Gru102 Posted August 17, 2008 Report Share Posted August 17, 2008 sklep fajny mili sprzedawcy . Jak dla mnie super WIELKI + Quote Link to post Share on other sites
Kalashnikov Posted August 26, 2008 Report Share Posted August 26, 2008 dla sklepu. Paczkę zamówiłem 20 jak wiadomo CAPRI miało wolne. Natomiast od poniedziałku mieli zacząć realizować zamówienia. Poprosiłem przez email żeby wysłali moją paczkę w pon. bo ją potrzebuje na wtorek(dziś). Oczywiście paczka wyszła w poniedziałek około 17 a dziś o 11 zapukał do mnie kurier. ;) Naprawdę sklep godny polecenia rzadko zdarzają się sprzedawcy z taki podejściem do klienta. Także OGROMNY + Quote Link to post Share on other sites
KARMA_Alex Posted September 23, 2008 Report Share Posted September 23, 2008 a wg mnie cos im sie komunikacja rozjezdza. spore opoznienie na opodpowiedziach mailowych maile i przelew pozedl dawno temu - dopiero po przypomnieniu paczka zostala wyslana.. szkoda bo liczylem na czas. mialem urlop z pracy - poprosilem o zmiane adresu. wrocilem z urlopu to poszla do domu... raczej dla mnie podpadziocha... :( i to po raz drugi w ostatnim czasie. Quote Link to post Share on other sites
capri Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 Chętnie to wyjaśnię, proszę o PW z danymi personalnymi i adresem mailowym. Quote Link to post Share on other sites
Wolf Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Kolejne zamówienie, kolejny PLUS. Szybki i kompleksowy kontakt mailowy, błyskawiczna realizacja zamówienia. Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted October 3, 2008 Report Share Posted October 3, 2008 Plus dla sklepu - dziś byłem u nich, szybko, łatwo i bez problemu, obsługa miła. Jedyna wada - za daleko od Warszawy, godzinę jechałem z centrum. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Darg Posted November 14, 2008 Report Share Posted November 14, 2008 Ostatnio składałem zamówienie - bateria. Na drugi dzień od zamówienia wysyłka i na następny dzień bateria u mnie. Wszystko zabezpieczone, batka cała - w trakcie realizacji informacje na stronie głównej i na e-mailu - od razu po wysyłce dostałem numer przesyłki. Jedyne co mogę dać to .... +++++ Quote Link to post Share on other sites
Chmielu7 Posted November 15, 2008 Report Share Posted November 15, 2008 Ja również mogę polecić ! Ostatnio zamówiłem kilka pierdółek. Kasę przelałem w sobotę, w poniedziałek paczka była już do mnie wysłana ( a był to 10 listopada, co się chwali, bo większość sklepów w tym czasie była nieczynna). Dobry kontakt mailowy. Nie było problemu z anulowaniem drugiego zamówienia. Na stronie przydało by się jeszcze tylko info z danymi do przelewu. Bardzo polecam !! Quote Link to post Share on other sites
capri Posted November 15, 2008 Report Share Posted November 15, 2008 Dzięki za dobre słowa ;) Na stronie przydało by się jeszcze tylko info z danymi do przelewu. Pracujemy nad tym, będą dostępne w panelu historii zamówień. Quote Link to post Share on other sites
mag Posted November 19, 2008 Report Share Posted November 19, 2008 Kolejne zamówienie i po raz kolejny błyskawiczna realizacja. Wtorek tuż przed godziną 16:00 złożyłem zamówienie, a już o 18:18 dostałem mail z numerem paczki i informacją o wysyłce. Dziś (środa) o 11:19 kurier zapukał do moich drzwi. Do tego bardzo przyjemny kontakt telefoniczny - POLECAM!!! Quote Link to post Share on other sites
