Guest (ID:6452) Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 Kupowałem głowice tłoczka BB do beretty WE. Znalazłem ją na stronie SS ale zdjęcie przedstawiało nie to co schemat o tutaj: http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=8897&name=WE_-_Czesc_zamienna_-_M92_-_#55 Napisałem specjalnie do speców coby się upewnić, czy zły jest opis i sprzedawana głowica jest do colta (ze zdjęcia) czy złe jest zdjęcie i sprzedawana jest głowica z rysunku (na tej mi zależało). Pracownik zapewnił mnie, że prawidłowy jest opis i rysunek a to zdjęcie jest błędne i sprzedawana głowica odpowiada tej ze schematu czyli do beretty WE. Paczka przyszła, w środku głowica ze zdjęcia. A zdjęcie nadal wisi. Quote Link to post Share on other sites
Alexanderexis Posted January 7, 2013 Report Share Posted January 7, 2013 Muszę to jak najszybciej napisać, jestem pod takim wrażeniem. Przed chwileczką zamówiłem pewne części ze specshopu, przesyłką pobraniową. Po niecałej godzinie od chwili zamówienia paczka już jest do mnie wysłana! To nie był pierwszy zakup i na pewno nie ostatni. Sklep ostatnio ma dostępnych sporo części, jeden z moich najbardziej ulubionych sklepów. Jedynie czego mogę się doczepić to mniej lub bardziej mylące błedy w opisie/zdjęciach. Quote Link to post Share on other sites
Jey85 Posted January 31, 2013 Report Share Posted January 31, 2013 Kupowałem parę rzeczy, głównie okulary ess i akcesoria do nich, w paczce nie było sznurka do nich. Telefon i wyjaśnienia dały, że na pewno został wysłany i musi być na 100% bo na magazynie sztuki się zgadzają. Paczka dostarczona kurierem była nienaruszona. Kilka razy tam kupowałem zawsze będąc mega zadowolonym, teraz mam mieszane uczucia. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted February 22, 2013 Report Share Posted February 22, 2013 Dzisiaj pomęczyłem dzisiaj trochę serwisanta rozmową w tematyce M60 od ARESA i udzielił mi bardzo dużo ważnych informacji. Wielki plus za wiedze serwisu. Quote Link to post Share on other sites
Sabald Posted February 26, 2013 Report Share Posted February 26, 2013 (edited) Sklep ogólnie w miarę nieraz ciężko się cokolwiek dowiedzieć przez emaila zamówiłem u nich z trzy razy może ale ostatnio miałem mały incydent. Nie wiem czy to wina kompa, moja czy jakiegoś błędu jednakże w zamówieniu nie podałem nazwy ulicy i okazało się że telefon też mi zły wyskoczył na adresie. Rozumiem że w tej sytuacji nie mieli za bardzo jak ze mną się skontaktowac ale został im jeszcze email i ja na ich miejscu nie wysyłałbym do klienta czegoś przed sprawdzeniem czy tak powinno być czy to normalne że nie ma nazwy ulicy...Ale oni wysłali mi w dniu w którym przesyłka miała przyjść wiadomość że mam zaległe 25 zł u nich że podałem błędne dane-a błędny był tylko telefon zabrakło nazwy ulicy i że oni mają bardzo dużo codziennie zamówień i nie są w stanie sprawdzać adresów itd. Sklep może fajny ale szkoda że mało się przejmują klientem jako jednostką :( Mam wrażenie albo u konkurencji np robią to o niebo lepiej...być może to tylko moja wina...tak czy siak ja mam dwie i pół dychy w plecy a przesyłki się nie doczekałem jeszcze:( Edited May 27, 2013 by szmerglu Quote Link to post Share on other sites
CarteR Posted April 3, 2013 Report Share Posted April 3, 2013 Całem spoko sklep.Zamawiam cały czas u nich (i tylko u nich).Ceny Szpeju wyższe gdyż to nie A.C.M ;) Quote Link to post Share on other sites
MrStone Posted May 20, 2013 Report Share Posted May 20, 2013 Pierwsze moje zamówienie w Specshopie i duży plus dla sklepu. W czwartek wieczorem zamówione, w piątek wysłane, a dzisiaj kurier z paczką. Wszystkie graty w porządku, szczelnie opakowane. Tak jak powinno być. Polecam. Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted June 26, 2013 Report Share Posted June 26, 2013 Jak zwykle, szybko, sprawnie i bezproblemowo. Szybka realizacja i informacje na bieżąco. Quote Link to post Share on other sites
