otix96 Posted May 15, 2012 Report Share Posted May 15, 2012 W specu jest chyba teraz nowa załoga, jakoś mnie irytują :d. Byłem z kumplem i poprosił baterię stick 9.6, przyniósł mu twins twierdząc że jak się tak ustawi to jest stick, odniosłem wrażenie, że niewiele wie o asg :d. Potwierdzam spec coś teraz "spada na psy":( miałem podobny przypadek. Uprasza się o bardziej konstruktywną krytykę. Szmer. Quote Link to post Share on other sites
virusotron Posted May 16, 2012 Report Share Posted May 16, 2012 w specu jest problem bo nie rozróżniają gwarancji od towaru niezgodnego z umowa :zastanawia: Quote Link to post Share on other sites
DJanos Posted May 17, 2012 Report Share Posted May 17, 2012 Byłem ostatnio w Specu aby zakupić kolimator. Wcześniej wydrukowałem sobie 3 rodzaje koli, które mają dostępne w sklepie aby porównać. Były to kolimatory zamknięte gdyż tylko takie mi sie podobają. Facet z obsługi pyta się po co mi koli zamknięty jak najlepiej sprawdza się otwarty i podaje przykład eotecha. Powiedziałem, że takie mnie nie interesują i przyniósł dwa koli. Jeden z nich był lunetą więc nie był to ten z mojego wydruku, kolejny natomiast to opcja najdroższa. Opcja pośrednia od KA nie przyniósł bo stwierdził, że szukał i nic nie znalazł a że nie było magazyniera to nie mógł pomóc. Na koniec podziękował i powiedziałem, żeby się odezwali jak już znajdą kolimator. Facet spisał moje dane, nr tel i oczywiście zero odzewu. Między czasie zakupiłem ten sam kolimator o 70 zł tańszy na allegro. W Specu wydałem już grubo ponad 3 tys. złotych, cały czas nie mam wyrobionej karty rabatowej - nie wiem ile dają 3%, dla służb mundurowych 6 %? Inne sklepy na otwarcie dają 10% po pierwszych lepszych zakupach. Strasznie załuję, że poziom obsługi się strasznie obnizył wraz z przeniesieniem sklepu. Niby większa siedziba a nadal jedna kasa to nabijania i efekt taki, że z byle pierdołą trzeba czekać dobre kilkadziesiąt minut jak nie masz szczęscia i jest kolejka a zazwyczaj zawsze pare osób stoi. Osobiscie na dzień dzisiejszy rezygnuje z zakupów tam a moje wizyty ograniczą się do obejrzenia towaru przed zakupem u konkurencji. O serwisie też wiele dobrego nie słyszałem więc też w tym względzie odpuszczam robienie tam interesów. Quote Link to post Share on other sites
Smutas Posted May 17, 2012 Report Share Posted May 17, 2012 Po pierwsze - Strasznie długie kolejki do kasy! Żeby po paczkę kulasów stać 30 minut to lekka przesada. W starej siedzibie było o wiele lepiej. Po drugie- braki towaru. Czasem niby jest coś na stanie a oni nie mogą tego znaleźć i człowiek odchodzi z kwitkiem... wraca do domu, odpala kompa, wchodzi na stronę a przedmiot nadal jest na stanie... Po trzecie- Sprzedawcy mają skłonności do opowiadania niestworzonych rzeczy, niekoniecznie zgodnych z prawdą. Jak jesteś zielony to lepiej nie pytaj sprzedawcy o radę. Po czwarte- za mało markowych replik i części. Większość niedostępna i dostaw od dawna nie widać... Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted May 17, 2012 Report Share Posted May 17, 2012 w specu jest problem bo nie rozróżniają gwarancji od towaru niezgodnego z umowa Ato standard w większości sklepów niestety :( Zdarzyło mi się już ze dwa razy, że zamówiłem przez neta coś co na stronie mieli, okazało się, że jednak nie mają. Z tego raz ostatnio jakoś. Quote Link to post Share on other sites
virusotron Posted May 21, 2012 Report Share Posted May 21, 2012 Powiem tak. Powołanie eis na odpowiednie artykuły i postraszeniem uokik-iem daje rewelacyjne rezultaty... zwrot kasy. Kiedyś speca gorąca polecałem niestety to co teraz jest to równa pochyła prawie, że pionowa. Takie małe marzenie żeby stara gwardia sklepu powróciła.... ps ale w specu da się uzbierać 10% Quote Link to post Share on other sites
