Obi-Wan Posted May 3, 2014 Report Share Posted May 3, 2014 Cześć chłopaki, szybkie pytanie. Jakiej jakości jest stockowa kolba SF/Crane w emkach PJ? Głównie mi chodzi o kwestię luzów, względy estetyczne średnio mnie obchodzą. Mam okazję kupić takową w niezłej cenie. Zastanawiam się czy nie wymienić stockowej kolby ze swojej specny. Quote Link to post Share on other sites
dik89 Posted May 3, 2014 Report Share Posted May 3, 2014 (edited) u mnie obie latały jak żyd po pustym sklepie, a jakoscią niestety tego nie równoważyły. Edited May 3, 2014 by dik89 Quote Link to post Share on other sites
camils14 Posted May 4, 2014 Report Share Posted May 4, 2014 A ja mam pytanie na temat low-capów do emki od Specna Arms, na gunfire jest fajny pakiecik 5 po ok 100zł i mnie to kusi, ale nie wiem czy to nie będzie wyrzucenie pieniędzy w błoto. Miał ktoś takie low capy i wie jak się sprawują z emką od pj? Quote Link to post Share on other sites
buuu92 Posted June 23, 2014 Report Share Posted June 23, 2014 Witam, mam na oku jedną emkę z serii P&J. Jest ona co prawda już używana ale chciałem się dowiedzieć czy warto jest ją kupić. Replika to m4a1 ris z kolba SF, oraz wymienione częścI: - głowica cylindra na mosiężną doszczelnioną z zestawu bore-up P&J, - głowica tłoka na łożyskowaną cichą ULTIMATE , - łożyskowana aluminiowa prowadnica sprężyny, - tłok M150 blue ULTIMATE, - przerywacz ULTIMATE, - kable niskooporowe z wtykiem T-conet - mosfet GATE NanoSSR, - metalowa komora hop-up Guarder z czarną gumką 50 ULTIMATE. Cena to ~600 zł z bateria i 3x hicapami Quote Link to post Share on other sites
Lupuss Posted June 23, 2014 Report Share Posted June 23, 2014 Będzie śmigać. Najważniejsze, że kable są wymienione i mosfet też fajnie, że jest. Z czasem możesz wstawić MBlocka i cieszyć się w miarę bezawaryjną repliką z niezłymi osiągami. Quote Link to post Share on other sites
Kuba98 Posted December 31, 2014 Report Share Posted December 31, 2014 Panowie, aby zmienić uchwyt zawieszenia muszę zdjąć prowadnicę kolby. I tutaj pytanie- ją się normalnie wykręca czy wewnątrz jest na śrubie jeszcze ? Quote Link to post Share on other sites
reaper666 Posted January 3, 2015 Report Share Posted January 3, 2015 Cześć, zastanawiam się ostro nad zakupem PJ M4 RIS. Domyślam się że nie jest to "super boska och my god" replika w stylu G&P ale jednak szkoda mi 1500zł na sucho za G&P a dolar dość za wysoko skoczył aby ściągać sobie z H&K. Więc tak się zast. czy nie kupić sobie PJ (na start wymienić tylko hopa oraz ew. mosfet, i poczekać aż gwarancja "umrze"). A potem co jakiś czas wymieniać resztę bebechów (precka, komora etc). Mam też parę pytań (chciał bym coś takiego zrobić w przyszłości): 1) Czy da się wymienić body? Np. na G&P 2) Czy da się jakoś wykminić imitację ruchu zamka? Tak jak w blow-backu ale bez samego efektu EBB. Jaki jest jej przeciętny zasięg na stocku? Tak na oko? Było by fajnie gdyby było lepiej niż w G36k od JG (stock ze zmienioną gumką). Są jakieś rzeczy, które powinienem wiedzieć przed zakupem? Czytałem trochę o M4 PJ ale większość to posty z ok. 2010, 2011, 2012 roku. Przez ten czas coś się zmieniło? Quote Link to post Share on other sites
Delici0us_pl Posted January 9, 2015 Report Share Posted January 9, 2015 Jaki jest jej przeciętny zasięg na stocku? Tak na oko? Było by fajnie gdyby było lepiej niż w G36k od JG (stock ze zmienioną gumką). Na stocku spokojnie wyciągniesz 35-40m i to tak, że ktoś to trafienie na 99% zauważy. Ja mam PJ4A1, ale o ile mi wiadomo bardzo się one wewnętrznie nie różnią Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted February 11, 2015 Report Share Posted February 11, 2015 Wyszły od nich emki z szybką wymianą sprężyny. http://www.taiwangun.com/pj4-cqb-navy-p-j?from=listing&campaign-id=13 http://www.taiwangun.com/pj4-ris-p-j?from=listing&campaign-id=13 http://www.taiwangun.com/pj4-cqb-p-j?from=listing&campaign-id=13 http://www.taiwangun.com/karabiny-szturmowe-aeg-2/sort:price/direction:asc?pr=18&campaign-id=13&red=0 Czy to rebrand specny? Dopatrzyłem się łożyskowanej prowadnicy sprężyny. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted February 11, 2015 Report Share Posted February 11, 2015 Fajnie by było jakby ktoś wziął obie repliki i dokładnie porównał ;) Konkurencja jest zawsze dobra dla konsumenta. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted February 11, 2015 Report Share Posted February 11, 2015 To na 100% nie jest żaden rebrand Specny. Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted March 30, 2015 Report Share Posted March 30, 2015 Panowie, aby zmienić uchwyt zawieszenia muszę zdjąć prowadnicę kolby. I tutaj pytanie- ją się normalnie wykręca czy wewnątrz jest na śrubie jeszcze ? Odkręć trochę pierścień na prowadnicy, żeby był luźno, zdejmij kolbę, i na dnie prowadnicy jest śruba (baaaaardzo długa) wykręcasz ją, ściągasz prowadnicę i uchwyt zawieszenia :) Quote Link to post Share on other sites