Bat_Sirius Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 Ostatnie zamówienie bardzo miło mnie zaskoczyło. Tak szybko wysłanej paczki dawno nie widizałem. Quote Link to post Share on other sites
Alexanderexis Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 (edited) 11-09 została wysłana do mnie paczka. Wszystko ok, gdyby nie to, że nie dostałem tych kulek, których zamawiałem. Zadzwoniłem z tym problemem do sklepu. Powiedziano mi, żebym odesłał kulki z reklamacją i rozpatrzą sprawę. Kurcze, w każdym cywilizowanym sklepie, w którym kupowałem, przy pomyłce, zniszczonym towarze, wysyłano do mnie kuriera z poprawnym produktem, a stary oddawałem. Tutaj klient ma odsyłać sam produkt i płacić za przesyłkę wartą połowę jego ceny. Niestety nie byłem w stanie odesłać kulek z powodu braku czasu. Powiedziano mi więc, żebym je odesłał kiedy znajdę czas i koniec. Co prawda dzwoniono do mnie parę razy, jednak mogłem odzwonić tylko wtedy, kiedy sklep był już zamknięty. Sklep niestety nie wysilił się i nawet nie chciał odpisywać na moje maile w tej sprawie, przez które na pewno był by ze mną kontakt. Cudem udało mi się odesłać paczkę jakoś po 2-3 tygodniach? Może dłużej. No i czekam i czekam i nic. Poirytowany wysłałem maila - cisza, żadnej odpowiedzi. Nie wiem co prawda czy do mnie dzwoniono, ale nie przypominam sobie, żeby numer ze sklepu był w nieodebranych. Właściwie już się pogodziłem ze stratą. No i pewnego dnia (12-11) złożyłem kolejne zamówienie w tym sklepie, bo zobaczyłem nową część. W komentarzu upomniałem się o stare kulki. Gdy paczka przyszła było moje zamówienie + stare kulki. Pewnie czekali, aż taki frajer jak ja kupi coś, żeby wysłać to w 1 zamówieniu i zaoszczędzić na przesyłce. Żadnych wyjaśnień, nic. A, dostałem przelew za wysyłkę złych kulek w ich stronę po uprzednim napisaniu z prośbą o to. Szkoda, że tak to załatwiono, bo sklep był jednym z moich najbardziej ulubionych. Edited December 5, 2013 by Alexanderexis Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted December 24, 2013 Report Share Posted December 24, 2013 Jeden z najlepszych sklepów jak dla mnie. Na początku grudnia składałem u Nich zamówienie. Jakoś koło 10:00 spakowałem koszyk i przekazałem wszystko do realizacji. Wstałem zaparzyć sobie herbatki, przefiltrowałem wodę, podgrzałem ją, zalałem torebkę wrzątkiem, poczym udałem się do tableta sprawdzić pocztę. No i tu pojawiło się miłe zaskoczenie, po 20 minutach moje zamówienie leżało spakowane i czekało na kuriera. Jeszcze nigdy żaden sklep nie uwinął się tak szybko z realizacją. Następnego dnia towar był u mnie, dobrze zapakowany i w 100% zgodny z zamówieniem. Co do kontaktu ze sklepem, kiedyś wysłałem kilka maili z pytaniami dotyczącymi giet Aresa, na wszystkie dostałem sensowne, wyczerpujące odpowiedzi, więc tu kolejny plus. Polecam Specshop pozostałym kupującym ;) Quote Link to post Share on other sites
Herod Posted December 24, 2013 Report Share Posted December 24, 2013 Właściwie nie wiem czy jest sens polecać Specshop bo to tak jakby polecać piwo :) Nigdy nie zamówiłem u nich bubla, nigdy nie rozczarowałem się wysyłką ani też sposobem kontaktu z klientem. Do tego dają rabat, co ma znaczenie, bo pozwala docenić stałych klientów - dzięki temu wolę zamówić u nich niż szukać gdzie indziej. Ostatnie zamówienie - wyposażenie taktyczne, duża paczka - przyszło szybko, bez problemów i jak zawsze świetnie zapakowane. Również sam kurier to dobra firma, która przynajmniej u mnie, w Szczecinie ma ogarniętych ludzi. Lubię łazić po ich stronie i szukać co mają ciekawego. Jeden z moich dwóch ulubionych polskich sklepów ASG. Quote Link to post Share on other sites
