parkie Posted December 29, 2010 Report Share Posted December 29, 2010 Za pośrednictwem owego sklepu zamawiałem z HG lufę do VSR oraz sprężynę. Kontakt, koszta, wysyłka na poziomie perfekcji. Jedynym minusem było czekanie ok 1,5 miesiąca aż rzeczy wyjdą z cła, ale to już nie wina sklepu ;) POLECAM. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted December 29, 2010 Report Share Posted December 29, 2010 Ja tez mogę polecić. Obsługa fachowa, szybka i sprawna. W sklepie sami namawiają do pomacania klamki i nie sapią i potupują z niecierpliwości :D. Parkie, to pewnie Twoją lufę i sprężynę u Nich widziałem nie tak dawno temu hehehe. Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted December 30, 2010 Report Share Posted December 30, 2010 Całkiem możliwe ;) Niedługo je zobaczysz za własne oczy :biggrin: Quote Link to post Share on other sites
mangust Posted December 30, 2010 Report Share Posted December 30, 2010 Ja też chciałem ich polecić. Zanim kupiłem u nich replike to kilka razy męczyłem sprzedawcę czasem to i grubo ponad godzinę. Cierpliwie doradzał, pokazywał kolejne repliki, przedstawiał argumenty a ja i tak nie wiedziałem co wybrać :) ta sytuacja powtarzała się parę razy a gość z anielską cierpliwością i kompetentnie dalej tłumaczył. I w końcu znalazł mi to co mi spasowała i jestem bardzo zadowolony. No i oczywiście sprzęt jest raczej z tych lepszych, badziewia tam raczej nie ma więc można spokojnie kupować. W razie czego to nawet drobne przeróbki na miejscu mi robili... Zdecydowanie polecam! Quote Link to post Share on other sites
KEMOT95 Posted January 18, 2011 Report Share Posted January 18, 2011 Kupowałem w tym sklepie, moją replikę M4A1 ICS, jest ok, mają tam dobry serwis. Obsługa sklepu bardzo miła o każdym przedmiocie u nich w sklepie dokładnie opowiedzą. Polecam Quote Link to post Share on other sites
jogizg Posted February 1, 2011 Report Share Posted February 1, 2011 Kupuję wszystko w tym sklepie. Mimo drogich cen, opłaca się tam kupować. Widać, że pracują tam specjaliści, którzy znają się na rzeczy. Quote Link to post Share on other sites
Kubson4 Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 Ja również mam do powiedzenia kilka miłych słów. Samo kupno repliki przebiegło sprawnie, ale najbardziej cieszyłem się z faktu, że po ułamaniu się ząbka w tłoku (po jakimś czasie) proces gwarancyjny trwał łącznie tylko 7 dni. Zawsze byłem przekonany co do tego sklepu, a teraz z własnego doświadczenia mogę potwierdzić, że się nie myliłem :) Na prawdę polecam. Quote Link to post Share on other sites
Damianosky Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 Kolejne zamówienie, wszystko tak jak należy. Tylko 35zł za kuriera to dużo, trzeba było zamówić pocztą. Quote Link to post Share on other sites
Ślepy68 Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 Szkoda tylko że nie ma opcji "za pobraniem" To moim zdaniem szybszy sposób kupna, niż czekanie aż kwota się zaksięguje na koncie. Ja kupiłem Galila płacąc kurierowi, czyli opcja za pobraniem jest W MadOnion dostępna. Ze zwrotem ww. Galila również nie było kłopotów (nie spodobał mi się), pozostałe zakupy okazały się jak najbardziej w porządku, dostarczone w tempie błyskawicznym, dlatego mogę tylko potwierdzić pozytywne opinie kolegów. Jedyne co bym mógł sobie życzyć, to rozszerzenie repertuaru. Quote Link to post Share on other sites
101drobiazgow Posted December 1, 2011 Report Share Posted December 1, 2011 Sklep dobry, paczka dotarła szybko oraz solidnie zapakowana. Quote Link to post Share on other sites
Bat_Sirius Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 Od kilku dni staram się uzyskać informacje kiedy mógłbym się spodziewać realizacji mojego zamówienia, które złożyłem 24-10-2011. Niestety już 2 maile pozostają bez odpowiedzi. Po prostu chciałbym się wreszcie dowiedzieć kiedy mogę się spodziewać baterii, na którą czekam ponad miesiąc. Quote Link to post Share on other sites
madonion_eu Posted December 9, 2011 Report Share Posted December 9, 2011 Od kilku dni staram się uzyskać informacje kiedy mógłbym się spodziewać realizacji mojego zamówienia, które złożyłem 24-10-2011. Niestety już 2 maile pozostają bez odpowiedzi. Po prostu chciałbym się wreszcie dowiedzieć kiedy mogę się spodziewać baterii, na którą czekam ponad miesiąc. Przepraszam za problem. Niestety, mieliśmy drobny problem z serwerem pocztowym i kilka maili nie dotarło do Klientów - ale wszystko już naprawiliśmy. Gdyby nadal nie dostał Pan odpowiedzi, proszę o ponowny kontakt. Quote Link to post Share on other sites
Bat_Sirius Posted December 9, 2011 Report Share Posted December 9, 2011 Otrzymał, dziękuję za informację. Quote Link to post Share on other sites
Valor92 Posted January 17, 2012 Report Share Posted January 17, 2012 Witam. Mam małe pytanie. Czy ktoś korzystał u nich z "zamówienia specjalnego"? Quote Link to post Share on other sites
