szczupe Posted May 18, 2010 Report Share Posted May 18, 2010 Podejść pewnie podejdzie... Tylko zastanów się czy tłok z pełną stalową "szczęką" to nie przesada do takiej sprężyny. Przy ewentualnej zacince łatwiej o uszkodzenie zębatki... Stockowy tłok Ci padł że chcesz go wymieniać czy to taki zapobiegawczy zabieg? Quote Link to post Share on other sites
-K2- Posted May 18, 2010 Report Share Posted May 18, 2010 Dokładnie tak jak napisałeś Szczupe... Padł tłok stockowy - zerwane wszystkie zęby... więc chętnie wymienił bym na coś solidniejszego - ot tak coby starczyło na dłużej... Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted May 18, 2010 Report Share Posted May 18, 2010 Zastanów się nad czarnym Guarderem polecanym w tym temacie. U mnie śmiga na SP140 ale tylko semi. Po ok 2k cykli nie widać śladów zużycia ale to w zasadzie żaden przebieg (no chyba że dla nowej serii madbull'i). Pamiętaj żeby przy montażu sprawdzić czy tłok prawidłowo zazębia się z zębatką. Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted May 18, 2010 Report Share Posted May 18, 2010 W takim razie i ja chyba se sprawie ten tłok Guardera do SP150 bo nie widze nic innego sensowanego. Przemyślałem sprawę tłoka i doszedłem do wniosku że nie będe montował tłoka z całą metalową szczeką bo jakby co wole żeby tłok za 80zł poleciał niż zębatki za ponad 350zł, a skoro juz paru z was chwali tego Guardera to i ja się skusze :mrgreen: W opisie na zagranicznej stronie doczytałem że wytrzymuje do 160 sprężyny więc chyba SP150 Guardera tylko na pojedyńczym powinien uciągnąć. Dzięki wszystkim za wypowiedzi w temacie. Pozdro. Quote Link to post Share on other sites
-K2- Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 Sebi_S - mam podobne przemyślenia. Raczej wybiorę coś z pojedynczym stalowym zębem żeby w wypadku awarii zmienić tłok niż zębatki ;-) Dzięki za pomoc... Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 Tylko weź pod uwagę, że zębatki w nowych Cymach są prawie niezniszczalne, prędzej Ci te metalowe zęby na tłoku pourywa niż zębatki rozwali. Pamiętaj, oszczędny płaci zawsze 2 razy ;-) . Pozdroo Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 Jeśli chodzi o mnie to nie przemawia za moim tokiem myślenia oszczedność tylko czarny Guarder wydaje sie naprawdę sensownym kompromisem. A tak na marginesie u kolegi na SP150 Ekstremalne wzmocniony tłok HARD PISTON Prometheus poleciał do nieba po jakimś 1000kulek , nie wiem co było przyczyna ale poległ. Więc albo Guarder albo coś z metalową szczęką, wypróbuje Guardera :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 CHCĘ ZDJĘCIE!! Bo nie wierzę w awarię Hard Pistona. Jest tylko jeden powód i jest to złe pozycjonowanie tłoka względem zębatek. W takiej sytuacji każdy polegnie. Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 Jak dorwe ten tłok to wrzuce fotkę, tak jak pisałem nie wiem co było przyczyną awarii ale takowa sie zdarzyła. Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 Ja też posiadałem takowy tłok i wydawał się piekielnie wytrzymały. Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 Kupiłem MB z 7 zębami 2 tygodnie temu. Sprężyna m145 element i brak śladów zużycia po 14k kulek full auto only. Nie wiem jakiej serii jest to tłok nowa czy stara, był w gablocie, to kupiłem, a teraz żałuję, że to nie proarms, bo na MB słaby rof przy 7.4v i silniku JG. Jak co to chodzi, ma ultra luz. Chyba muszę pakiet zmienić na 11.1, znowu jakiś kokam 30C. Ciekawe czy GB cymy wytrzyma( V2). Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 (edited) 14k kulek w 2 tygodnie :poddanie: Co do zestawu to może sprężyna elementa szybko się zbiła, bo nie bardzo widzę jak gearbox mógł wytrzymać tyle i to jeszcze na auto. 7,4v lipol ma marne parametry na standardowych silnikach coś pomiędzy batką 8,4 a 9,6 na ogniwach mini. U mnie ta batka pokazała kły ale na silniku high speed guardera. Edited May 19, 2010 by 99TOMCAT Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 Sorry, dla Ciebie 14k to dużo? Dobry GB ma wytrzymać 50-80k a 14k to nawet nie wąchnąć awarii. Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 Sorry, dla Ciebie 14k to dużo? Dobry GB ma wytrzymać 50-80k a 14k to nawet nie wąchnąć awarii. Jeśli dla ciebie 14 tysięcy kulek wystrzelone w 2 tygodnie i to nie z broni wsparcia jest normalne to sorry... Poza tym mówimy tutaj o m145 i ful auto... Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 Pytanie czy 14k to 14 kilo co przy wadze 0,25g (4000szt) daje duzy rezultat, czy 14k to 14 000 kulek, co nie zmienia faktu że w 2 tygodnie to wywalić to trzeba mieć talent :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
