gordy Posted January 31, 2006 Report Share Posted January 31, 2006 Zamówiłem dodatkowe magi i części i po 2 dniach już miałem. Dostałem tez gratis. Szybko i sprawnie. Mieszkam bardzooo daleko od nich:D Quote Link to post Share on other sites
fiedotow Posted February 10, 2006 Report Share Posted February 10, 2006 Zamówienie w środę - piątek jest. Oni to już mają chyba we krwi :lol: Quote Link to post Share on other sites
cerber Posted February 21, 2006 Report Share Posted February 21, 2006 A ja oddawalem do servisu RUGER MK1 Carbine. Pękła gumka HOP-UP, stało sie to w piatek przed LaBianą. Pojechalem do sklepu, servisanta akurat nie było. Sprzedawca naprawił wadę tymczasowo i w niedziele dal sie strzelac (słąbo bo słabo bo -10C było). Potem oddalem replike do servisu. Serwisant opisal mi usterkę, parwdopodobny powod uszkodzenia (tam hopup tak sknstruowany juz jest ze czasem pęka i tyle :)) i powiedzial, ze wymieni gumke hopup. Dzisiaj, jakies 10 min temu otrzymuje telefon: Ruger Mk1 Carbine juz naprawiony. Można odebrać 10-18 u nas w sklepie. ;) termin mieli do 24 ;) Wiec na serwis narazie nie narzekam. Jak odbioresprzęt to opisze jak działa Quote Link to post Share on other sites
sgt.Chaos Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 I kolejny pozytyw dla military.pl! Mimo iż nie składałem u nich jakiegoś wieeelkiego zamówienia (boonie hat Rothco) to kontakt był bezproblemowy a wysyłka solidna i sprawna! Sklep godny polecenia, no i mają narawdę dużo, konkretnego wyposażenia! Quote Link to post Share on other sites
borewicz Posted March 2, 2006 Report Share Posted March 2, 2006 Ten sklep to jeden wielki syf Po pierwsze zamówiłem gnata 5 roboczych dni temu i jeszcze przesyłka nie przyszła A po drugie niema z nimi kontaktu nikt mi nie odpisuje na maile Quote Link to post Share on other sites
astral Posted March 2, 2006 Report Share Posted March 2, 2006 czlowieku, a czy ty czytasz maile, ktore pisza do ciebie ? a wogole ile ty masz lat?? zastanow sie co piszesz dzieciaku . To powazna firma, i jezeli juz to tylko w tobie jest nieodpowiedzialnosc lenia, ktory na Poczte nie chce sie wybrac, by sprawdzic czy paczka jest.THE END Quote Link to post Share on other sites
fiedotow Posted March 3, 2006 Report Share Posted March 3, 2006 A jesteś pewien, że zamówiłeś to co mają na stanie, a nie to czego chwilowo brak? :lol: P.S. Panowie. Przejrzałem posty tego pana i coś mi się widzi, że jeszcze nie bardzo dorósł do forum. Wybaczcie mu. A sklep Military chcę przeprosić za bzdety tego młodocianego osobnika.Pozdrawiam. Fiedotow :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
borewicz Posted March 3, 2006 Report Share Posted March 3, 2006 Po pierwsze primo na forum nie jest napisane że trzeba mieć ukończone 18 lat aby muc uczestniczyć w rozmowach Po drugie primo jak tu się nie denerwować jak na przesyłkę czekam 5 dni Quote Link to post Share on other sites
SouthMan Posted March 3, 2006 Report Share Posted March 3, 2006 No to zadzwoń, chyba przeszedłeś już mutacje co ? :twisted: Quote Link to post Share on other sites
fiedotow Posted March 3, 2006 Report Share Posted March 3, 2006 Po pierwsze primo na forum nie jest napisane że trzeba mieć ukończone 18 lat aby muc uczestniczyć w rozmowach Po drugie primo jak tu się nie denerwować jak na przesyłkę czekam 5 dni BŁAGAM! NIECH GO KTOŚ WYŁĄCZY! Quote Link to post Share on other sites
borewicz Posted March 4, 2006 Report Share Posted March 4, 2006 Po pierwsze primo na forum nie jest napisane że trzeba mieć ukończone 18 lat aby muc uczestniczyć w rozmowach Po drugie primo jak tu się nie denerwować jak na przesyłkę czekam 5 dni BŁAGAM! NIECH GO KTOŚ WYŁĄCZY! Dlaczego mam sie wyłączyć ja nikogo nie kłame taka jest prawda!! [ Dodano: 04 Mar 2006 15:36 ] Po pierwsze primo na forum nie jest napisane że trzeba mieć ukończone 18 lat aby muc uczestniczyć w rozmowach Po drugie primo jak tu się nie denerwować jak na przesyłkę czekam 5 dni BŁAGAM! NIECH GO KTOŚ WYŁĄCZY! Dlaczego mam sie wyłączyć ja nikogo nie kłame taka jest prawda [ Dodano: 04 Mar 2006 15:41 ] No to zadzwoń, chyba przeszedłeś już mutacje co ? :twisted: Nie bój się mutacje przeszedłem ale niewiem poco mam do nich dzwonić według was paczki przychodzą na drugi dzień ale niewiem dlaczego ja czekam 5 dni Quote Link to post Share on other sites