Matt Baker Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 Witam. Mam małe pytanie. Czy ktoś korzystał u nich z "zamówienia specjalnego"? Ja, a o co chodzi (?) Quote Link to post Share on other sites
Valor92 Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 (edited) Ciekawi mnie z tego pewne rzeczy :blink: : 1. Jak długo czekałeś na zamówienie? (i kiedy zamawiałeś) 2. Czy można polegać na nich? 3. Co zamawiałeś? Edited January 20, 2012 by Valor92 Quote Link to post Share on other sites
Matt Baker Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 Ciekawi mnie z tego pewne rzeczy :blink: : 1. Jak długo czekałeś na zamówienie? (i kiedy zamawiałeś) 2. Czy można polegać na nich? 3. Co zamawiałeś? :bialaflaga: Niewiele Ci pomogę. Dopiero zamówiłem ( tydzień temu ) box 5 magów do Thompsona. Przesyłka planowana jest na początek lutego. Opinie mają ogólnie pozytywne. Sklep został mi polecony przez kogoś z Forum. Jakkolwiek sprawa zamówienia się skończy, z pewnością zaopiniuję sklep w tym temacie Quote Link to post Share on other sites
Bat_Sirius Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 Byłbym zapomniał. Bateria doszła jeszcze w grudniu. Zapakowana bardzo profesjonalnie. Quote Link to post Share on other sites
suharinho Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 Ciekawi mnie z tego pewne rzeczy :blink: : 1. Jak długo czekałeś na zamówienie? (i kiedy zamawiałeś) 2. Czy można polegać na nich? 3. Co zamawiałeś? 1. W granicach rozsądku, 2-4 tygodnie, 2. nawet trzeba, do tej pory nigdy (odpukać) mnie nie zawiedli, 3. Glock 17 TM. Pozdrawiam Przemek Quote Link to post Share on other sites
patch Posted January 26, 2012 Report Share Posted January 26, 2012 Czy wiadomo już coś o stanie zamówienia z Redwolfa z 15 stycznia? Nie jest to temat do dyskusji ze sklepem. Do tego służy email, bądź Priv. Szmer. Quote Link to post Share on other sites
Matt Baker Posted February 28, 2012 Report Share Posted February 28, 2012 :bialaflaga: Niewiele Ci pomogę. Dopiero zamówiłem ( tydzień temu ) box 5 magów do Thompsona. Przesyłka planowana jest na początek lutego. Opinie mają ogólnie pozytywne. Sklep został mi polecony przez kogoś z Forum. Jakkolwiek sprawa zamówienia się skończy, z pewnością zaopiniuję sklep w tym temacie Zamówione magazynki przyjechały w idealnym stanie. Kontakt ze sprzedawcą wzorcowy. Nie mam żadnych zastrzeżeń więc wzorem innego portalu wystawiam za transakcję i kontakt wielki pozytyw :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
patch Posted February 28, 2012 Report Share Posted February 28, 2012 Również wystawiam pozytywa . :icon_biggrin: WMASG to nie allegro - wymagamy bardziej treściwej wypowiedzi. Szmer Quote Link to post Share on other sites
Widmo34 Posted May 18, 2012 Report Share Posted May 18, 2012 + za zamówienie specjalne z redwolfa i robociznę. Quote Link to post Share on other sites
RivPolska Posted July 7, 2012 Report Share Posted July 7, 2012 (edited) Witam, od razu napiszę, że chciałem problem rozwiązać ze sklepem mailowo i na GG, ale niestety brak odpowiedzi. Otóż we wtorek, 3 lipca wysłałem do nich na serwis replikę Bell EG707, po uprzednim kontakcie z jednym z serwisantów, który mnie zapewnił: " ja: Czyli wystarczy, że dołożę Kartę Zgłoszenia Usterki i wyślę na adres niżej? serwisant:tak jest 2012-07-01 19:09:24 Potem ja sobie guna ogladam, stwierdzam co mu dolega, dzwonimy, ustalamy zakres prac i części itp 2012-07-01 19:09:36 Im bardziej szczegółowy opis usterki i ogólnie guna tym lepiej. Moim problemem był brak sprężynki pod prawą okładziną i nie wracający spust. Replika doszła do nich, kontakowałem się (z mojej inicjatywy) z serwisantem - nie zajmował się nią jeszcze, ale kojarzył, że ma pękniętą okładzinę (bo tak było) I ZAZNACZYŁEM, ŻEBY ZOSTAWIĆ OKŁADZINĘ W SPOKOJU. 5 lipca dostałem maila następującej treści: Skończyliśmy naprawę, przesyłam wycenę:- Robocizna (czyszczenie â była bardzo brudna, sklejenie okładziny, uszczelnienie magazynka, montaż sprężynek) â 100,00 zł - Sprężynki â 18,00 zł - Wysyłka 20,00 zł (przy płatności przelewem) lub 25,00 zł (pobranie). Robocizny wyszło dużo, ale przy replice było po prostu bardzo dużo pracy. NIKT SIĘ ZE MNĄ NIE SKONTAKTOWAŁ W SPRAWIE NAPRAW - NIE PROSIŁEM ICH O CZYSZCZENIE, SKLEJANIE I USZCZELNIANIE MAGAZYNKA - ogólnie ktoś za mnie ustalił co chce zrobić . Rzecz jasna, posiadam maile, wiadomości na gg i moją kopię Karty Zgłoszenia Usterki. Liczę, że dogadam się ze sklepem. Pozdrawiam. Cały materiał mogę udostępnić na życzenie. PS. Replika to wypełniacz kabury. Edited July 7, 2012 by RivPolska Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted July 7, 2012 Report Share Posted July 7, 2012 Czyli co? Wysłałeś replikę po co? Chyba wysyła się replikę na serwis, aby wróciła sprawna? Czy się mylę? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.