Kamil Posted July 18, 2006 Report Share Posted July 18, 2006 We wtorek dzwoniłem o kałasza, powiedzieli że pierwsze będą w czwartek. Powiedziałem żeby się nie spieszyli z dostawą bo dopiero w poniedziałek wracam do domu. No i dostałem go w poniedziałek rano :) Polecam. Quote Link to post Share on other sites
boron Posted July 19, 2006 Report Share Posted July 19, 2006 HE to co ja przygode miałem Wysłałem SR4A3 bo mi SEMI źle chodził... no i podczas transportu przez kochana Poczte Polską pekły uszy od body :S. No i zamiast darmowej naprawy, musze pozbyc sie 69zł na rzecz nowej obudowy. + dla krakmanów że zadzwonili mnie o tym poinformować ZAJEBISTY - dla poczty polskiej, co oni musieli z ta paczka wyprawiac ze zniszczyli replike :?: :?: :!: Przyjdzie paczka z "serwisu" to moze cos jeszcze napisze... Quote Link to post Share on other sites
Cuzz Posted July 19, 2006 Report Share Posted July 19, 2006 a gdzie jest ich sklep? :o Quote Link to post Share on other sites
marys1 Posted July 19, 2006 Report Share Posted July 19, 2006 Przedwczoraj wieczorem zamówilem dwa AK cymy + kulki _+ szybkoładowarke do kulek. Dzisiaj o 15:30 paczuszuka doszła. Dobrze zapakowana. Sprzęt kompletnie bez zarzutu. Rano o 7:33 dzwonił kurier, żeby mnie powiadomić o ktorej będzie paczka. Jak zwykle krakman się spisał. Quote Link to post Share on other sites
Avat Posted July 20, 2006 Report Share Posted July 20, 2006 No więc... Ja zamówiłem 3 paczki kulek po 2000sz./op. Kulki bardzo tanie (16zł za 2000) i bardzo dobre (wprawdzie przy strzelaniu z mojej chińszczyzny zasięgł zmalał wyraźnie o jakieś 5-7 metrów, to przynajmniej wszystkie lądowały w okręgu o promieniu 10-20cm), ten produkt zdecydowanie polecam :). Wybrałem GLSem, przelew z góry. Paczka doszła w 2 dni, całkiem szybko :). Niestety jakość opakowania mnie rozczarowała... Gruby karton z brzydko zagniecionymi końcami, żeby paczki nie wypadły, owinięty w jakiś worek po śmieciach i wszystko owinięte dziesięcioma warstwami taśmy klejącęj. 100x lepiej byłoby to włozyć to do sztywnego pudełka A3 w kształcie książki. 10 minut się męczyłem, żeby się dostać do kulek. Na dodatek jedna paczka była uszkodzona i się wysypało :/. Bardzo cienka folia, trzeba się z tym ostrożnie obchodzić. A więc wyniki: Jakość towaru w porównaniu do ceny: 9/10 (bo nie za darmo) Szybkość przesyłki: 7/10 Opakowanie: 2/10 Opakowanie przebolałem, bo kulki świetne i tanie i daję DUŻY Quote Link to post Share on other sites
boron Posted July 20, 2006 Report Share Posted July 20, 2006 nie lepiej ci bylo osobiscie odebrac? Quote Link to post Share on other sites
maksio Posted July 20, 2006 Report Share Posted July 20, 2006 Krakmani zawsze tak pakują ;) ja na pakowanie nie narzekałem ;) Quote Link to post Share on other sites
Deytonus Posted July 21, 2006 Report Share Posted July 21, 2006 W środę wieczór zamówiłem kałaszka, w czwartek rano wysłali, a dotarł do mnie przed kilkunastoma minutami. Duży plus! Quote Link to post Share on other sites
Sman Posted July 21, 2006 Report Share Posted July 21, 2006 fajny sklep tylko mało u nich tego wszystkiego Quote Link to post Share on other sites
DaVID AntiTerrorist Posted July 22, 2006 Report Share Posted July 22, 2006 Serwis AK Cymy... SZYBKO< SPRAWNIE< DYNAMICZNIE :wink: no i dobry kontakt mailowy :D :D :D EDIT 02.08.2006: Gdy dostałem AK z serwisu, okazało się, że Panowie prawdopodobnie zapomnieli o włożeniu tylnego zaczepu do pasa nośnego... Myślałem- mały problem, a tu kupa- dręcze się z tym już 2 tyg. Sklep nie odpisał na maila co/jak mam zrobić, żeby włożyć ten cholerny zaczep. Mały detal, a denerwuje, tym bardziej, że przez tą "dziurę" widać "coś" co przypomina zębatke. Sprawa wyjaśniona. Daje PLUS. Dla nich PLUS Quote Link to post Share on other sites
