Viking125 Posted July 28, 2016 Author Report Share Posted July 28, 2016 (edited) Macie jakiś pomysł na przybliżenie wyglądu chwytu pistoletowego tak by wyglądał "koszerniej" ? Póki co wygląda jak jakiś plastik z klocków lego w kiepskim kolorze. Polecam drewniane elementy wyszlifować z tego badziewnego lakieru i 30-40min pogotować w przepalonym oleju silnikowym, wytrzeć i przetrzeć ballistolem lub olejem wojskowym pkb kilkukrotnie. Efekt jest rewelacyjny. Ktoś ma jakiś pomysł lub rady żeby obecny chwyt taki jak na zdjęciu : http://blog.gunfire....s/2013/08/3.jpg przerobić by wyglądał tak jak w linku poniżej : http://www.bomanufac...r10100-9-BD.jpg Pozdrawiam Edited July 28, 2016 by Viking125 Quote Link to post Share on other sites
Hudy01 Posted July 28, 2016 Report Share Posted July 28, 2016 Zdjęcia nie banglają. Jest tylko trzy razy "Dołączona grafika". Quote Link to post Share on other sites
Viking125 Posted July 28, 2016 Author Report Share Posted July 28, 2016 (edited) Postaram się dziś wkleić w jakiś program i dam linka do zdjęć. Pozdrawiam http://www.fotosik.p...10ae72574156787 http://www.fotosik.p...103d1e435f31a8c http://www.fotosik.p...2de0f8bf6a6b040 Edited July 28, 2016 by Viking125 Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted July 28, 2016 Report Share Posted July 28, 2016 Wywal nalypke, nie daje FPS Quote Link to post Share on other sites
Hudy01 Posted July 28, 2016 Report Share Posted July 28, 2016 (edited) Postaram się dziś wkleić w jakiś program i dam linka do zdjęć. Pozdrawiam http://www.fotosik.p...10ae72574156787 http://www.fotosik.p...103d1e435f31a8c http://www.fotosik.p...2de0f8bf6a6b040 WOW, mistrzowski efekt. Również spróbuję coś takiego osiągnąć w swoim AKMie Pytanie co do "gotowania", jako iż mam dwie lewe ręce i mało o życiu wiem: O co chodzi z tym gotowaniem? Dosłownie, wziąć olej z auta, wlać do garnka, wrzucić drewna i na kuchenkę? Dobrze rozumiem? Edited July 28, 2016 by Hudy01 Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted July 28, 2016 Report Share Posted July 28, 2016 Generalnie do tego się to sprowadza. Poszperaj w postach Arenda, on swego czasu dawał dość dokładny przepis na drewna do kałasza "z gara". Quote Link to post Share on other sites
Viking125 Posted July 28, 2016 Author Report Share Posted July 28, 2016 Zrobiłem zdjęcia jak kałasz prezentuje się normalnym otoczeniu i przy dobrym świetle, bo niestety nie miałem wcześniej takiej możliwości. http://www.fotosik.pl/zdjecie/3be35fb635ccb636 http://www.fotosik.pl/zdjecie/b9f043ec7b21f38a Sprawa z tym gotowaniem jest banalnie prosta. Jedziemy do mechanika po przepalony olej silnikowy, wlewamy do gara i doprowadzamy olej do wrzenia. Potem zmniejszamy gaz na minimum w celu uniknięcia zapalenia oleju i wrzucamy delikatnie żeby olej nas nie poparzył części. Co 5-10 min można zamieszać całość jak zupę :) Po 30min wyciągamy(uwaga drewno wrzące przez godzinę) i wycieramy jakąś szmatą dokładnie wszystkie elementy. Gdy całość wyschnie bierzemy ballistol lub olej pkb i nakładamy go dokładnie na jakąś godzinkę. Gdy wsiąknie można dać kolejne warstwy i tak poczekać aż przestanie drewno "wpijać", dodatkowo wypełnia mikro ryski w drewnie które powstają z wysokiej temperatury. I co ważne przed przystąpieniem do prac trzeba zedrzeć cały wcześniejszy lakier do gołego drewna. Ja do tego użyłem papieru ściernego "80" a potem by nie było zadziorów i by były gładkie brzegi wyszlifowałem na papierze o granulacji 400. Tak to wyglądało przed gotowaniem: http://www.fotosik.pl/zdjecie/ed0102ae21afde0d Quote Link to post Share on other sites
