Piotro Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 (edited) Zastanawiam sie nad zębami SHS 13:1. Ma to współpracować z M110 i silnikiem Systema Turbo. Czy te zęby dadzą lepszą reakcję na spus niż zębatki o standardowym przełożeniu? Zasilane będzie lipolką 11.1 albo 7.4 w zależności czy przerażę się rofem czy nie. Edited November 1, 2011 by Piotro Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 Przy mocnym silniku dadzą Ci poprawę reakcji. Jedynie przy słabym który nie da rady pociągnąć sprężyny na zwiększonym przełożeniu reakcja na spust się pogorszy. Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted November 5, 2011 Report Share Posted November 5, 2011 Zakupiłem zębatki 100:200 SHS wykonanie BDB zobaczymy jak z działaniem :) Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted November 22, 2011 Report Share Posted November 22, 2011 Z nowości. 13:1 nie pasują do szkieletu G&P ze względu na ich ułożenie oraz konstrukcje GB. Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted November 22, 2011 Report Share Posted November 22, 2011 Z nowości. 13:1 nie pasują do szkieletu G&P ze względu na ich ułożenie oraz konstrukcje GB. Ja poradziłem sobie z tym problemem za pomocą szlifierki ;) Trzeba po prostu zrobić trochę miejsca dla zębatki środkowej w prawej połówce szkieletu i wszystko ładnie bryka. Quote Link to post Share on other sites
LiuKas Posted November 22, 2011 Report Share Posted November 22, 2011 (edited) za to 18:1 do gb g&p wchodzą bez problemu. edit: sprawdzajcie czy ośki nie mają luzów i czy nie da się ich wybić lekko, moje 32:1 miały poluzowaną ośkę na środkowej i gdybym nie zrobił przeglądu po krótkiej serii, pożegnał bym się z zębami. Edited November 22, 2011 by LiuKas Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted November 22, 2011 Report Share Posted November 22, 2011 sprawdzajcie czy ośki nie mają luzów i czy nie da się ich wybić lekko, moje 32:1 miały poluzowaną ośkę na środkowej i gdybym nie zrobił przeglądu po krótkiej serii, pożegnał bym się z zębami. Słuszna uwaga, u mnie chyba w silnikowej (13:1) się poluzowała ośka, całe szczęście przy montażu to zauważyłem. Podkleiłem i (odpukać) trzyma się bardzo dobrze. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted November 22, 2011 Report Share Posted November 22, 2011 Z tymi ośkami to nie panikujcie. W G&P potrafi ośka wypaść sama z zębatki i działa, kręci i żyję. Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted November 24, 2011 Report Share Posted November 24, 2011 łożyska + zębatki SHS przy M170 i M210...łożyska puszczają pierwsze :) http://www.black-wolf.ru/makenotes/3-170210-vtulki-ili-podshipniki-kacheniya Quote Link to post Share on other sites
Ero-senin Posted November 24, 2011 Report Share Posted November 24, 2011 (edited) łożyska + zębatki SHS przy M170 i M210...łożyska puszczają pierwsze :) Olaboga ! Kto na sprężynie M210 wkłada łożyska kulkowe ? To musiało się rozsypać :D Swoją drogą ciekawa sprawa z wytrzymałością zębatek SHS . Ostatnio biegałem na pierwszym mrozie z moim ak w środku zębatki 13:1 , silnik ITU Guardera i aluminiowy tłok JBU ze stalowymi zębami wszystkimi . Całość na M130 guardera czyli m140 :] Coś w środku zahaczyło się mu nie tak ale zamiast rozwalić zębatki , wyrwały one 4 różne stalowe zęby z listwy tłoka :] Zmieniłem tłok i hulają . Edited November 24, 2011 by Ero-senin Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted November 24, 2011 Report Share Posted November 24, 2011 (edited) na tym przykładzie widać, że jak ktoś chce mieć kulki na takich sprężynach to najlepiej dać je tylko na silnikową :cool: Edited November 24, 2011 by zaki123 Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted November 25, 2011 Report Share Posted November 25, 2011 (edited) Jaka jest różnica w produktach SHS i super shooter? Z tego co zauważyłem to SS ciut droższy i ma bajeranckie łożysko na popychacz:P a wykonanie bardzo podobne do SHS. Warto dopłacić te pare $ czy to praktycznie to samo? Edit: zauważyłem też łożyskowanie ośki, daje to dużo? I jak ona się trzyma bo na zdjęciach w sklepie jest obok:) http://www.tg.beta.i-sklep.pl/gearboxy-oraz-ich-czesci/kola-zebate/zestaw-stalowych-zebatek-18-1---high-speed-super-shooter.html Edited November 25, 2011 by kosteQ86 Quote Link to post Share on other sites
