Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

III Zlot ASG Tomaszowo 25-27.05.2007


Recommended Posts

REGULAMIN III OGOLNOPOLSKIEGO

ZLOTU ASG "TOMASZOWO 2007"

 

 

TERMIN: 25-27.05.2007

 

LOKALIZACJA

Teren opuszczonego porosyjskiego lotniska w Tomaszowie k. Zagania (woj. Lubuskie) – szczegoly patrz mapa dojazdowa

 

ORGANIZATOR

Stowarzyszenie „Team Delta” Sekcja Sportow Ekstremalnych przy AK Lubuskim

 

 

!!! Planujemy jeden dlugi scenariusz !!!

(Od wczesnych godzin porannych w sobote, do poznych godzin nocnych)

 

 

WPISOWE:

Wpisowe wynosi 30 zl / osobe, ktore nalezy wplacic 30.4.2007 na podane konto. Decyduje data wpływu oznaczonej kwoty na konto organizatora.

Wpisowe zawiera koszty obiadu w sobotę tzn wynajęcia kuchni polowej wraz z obsługą , zakupu kielbas i chleba na ognisko ,zaplecze socjalne tj woda do mycia, wynajecie i oznakowanie terenu, rekwizyty i pojazdy oraz zawiera wszystkie inne koszty przeprowadzenia planowanego scenariusza.

 

Nr rachunku: 18114018500000581618001001

Nr rachunku w formacie IBAN: PL18114018500000581618001001

Kod SWIFT: BREXPLPWZIE

 

BRE Bank Zielona Gora

Automobilklub Lubuski

Ul.Wiejska 10

65-609 Zielona Gora

 

dopisek:

Sekcja Sportow Ekstremalnych Zlot Tomaszowo 2007

imie + nazwisko;

(Przy zgloszeniach grupowych prosimy o podanie nazwy ekipy oraz ilosci osob.)

 

 

 

DODATKOWE INFORMACJE :

 

Zlot odbędzie się w warunkach polowych, uczestnicy we własnym zakresie przygotowują się do imprezy (racje żywnościowe na jedną/dwie doby, woda pitna,sprzet biwakowy,namioty itd.).

Dojazd na teren zlotu we wlasnym zakresie.

W przypadku osob nie majacych mozliwosci dojazdu do Tomaszowa we wlasnym zakresie zorganizowany zostanie przejazd busem lub autokarem z Zielonej Gory (dworzec PKP lub PKS) na miejsce zlotu, przy min 20 chetnych.

Koszt przejazdu 3 – 5 zl w zaleznosci od ilosci .

Obszar zlotu zostanie wydzielony przez Organizatora. Na oznaczonym terenie zostana wydzielone: strefa manewrow, strefa bezpieczenstwa (pole namiotowe) strzelnica polowa oraz strefa parkowania.

Baza posiada podstawowa infrastrukturę sanitarną.

Organizator wystawia do dyspozycji uczestnikow 2 namioty wojskowe – typ NS. Zainteresowanych noclegiem prosimy o zglaszanie sie do Organizatora. Ilosc miejsc ograniczona – tak wiec kto pierwszy, ten lepszy! Pozostali uczestnicy musza zadbac o miejsce do noclegu we wlasnym zakresie – Organizator udostepnia jedynie pole namiotowe.

Osoby chcace nocowac poza baza zlotu zalatwiaja sobie nocleg na wlasna reke. Zobowiazane sa jednak poinformowac o tym Organizatora i stawiac sie punktualnie w okreslonym wg terminarza wyznaczonym przez Organizatora miejscu.

 

Palenie ogniska na terenie zlotu TYLKO w wyznaczonym miejscu !!!

 

 

WARUNKI UCZESTNICTWA W ZLOCIE :

 

1. W Zlocie Airsoft "Tomaszowo III", zwanym dalej Zlotem, uczestniczą wyłącznie osoby o pełnej zdolności do czynności prawnych, które otrzymały od organizatora zaproszenie oraz uiściły w wymaganym terminie kwotę wpisowego.

2. Dopuszcza się także udział osób, które ukończyły lat siedemnaście, a nie uzyskały pełnej zdolności do czynności prawnych pod warunkiem dostarczenia oświadczenia prawnych opiekunów, którego wzór znajduje się w załączniku do niniejszego regulaminu, wraz z kserokopiami dowodów osobistych opiekunów i telefonem kontaktowym.