cichacz Posted December 3, 2008 Report Share Posted December 3, 2008 Właśnie zamówiłem GR16 Carbine (M4A1) G&G i już się nie mogę doczekac kiedy do mnie dotrze , wtedy napiszę co i jak z przesyłką i repliką natomiast już teraz mogę pochwalic kontakt telefoniczny Cichacz - Przed zamieszczeniem opinii zapoznaj się z wątkiem z zasadami. - W sytuacjach spornych zabieraj głos jedynie po ostygnięciu emocji i uprzednim skontaktowaniu się ze sklepem w celu wyjaśnienia sprawy. - Konta osób, dopuszczających się pomówień lub szantażu na sklepie, będą blokowane. Szmer. Quote Link to post Share on other sites
Saw87 Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 Szybka przesyłka zamówiłem w poniedziałek a dostałem paczkę w środę w południe :-P Wszystko dobrze zabezpieczone . B.dobry kontakt WIELKI PLUS + POLECAM !!! :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
Regdorn Posted December 18, 2008 Report Share Posted December 18, 2008 Unikałem wypowiadania się na temat sklepów, ale doszedłem do wniosku, że niby dlaczego. A zatem i ja wystawię swoją laurkę ;) Opinia po wieloletnim doświadczeniu ze sklepem Należę do wieloletnich, stałych klientów CAPRIego i nie bez powodu. Kontakt mailowy czy telefoniczny jest wzorowy. Uczciwość nienaganna (raz w wyniku braku towaru "z żalem" odesłany zostałem dosłownie do konkurencji). Spokojnie można się zdać na ich opinię w każdym temacie, a to bardzo cenię. Terminowość realizacji i cierpliwość do klienta godna podziwu ;). Jako, że zwykło się już pisać o otrzymanym towarze - pełna satysfakcja. Również z serwisu niejednokrotnie korzystałem (jako usługi). Sklep na którym można polegać pod każdym względem. Sklep założony i prowadzony przez Maniaków. Tak więc ode mnie wielki: + Quote Link to post Share on other sites
TOMBMF Posted December 20, 2008 Report Share Posted December 20, 2008 Od A do Z czyli : asortyment - zadowalający kontakt - bardzo dobry dostawa - błyskawiczna Quote Link to post Share on other sites
Katana Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 Sklepowi popirprzyła się ilosć magazynków- nie mieli na magazynie. Efekt- przysłali gratisowym kurierem jak tylko przyszły. WIELKI PLUS Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 Nie ma to jak maniakalna promocja ;) http://img206.imageshack.us/img206/9915/capriprofd4.jpg pozdro Quote Link to post Share on other sites
capri Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 ;) Jeżeli masz na myśli pierwszy produkt po lewej to dla jasności przekreślona cena wynosi 180PLN. Ale faktycznie wygląda zabawnie :) Quote Link to post Share on other sites
Urialish Posted January 30, 2009 Report Share Posted January 30, 2009 Gorąco polecam sklep Capri. Profesjonalna obsługa, dobrze doradzą na temat wydania naszych ciężko zarobionych złotówek. Przy dużej kwocie dostałem rabat i gratis 8-) . Szkoda tylko, że w Polsce jest mało tak przyzwoitych instytucji. Pozdrawiam pracowników Capri ASG. Quote Link to post Share on other sites
capri Posted January 30, 2009 Report Share Posted January 30, 2009 Bardzo dziękuję w imieniu personelu, ale w sumie to takie jest nasze zadanie :) Quote Link to post Share on other sites