Sedoro Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 (edited) Powiedzćcie mi które z tych zębatek będą najlepsze do sprężyny M150: http://azteko.pl/shs-zestaw-wzmocnionych-zebatek-161-p-2158.html http://azteko.pl/shs-zestaw-wzmocnionych-zebatek-100200-p-2157.html http://azteko.pl/shs-zestaw-wzmocnionych-zebatek-100300-p-2567.html ?? Edited December 8, 2011 by Sedoro Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 Wszystkie będą dobre pod warunkiem, że masz odpowiednio mocny silnik, czyli taki z magnesami neodymowymi. Osobiście używam SHS 18:1 w MINIMI ze sprężyną M150, więc jeżeli firma SHS używa tego samego stopu również w zębatkach, które zalinkowałeś (zakładam że tak jest), to nie powinno być problemu z wytrzymałością. Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 Według SHS wszystkie ich zębatki są przeznaczone do sprężyn M180 :) Ile w tym prawdy? Nie mam pojęcia ale posiadam 100:200 i sprawują się na razie na M130 Guardera bo muszę kupić li-po :( za mocny silnik sobie kupiłem ale znajomy na M140 ma te same i tez mu chodzi pięknie :) Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted December 10, 2011 Report Share Posted December 10, 2011 100:200 przy M140 spokojnie dają, nie obciążają zbytnio silnika przy takim przyłożeniu i spokojnie M150 polubią, jak ci nie zależy na rof'ie to możesz brać nawet 100:300 jeszcze mniej na silnik będą napierały ale zmniejszy się szybkostrzelność. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted February 3, 2012 Report Share Posted February 3, 2012 Jestem okropnie zły na ich zebatki 100:200. Najpierw dostałem z ułamanym zębem na styku z silnikiem. Po wymianie przez krakmanów na o zgrozo elementa (niby pasuje) za chiny ludowe nie dało sie ich wypodkładkować (głównie silnikowej) aby chodziło gładko. Wróciły zebatki Hornbill, które są cichutkie. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 3, 2012 Report Share Posted February 3, 2012 To już winić sklep xD Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted February 3, 2012 Report Share Posted February 3, 2012 Ja tam mam 100:200 i dają radę fakt maja specyficzny dźwięk Quote Link to post Share on other sites
seger Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 ale nawet z ta pekniętą chodza jak traktor :) Quote Link to post Share on other sites
feder91 Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 Panowie, tylko zważcie uwagę iż zębatki SHS'a 100:200 są helikalne (skośne żęby) i mimo shimmingu tak będą chodzić (dawać taki dźwięk). Każde zębatki z skońsnymi zębami wydają charakterystyczny dźwięk :P Quote Link to post Share on other sites
seger Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 A zebatki Hornbill, które maja za to zęby w drugą strone. chodza w mairę cicho. Kolejna kwestia - przerywacz stalowy do v.2 - nie działa :) W kilku szkieletach jest zawsze auto. Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 Witajcie czy do tych zębatek http://azteko.pl/shs-zestaw-stalowych-zebatek-321-high-torque-up-p-1815.html jest potrzebny tłok half tech? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 Tak. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 Tak jest czcigodny forumowiczu! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.