jarekfn Posted August 3, 2016 Report Share Posted August 3, 2016 Panowie pytanie trochę z innej beczki, zapewne większość z was wymieniła lufy na precki, ja wstawiłem u siebie promyka 363 mm, wyczytałem w innym dziale na forum tutaj że, wtedy trzeba zmienić cylinder na typ 2, ponieważ chińczyk ze względu na nieszczelności daje typ 1. Ale im więcej czytam na ten temat tym mniej rozumiem :) Quote Link to post Share on other sites
Hudy01 Posted August 4, 2016 Report Share Posted August 4, 2016 (edited) Próbuję zdemontować stałą kolbę w AKM (gen 1). Odkręciłem śrubę z góry i imbusową z dołu. Co teraz? Kolba ani drgnie. Myślałem o tym "pinie", ale on na 99% nie przechodzi przez ogon kolby, więc nie blokuje. EDIT: NVM, schodzi. Po prostu trzeba młotka i siły. Cholerne E&Le, są tak mocno zbudowane :D Edited August 4, 2016 by Hudy01 Quote Link to post Share on other sites
ZłyDuch Posted August 4, 2016 Report Share Posted August 4, 2016 Panowie pytanie trochę z innej beczki, zapewne większość z was wymieniła lufy na precki, ja wstawiłem u siebie promyka 363 mm, wyczytałem w innym dziale na forum tutaj że, wtedy trzeba zmienić cylinder na typ 2, ponieważ chińczyk ze względu na nieszczelności daje typ 1. Ale im więcej czytam na ten temat tym mniej rozumiem :icon_smile: Z tymi cylindrami jest cóż... ciekawa historia. Jaką masz długość stockowej lufy? Quote Link to post Share on other sites
jarekfn Posted August 5, 2016 Report Share Posted August 5, 2016 Stockowa lufa była 363 mm i o takiej samej długości kupiłem promyka. Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted August 8, 2016 Report Share Posted August 8, 2016 Jeżeli kulka w końcowej fazie lotu zachowuje się stabilnie (masz dobrą powtarzalność) nie trzeba wymieniać cylindra. Cylindry z dziurkami są po to, że nadmiar powietrza (np. mp5 + cylinder 0 + lufa 229mm) wpływa na powtarzalność, gdyż jego nadmiar "poprawia" tor lotu kulki po wyjściu z lufy. Niektórzy zamiast cylindra dają lufę z kompensacją (z dziurkami na wylocie w celu odprowadzenia nadmiaru powietrza). I mam szybkie pytanie do właścicieli preorderów- jaką mieliście gumkę HU w stocku w wersji z preordera? Ja mam z dwoma wypustkami. Quote Link to post Share on other sites
jarekfn Posted August 9, 2016 Report Share Posted August 9, 2016 (edited) Hm no właśnie problem miałem z tym że przy strzelaniu serią kulki w końcowej fazie lotu tworzyły chmurę, po wymianie cylindra na typ 2 od SHS problem zniknął kulki lecą jak po sznurku. Co do gumki to też mam tą z dwoma wypustkami i według mnie spisuje się naprawdę dobrze, dlatego z gunfire zrobiłem sobie ich zapas. A mam replikę z generacji 1. Edited August 9, 2016 by jarekfn Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted August 9, 2016 Report Share Posted August 9, 2016 Jeżeli lepiej lata na typie 2 to zostawić. Ja również mam gumę z dwoma wypustkami, również polecam Quote Link to post Share on other sites