Cappuccio Posted March 4, 2006 Author Report Share Posted March 4, 2006 A nie uwazasz ze to moze byc wina poczty ? Quote Link to post Share on other sites
fiedotow Posted March 4, 2006 Report Share Posted March 4, 2006 O.K. Nie wyłączaj się, tylko pisz po polsku. Quote Link to post Share on other sites
boron Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 Heh chyba sobie zapisze ten post Po pierwsze primo na forum nie jest napisane że trzeba mieć ukończone 18 lat aby muc uczestniczyć w rozmowach Po drugie primo jak tu się nie denerwować jak na przesyłkę czekam 5 dni To mi przypomina film poranek kojota i tego kucharza :) A co do tematu dzisiaj wyslalem rugera do rkelamacji bo mam nieszczlny zawor w magu, ciekawe jak się spisza... Kumpel czekal 1 miech ale u niego cos innego sie zesulo, a w odpowiedzi na mail napisali mi ze naprawia szybko bo maja te zawory... Quote Link to post Share on other sites
gryzzly Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 Taki mały szkopuł Sklep jest ok ale serwis nie. Kto się zetkną ten wie co mam na myśli.... (ach ten brud...) Quote Link to post Share on other sites
sirrafael Posted April 12, 2006 Report Share Posted April 12, 2006 OK, pisze z duzym opuznieniem ale dopiero zabieram sie za forum.. Zaczynam od kupna Ak-47 yber Gun we wrzesni roku 2005. Otoz kiedy moja paczka przyszla bylo wsio ok. Zaczynalem czytac info, łądowac kulki itd. Po 1 dniu nie mam pojecia co sie stalo ale mysle ze wada fabryczna czyli zamek nie chcial wrocic do poprzedniego polazenia. Ok, nie dzwonilem do military bo to chyba bylo oczywiste ze karabin 2 dzien i idzie na gwarancje. Wg rzecznika praw konsumenta uslugodawca czy jak to sie tam mowi ma 14 dni na uznanie gwarancji. jezeli do tego czasu nie da zadnej odpowiedzi to znaczy ze gwarancja jest uznana itp. Moj karabin doszedl wlasnie 13 dnia.. Powod? Serwisant ma urlop. OK, zdenerwowalem sie bo ominely mnie lokale strzelanki. Kiedy indziej kupowalem kulki 5K-50zł od CG. Paczka przyszła, wszystko ok, paczka wrecz pancerna :) Wiec ogolnie rzecz biorac nie polecam sklepu. Nie miala obsluga, serwis do kitu, no i lubia sie sprzeczac :/ Czyli jeden wielki MINUS - Quote Link to post Share on other sites
Nikus Posted April 26, 2006 Report Share Posted April 26, 2006 To i moje walki z serwerem military.pl. Wysyłałem juz dwukrotnie karabin w którym uszkodzony jest silnik. Silnik wygląda jakby był zjechany, ponieważ po kilkunastu strzałach zacina się. Za pierwszy razem, gdy karabin do mnie wrócił z serwisu na karcie reklamacyjnej znalazłem: "przekładnie brudne, zle wyregulowany docisk silnika, przegląd mechanizmów, czyszczenie. Początki zuzycia przekładnie silnika. Karabin sprawny" Postrzelałem chwile i znowu to samo, więc szybko za telefon, zadzwonilem i powiedzialem ze nic konkretnego nei zrobili i znowu nie działa. Poprosili mnie zeby wysłac karabin jeszcze raz z papierami i ze zgłoszeniem reklamacyjnym które dostałem. Tym razem napisałem także kartke z opisem co jest nie tak w replice. Po tygodniu dostałem telefon od serwisanta, z którym chwilke pogadałem i poprosiłem żeby wymienił silnik lub chociaż dokładnie go przejrzał. Zaproponowałem tez zeby zobaczyc różnice jak kręci sam silnik bez obciążenia z tego karabinu a z innej działającej repliki. W podziękowaniu za rade usłyszałem jedynie krzyk w słuchace "Po co mam to rozbierac i sprawdzać skoro wszystko działa i karabin strzela!" 