MentoS Posted July 6, 2015 Report Share Posted July 6, 2015 Witam czy ktoś już nabył PJ4 CASV http://www.taiwangun.com/pj4-casv-black-p-j?from=listing&campaign-id=19 Jakieś opinie ? Quote Link to post Share on other sites
Renji_Franz Posted July 8, 2015 Report Share Posted July 8, 2015 Witam czy ktoś już nabył PJ4 CASV http://www.taiwangun...&campaign-id=19 Jakieś opinie ? Witam. Kupiłem ją miesiąc temu i jestem bardzo zadowolony. Znawcom nie jestem ale mogę powiedzieć o własnych odczuciach. Jest naprawdę solidnie wykonana zero jakichkolwiek luzów ( poza kolbą - niewielki luz) magazynki testowałem od Boyi, A&K, APS bez zacinek niewielki luzy, co do minusów to szczerbinka jest krzywa i kulki powyżej 40m zaczynają skręcać w prawo ( nie znam się nie wiem z czego to wynika) i przez to ciężko się celuje. Testowałem ją na kulkach 0,30g Rockets Platinum lecą ponad 50m. Właśnie kupiłem 0.28g także dopiero będę testował. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted July 9, 2015 Report Share Posted July 9, 2015 Pewnie krzywo założyli gumkę. Quote Link to post Share on other sites
dik89 Posted August 15, 2015 Report Share Posted August 15, 2015 Panowie, czy ktoś, kto ma pj'ta z nowej serii, jest w stanie powiedzieć, czy dalej między połówkami body jest taka duża szpara, jak w starych seriach? Quote Link to post Share on other sites
IceThing Posted August 28, 2015 Report Share Posted August 28, 2015 Posiadam PJ4 RIS zdecydowanie starej serii i mój egzemplarz szpary nie posiada. Miałem w rękach ostatnio także M16 P&J już nowej serii i tam także szpary nie było. Quote Link to post Share on other sites
alanos1998 Posted October 7, 2015 Report Share Posted October 7, 2015 Witam, mam pytanie. Do swojej eM'ki PJ wsadziłem nową sprężynę Guardera sp120 i rof jest dla mnie niezbyt satysfakcjonujący. Czy ktoś tutaj wkładał silnik pokroju GFC high torque F2? Dodam, że replika jest w środku cała stockowa i nie chciałbym, żeby jakaś część zakończyła swój żywot. Strzelam na li po 7,4 20C. Wydaje mi się, że wymiana silnika jest lepszym rozwiązaniem, niż wkładanie li po 11.1. Korzystając z okazji, poleca ktoś jakiś szybki silnik w granicach 150 zł? Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted October 7, 2015 Report Share Posted October 7, 2015 Zmień kable i daj lepszą batkę, niebieski neodym jest wystarczająco silny i nie trzeba go zmieniać to tak śmiesznej sprężyny jak 120. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted October 7, 2015 Report Share Posted October 7, 2015 Do tego mosfet. Quote Link to post Share on other sites
alanos1998 Posted October 7, 2015 Report Share Posted October 7, 2015 Zapomniałem, kable są zmienione :) Tzn. batkę na lepszą, to znaczy na 11.1, czy po prostu na 7.4 z wyższym "C"? Quote Link to post Share on other sites
dik89 Posted October 8, 2015 Report Share Posted October 8, 2015 7,4V, bo 11,1V może Ci zmielić zęby tłoka stockowego. Quote Link to post Share on other sites
alanos1998 Posted October 8, 2015 Report Share Posted October 8, 2015 (edited) W ogóle to z tą M'ką od PJ jest problem, bo kupiłem ostatnio sporo części do tuningu gearboxa: tłok z 14 metalowymi zębami SHS, prowadnice łożyskowaną SHS, głowicę tłoka, głowicę cylindra SHS, dyszę i oddałem do serwisanta, po czym stwierdził, że nie ma sensu nic wymieniać, bo nic do siebie nie pasuje i będzie wszystko luźne.. :/ Edited October 8, 2015 by seger Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted October 8, 2015 Report Share Posted October 8, 2015 (edited) To nie problem z emką, tylko z serwisantem :icon_lol:, nie pasować może prowadnica (jeśli przez przypadek kupiłeś v3), lub/i dysza (na długość). Oddaj to komuś, kto się zna :icon_razz: P.S. "argument" o tym, że nic do siebie nie pasuje i wszystko będzie luźne niszczy :icon_lol: Edited October 8, 2015 by seger Quote Link to post Share on other sites
alanos1998 Posted October 8, 2015 Report Share Posted October 8, 2015 Dokładnie tak usłyszałem z jego ust. Wiedziałem, że dysza może nie pasować i także głowica tłoka, jednak miałem nadzieję, że wszystko inne będzie pasować... Po czym udało się zmienić tylko sprężynę, a części nowe mi zostały :( Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.