rafik1213 Posted May 22, 2010 Report Share Posted May 22, 2010 Jaki serwis jest nalepszy i najtańszy do chinola. Mam scar16 dboysa . Quote Link to post Share on other sites
Kalashnikov Posted May 22, 2010 Report Share Posted May 22, 2010 Gildia serwisantów. Quote Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted May 22, 2010 Author Report Share Posted May 22, 2010 A gdzie to ?? Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted May 22, 2010 Report Share Posted May 22, 2010 Tu?? :roll: http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=80632&st=0 Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted May 22, 2010 Report Share Posted May 22, 2010 Już Wam współczuję ;) (serwisantom) Quote Link to post Share on other sites
mrBazyl Posted May 22, 2010 Report Share Posted May 22, 2010 Jaki serwis jest nalepszy i najtańszy do chinola. . Zdradzę Ci wielką, życiową tajemnicę- te dwa pojęcia wzajemnie się wykluczają. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted May 22, 2010 Report Share Posted May 22, 2010 Własny. Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted May 22, 2010 Report Share Posted May 22, 2010 Dobrze powiedziane, nie ma tanich i dobrych serwisów :mrgreen: tanio i dobrze to jedynie dobry kolega serwisant może ci naprawić . Quote Link to post Share on other sites
Kalashnikov Posted May 22, 2010 Report Share Posted May 22, 2010 Zdradzę Ci wielką, życiową tajemnicę- te dwa pojęcia wzajemnie się wykluczają. Eeee tam. Nasi serwisanci dadzą rade to połączyć. :D Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted May 22, 2010 Report Share Posted May 22, 2010 (edited) Własny. Bzdura i to kompletna. Dobrze powiedziane, nie ma tanich i dobrych serwisów :mrgreen: tanio i dobrze to jedynie dobry kolega serwisant może ci naprawić . Już widziałem repliki robione przez "dobrych kolegów"... Poniżej GB ze scara. Nie wiem czy tanio, ale na pewno nie dobrze, a na semi było auto: Edited May 22, 2010 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 22, 2010 Report Share Posted May 22, 2010 Nie marudź, porysowania wynikają z tego, że tego GB nie można po prostu wyjąć z body, pomimo stosowania się do instrukcji w instrukcji (sic!). Jak pierwszy raz to robiłem to zrobiłem tak samo. Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted May 22, 2010 Report Share Posted May 22, 2010 Nie napisałem kolega amator serwisant, tylko miałem na mysli profesjonalne usługi serwisowe u jakiegoś kolegi to może zrobi coś troche taniej :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted May 22, 2010 Report Share Posted May 22, 2010 Bzdura i to kompletna. Nie zgadzam się. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted May 22, 2010 Report Share Posted May 22, 2010 Nie marudź, porysowania wynikają z tego, że tego GB nie można po prostu wyjąć z body, pomimo stosowania się do instrukcji w instrukcji (sic!). Jak pierwszy raz to robiłem to zrobiłem tak samo. IMO porysowania wynikają z braku umiejętności i braku wiedzy... przede wszystkim. Zresztą porysowania to nie wszystko. Nie zgadzam się. Twoje prawo :). Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted May 23, 2010 Report Share Posted May 23, 2010 Te zdjęcia to świetny przykład "destrukcyjnego instynktu naprawczego". Ważne, że w ogóle GB się zamknął ze wszystkim, co w środku powinno się znaleźć xD Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted May 23, 2010 Report Share Posted May 23, 2010 tu chyba chodzi o zmasakrowane śruby co wskazuje na brak podstawowej umiejętności- doboru śrubokręta do śruby... Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted May 23, 2010 Report Share Posted May 23, 2010 co wskazuje na brak[...] możliwości doboru wkrętaka z powodu posiadania zaledwie jednego egzemplarza narzędzia tego typu ;) Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted May 23, 2010 Report Share Posted May 23, 2010 Jak się umie to i nieodpowiednim rozmiarem się dokręci, tylko to już właśnie trzeba umieć. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted May 23, 2010 Report Share Posted May 23, 2010 sorka ale jeśli ktoś ma jeden śrubokręt to miano "serwisant" jest lekko na wyrost... Quote Link to post Share on other sites