Tofik PL Posted July 24, 2006 Report Share Posted July 24, 2006 Ja dotychczas też byłem zadowolony jakości usług przez nich świadczonych. Ale dziś to juz przegięli! Kupiłem u nich Para Ordnance z KJW. Minęło 8 dni od zawarcia umowy, a pistolet już zaczął się psuć. Doszedłem więc do wniosku, że rozwiążę umowę i kupię coś mniej awaryjnego. Polskie prawo mówi, że jeżeli transakcja zawarta została przez internet, to mam prawo zwrócić towar bez podania przyczyny. Aby rozwiązać umowę, muszę wysłać im odpowiednie oświadczenie w ciągu 10 dni, a następie w ciągu 2 tygodniu odesłać towar. Koszty poniesione podczas wysyłki powinny zostać zwrócone. Więc dzwonię do Krakmana i informuję ich, że mam zamiar rozwiązać z nimi umowę i żeby byli na to przygotowani, a oni do mnie: - najpierw, że oświadczenie trzeba wysłać w przeciągu tygodnia - później, że jeżeli towar był używany, to nie mam prawa go zwrócić Tak naprawdę mam prawo i to bez podania przyczyny bez podania przyczyny, czy im się to podoba czy nie. Powiedzieli także, że mogą jedynie zreperować usterkę, a jeżeli odeśle im pistolet i zerwę umowę, to oni odeślą go do mnie na mój koszt! Reasumując, Krakman popisał się kompletną nieznajomością prawa. Zauważyłem także, że w ustawie jest wzmianka o tym, że każdy konsument powinien zostać poinformowany o tym ,że może odstąpić od umowy. Więc zgodnie z ustawą, czas w którym mogę zwrócić towar powinien zostań przedłużony do 3 miesięcy, ponieważ jedyna wzmiaka na ich stronie mówi o raklamacjach, a nie o zwrotach: "V. Zwrot towaru i reklamacje 1. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z biurem taiwangun.com 2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego." Na karcie gwarancyjnej także nie ma wzmianki o możliwości zwrotu towaru. Mam nadzieję, że to co tu napisałem pomoże innym w podobnej sytuacji wygrać z nieuczciwym sprzedawcą. Poniżej zamieszczam link do treści ustawy: http://forum.idg.pl/index.php?showtopic=29313 PS Ten post nie kwestionuje tego, że TaiwanGun jest aktualnie najlepszym sklepem z airsoftem na rynku. Poprostu raz dali palmę i tyle. Quote Link to post Share on other sites
Goose Posted July 24, 2006 Report Share Posted July 24, 2006 Czy ja wiem czy dali RAZ plamę.... Otóż - pewnego pięknego dnia mój przyjaciel kupił m4 od SRC Na pierwszej strzelance replika zaliczyła totalne zaciecie (po nacisnieciu spustu silnik próbóje poruszyc "bebechy" ale nie może) No wiec wysyła na gwarancje - tam (czyt. u krakmana) mówią że "karabin działa" więc zdziwiony kolga odbiera swoje M4 - i zadowolony postrzelał 15 minut po czym stało sie to samo Wysłał drugi raz - krakmany mówią to samo - kumpel zdegustowany odbiera po upływie bodajze 2ch tygodni replike - sytuacja j/w Wpupcony wysyłał 3ci raz - w zeszłym tygodniu w niedziele przyszła wkoncu replika...postrzelala 7 godzin i znowu to samo (i wg. nich dalej "karabin jest wpełni sprawny"? Żenada....teraz bede miał oporo przed kupieniem u nich czegokolwiek....u mnie w R5 przy "regularnym smarowaniu" skaszanili mi HU..) Ja bynajmniej tego sklepu nie polecam - przynajmniej do momentu "napraw gwarancyjnych" Quote Link to post Share on other sites
sniper932 Posted July 24, 2006 Report Share Posted July 24, 2006 Opanowali rynek i zamieniają się w Machineguna :wink: (oczywiście żart) Ja wraz z kolegą nie miałem dotychczas żadnych problemów- on zamawiał shotguna ja AK Cymy- zamówienia były składane rano- paczka dotarła na drugi dzień (kurier GLS). Dodatkowym plusem jest to że choć oficjalnie zamówień można dokonywać jedynie poprzez formularz zgłoszeniowy sprzedawca z taiwanguna przyjął mi zamówienie telefonicznie (na jakiś czas padł mi pecet). Sklep polecam. Ode mnie duży + Quote Link to post Share on other sites