seger Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 hi-cap rulez 8-) Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 na bornym tyle schodziło w jeden dzień i co z tego? Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted May 20, 2010 Report Share Posted May 20, 2010 Wracając do tematu o tłokach. Postanowiłem ostatecznie sprawdzić wytrzymałość swojego MB 7 ząbków. Puściłem morderczą serię przy m140 na lipo + systema magnum = efekt : zjechane 4 metalowe ząbki :) Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted May 20, 2010 Report Share Posted May 20, 2010 To chyba była kropka nad i jesli chodzi o tłoki MadBulla ,jeśli jeszcze ktoś stanie w obronie MadBulla to naprawdę ma duzo odwagi :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted May 20, 2010 Report Share Posted May 20, 2010 Mój się jeszcze trzyma, tylko od czasu ostatniego postu nie strzelałem z repliki ... :mrgreen: ;) Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted May 21, 2010 Report Share Posted May 21, 2010 (edited) Możliwe, że problem z tłokami jest już za nami: http://www.military.pl/wzmocniony-tlok-ful...owe_10568t.html Na zagranicznych forach piszą, że wytrzymuje nawet M170 bez problemowo. Zęby tłoka to wkładka stalowa, hartowna na ciepło, brak 2 zęba wpłynie z pewnością na jego żywotność. Waga: 16g (zwykły tłok ok 12g) Zdjęcia Tłoka Tłok będzie siedział w M249 przy M150 Systemy, zobaczymy co z tego wyjdzie... Edited May 21, 2010 by pidzejfat Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted May 21, 2010 Report Share Posted May 21, 2010 Czekam na wieści, już od pewnego czasu myślę nad tym tłokiem ale jakoś zebrać się nie mogę ;) Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted May 21, 2010 Report Share Posted May 21, 2010 (edited) Nie będe zakładał nowego tematu więc zapytam tutaj. Mianowicie doszedł do mnie tłok Guardera ( czarny) wyjmuje z paczki montuje z głowica w cylindrze,przymierzam czy dobrze pasuje do zębatek(czy dobrze się zazębija z tłokiem) i tu problem: kiedy zębatka tłokowa dochodzi pierwszym zębem do tłoka to zamiast zazębiać się z pierwszym zębem tłoka9tym najgrubszym) zaczyna delikatnie zachaczać o drugi ząb tłoka kiedy po lekkim przeskoku zaczyna dopietro zazębiać się prawidłowo z pierwszym. Przyznam szczerze że do tej pory nie zwracałem na to uwagi, dopiero po poradach forumowych speców ( za co z góry dziękuje) zacząłem sprawdzać ten temat. I teraz pytanie czy usunięcie przedostatniego zęba rozwiąże problem????? Zauważyłem że jak pierwszy ząb zębatki jest w pełni zazębiony to trzeci na tłoku i zębatce również jest w trakcie zazębiania(także można przyjąć zę drugi na tłoku jest zbędny) tak jak to nawet widać na zdjęciach pidzejfat w tym nowym tłoku jak i jest to w tłokach JBU. Mam nazdzieje że dośc zrozumiale to przedstawiłem , bardzo proszę o pomoc bo chciałem poskłądać replikę w ten weekend. Edited May 21, 2010 by Sebi_S Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted May 21, 2010 Report Share Posted May 21, 2010 (edited) Miałem to samo u siebie w M14 na tłoku Madbulla i zębatkach DT Helical Prometheusa. Spiłuj drugi ząb tłoka - ja tak zrobiłem i hula jak należy. Dlatego właśnie coraz więcej tłoków nie ma 2 zęba. Z ciekawostek - stockowy tłok z M14 miał 2 ząb o połowę niższy niż pozostałe, stockowy tłok z RK Boyi nie miał 2 zęba w ogóle. Edited May 21, 2010 by MAJOR762 Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted May 21, 2010 Report Share Posted May 21, 2010 Za radą MAJORa szlifnąłem do połowy drugi ząb w tłoku Guarder i wszystko zaczęło płynnie chodzić :mrgreen: tłok jak narazie wytrzymał około 100 strzałów na SP150 Guardera także moja nadzieja że ten tłok polata troche. Ale pojawił sie inny problem, mianowicie po podpięciu maga pierwsze kilka kulek leci dosłownie na 15m, póżniej coraz dalej, coraz dalej aż w końcu widać że replika ma ponad 500fps(nie wiem jeszcze ile ma, nie mierzyłem) poprzednio na SP140 miała 530fps. Jak macie jakieś pomysły co może być problemem to piszcie, ja stawiam na problem z gumką (aktualnie czarna Systema,lufa Promyka, komora KA) kuleczki to MadBuul 0,36g i Blaster Devil 0,30g :poddanie: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.