nie wiesz czy jest aluminiowy nozzle ? Bez urazy kolego sulam, ale popracuj nad czytaniem.. A moje zdanie na ten temat masz dosłownie kilka postów wyżej o czym już raz Cie informowałem. http://forum.wmasg.pl/topic/56510-m4-we/page__view__findpost__p__1678053 Edited May 20, 2012 by Amadem Quote Link to post Share on other sites
inteligent Posted August 7, 2012 Report Share Posted August 7, 2012 Mam pytanie, posiadam HK 416 WE open bolt i mam problem z rozebraniem jednej części. Jak mam rozebrać (zdemontować) nozzle od bolt carriera? Wykręciłem na bolt carrier u góry jedną śrubę (trzymała łożysko i ten stelaż) następnie pod spodem druga śruba (trzyma prowadnicę nozzle) . Od boku nozzle trzyma też taka prowadnica którą zdemontowałem i tutaj pojawia się problem. Nozzle w środku ma sprężynę która nie wiem w jaki sposób jest zaczepiona (nie widzę żadnej śruby). Jak odpiąć tą sprężynę? Mam nadzieję że wystarczająco dokładnie to opisałem. Z góry dziękuje za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.