navo007 Posted May 22, 2012 Report Share Posted May 22, 2012 @Djanos Powiem tak Jeżeli wdałeś 3 tyś w sepecu to nie oczekuj , że to oni mają o tobie pamiętać . To ty musisz upomnieć się o kartę rabatową przynieś paragony i sobie nabijać kolejne procenty. Nie wydaje mi się to jakoś szczególnie trudne do wykonania. To , że facet chciał tobie doradzić to nie jest nic złego z jego strony to nie jest jego obowiązek tylko jego dobra wola byś wybrał produkt jak najlepszy dla siebie i byś potem nie żałował . Jest tam nowy Pracownik który nie strzela się w ASG ale kurde no nie można wymagać by człowiek był alfą i omegą . Ma chęci i się uczy może nie znać się dobrze na ASG ale za to ma gigantyczną wiedzę na temat noży i samego wyposażenia wojskowego , więc ma wiedzę w jednej rzeczy większą a w drugiej mniejsza , według mnie jest to całkowicie normalne. Jedna kasa rzeczywiście stanowi problem i nie wiem czemu nie jest on rozwiązywany , nie pracuje tam to nie wiem. Jednak że można bardzo łatwo "ominąć" kolejkę jeżeli tylko kupujemy kulasy czy cuś . Widzimy innego Airsoftowca i zadajemy pytanie czy mógłby wziąć 1 paczkę kule a my mu oddajemy siano i po problemie wszyscy są zadowoleni(oczywiście przyjmując , że owy Airsoftowiec się zgodzi). @ virusotron "Stara Gwardia" speca nie odeszła jedyne co to się sprzedawcy zmienili, ogarniają sprawę starają się chłopaki więc nawet jak macie o nich złe zdanie , to chociaż pamiętajcie o tym , że mają jakieś chęci . Quote Link to post Share on other sites
virusotron Posted May 22, 2012 Report Share Posted May 22, 2012 @up ja bym nie maił za złe jak by powiedział "Przepraszam ale nie wiem ale zapytam kolegę on będzie wiedział" sam robiłem jako handlowiec szczerość do klienta to najprostsza i najłatwiejsza droga no i... najbardziej skuteczna.a Po starej gwardi która była na sklepie mogłeś się tego spodziewać. zero zmyślania itd. Do ominiecia kolejki... przepraszam jak tylko kulki takie chce kupic moge prze Pana/Panią bo mi sie spieszy? i najczęściej od razu kupujemy Wydzielić kolegom wątek do HP ? Szmer. Quote Link to post Share on other sites
navo007 Posted May 23, 2012 Report Share Posted May 23, 2012 @ up Zgadzam się z tobą . Jednak w Specu tak jest jak sprzedawca nie wie to idzie się zapytać serwisanta czy kogoś innego , nawet klienta który ma większe pojącie od ASG od niego byłem świadkiem takich sytuacji dużo razy więc nie uważam by obsługa była na złym poziomie. Pamiętaj , że stara gwardia tam została. Jest Quken , Rain , Wochu itd jedyne co się zmieniło to są sprzedawcy a i tak ci sprzedawcy są nieźli. Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 Duży + dla Specshopu. Zamówienie składałem wczoraj (ojć, już po północy, chodzi mi o czwartek) rano. Pół godziny później przyszła informacja, że zostało zrealizowane. Dzisiaj było już u mnie, solidnie zapakowane, kompletne, sprawne. W dodatku smycz gratis dostałem - mały upominek, a jak najbardziej cieszy. Polecam! Quote Link to post Share on other sites
Vender Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 (edited) + dla sklepu. Zamówienie wieczorem 26 zostało złożone, a dzisiaj ( 28 ) przed południem Kurier z UPS dostarczył mi paczkę. Aktualizacje, powiadomienia na E-mail, tak więc kontakt też na + A ja niestety nie dostałem upominku żadnego :( Mimo wcześniejszych wypadków i nieporozumień polecam sklep. Edited June 28, 2012 by Vender Quote Link to post Share on other sites
LUDI Posted July 13, 2012 Report Share Posted July 13, 2012 Tragedia. Zamówiłem bukłak BCB/Source, 13.06.2012 wysłałem na gwarancję (poprute szwy i ogólna niedbałość) po 3 tyg dostałem kolejny bukłak tym razem bez ustnika i z sprutym zamkiem. Po telefonach i mailach odesłałem jeszcze raz towar i miałem dostać zwrot gotówki plus nawet 15zł za wysyłkę (kolejną). Dziś dostaje maila że kaski nie będzie bo wysłałem im bez ustnika. Chyba nie dociera do tych ludzi że nie dostaną czegoś czego mi nie wysłali... Tyle lat polecałem ten sklep, do dzisiaj... Tragedia wymienione dwadzieścia parę maili i kilka telefonów po to aby dać się wyruchać na ponad 250zł. Quote Link to post Share on other sites
Filavandrel Posted July 13, 2012 Report Share Posted July 13, 2012 A ja wystawie laurkę :) w ostatnich miesiącach miałem kilka zakupów, każdy zgodny z zamówieniem a szybkość dostawy jest rewelacyjna, wczoraj zamówiłem - dziś kurier Quote Link to post Share on other sites
