AYss Posted April 4, 2010 Report Share Posted April 4, 2010 A powim... W skrócie, prawie wszystko, nawet front (chyba że dowalisz jakiś tłumik 20cm, bo po kiego 500+ przy lufie 300mm). Zostanie Ci body, szkielet gearboxa, antireversal, cyngiel, takie duperele. Jak nie wpakujesz bora to jeszcze dysza się do czegoś nadaje. TU możesz poczytać co ze swoją zrobiłem. Jeszcze cylinder będę zmieniał. Do springa m120 nie musisz niczego wymieniać, choć pewnie prędzej czy później coś pójdzie (środkowa). Powyżej, no niestety, ale będziesz miał wydatki. A tak w ogóle to miłej lektury tego wątku (i drugiego o tej giwerze w dziale tunning). Jak ich nie przeczytasz zanim zaczniesz, to będziesz sam sobie winien. Quote Link to post Share on other sites
Reset Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 (edited) mam szybkie pytanko - czy czym się różni wersja 7mm od 8mm ? Która wypada korzystniej ? Co sądzicie o tej ofercie ? http://www.allegro.pl/item990355205_m16a4_...aw_450_fps.html Facet tam piszę o 440-450fps - możliwe to na samej M120 ? Dzięki za odpowiedź Edited April 7, 2010 by reset_tychy Quote Link to post Share on other sites
AYss Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 Ja bym brał. Body się liczy, szkielet też dobry. Resztę odpowiedzi znajdziesz w tym topicu, na ostatnie pytanie nawet na tej stronie. Quote Link to post Share on other sites
Hornet Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 Mam G&P M4 Defender jest w tym lufa wewnętrzna o długości 28cm (około) i cyliner typ 0 (bez żadnego otworu), czy to normalne ?!? Typ zero to cylinder do luf powyżej 450mm, czy może to wpływać niekorzystnie na lot kulki ? Quote Link to post Share on other sites
Marnus Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 Mam M16A3 G&P z tuningiem 1 level z AsgShopu, do tego komora KingArms, gumą Guardera Przezroczysta, precka Systemy 6.04, mam jakieś 420-430 fps. Reset - nawet jak w tej eMce sprzedawca dodał sobie te 20 fpsów do osiągów repliki to i tak jest to praktycznie niezauważalna różnica w moim przekonaniu. Tyle na ten temat, pozdrawiam. PS. Ja był brał tą eMę z Allegro. Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted April 8, 2010 Report Share Posted April 8, 2010 (edited) Jeszcze raz , pełen cylinder w G&P to nie jest powtórze nie jest typ 0, ma od środka podszlifowanie i głowica tłoka uszczelnia sie dopiero w 1/3 długości cylindra co czyni z niego typ 1 lub nawet 2. Edited April 8, 2010 by Sebi_S Quote Link to post Share on other sites
Hornet Posted April 8, 2010 Report Share Posted April 8, 2010 Jeszcze raz , pełen cylinder w G&P to nie jest powtórze nie jest typ 0, ma od środka podszlifowanie i głowica tłoka uszczelnia sie dopiero w 1/3 długości cylindra co czyni z niego typ 1 lub nawet 2. Znaczy się inna metoda jest zastosowana :)Wie może ktoś jaki cylinder jest w M4 Defender, bo chciałem sobie przygotować dłuższą lufę do walki w lesie i nie wiem czy musze wymieniać cylinder ? Quote Link to post Share on other sites
Glugi Posted April 11, 2010 Report Share Posted April 11, 2010 (edited) Witam! Zakupiłem tą emkę: http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=90106 Jeżeli możecie to bądźcie tak mili i powiedzcie co powinienem wymienić w najbliższym czasie. Opłaca się szukać górne body od G&P? Czy może pozostać przy tym od CA? Co ogólnie uważacie o tej ofercie? Edited April 11, 2010 by Glugi Quote Link to post Share on other sites
Reset Posted April 11, 2010 Report Share Posted April 11, 2010 Czy może pozostać przy tym od CA? Co ogólnie uważacie o tej ofercie? Pytasz o opinie po zakupie? Nieźle... Z tego co czytałem piszę coś o szkielecie. Sprawdź czy to pęknięcie i ew. szykuj się na jego wymianę. A no i jak przy zakupie używanego auta - zaraz na przegląd, wymiana smarów itp. nigdy nie wiadomo jak ktoś używał replikę. Tyle odpowiedz a teraz moje pytanie :) Kupując w/w replikę z aukcji czym ryzykuje ? Sprzedający piszę o przebiegu 1-1,5 tyś kulek przy 2 latach użytkowania, coś w to nie wierzę - za bardzo wytarty jest jeden magazynek. Co może być ewentualnie do wymiany przez zużycie - zębatki, tłok? Raczej nie biorę pod uwagę jakichś błędów konstrukcyjnych, w końcu to G&P. Replika była ściągana z WGCShopu nie znam specjalnie tego sklepu - jest to jakiś minus dla zakupu ? Dzięki za odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted April 11, 2010 Report Share Posted April 11, 2010 Nie jest to minus, powiedziałbym, że kulturka mimo, iż troszkę się czeka. No i mojemu koledze się przydarzyło dostać m16 z silnikiem m140, a miała być 120. Sam sprowadzałem i w mojej emce (dzisiaj mierzone) po mimo upływu troche czasu (1,5 roku) ma 405 fps, oczywiście na komorze KA i lufie systemie, więc jest pewna satysfakcja z zakupu :-) Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted April 16, 2010 Report Share Posted April 16, 2010 Przepraszam, że jedno pod drugim ale nie mogłem już zedytować Wie ktoś może czy oryginalne szyny z M4 pasują bez przerubek do g&p, pytam bo ostatnio krąży kilka aukcji z takimi częściami i jestem tego bardzo ciekaw Quote Link to post Share on other sites
