Hudy01 Posted August 23, 2016 Report Share Posted August 23, 2016 Cena poszybowała w górę (początkowo było ~805pln) ale to nadal najlepszy AK jaki można kupić. Zwłaszcza w czasach, gdzie kałachy cymy kosztują 1200... Quote Link to post Share on other sites
Adebaxen Posted August 24, 2016 Report Share Posted August 24, 2016 ^ Na początku AKS-74 od FC były do kupienia w dwóch wersjach, normalnej za ~900 zł oraz z QSC za ~800. Teraz została tylko ta zwykła wersja (950 zł). Ze zniżką 5% z Newslettera w sumie do 9 paczek się cena zbliża. Quote Link to post Share on other sites
Voytas Posted August 25, 2016 Report Share Posted August 25, 2016 Skusiłem się na jednego i przyszedł z usterką : zatrzask kolby nie łapie tak jak powinien i można ją złożyć bez naciskania przycisku zwalniacza ... Wystosowałem reklamację, dzisiaj patrzę a wszystkie zniknęły. Blyat ... :icon_evil: Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted August 25, 2016 Report Share Posted August 25, 2016 @felo Chrobotanie mogło powstać w momencie, gdy stopień zazębiania się zębatki silnika z zębatką silnikową był coraz mniejszy. Możliwe, że GB fabrycznie spodkładkowany jest "tak se" np.zębatka silnikowa może mieć sporo luzu od góry i unosi się podczas pracy GB odsuwając się od zębatki silnika. Możliwe również, że silnik nie był odpowiednio ustawiony i stąd takie zużycie zębatki (był zbyt płytko/nisko). Kolejna opcja to taka, że zębatka silnikowa jest zbyt wysoko (zbyt wiele podkładek od dołu) względem zębatki na silniku. Ostatecznie możliwe jest, że kilka wymienionych przeze mnie opcji się nakłada. Oba elementy pracując ze sobą w małym zazębieniu zużywały się szybciej niż powinny i taki jest efekt. Ogólnie rzecz biorąc, jest to miejsce w GB, które przy nieodpowiednim podkładkowaniu powoduje najwięcej hałasów, strat itd. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted August 26, 2016 Report Share Posted August 26, 2016 @Voytas - sprawdź po prostu, czy zatrzask jest cały. Koszt takiej części to około 30zł i sądzę, że jak napiszesz do sklepu i opiszesz sytuację, to przyślą Ci sam zatrzask. Quote Link to post Share on other sites
Voytas Posted August 26, 2016 Report Share Posted August 26, 2016 Zatrzask jest cały, wygląda to tak jakby sprężyna była za słaba i nie cofała na tyle mocno zatrzasku coby dobrze łapał kolbę Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted August 26, 2016 Report Share Posted August 26, 2016 Jak wciśniesz przycisk, to się przekonasz, czy jest za słaba :P Quote Link to post Share on other sites
Voytas Posted August 26, 2016 Report Share Posted August 26, 2016 (edited) Twardość porównywalna z boycowym znalowym :icon_evil: tragiedia Edited August 26, 2016 by Voytas Quote Link to post Share on other sites
-Otto- Posted August 26, 2016 Report Share Posted August 26, 2016 To jest standard w tych replikach, nie wiem czy z EL czasem nie jest tak samo. Quote Link to post Share on other sites
Voytas Posted August 26, 2016 Report Share Posted August 26, 2016 To słabizna mości panowie, słabizna. Skoro buda jest teorytycznie z "wyższej" półki to takie smaczki nie powinny istnieć. Odsyłam nazad do Gunfuhrer'a. Zobaczymy co powiedzą. Quote Link to post Share on other sites
Hudy01 Posted September 5, 2016 Report Share Posted September 5, 2016 http://gunfire.pl/product-pol-1152211864-Replika-karabinka-FC-A104PMC-C-by-E-L-.html Jakaś "nowa nowość", nie ma nawet zdjęć i opisów jeszcze. Quote Link to post Share on other sites
godzu79 Posted September 19, 2016 Report Share Posted September 19, 2016 Witam, czy numery seryjne na body są indywidualne dla każdej repliki FC ? Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted September 19, 2016 Report Share Posted September 19, 2016 Tak. Z tym, że są grawerowane laserowo, a nie wybijane. Quote Link to post Share on other sites
