NooBSaiboT Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 Witam. Mam pytanie. Który z bore upów najlepiej przypasi do emki g&p? GUARDER, Systema? A może jakiś inny jak ktoś wie to niech pomoże bo chciałbym zamówić coś ale tak żeby to pasowało bez przeróbek żadnych. Quote Link to post Share on other sites
trialolek Posted March 8, 2014 Report Share Posted March 8, 2014 Witam. W swoim m4 mam stockową sprężynę. Znalazłem kupca na mój silnik m120G&P. I moje pyt. jest takie: czy opłaca mi się sprzedawać ten silnik i wymienić go na silnik gfc HT??? żależy mi na b. dobrej reakcji, czy ten silnik z gfc dużo zmieni? i czy nie będzie za mocny do tej sprężyny? Sytrzelam na powerbean 7,4 lipo 15c 2400. Proszę o szybko odpowiedz i z góry dziękuje. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 8, 2014 Report Share Posted March 8, 2014 Witam. Mam pytanie. Który z bore upów najlepiej przypasi do emki g&p? GUARDER, Systema? A może jakiś inny jak ktoś wie to niech pomoże bo chciałbym zamówić coś ale tak żeby to pasowało bez przeróbek żadnych. Każdy będzie pasował, dobierz cylinder do długości lufy. Witam. W swoim m4 mam stockową sprężynę. Znalazłem kupca na mój silnik m120G&P. I moje pyt. jest takie: czy opłaca mi się sprzedawać ten silnik i wymienić go na silnik gfc HT??? żależy mi na b. dobrej reakcji, czy ten silnik z gfc dużo zmieni? i czy nie będzie za mocny do tej sprężyny? Sytrzelam na powerbean 7,4 lipo 15c 2400. Proszę o szybko odpowiedz i z góry dziękuje. Ja bym zostawił silnik i kupił LiPo 7,4 z większym C lub 11,1V z dobrym C. Zależy czy używasz więcej semi czy auto. Quote Link to post Share on other sites
trialolek Posted March 8, 2014 Report Share Posted March 8, 2014 Używam tylko semi, dlatego zastanawiam się nad tym silnikiem. Ostatnio podpiołem 11,1V, kosiarka na maxa, boje się że skielet by poszedł i nie lubie strzelać na auto. Ogolnie jeszcze chce wyciszyć replikę, ten gfc mi pomoże czy jest głośniejszy? Quote Link to post Share on other sites
VinniePaz Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 Witam wszystkich. Czy do replik G&P będą pasować szyny Madbull Daniel Defense? np. http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_209&products_id=5935&name=MadBull_/_Daniel_Defense_-_9.5%27%27_MK18_RIS_II_-_Czarny Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 Ciężko powiedzieć raz pasują raz nie. Zależy od dokładności wykonani gwintu na body. Tabelkowo różnią się niewiele, także wystarczy nożem mocniej naciąć gwint i jakimś włóknem ściernym zeszlifować farbę z gwintu. Wtedy spokojnie da się nakręcić. Sprawdzone. Quote Link to post Share on other sites
Remington Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 Było. Nie będą, musisz kupić specjalną nakrętke, albo bawić się z przerabianiem itd. Też mnie to cholernie denerwuje w G&P. Quote Link to post Share on other sites
VinniePaz Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 SenkuPH - wiem, że są wersje G&P z szynami DD. Problem w tym, że mam już swoją emkę, chcę ją zmodyfikować. Było. Nie będą, musisz kupić specjalną nakrętke, albo bawić się z przerabianiem itd. Też mnie to cholernie denerwuje w G&P. I nakrętka wystarczy? Rozumiem, że przeróbka wiązałaby się z brakiem możliwości powrotu do stockowych szyn G&P? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 Co do szyn i konwersji do replik G&P, było to w tym temacie poruszane kilkanaście razy. Poszukaj sobie :!: Quote Link to post Share on other sites
tomekpl Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 Do G&P z nowszej serii, opisanej w tej recenzji - http://www.asgshop.pl/sklep/recenzje_gp.php szyny DD RIS II 12,5' od Madbulla pasują idealnie, bez żadnych cyrków z nakrętką etc. Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted April 7, 2014 Report Share Posted April 7, 2014 Poszukuję części która jest odpowiedzialna za odciąganie atrapy zamka, tej co jest przytwierdzona do rączki przeładowania i w wielu replikach (wiem że w G&P nie) otwiera klapkę wyrzutnika łusek. Wie ktoś jak się takie coś nazywa i gdzie dostać? Może ktoś chce sprzedać, bo nie ma atrapy zamka? Mogę się wymienić na taką klapkę która jest cały czas zamknięta i nie ma na niej tego cycka co przeszkadza Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 7, 2014 Report Share Posted April 7, 2014 Kup całą rączkę przeładowania Boyca, często w komisie są za śmieszny pieniądz. Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted April 7, 2014 Report Share Posted April 7, 2014 A jak to się nazywa? :P Quote Link to post Share on other sites