3. Niedokonanie wplaty jest rownoznaczne z rezygnacja z udzialu w zlocie.

4. Wpisowe nie podlega zwrotowi;

5. Limit miejsc: 250;

6 Koniecznosc stawienia się w określonym w planie zlotu miejscu i czasie. Dopuszczalna tolerancja spóźnienia to 30 minut. Ewentualne kłopoty związane z dojazdem do wyznaczonego punktu należy zgłaszać Organizatorowi telefonicznie;

7. Kazdy z uczestnikow zlotu ma obowiazek zapoznac sie z regulaminem, oraz innymi dokumentami regulujacymi zasady i przebieg zlotu.

Nieznajomosc w/w dokumentow nie zwalnia z obowiazku jego przestrzegania.

Razaca nieznajomosc powyzszych moze byc przycyna wykolczenia ze zlotu.

8. Przyjecie zaproszenia i podpisanie dokumentu podczas rejestracji jest rownoznaczne z akceptacja regulaminu;

9. Organizator zastrzega sobie możliwość wycofania zaproszenia bez podania przyczyn,w dowolnym czsie przed rpzpoczeciem zlotu nie pozniej niz na 7 dni przed terminem zlotu, za zwrotem wpisowego, jeśli zostało uiszczone, bez pokrycia jakichkolwiek innych nakładów bądź wyrównania szkód powstałych z tego powodu.

10.Uczestnicy zlotu wyrazaja nieodwolalna zgode na publikacje ich fotografii oraz materialu filmowego w celach dokumentalnych i reklamowych, lacznie z lokalna prasa, telewizja i internetem na czas nieokreslony.

 

 

 

REGULAMIN :

 

I. ZASADY WALKI. BEZPIECZEŃSTWO.

 

1. Strefa walki jest wyznaczony, oznaczony i zabezpieczony przez Organizatora obszar;

2. Dozwolone jest używanie wyłącznie broni typu ASG, max. 500 fps. Organizator zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wybiorczych pomiarow broni. Niezastosowanie sie do tego punktu, powoduje wykluczenie danej broni z dalszych rozgrywek;

Odstępstwa od tej zasady SA dopuszczale i wymagaja osobistej zgody organizatora.

3. Jedyna dopuszczalna amunicja ASG 6 lub 8 mm BB;

4. Obowiazuje bezwzgledny zakaz strzelania z replik poza wyznaczonym obszarem manewrowym oraz po zakonczeniu manewrow; z wylaczeniem terenu strzelnicy polowej ;

5. Wymagana jest ochrona oczu. Zaleca się stosowanie atestowanych gogli/okularów przeznaczonych do rozgrywek ASG lub PB.

Jednakże jakości ochrony oczu Organizator nie będzie wymuszał;

6. W zadnym przypadku uczestnik zlotu nie ma prawa sciagac ochrony oczu podczas przebywania na terenie wyznaczonym do strzelania;

7. Osoby nie posiadajace odpowiedniej ochrony oczu maja calkowity zakaz wstepu na teren wyznaczonego przez Organizatora obszaru;

8. Uczestnikow obowiązuje kategoryczny zakaz stosowania jakichkolwiek ładunków wybuchowych, świetlnych, ogłuszających, dymnych, łzawiących czy jakichkolwiek innych środków o działaniu szkodliwym dla żywych organizmów. Organizator we wlasnym zakresie przygotowal srodki pozoracji pola walki, zapewniajac wiekszy realizm zalozonego scenariusza;

9. Dopuszcza się stosowanie urządzeń typu LWC przy kategorycznym zakazie celowania w głowę;

10. Trafienie w jakąkolwiek część ciała, munduru czy oporzadzenia jest równoznaczne z wyeliminowaniem z danej rozgrywki. Zasady postepowania osob trafionych zostana podane szczegolowo w osobnym rozkazie.. Komunikacja między trafionym a pozostałymi graczami jest zakazana. Dozwolone jest uzywanie dalsze uzywanie broni osob trafionych.