8O Po kilku kolejnych dniach z karabinem w domu (nie naprawionym zreszta) dostałem kolejne złoszenie reklamacyjne z odpowiedzia serwisanta: "Nie stwierdzono uszkodzień. Przestrzelono. Przy dobrze naładowanej bateri replika strzela poprawnie. Widać zurzucie ...[ciach]... Jest to normalne przy intensywnym eksplatowaniu repliki [jezeli karabin który wystrzelił niecałe 10 tys kulek przez 8 miesięcy jest intensywnie eksploatowany to...ehh]. " i najlepszy fragment: "Można wymienić koła, dzwignię. Koszt rzędu 300 zł" :/ 8O Radze omijac serwis military z daleka.WIELKI - dla serwisu. Reszta sklepu w mare ok, paczki dochodza szynko i solidnie zapakowane. Może i ten serwis jest ok, ale jak nie muszą sie napracowac i ponosic zadnych kosztów związanych z naprawą... Quote Link to post Share on other sites
sniper932 Posted May 5, 2006 Report Share Posted May 5, 2006 Hmmm... xm i m16a1 CG kosztują na ,,nowym" military.pl dwa razy więcej niż na ,,starym". Mam zamiar kupić którąś z tych replik i nie chciałbym, żeby ceny podniosły się też na cybergun.pl, należacym również do military. Spadła za to cena Kity Kata DPMS. Edit: Jak dla mnie military znowu na czele (ceny obu modeli spadły do 199 i 165zł). Spadły także ceny pozostałych rodzajów asortymentu, wprowadzono punkty lojalnościowe, karte stałego klienta, ulepszono stronę (nie ładuje się tak długo jak kiedyś). Przesyłka jak zawsze błyskawiczna. Dla sklepu wielki PLUS Quote Link to post Share on other sites
Wolf Posted May 19, 2006 Report Share Posted May 19, 2006 To moze jeszcze ja dorzuce temat a mianowicie wieczne problemy z platnoscia karta kredytowa. Quote Link to post Share on other sites
cherek Posted May 20, 2006 Report Share Posted May 20, 2006 Zamówiłlem 2xM6, przed wysłaniem dzwoniłem jeszcze by mi dołożyli arafatke. Wszystko przyszło zgodnie z terminem poza gratisem napisałem maila że niema gratisu. Chłopaki z military dzwonili i mówili że to ja niezaznaczyłem że chce gratis ale powiedzieli że i tak wyślą więc się niespierałem. W sumie pozytyw bo bardzo przyjemnie i szybko załątwiona sprawa. Quote Link to post Share on other sites
rudy1988 Posted May 27, 2006 Report Share Posted May 27, 2006 Kupiłem w military MK1 CARABINE i jest ok czesto tez robie tam zakupy typu kulki itp moi koledzy sie tez tam zaopatruja i jak narazie wszystko jest OK, mnie zadna ''przykrosc'' nie spotkała ze strony sklepu i jak najbardziej POLECAM. Quote Link to post Share on other sites
Kamil Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 Czy ktoś wie co się dzieje z military? Stronka coś nie uaktualniana od dłuższego czasu, chciałem zamówić magazynki do beretty ale nie ma ich i nie ma. Wysłałem już dwa mejle z zapytaniem kiedy będą ale nie odpowiadają od ponad tygodnia, co jest raczej dziwne, gdyż z własnego doświadczenia wiem że kontakt z nimi jest dobry :/ Quote Link to post Share on other sites
Spirit Posted June 2, 2006 Report Share Posted June 2, 2006 A ja z kumplem kupiłem famas-y. jako że wydaliśmy łącznie 240zł, to przesyłka kurierem gratis :D. FAMAS sprawuje się świetnie więc ogólnie jestem zadowolony :D. Quote Link to post Share on other sites
pkf Posted June 14, 2006 Report Share Posted June 14, 2006 W niedzielę o 19 zamówiłem Hardballera II (z kolbą), pas taktyczny, mag do USP Compact (STTi), kaburę i portfel :) we wtorek rano Bardzo Miły Pan ze sklepu zadzwonił do mnie potwierdzając zamówienie i zapewniając że niedługo paczka zostanie wysłana. Po 30 minutach na mail dostałem potwierdzenie że zamówienie zrealizowane i paczka wysłana. A dzisiaj ok. 14:40 kurier zawitał z paczuszką :D więc dla sklepu military.pl nalezy się Wielki + xD Quote Link to post Share on other sites
noah Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 jakiś czas temu kupowałem tam moje m16. Po 20h była już u mnie w domu wraz z wszystkimi gratisami :) + dla nich Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.