johny13 Posted May 23, 2010 Report Share Posted May 23, 2010 @ Anr - zauwaz gdzie sa zarysowanna : za plytka selektora a przede wszystim na elemetnach wkleslych. Wcale bym sie nie zdziwil , gdyby gamon probowal wydlubac lub podwazyc plytke selektra za pomoca srubokreta... GB montuje sie i demontuje sie tak samo prosto jak klocki lego. GB jak i caly aeg to nic innego jak zmodernizowana pompka tlokowa jednostronnego dzialania... Ciekawi mnie , czy klocki lego rozbieral za pomocas mlotka i przecinaka :F Btw - testy przeszly pomyslnie: lekki przyrost predkosci wylotowej i celne strzaly na dystansie 50-55m ;). Mnie taki rezultat w zupelnosci satysfaksjinuje, nie musze miec wiecej. @ Viamortis - jesli to twoja replika wspolczuje ci na dwojaki sposob : bo straciles GB i kase oraz ze .. no wlasnie , ale dales sie zrobic w balona. @ dex - Dokladnie to ujales . Dorzucilbym od siebie - brak umiejetnosci myslenia , muzg wielkosci BB oraz zdana matura u Giertycha :F @ PiterTKD - Osobisie wolalbym aby ten GB nigdy nie zostal zmontowany. Chocby z jednej przyczyny - skoro koles rozpieprzyl, bo inaczej sie tego nie da okraslic, lby srub oraz zerwal gwint ( patrz spod GB , tam gdzie wchodzi wal silnika ) to wszystko co masz w srodku idzie praktycznie na smietnik ( GB, bebechy, sprezyna etc etd ) Zerwany gwint idzie naprawic , chocby poprzez przegwintowanie ;) Quote Link to post Share on other sites
Kalashnikov Posted May 23, 2010 Report Share Posted May 23, 2010 @ dex - Dokladnie to ujales . Dorzucilbym od siebie - brak umiejetnosci myslenia , muzg wielkosci BB oraz zdana matura u Giertycha :F Wiem, wiem jestem upierdliwy. :D Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted May 23, 2010 Report Share Posted May 23, 2010 sorka ale jeśli ktoś ma jeden śrubokręt to miano "serwisant" jest lekko na wyrost... A czy ja napisałem że zasługuje?? muzg Eee, ja nie załapałem dowcipu czy ktoś tu ma problemy z ortografią?? :roll: Quote Link to post Share on other sites
johny13 Posted May 23, 2010 Report Share Posted May 23, 2010 (edited) http://www.youtube.com/watch?v=jSCEO-zGw_o Za dzieciaka za duzo sie nasluchalem Btw - wiekszosc ludzi jest wzrokowacami i zapamietuje na podstawie obrazu. Ja jakims dziwnym trafem zapamietalem , ano tak 8) Ok. Wracajmy do tematu i konczmy wrescie z tymi OT . Edited May 23, 2010 by johny13 Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 Nie będę Ci Johny wyliczał błędów ;-) . Odniosę się do jednego, napisałeś, że jeśli to Mortisa GB to współczujesz. Mortis jest "Gildyjnyj", takze ta ewentualność odpada ;-) . Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 (edited) @ Viamortis - jesli to twoja replika wspolczuje ci na dwojaki sposob : bo straciles GB i kase oraz ze .. no wlasnie , ale dales sie zrobic w balona. Gearbox pochodzi z używanej repliki zakupionej przez mojego kolegę. Porysowany szkielet i selektor, zniszczone główki śrub, odsłonięte i niezaizolowane kable obu kolorów, nawiercony otwór na śrubę od chwytu pistoletowego. Główkę tej śruby zapewne zniszczył jeszcze przed rozkręceniem i musiał wiercić. Zniszczył w ten sposób gwint i chwyt pistoletowy musiał przykręcić tylko jedną śrubą. W środku o dziwo, oprócz braku semi i szczelności, wszystko w miarę trzymało się kupy. Nie wiem czy to jego zasługa czy firmy Classic Army. Dlatego nie uważam, żeby serwis "własny" lub "taniego kolegi" był najtańszy i najlepszy. Nie żebym sobie robił autoreklamę, bo i tak póki co biorę repliki na serwis tylko od znajomych (brak czasu), ale wynika to po prostu z moich doświadczeń. Dodam tylko, że giwera, w której grzebał jakiś bałwan/techniczny indolent wymaga zdecydowanie więcej pracy i kasy niż taka, która sama się zepsuła i dostała fachową obsługę. Ostatecznie i tak będziesz musiał zanieść ją do porządnego serwisu/serwisanta, a będzie to kosztowało prawdopodobnie więcej. tu chyba chodzi o zmasakrowane śruby co wskazuje na brak podstawowej umiejętności- doboru śrubokręta do śruby... Lub wkręcenia nowej śruby przy składaniu GB. Edited May 24, 2010 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.