11. Przypadkowe trafienie przez sojusznika powoduje taki sam skutek jak trafienie przez przeciwnika;

12. Trafianie w broń wyklucza możliwość jej dalszego użytkowania w danej rozgrywce az do wejscia do RS;

13. Rykoszety nie są uznawane. Uznawane są celne strzały po linii prostej przez niewystarczającą osłonę, tj. przez szeroko rozumiane zarośla, trawy, krzewy;

14. Nie istnieje pojęcie strzału oddananego wcześniej. Przy jednoczesnym (w granicach dziesiątych sekundy), dwustronnym otwarciu ognia z pola rozgrywki schodzą obaj gracze;

15. Zabronione jest strzelanie w pobliżu osób pozbawionych ochrony oczu, tj. trafionych, osób postronnych, jak i do fotografów, innych osób nie biorących czynnego udziału w rozgrywce oraz zwierząt.

16.Kazdy z uczestkinow zobowiazany jest do posiadania kawalka matarialu koru czerwonego

(w czasie nocnym posiadanie swiatla chemicznego koloru czerwonego),

i umieszczac w widoczny sposob w przypadku trafienia.

 

II. FILMOWANIE I FOTOGRAFOWANIE

 

1. Używać kamery oraz aparatu fotograficznego może każdy, nie jest wymagana zgoda Organizatora;

2. Osoba obsługująca kamerę lub sprzęt fotograficzny musi być odpowiednio oznaczona (biała koszulka);

3. Osoba obsługująca kamerę lub aparat fotograficzny nie jest zwolniona z obowiązku noszenia ochrony oczu;

4. Obsługa kamery lub aparatu fotograficznego powinna unikać sytuacji w której mogłaby zdradzić pozycję walczących;

5. Obsługa kamery lub aparatu fotograficznego nie powinna nagrywać i fotografować osób które wyraźnie sobie tego nie życzą.

6. Organizator nie ponosi odpowiedzialnosci za uszkodzenie lub zniszczenie sprzetu.

 

 

 

 

III. REGULAMIN PORZĄDKOWY

 

1. Z uwagi na założenia fabularne oraz sprawny przebieg zlotu Organizator, motywowany wyłącznie pragnieniem zapewnienia uczestnikom jak najlepszej zabawy, uprasza bezwzgledne (tu: w rozumieniu wojskowego drylu) opodporządkowanie sie jego rozkazom;

2. Każdy uczestnik porusza się po terenie zlotu na własne ryzyko;

3. Rozgrywka może zostać przerwana (Force Majour) w każdym jej momencie;

4. Zastrzeżona pozostaje ustalona bezpośrednio przed rozgrywką częstotliwość krótkofalowa Organizatora;

5. Liczebność i skład grup biorących udział w rozgrywce ustala Organizator;

6. Organizator nie bierze odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki w czasie trwania zlotu;

7. Na obszarze wyznaczonej przez Organizatora strefy bezpieczenstwa oraz strefy parkowania obowiazuje bezwzgledny zakaz strzelania z broni ASG;

8. Osoby obecne na zlocie zobowiazane sa zachowywac sie w sposob nie zagrazajacy bezpieczenstwu innych, a w szczegolnosci przestrzegac postanowien regulaminu;

9. Organizator ma prawo usunąć uczestnika z imprezy bez podania przyczyn oraz bez zwrotu wpisowego, oraz jakichkolwiek innych nakładów lub szkód poniesionych z tego tytułu przez uczestnika;

10. Na terenie wyznaczonym na pole namiotowe nalezy zachowac czystosc i porzadek;

11. Organizator nie bierze odpowiedzialności za wszelki sprzęt zagubiony, zniszczony lub uszkodzony w czasie trwania zlotu;

12. Odpowiedzialnosc finansowa za powstale szkody ponosza sprawcy;

13. Zgody Organizatora wymaga wykorzystanie zlotu jako okazji do rozpowszechnienia wszelkich materiałów reklamowych czy promocyjnych;

14. Zabrania się uczestniczenia w rozgrywkach pod wpływem alkoholu oraz innych substancji psychoaktywnych. Dotyczy to także spożywania w/w substancji w przerwie rozgrywek.

15. We wszystkich sprawach nie ujętych bezpośrednio w regulaminach, jak i dotyczących rozstrzygania kwestii spornych między graczami decydujące zdanie ma Organizator, którego decyzja jest nieodwołalna;

16. Jako jedyną sankcję za niestosowanie się do regulaminów przewidziano usunięcie z terenu zlotu.

17. Uczestnicy zobowiązani są bezwzględnego wykonywania poleceń wydawanych przez organizatora oraz osoby przez niego upoważnione.

18.Na terenie obozu uczesnicy poruszaja sie z rozladowana bronia,

tzn bez podpietego magazynka.