Dudek Javny Posted April 16, 2010 Report Share Posted April 16, 2010 (edited) Kolega ma GP z szynami King Arms Troy 7'', które ponoć są co do milimetra jak wersja ostra. Siedzą jak ta lala. Edited April 16, 2010 by Dudek Javny Quote Link to post Share on other sites
Ijet Posted April 16, 2010 Report Share Posted April 16, 2010 Przepraszam, że jedno pod drugim ale nie mogłem już zedytować Wie ktoś może czy oryginalne szyny z M4 pasują bez przerubek do g&p, pytam bo ostatnio krąży kilka aukcji z takimi częściami i jestem tego bardzo ciekaw Jeśli Ci chodzi o oryginalny, "ostry" RAS od Knights Armament, to również pasuje, drugi kolega ma na swoim G&P. http://2nd-msob.pl/?p=257 Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Właśnie na taką odpowiedź liczyłem ;-) , super że pasują jak ulał. Jednak co g&p to g&p :-) Quote Link to post Share on other sites
tyton Posted April 21, 2010 Report Share Posted April 21, 2010 http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1451 + batka + ladowarka która tam można wybrac Co sądzicie o tej replice a szczególnie o serwisie gwarancyjnym. Bo jak wszedłem to miałem dziwne uczucie ,że oni nic mi tam nie dają na tej gwarancji. Quote Link to post Share on other sites
Reset Posted April 21, 2010 Report Share Posted April 21, 2010 Bo jak wszedłem to miałem dziwne uczucie ,że oni nic mi tam nie dają na tej gwarancji. W jaki sensie ? Quote Link to post Share on other sites
Reset Posted April 23, 2010 Report Share Posted April 23, 2010 Mam pytanie - co myślicie o tej ofercie ? http://wmasg.pl/forum/index.php?s=&sho...t&p=1302911 Quote Link to post Share on other sites
Karol88 Posted April 24, 2010 Report Share Posted April 24, 2010 (edited) "Link który zaprowadził cię do tej strony jest zły lub nieaktualny." Mi nie działa :P Edited April 24, 2010 by Karol88 Quote Link to post Share on other sites
Reset Posted April 24, 2010 Report Share Posted April 24, 2010 bo temat już jest nieaktualny :) po obejrzeniu fotek zrezygnowałem Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted April 25, 2010 Report Share Posted April 25, 2010 Tyton, podejrzewam, że tych emek z kablami w chwycie już nie bedzie, tylko lipo w kolbach Quote Link to post Share on other sites
Pawelski Posted April 25, 2010 Report Share Posted April 25, 2010 Moje M4A1 G&P (stara wersja z łożyskami 7mm), pełen stock poza gumką HU (Systema) i tłokiem (poszedł mi może po 3k kulek na batce 9,6, wymieniony gwarancyjnie na Systemę bodajże) na baterii 8,4V 2000mAh Intellecta (wiem, shit) zachowuje się w następujący sposób: pierwszych parę strzałów (single) idzie prawie normalnie, aczkolwiek wolno (dość długo trwa naciąganie sprężyny), po paru takich strzałach odmawia współpracy i przy naciskaniu spustu tylko rzęzi (charakterystyczne tk, tk, tk). Po jakimś czasie (tudzież po kilkunastu-kilkudziesięciu "tk, tk") znów się budzi i przez jakiś czas działa ładnie, na auto rof jest dość wysoki, po czym znów sytuacja się powtarza (tk, tk) i tak w kółko. Ponadto bateria odczuwalnie się nagrzewa. W pewnym momencie miałem też wrażenie, że w czasie okresu działania, przy dłuższej serii nagrzał mi się silnik. Czy to wina zbyt słabej baterii, czy czegoś w karabinie? Dodam, że replika jest świeżo po serwisie w Capri ASG. Czy ta bateria http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=6748 dobrze zasili replikę (przypominam stock G&P) ? (oczywiście po zmianie wtyków w karabinie). Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted April 25, 2010 Report Share Posted April 25, 2010 Jeżeli masz już coś brać to o pojemności powyżej 2000mAh. Jeżeli w caprim nie wyczyścili Ci styków to możliwe, że opór na kablach jest za duży i się cały układ grzeje. Sprawdź bezpiecznik o ile masz. Sprawdź wtyk czy nie jest przesunięty czy też przysmażony. Wymień baterie!!! Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted April 25, 2010 Report Share Posted April 25, 2010 Wina Intellecta, one właśnie tak umierają. Wymienisz baterie i powinno być git. Quote Link to post Share on other sites
AYss Posted April 26, 2010 Report Share Posted April 26, 2010 Jeżeli masz już coś brać to o pojemności powyżej 2000mAh. Nie wiem po co. Wydaje mi się że to lekka przesada. Bez stałej kolby nie narzeka się na nadmiar miejsca na batkę, a do stocka bez problemu wystarczy 9.6V 1500mAh format mini (firefox czy coś w ten deseń). Daje rof w okolicach 18k/s. No chyba że używasz M-ki jak broni wsparcia, robisz mocny tunning, albo jedziesz na milsima w zimie. Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted April 26, 2010 Report Share Posted April 26, 2010 (edited) Mam mały problem, mianowicie mojemu koledze urwała się ta blaszka na silniku na którą wsuwa się kabelek, można by było to jakoś hamsko polutować, ale na silniku g&p140 nie wypada :P. Czy można to jakoś poprzekręcać z jakiegoś inego chińskiego silnika lub dostać taki metalowy dinks? Edited April 26, 2010 by Prezes_____ Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.