Ari Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 Ostatnio się zdecydowałem na kilka zamówień w tym sklepie no i ... no no jestem bardzo zadowolony. Szczególnie z tych promocji :) Prawie co tydzień pojawia się coś w promocji co akurat i tak muszę kupić :D Kontakt bez problemowy. Miła obsługa przez telefon. Na dodatek bardzo uszczęśliwiła mnie jedna rzecz. Rabaty. W różnych sklepach zamawiam dużo sprzętu dla ludzi i dla siebie, a rabatów ... nie ma ;/ Z pewnością nakłania mnie to do dalszych zakupów w tym sklepie :) . Aczkolwiek muszę przyznać, że niektóre artykuły w ich ofercie mają troszke przegięte ceny w porównaniu do innych sklepów Także ode mnie, duży plus Quote Link to post Share on other sites
Yeneth Posted February 6, 2009 Report Share Posted February 6, 2009 (edited) PLUS i MINUS jednocześnie. Dwie repliki oddane do modyfikacji, przy przekazywaniu spisana lista "rzeczy do zrobienia". Po powrocie wszystko śmiga jak należny (plus) z małym wyjątkiem: front RISowy w jednej z eMek obraca się na boki (minus) - rzecz która powinna wyjść na jaw przy niemal każdej czynności związanej z repliką a tym bardziej przy notce w zamówieniu "demontaż/montaż". Irytujące niedopatrzenie bo wyklucza replikę z użycia :wink: i karabinek wraca na serwis. Edited February 6, 2009 by Yeneth Quote Link to post Share on other sites
capri Posted February 6, 2009 Report Share Posted February 6, 2009 Demontaż GB w przypadku M15A4 RIS nie wymaga demontażu przedniego orisowania (jedynie dolna część). Jednak nie zmienia to faktu, iż problem powinien być przez nas zweryfikowany i za to przepraszam. Jeżeli mogę zaprosić bezpośrednio do naszego serwisu w Piasecznie to postaramy się usunąć usterkę "od ręki". Quote Link to post Share on other sites
Yeneth Posted February 6, 2009 Report Share Posted February 6, 2009 Demontaż GB w przypadku M15A4 RIS nie wymaga demontażu przedniego orisowania (jedynie dolna część). Jednak nie zmienia to faktu, iż problem powinien być przez nas zweryfikowany i za to przepraszam. Jeżeli mogę zaprosić bezpośrednio do naszego serwisu w Piasecznie to postaramy się usunąć usterkę "od ręki". Co do rozkładania GB to umieszczenie adnotacji o demontażu/montażu miało w zamyśle doprowadzić do sprawdzenia repliki pod kątem spasowania itp. Za rozkładanie GB odpowiadała notka o jego modyfikacji ;-) Z drugiej jednak strony żaden serwis nie ma na etacie wróżki i zdaje sobie sprawę że czasem może być trudno dojść do tego co miał na myśli drugi człowiek ;-) Dzięki za zaproszenie. Niestety Piaseczno jest mi wybitnie nie po drodze więc postaram się replikę podrzucić do sklepu na Ursynowie lub poczta/kurierem. A może czas na jakieś dyżury serwisanta na drugim sklepie? Quote Link to post Share on other sites
capri Posted February 6, 2009 Report Share Posted February 6, 2009 A może czas na jakieś dyżury serwisanta na drugim sklepie? Niestety to w chwili obecnej jest nierealne, ale wydaje mi się, że punkt przyjęć/wydań jest niezłym rozwiązaniem i się sprawdził przez ostanie 3 m-ce. ;) Quote Link to post Share on other sites
Yelo Posted February 9, 2009 Report Share Posted February 9, 2009 Witam, Kupiłem w Capri sklepie cały 'zestaw startowy' - replika, baterie, magazynki, gogle itd. W sprawie wyboru kontaktowałem się zarówno mailowo, jak i osobiście (samego zakupu dokonałem w sklepie). Ogólnie same pozytywne wrażenia - profesjonalne doradztwo, możliwość zadania wielu pytań (co jest ważne dla osoby zielonej jak ja). Zanim dokonałem zakupu uważnie obserwowałem fora, ale i tak mocno polegałem na radach pracowników sklepu. Co ważne, Capri na prawdę kieruje się interesem Klienta, bo często poleca rozwiązania tańsze, ale bardziej dobrane do potrzeb danej osoby osoby. Zdecydowanie polecam sklep i obsługę!!! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.