fincher Posted January 28, 2014 Report Share Posted January 28, 2014 Zamówiłem u nich okulary i kulki, zamówienie nie duże bo tylko na 150zł. Mimo tak małego zamówienia przesyłkę odebrałem dokładnie 23h od kliknięcia na stronie. Ładnie zapakowane i informacja emailowa o stanie przesyłki też na ogromny + Napewno jeszcze skorzystam z oferty tego sklepu. Quote Link to post Share on other sites
Urban47 Posted June 1, 2014 Report Share Posted June 1, 2014 A ja mam negatywną opinię o sklepie, zrobili na mnie niemiłe, pierwsze wrażenie. Po1 za paczkę musiałem zapłacić dwukrotnie, bo ktoś kto wysyłał źle zaznaczył na druczku. Dogadałem wszystko ze sklepem i czekam na zwrot kosztów. Po2 po otwarciu paczki okazało się że wysłali nie te kulki co trzeba i zamiast Blaster Devil dostałem zwykłe Blastery (które ni jak nie chcą huloć z midem od Cymy) Quote Link to post Share on other sites
0wn Posted June 5, 2014 Report Share Posted June 5, 2014 (edited) Miałem ostatnio do czynienia z sklepem. Chodziło o wymianę a później o zwrot. Wymiana w ten sam dzień razem z wysyłką. Zwrot szedł 2 dni przelewem. Żadnych tygodniowych ekspertyz ala GF czy czasem części z gb nie wyjąłem. Wszystko szybko i sprawnie. Naprawdę polecam. Edited June 5, 2014 by 0wn Quote Link to post Share on other sites
Urban47 Posted June 5, 2014 Report Share Posted June 5, 2014 Mimo tego że wyniknął opisany wcześniej kłopot to Specshop zrekompensował to szybką reakcją z ich strony i już wczoraj kasa przyszła na konto. Quote Link to post Share on other sites
Paniszer Posted June 12, 2014 Report Share Posted June 12, 2014 W tym sklepie zamawiam raczej rzadko, ale jeśli chodzi o stronę internetową to mają najlepszą ze wszystkich, według mnie takie rozplanowanie produktów jest genialne. Ale co do samych zakupów to jeśli chodzi o czas realizacji itp to wszystko jest jak najbardziej okej. Tylko mają jeden mały problem, a chodzi o pakowanie innego towaru niż zamawiany, ostatnio koledzy zamawiali to jeden dostał bluzę marpatu zamiast spodni, a ja w tym tygodniu zamawiałem to dostałem koszulkę w zwykłym woodlandzie, a zamawiałem marpat :) Mimo to mogę polecić sklep z czystym sumieniem, bo kolega w miarę szybko dostał swoje spodnie i ja spodziewam się tego samego. Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted August 5, 2014 Report Share Posted August 5, 2014 Wczoraj zamówienie, dziś dostawa + :maniak_OK: Quote Link to post Share on other sites
maniakaDVD Posted September 4, 2014 Report Share Posted September 4, 2014 Mogę polecić sklep z czystym sumieniem. Chyba jako jedyni mieli dostępny pistolet TM 1911 MEU i to w przyzwoitej cenie. Dobry kontakt, ekspresowa wysyłka. Duży + :maniak_OK: Quote Link to post Share on other sites
bbandi Posted October 2, 2014 Report Share Posted October 2, 2014 (edited) Zamówiłem tam kulki oraz tłumik Gemetch Blackside (bardzo fajnie tłumi) dodatkowo dostałem notesik w gratisie :icon_smile:, zapakowane solidnie + ode mnie. Edited October 2, 2014 by bbandi Quote Link to post Share on other sites
Herod Posted October 15, 2014 Report Share Posted October 15, 2014 Kolejne zamówienie zrobiłem późną nocą z poniedziałku na wtorek i co? I dzisiaj (środa) dokładnie o godz. 12:00 przesyłka już w moich rękach :) Towar zgodny z opisem, wszystko w należytym stanie. Sklep trzyma stały poziom, nie ma opóźnień, nawet kurier dusza człowiek (tak wiem, nie ten temat). A wszystko to w trakcie promocji z okazji 10-lecia, która - o dziwo :) - nie spowolniła ani zamówień, ani też nie pogorszyła jakości obsługi. Stawiam za wzór wszystkim Godnym Focha sklepom - można? Można! Quote Link to post Share on other sites