 

 

 

TERMINARZ

 

25.05.2007 (piatek)

do godz. 19oo przyjazd wszystkich uczestnikow zlotu;

1600-2000 - rejestracja uczestnikow zlotu;

2100 – odprawa, zapoznanie sie ze scenariuszem, omowienie terenu oraz informacje dotyczace regulaminu zlotu;

2200 - impreza integracyjna;

2345 – cisza nocna;

 

26.05.2007 (sobota)

0600 – pobodka;

0630- wyjazd z dowodcami na zapoznanie sie z terenem rozgrywki;

0800 – apel poranny;

0900 – 0200 – manewry w terenie (17h);

1400 – obiad grochowka – z dowozem na pozycje

(Obowiazkowo posiadac menazke i lyzke!!! );

0200 zakonczenie manewrow, rozladowanie broni,

0300 – ognisko i impreza dla chetnych;

 

28.05.2006 (niedziela)

0900 – pobodka;

0945 – sniadanie przy ognisku, (kielbasy i chleb zapewnia Organizator).

1100 – 1300 – dla chetnych manewry w terenie;

1300 – 1330 – grupowa sesja zdjeciowa;

1400 - apel pozegnalny i oficjalne zakonczenie zlotu;

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE WZOR:

 

Oświadczamy, iż jako prawni opiekunowie (poniżej podać dane podopiecznego) imię: ... nazwisko: ... numer PESEL :... wyrażamy zgodę na udział naszego podopiecznego Zlocie ASG Tomaszowo III w terminie....

Jednocześnie wiadomym nam jest, iż rozgrywki Airsoft polegają na oddawaniu przez uczestników strzałów do siebie (symulacja walki) z replik broni o napędzie pneumatycznym kulkami o średnicy 6 i 8mm i masie do 0,7 g. Jest nam również wiadomym, że używane przez uczestników repliki są napędzane sprężonym powietrzem lub gazem i wyrzucają pocisk z prędkością początkową do 200 m / sek., na odległość do 150 m, także seriami. Ponadto zdajemy sobie sprawę, że w spotkaniach Airsoft udział biorą osoby pełnoletnie.

Oświadczamy, że mamy świadomość, iż pomimo zastosowania środków bezpieczeństwa w postaci okularów ochronnych o odpowiedniej wytrzymałości, uczestnictwo w grach Airsoft jest obarczone ryzykiem zaistnienia nieszczęśliwych wypadków spowodowanych przez trafienie z repliki Airsoft. W skrajnym przypadku mogących skutkować utratą oka lub oczu, a wszystkie mogące zaistnieć wypadki, mogą doprowadzić do trwałego uszkodzenia zdrowia i ciała, w tym do utraty wzroku.

Zdajemy sobie także sprawę, iż udział w rozgrywkach Airsoft jest obarczony ryzykiem innych nieszczęśliwych wypadków oraz kontuzji takich jak. upadki z wysokości, potłuczenia, otarcia, skręcenia stawów, złamania, rozcięcia i otarcia naskórka oraz inne nie wynikłych w sposób bezpośredni z rozgrywki Airsoft, w rozumieniu akapitu pierwszego przedmiotowego dokumentu. W niektórych przypadkach wypadki te mogą stanowić niebezpieczeństwo dla zdrowia, zaś w sytuacjach skrajnych mogą nieść za sobą nawet zagrożenie życia.

 

Oświadczamy, iż jesteśmy świadomi tychże niebezpieczeństw i wyrażamy zgodę na ponoszenie takiego ryzyka przez naszego podopiecznego. Oświadczamy, że w razie zaistnienia wypadku, gdzie ofiarą będzie nasz podopieczny, nie będziemy wnosić z tego tytułu jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych, ani nie będziemy wnosili o zastosowanie innych konsekwencji prawnych wobec sprawcy wypadku,organizatorow zlotu, właściciela terenu rozgrywki bądź jakiegokolwiek innego uczestnika rozgrywek Airsoft.

 

Oświadczamy także, że zgodnie z naszą wiedzą, stan zdrowia naszego podopiecznego pozwala mu na uczestnictwo w rozgrywkach Airsoft. W szczególności zaś oświadczamy, że nie cierpi on na żadne choroby, które mogłyby stwarzać zagrożenie dla jego zdrowia lub życia w czasie tychże. Wiadomym jest nam również wymóg posiadania przez podopiecznego tzw. Identyfikatora Medycznego, zawierającego podstawowe dane osobowe i medyczne, którego wzór określony jest odrębnymi ustaleniami.