ero0 Posted April 7, 2014 Report Share Posted April 7, 2014 Rączka przeładowania zwie się charging handle, o ile się nie mylę. http://wmasg.pl/pl/consignment/show/545099 jest mi ktoś w stanie wytłumaczyć, dlaczego w tym body, podobno G&P, klapka wyrzutnika łusek jest zamknięta? Na zdjęciach tutaj: http://shop.ehobbyasia.com/gandp-m4-special-force-full-metal-aeg.html też jest zamknięta. Dziwne to. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 7, 2014 Report Share Posted April 7, 2014 Przeryłem internety i nie widzę tego dynksa na sprzedaż samojednego :<. Quote Link to post Share on other sites
Cyku Posted April 8, 2014 Report Share Posted April 8, 2014 @Ero0 Nie takie dziwne- ja mam model z 2008 roku i w nim też klapka wyrzutnika normalnie jest zamknięta. Sprężyna ustawiona jest w odwrotną stronę a sama blaszka nie jest wyposażona w zatrzask tylko magnesik. Quote Link to post Share on other sites
Averath Posted April 16, 2014 Report Share Posted April 16, 2014 Witam, Przejrzałem cały temat, ale większość osób z tego co widzę ma g&p sprzed kilki lat. Czy jest ktoś kto może całkiem niedawno nabył i/lub macał : http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2992 Przymierzam się do kupna tej mk18 lub tej od specna arms. Chciałem osiągnąć jakieś 480-500 fpsów. I tutaj powstaje pytanie, ile z tego g&p trzeba wymienić poza oczywistą sprężyną/tłokiem. Czy zębatki dadzą radę ? jak się ma silnik hi-speed m120 do mocniejszych sprężyn ? Bo jeśli tak czy siak będzie trzeba wymienić prawie wszystko w GB to chyba bardziej opłaca mi się brać specne :/ No i te problemy ze spasowaniem magów itp. Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted April 16, 2014 Report Share Posted April 16, 2014 Przy 500 fps to już musisz SP140 włożyć. Jeżeli lubisz spać spokojnie to leci absolutnie wszystko. Jak lubisz jazdę na krawędzi to da radę trochę mniej, ale to już nie będzie replika której można w 100% zaufać. Quote Link to post Share on other sites
Averath Posted April 16, 2014 Report Share Posted April 16, 2014 Czyli w teorii lepiej na razie kupić g&p i lecieć na stocku aż się coś posypie ? Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted April 16, 2014 Report Share Posted April 16, 2014 W stocku ze 140 ? Zapomnij. Tak jak pisałem, żeby to jakoś działało to musisz wymienić co najmniej wszytko. Ewentualnie możesz zaoszczędzić chwilowo na szkielecie, ale to też nie oszczędność na długo, bo to tylko kwestia czasu aż padnie ( a nastąpi to stosunkowo szybko) Quote Link to post Share on other sites
Cyku Posted April 16, 2014 Report Share Posted April 16, 2014 Silnik również do wymiany. Stockowy uciągnie pewnie 140, ale już przy m130 Guardera na lipo 11,1 miałem niezadowalającą reakcję na spust. Quote Link to post Share on other sites
HeeL Posted April 16, 2014 Report Share Posted April 16, 2014 Zawsze można zostawić w spokoju dobry stockowy GB i zainwestować w preckę i gumkę ;) Quote Link to post Share on other sites
Averath Posted April 16, 2014 Report Share Posted April 16, 2014 problem w tym, że precke i gumkę mam :P została mi ze starej emki :P Quote Link to post Share on other sites
HeeL Posted April 16, 2014 Report Share Posted April 16, 2014 No to w czym problem? :) Jakiej firmy ta precka? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 17, 2014 Report Share Posted April 17, 2014 Ano właśnie, Guarder/Madbull/JBU to nie precka tylko porażka :D. Szczerze-na 140 musisz się liczyć z wymianą wszystkiego. Silnik stockowy da radę maks 120stce, gearbox takoż, żeby czasem i na 120 potrafią się poddać (a raczej ośki, ale to między seriami się różni). Chcesz mieć dzidę laserową w korpusie G&P-komora promyka, lufa promyka, gearbox KWA (tłok, zęby do wymiany), silnik HT SHS, dobrze dobrana do mocy gumka i mucha nie siada. Oczywiście przeróbka komory nabojowej Cię czeka, ale to drobiazg. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.