Groom Posted October 16, 2014 Report Share Posted October 16, 2014 (edited) Pierwszego zakupu w specshopie dokonałem w 2005 roku, kupowałem u nich różne rzeczy, wyposażenie, repliki, korzystałem z serwisu na łączną sumę 9tyś~. Jednak ostatnie zamówienie jakie złożyłem całkowicie przekreśliło moją dobrą opinię o sklepie. Zamówiłem repilkę za ok. 3tyś zł wraz z tuningiem. Replika przyszła uszkodzona, nie nadająca się do użytku. Replikę odesłałem i zażądałem zwrotu kasy. Specshop odmówił zasłaniając się tym że nosi ślady użytkowania co jest kompletną nieprawdą, z repliki nie oddano ani jednego strzału gdyż technicznie przez uszkodzenie nie dało się tego zrobić. Czuję się oszukany i NIE POLECAM tego sklepu. Edited October 16, 2014 by Groom Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted October 17, 2014 Report Share Posted October 17, 2014 Polecam UOKiK. Myślę że oni dadzą im popalić ;). Quote Link to post Share on other sites
Miro164 Posted November 5, 2014 Report Share Posted November 5, 2014 Polecam sklep :) Wzorowa wysyłka i realizacja zamówienia! Quote Link to post Share on other sites
SpecShop Posted November 5, 2014 Report Share Posted November 5, 2014 (edited) Witamy, Przez ostatnie kilkanaście lat obywaliśmy się bez konta na WMASG.pl, ale w sprawie Grooma postanowiliśmy zareagować, ponieważ - zapewne przez zwykłe przeoczenie - nie sprostował on kilku nieścisłości w przedstawionej powyżej sprawie, już po polubownym jej rozwiązaniu. Jego post został napisany w trakcie sytuacji problemowej, więc rozumiemy jego dość emocjonalny wydźwięk. Mamy też nadzieję, że Groom wbrew swoim słowom nie przekreśli od razu 9 lat bezproblemowej współpracy. Istotnie, Groom zamówił u nas VSR-10 od Tokyo Marui wraz z tunningiem do 600 fps. Nasz serwisant przedstawił mu telefonicznie pełen opis części oraz dokładny kosztorys usługi. Zasugerował również niższą liczbę fps, gdyż do uzyskania takiego wyniku należałoby wykorzystać sprężynę M170, która w wypadku snajperek powtarzalnych będzie powodować duże problemy z wygodnym przeładowaniem repliki. Ostatecznie postąpił jednak wedle wyraźnego życzenia Grooma. Replika została przez nas sprawdzona i wysłana. Przeładowanie było kłopotliwe, ale możliwe. Z uwagi na trudności w przeładowaniu oraz zablokowany zwalniacz magazynka, replika wróciła do naszego serwisu na naprawę gwarancyjną, gdzie przycisk zwalniacza został zamieniony na większy. Dodatkowo Groom chciał zwrócić części użyte do tunningu. Operacja ta jednak nie była możliwa, gdyż części zostały zamontowane w replice, co nawet po ich wymontowaniu uniemożliwia nam sprzedanie ich jako pełnowartościowy, nieużywany towar. Ostatecznie Groom zgodził się na zamontowanie słabszej sprężyny M150. Po ponownym przetestowaniu repliki pod kątem możliwości przeładowania oraz zmiany magazynka replika została wysłana. Groom potwierdził, że przeładowanie działa sprawnie i bezproblemowo. Co prawda po otrzymaniu przesyłki zgłosił nam, że w replice zakleszcza się magazynek od G&P, jednak nie jesteśmy w stanie zdalnie zagwarantować kompatybilności części i akcesoriów pomiędzy wszystkimi producentami. Groom postanowił wysłać replikę do kogoś innego. Sprawę postaraliśmy się opisać obiektywnie. Wyciągnęliśmy z tej sytuacji kilka wniosków, które pomogą nam podnieść jakość naszych usług. Będziemy wdzięczni za zgłaszanie wszelkich uwag w tym wątku lub też bezpośrednio do sklepu mailowo, telefonicznie lub też na PW - będziemy odpowiadać prywatnymi kanałami. Pozdrawiamy, Załoga SpecShop.pl Edited November 5, 2014 by SpecShop Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.