ZłyDuch Posted August 9, 2016 Report Share Posted August 9, 2016 Wie ktoś, czy w Polsce dostanę adapter z gwintu 24mm prawoskrętny na 14mm lewoskrętny? Ewentualnie czy macie jakieś źrodło tłumików dźwięku DTK-4 lub PBS-1 na gwint 24mm prawy? Niestety wszędzie gdzie szukam albo nie ma rur na gwint 24mm prawy albo są na 14mm lewy. Silesia factory niby robi PBS-1 na 24mm prawy, ale nas stronie jest niedostępny, na maile nie odpowiadają. Quote Link to post Share on other sites
Viking125 Posted August 9, 2016 Author Report Share Posted August 9, 2016 Gumka z dwoma wypustkami była zarówno w preorderach, pierwszej i drugiej generacji oraz w Force Core. Dobre gumki, podkręcają nawet po całym dniu spędzonym przy -15*C. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted August 9, 2016 Report Share Posted August 9, 2016 Wie ktoś, czy w Polsce dostanę adapter z gwintu 24mm prawoskrętny na 14mm lewoskrętny? Ewentualnie czy macie jakieś źrodło tłumików dźwięku DTK-4 lub PBS-1 na gwint 24mm prawy? Niestety wszędzie gdzie szukam albo nie ma rur na gwint 24mm prawy albo są na 14mm lewy. Silesia factory niby robi PBS-1 na 24mm prawy, ale nas stronie jest niedostępny, na maile nie odpowiadają. Chodź na PW :) Quote Link to post Share on other sites
ZłyDuch Posted August 9, 2016 Report Share Posted August 9, 2016 Chodź na PW :icon_smile: Poszło :). Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted August 9, 2016 Report Share Posted August 9, 2016 @Lesio- ile taki adapter? Quote Link to post Share on other sites
V4RCH1AK Posted August 9, 2016 Report Share Posted August 9, 2016 Ja bym taki mógł za 2 dychy sprzedać Quote Link to post Share on other sites
Hudy01 Posted September 3, 2016 Report Share Posted September 3, 2016 Pojawia się delikatny luz na chwycie pistoletowym - można nim ruszyć do przodu i do tyłu o 1-2mm. Czym to może grozić? Jak temu zaradzić? Czy może stracić osiowość? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted September 4, 2016 Report Share Posted September 4, 2016 Pojawia się delikatny luz na chwycie pistoletowym - można nim ruszyć do przodu i do tyłu o 1-2mm. Czym to może grozić? Jak temu zaradzić? Czy może stracić osiowość? Grozić może tym, że chwyt w ręku zostanie i ewentualnie silnik opadnie. O osiowość się nie martw, koszyk silnika trzyma go w prawidłowej pozycji. Quote Link to post Share on other sites
viciuRZ Posted September 5, 2016 Report Share Posted September 5, 2016 Panowie, tak z innej beczki . Planuje kupić E&L 74 w wersji z polimerowym łożem, tylko jest jedno ale . Kosztuje ono na gf 1319 zł , a force core, podobno "praktycznie to samo" kosztuje 3 stówy mniej, pytanie do doświadczonych i takich co mieli z tym do czynienia - duża jest różnica jeśli chodzi o gearbox, komorę hopka, silnik ? Bo w gen 2 w E&L dostajemy rzekomo niskooporowe kable, silnik m170, magwella, zębatki na CNC i inne dziwy , a pytanie czy zauważalna będzie różnica między FC a E&L ? Quote Link to post Share on other sites
drlecter Posted September 5, 2016 Report Share Posted September 5, 2016 Jest różnica. .. Kable. Silnik to 120. Gearbox jest ten sam. Komora też Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
sledz Posted September 5, 2016 Report Share Posted September 5, 2016 W FC nie masz wykręcanej prowadnicy sprężyny. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.