Tofik PL Posted July 24, 2006 Report Share Posted July 24, 2006 Prawda jest taka - do póki w sklepie jest spokojnie, nie ma za dużo zamówień, do puty jakość usług jest wysoka. Kiedy jednak zamówień zaczyna być dużo więcej, to i servis ma dużo roboty, tym samym zmniejsza się staranność i koncentracja pracowników i jakość usług spada. Quote Link to post Share on other sites
WeRT Posted July 25, 2006 Report Share Posted July 25, 2006 JTak naprawdę mam prawo i to bez podania przyczyny bez podania przyczyny' date=' czy im się to podoba czy nie. [/quote'] W przyrodzie nic samo z siebie się nie psuje. Owszem - ale chyba z towaru który pod wpływem użytkowania przez ten czas nie został w sposób mechaniczny (czy jakikolwiek inny) uszkodzony - innymi słowy - w chwili zwrotu ma być w takim samym stanie w jakim go dostałeś. Quote Link to post Share on other sites
Tofik PL Posted July 27, 2006 Report Share Posted July 27, 2006 Człowieku, zastanów się co ty piszesz! Jak ma być w takim samym stanie jak już nim strzelałem? Już w chwili wyjęcia go z pudełka nie jest w takim samym stanie. To wlicza się w normalne użycie zakupionego towaru. Jeżeli byłby tak jak mówisz, to nie mógłbym wyciągnąć go z pudełka a nawet otworzyć paczki. Dlaczego bym miał w takim momencie zrezygnować z umowy? Bo mi się nie podoba paczka czy pudełko? Bezsens! Zajrzyj do ustawy, a jak dalej nie będziesz pewny, zadzwoń do rzecznika praw konsumenta. I skończmy już ten offtop. Quote Link to post Share on other sites
ErTo Posted July 31, 2006 Report Share Posted July 31, 2006 26.07.2006 godz. 22:38 Zamówiłem AK47 + kulki. Przesyłka kurierem za pobraniem. 27.07.2006 godz. 09:23 Dostałem informacje, że paczka została wysłana 28.07.2006 godz. 12:15 Gorączkowe rozpruwanie solidnie zapakowanej paczki po klapnięciu drzwiami za kurierem. Nota: 9-10 Czemu 9? Banalna kwestia. Zrobiłem "reply" na maila z informacją o wysłaniu do mnie przesyłki z prośbą o podanie nr. przewozowego (chciałem mieć pewność, że kurier dotrze przed moim wyjazdem w Polskę). Następnego dnia zadzwoniłem ok. 10.00 do Krakmana i bez problemu dostałem pożadaną informację - ale musiałem zadzwonić. Więc niby ok, ale chyba lepiej byłoby albo umieścić nr. listu w mailu potwierdzajcym albo tak skonstruować system wysyłki żeby adres "reply" trafiał na konto obsługi sklepu. Poza tym - dzięki Krakmany. Quote Link to post Share on other sites
woma Posted July 31, 2006 Report Share Posted July 31, 2006 Czwartek - zamówienie Piątek - informacja o wyslanieu Poniedzialek - odebranie przesylki Jak zwykle 3 dniowa transakcja :D (gdyby nie Sobota Niedziela). Ile sie trzeba nameczyc zeby rozpakowac te ich "hermetyczne" opakowania :D Wielki + ocena 6/6 btw moja siostra od razu poznala ze to paczka od Krakmanów po "charakterystycznym" opakowaniu :wink: Quote Link to post Share on other sites
Bishop Posted August 2, 2006 Report Share Posted August 2, 2006 Czy ja wiem czy dali RAZ plamę.... Otóż - pewnego pięknego dnia mój przyjaciel kupił m4 od SRC Na pierwszej strzelance replika zaliczyła totalne zaciecie (po nacisnieciu spustu silnik próbóje poruszyc "bebechy" ale nie może) No wiec wysyła na gwarancje - tam (czyt. u krakmana) mówią że "karabin działa" więc zdziwiony kolga odbiera swoje M4 - i zadowolony postrzelał 15 minut po czym stało sie to samo Wysłał drugi raz - krakmany mówią to samo - kumpel zdegustowany odbiera po upływie bodajze 2ch tygodni replike - sytuacja j/w Wpupcony wysyłał 3ci raz - w zeszłym tygodniu w niedziele przyszła wkoncu replika...postrzelala 7 godzin i znowu to samo (i wg. nich