PlanB Posted August 5, 2012 Report Share Posted August 5, 2012 Nie polecam.Wysłałem do nich na serwis replikę. Wczoraj zauważyłem że zamiast mojego przeźroczystego guardera siedzi niebieski niewiadomo co shit. - Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted August 5, 2012 Report Share Posted August 5, 2012 Oczywiście skontaktowałeś się ze sklepem celem wyjaśnienia sprawy, zanim tutaj napisałeś? Quote Link to post Share on other sites
PlanB Posted August 5, 2012 Report Share Posted August 5, 2012 Oczywiście skontaktowałeś się ze sklepem celem wyjaśnienia sprawy, zanim tutaj napisałeś? Tak. I czekam co tam wymodzą. Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted August 5, 2012 Report Share Posted August 5, 2012 To poczekaj do zakończenia sprawy z opiniami. Jest 100 powodów, dla których serwis mógł wymienić gumkę ;). Quote Link to post Share on other sites
PlanB Posted August 5, 2012 Report Share Posted August 5, 2012 To poczekaj do zakończenia sprawy z opiniami. Jest 100 powodów, dla których serwis mógł wymienić gumkę :icon_wink:. Co nie zmienia faktu że powinni mnie o tym poinformować ;) Quote Link to post Share on other sites
Gregor Posted August 11, 2012 Report Share Posted August 11, 2012 (edited) Jeśli chodzi o szybkość zamówienia to + ale kontak troszke słaby zakupiłem ARES - Shooter - Prowadnica Sprężyny do G36 - SG-02 Włożyłem to gieni i wyglądało ok ale po przetestowaniu rozleciał sie na kawałki nawet nie wystrzeliłem 10 kulek Raczej wina materiału ale nie polecam tego dziadostwa po przeanalizowaniu na jakiej ilości sie trzyma. Jeżeli ma kotoś m130 to rozleci sie na kwałki nie wiem czy jeszcze innych zeczy mi nie rozwaliło. ps. pisze tak ogólnie by nik tego nie kupił i se gb nie rozwalił a sklep + za szybkość przesyłki. po ogledzinach dodatkowo rozwalił mi tłok promka tak że za 40 zł mam 160zł dodatkowych kosztów :D nie polecm tego dziadostwa. Edited August 11, 2012 by Gregor Quote Link to post Share on other sites
PlanB Posted August 16, 2012 Report Share Posted August 16, 2012 Zadzwonił do mnie pan z serwisu i powiedział że był na urlopie dlatego nie było kontaktu. I powiedział mi że wymienił gumkę dlatego że na tym przeźroczystym guarderze było mniej fps niż na tej co mam z tego co pamiętam to mówił madbulla. Więc sprawa się wyjaśniła. + Quote Link to post Share on other sites
SpinoRex Posted August 24, 2012 Report Share Posted August 24, 2012 Zamówiłem stalowy zwalniacz/zatrzask magazynka Guardera do M9. Niby miał pasować do TM i KJW, ale bez kilku godzin pedantycznie dokładnego podpiłowywania szkieletu się nie obeszło - no ale to raczej wina KJW, a nie sklepu. Trochę droga przesyłka - 17zł. A na znaczku wyraźnie napisane 4,15zł. Rozumiem dodać 2-3zł za opakowanie (którego tu nie było - list polecony), ale 12,85 to trochę przesada. Poza tą jedną drobnostką wszystko super. Polecam :) Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted December 11, 2012 Report Share Posted December 11, 2012 + Kolejne zamówienie, znowu wszystko w jak najlepszym porządku. Nawet dostałem bonusy w postaci naklejki i katalogu ;-) Quote Link to post Share on other sites
Funky Scorch Posted December 12, 2012 Report Share Posted December 12, 2012 Sklep najbliżej mojego miejsca zamieszkania. Kilka razy zamawiałem sprzęt, kilka razy byłem osobiście. Zawsze w pełni zadowolony z transakcji :) Bardzo duży asortyment sklepu (nie tylko sprzęt ASG). Polecam :) Quote Link to post Share on other sites
zbyt Posted December 15, 2012 Report Share Posted December 15, 2012 zamówiłem replikę w nocy z środy na czwartek, w piątek była u mnie, dobrze zapakowane, dobry kontakt @ Quote Link to post Share on other sites
Samson83 Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 Mimo okresu świątecznego bardzo szubka wysyłka. Kontakt ok ale konsultant za dużo kawy pije ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.