wściekły królik Posted September 20, 2016 Report Share Posted September 20, 2016 Jak tam wasze kałaszki? Są problemy z oksydą? Jak z wytrzymałością drewien? Kupił bym w zamian za rk-05 ale nie jestem pewie czy nie czekać i kupić e&l gen.2 lub lct. Quote Link to post Share on other sites
Hudy01 Posted September 20, 2016 Report Share Posted September 20, 2016 Jeśli masz okazję kupić w fajnej cenie kałacha FC - bierz i się nie zastanawiaj. Oksyda na moim FC ma się dobrze, ale też za długo go nie mam. Quote Link to post Share on other sites
wściekły królik Posted September 20, 2016 Report Share Posted September 20, 2016 Mówię o tych na stronie Gunfire tylko boję się, że się trafi już wersja znalowa, jest ktoś z Wrocławia który sprawdzał o ostatnio lub może sprawdzić? Quote Link to post Share on other sites
-Otto- Posted September 20, 2016 Report Share Posted September 20, 2016 Dzwonisz do sklepu i pytasz. Zresztą: http://gunfire.pl/product-pol-1152207777-Replika-karabinka-FC-A105-by-E-L-.html ponieważ absolutnie wszystkie elementy metalowe w tych replikach - to stal Jak przyjdzie znalowy to odsyłasz z tytułu niezgodności towaru z umową... Quote Link to post Share on other sites
wściekły królik Posted September 22, 2016 Report Share Posted September 22, 2016 (edited) Jaką sprężynę można maksymalnie wstawić bez zmian w bebechach? Silnik wysiada na m120 czy daje radę 130? GP-25 podchodzi bez przeróbek karabinu i granatnika? Edited September 22, 2016 by wściekły królik Quote Link to post Share on other sites
Hudy01 Posted September 29, 2016 Report Share Posted September 29, 2016 Panowie - Trochę problem z selektorem. Dźwignia na górze (safe) - jest safe. Dźwignia na środek (auto) - jest safe. Dźwignia na dół (semi) - jest auto. Dźwignia z powrotem na środek (auto) - jest auto. To objaw przestawionych krzywek selektora, tak? Nic innego raczej to chyba nie jest, a przynajmniej nic nie przychodzi mi do głowy. Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted September 29, 2016 Report Share Posted September 29, 2016 Sprawdź ułożenie zębatek od selektora. Robiłeś coś ze szkieletem? To jest standardowy objaw swapowanego gearboxa. Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted September 30, 2016 Report Share Posted September 30, 2016 Też mam to samo. A w GB nie ma nic ze stocka. Więc nie wiem co mogłoby to popsuć, a drażniące to jest. Quote Link to post Share on other sites
Viking125 Posted October 1, 2016 Report Share Posted October 1, 2016 Wytarte zebatki selektora, a dokladniej luz na elemencie który przenosi obciążenie między dźwignią selektora a zebatkami(ten co sie wciska w dzwignie) metoda to albo kupic nowy alumioniowy od elementa z tego co pamietam kiedyś był dostępny lub po podklejac izolacją by wyeliminować luzy. Kolejną przyczyną może być wytarty przerywacz. Quote Link to post Share on other sites
MrPro Posted October 12, 2016 Report Share Posted October 12, 2016 Właśnie przyszedł mój AKS-74 FC-A105 (by E&L) Po oddaniu ok 100 strzałów, replika nie daje jakichkolwiek oznak życia. Sprawdzane na dwóch bateriach Arma Tech 1100 mAh i Turnigy 1300mAh. Na początku reakcja na spust była zadowalająca jak na zwykłe kable i brak mosfetu. Później reakcja była coraz dłuższa. Trzeba było mocno spust naciskać. Po chwili replika przestawała strzelać, po 20s można było oddać parę strzałów. A teraz po naciśnięciu spustu słychać było jak się troszkę silnik zakręcił i kaplica. Zero reakcji. Naładowałem jeszcze raz batke turnigy i nic. Quote Link to post Share on other sites
Mark97 Posted October 12, 2016 Report Share Posted October 12, 2016 Może się kable na silniku poluzowały, zdejmij chwyt i zobacz. Quote Link to post Share on other sites
MrPro Posted October 12, 2016 Report Share Posted October 12, 2016 Kable wyglądają ok, nie słychać by silnik w ogóle reagował. Jakby prąd nie dochodził. Może to styki zaśniedziałe? Replika chwilę musiała leżeć, bo pojawiła się delikatną pleśń na wewnętrznej, nielakierowanej stronie drewna, Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.