dalej "karabin jest wpełni sprawny"? Żenada....teraz bede miał oporo przed kupieniem u nich czegokolwiek....u mnie w R5 przy "regularnym smarowaniu" skaszanili mi HU..) Ja bynajmniej tego sklepu nie polecam - przynajmniej do momentu "napraw gwarancyjnych" A czy ten twój przyjaciel przeczytał wątek na temat baterii dodawanej do sr4... Na stockowej baterii tłok się wiesza i to niestety jest norma w tym modelu.... A oni u siebie mają baterie serwisową mocniejszą i na niej tłok ruszył.... Tak więc replika jest w pelni sprawna... Zamiast wysyłać na gwarancjie powinien porzyczyć od kogoś na 5 sekund mocniejszą baterie i prawie na pewno karabinek by ruszył.... Moim zdaniem robią błąd dodając tą baterie do zestawu bo potem im sie opinia kaszani przez ludzi którym nie chce sie poczytać........ Quote Link to post Share on other sites
Goose Posted August 2, 2006 Report Share Posted August 2, 2006 A czy ten twój przyjaciel przeczytał wątek na temat baterii dodawanej do sr4... Na stockowej baterii tłok się wiesza To nie jest argument żeby spławiac "replika jest w pełni sprawna" itd - po 3cim razie dali kumlowi 9.6v i dalej dupa - teraz ma SARa M41 z ASGshopu i ani ja ani on nie bedziemy tam robic powazniejszych zakupów.... Tak więc replika jest w pelni sprawna... Zamiast wysyłać na gwarancjie powinien porzyczyć od kogoś na 5 sekund mocniejszą baterie A skad on miał wiedizec skoro mówili ze 8.4v jest najlepsza do tej repliki.... Quote Link to post Share on other sites
SoH Jasio Posted August 2, 2006 Report Share Posted August 2, 2006 Kolejny plus ... :) Paczka zamówiona w niedziele , w poniedziałek rano dostaje meila ze juz wysłana i czekam, mysłalem ze przyjdzie we wtorek (normalka) a tu ku memu zdiwieniu poczcie sie nie chciało i kulki dotarły dzisiaj (sroda) ale i tak duuuzy PLUS !! Quote Link to post Share on other sites
Cyku Posted August 2, 2006 Report Share Posted August 2, 2006 Panowie, może przestańmy opisywać "och, jak tam paczka szybko przyszła...a jaka pancerna!" To już wiemy, że w tym krakmani są dobrzy. Może bardziej opisujcie serwis, kontakt itp. ;) Quote Link to post Share on other sites
Goose Posted August 2, 2006 Report Share Posted August 2, 2006 Apropo konatku - to jest w rzeczy samej dobry - nie ma (w zdecydowanej wiekszosci) "pustych" maili czy głuchego telefonu - złego kontatku nie można im zarzucic x] Quote Link to post Share on other sites
osek Posted August 2, 2006 Report Share Posted August 2, 2006 Jeśli chodzi o mnie, to nie miałem problemów z tym sklepem. Przy moich zamówieniach wszystko było ok. Nawet raz zamówiłem u nich zawieszenie do MP5 (pisałem gdzieś wyżej), a potem odesłałem i zwrócili mi kasę bez problemu. Nawet bez podania przyczyny. Moim zdaniem robią błąd dodając tą baterie do zestawu bo potem im sie opinia kaszani przez ludzi którym nie chce sie poczytać........ Moim zdaniem panowie robią duży błąd sprzedając towar, który prawie jest pewne, że będzie miał awarię. Chodzi mi tu akurat o SR4. Powinni wycofać lipne baterie w zestawie, wymieniać przed sprzedażą zębatkę tłokową na lepszą oraz dźwignię rozdzielacza ognia. Nawet jeśli by to miało podnieść cenę repliki. Wiekszość użytkowników tych replik skarży się na te elementy (nie tylko na te, ale te najczęściej). Mogliby oszczędzić sobie czasu na serwis i kupujacym nerwów z psującymi się replikami. Przez to sporo klijentów rezygnuje z ich usług. Quote Link to post Share on other sites
ppgt_kowal Posted August 2, 2006 Report Share Posted August 2, 2006 Bardzo serdecznie polecam ten sklep nie oszukuja sprzety maja nawet niezle,pisza prawdziwe wyniki osiagow guna.Jednym slowem POLECAM 8) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.