 

Zobowiązujemy się jednocześnie do pokrycia wszelkich szkód wyrządzonych przez naszego podopiecznego lub do których powstania się przyczynił, za wyjątkiem tych, które nie były następstwem złamania przyjętych zasad Airsoftu.

 

W razie wypadku, lub zaistnienia sytuacji wymagającej kontaktu z opiekunem zawiadomić:

imię: ... nazwisko: ...

telefon: ...

 

imię i nazwisko opiekuna (czytelnie): ...

podpis opiekuna:... miejsce i data:...

 

imię i nazwisko opiekuna (czytelnie): ...

podpis opiekuna:... miejsce i data:...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 377
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Własnie sie dowiedzialem ze moja urocza facjata znajduje sie na waszej stronie....nie łaska bylo zapytac ? Fotografia ta ma natychmiast zniknac bo nie wyrazam zgody na umieszczanie mego zdjecia na stronie nieznanej ekipy....... :evil: :|

Link to post
Share on other sites

Witam jesli jest to uwaga do nas, to uprzejmie informuje ze poniewaz mielismy juz podobne dyskusje i problemy to w regulaminie zlotu ktory kazdy podpisywal ze sie z nim zapoznal i go akceptuje, zawarta byla klauzula cytuje:

 

"12.Uczestnicy zlotu wyrazaja zgode na publikacje ich fotografii oraz materialu filmowego w celach dokumentalnych i reklamowych,

lecznie z lokalna prasa telewizja i internetem. "

 

a wiec swoim podpisem wyrazilo sie zgode i uwazam dalsze dyskuje za bezpodstawne.

Link to post
Share on other sites

To się Panowie raczcie wyrażać nieco precyzyjniej, ponieważ Wasze wypowiedzi były cokolwiek mylące dla przeciętnego odbiorcy*.

*) tj. takiego, który nie klika we wszystkie linki, nie przegląda wszystkich (pod)stron i niekoniecznie zna wszystkich z Was z tzw. "twarzy".

 

Pozdrawiam

KZ

Link to post
Share on other sites

NO PROBLEM,

wybacz moja reakcje ale jestem uczulony z uwagi na pewne niemile doswiadczenia zwiazane z tym tematem.

Faktycznie, przyznajac po raz kolejny Kubie racje, te posty byly mylace i nie do konca jasne. Ale milo ze porozmawialismy i po raz kolejny kwestia sie szybko i bezbolesnie wyjasnila.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

W 2007 roku kontynuować będziemy działania w rejonie konfliktu pomiędzy Analią i Oralią w sporze o Masturbie. Pozwolę sobie przypomnieć krótką charakterystyką stron:

 

Oralia – państwo w płd. części Województwa LUBUSKIEGO ze stolicą w Żaganiu. Struktura etniczna: Oralianie 75%, Masturbanie 15%, Analianie 7%, pozostałe 3%. Gospodarka średnio rozwinięta, główne źródła utrzymania: jednostki wojskowe. O jest krajem przodującym w regionie w produkcji popcornu, aktywnie działającym na rzecz stabilizacji południowej części województwa.

 

Analia – państwo w płd. – wsch. części Województwa LUBUSKIEGO, ze stolicą w Szprotawie. Struktura etniczna prawie jednolita, gospodarka oparta na eksploatacji złóż surowców wtórnych oraz rolnictwie, ze słabo rozwiniętym przemysłem. Kraj ten rywalizuje z Oralia w walce o hegemonię w regionie.

 

Masturbia – państwo położone pomiędzy Analią i Oralią, ze stolicą w Tomaszowie. Główne grupy etniczne to: Masturbanie – 80%, Oralianie – 15%, Analianie – 3%, pozostałe – 2%. Główne źródła dochodu: wydobycie guano, handel chińskimi tekstyliami oraz alkoholem, turystyka ASG.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

To moze ja aby wyjasnic temat i z gory uniknac dalszych pytan:

 

1.Impreza jest na zaproszenia.

 

2.W pierwszej kolejnosci, zaproszenia otrzymuja ekipy ktory byly na poprzednich edycjach, mowiac prosto osoby ktore znamy. Jesli ktos chce otrzymac zaproszenia a takowego nie otrzymal moze pisac do kolegi Somana podajac max. duzo informacji o sobie i ekipie. Trafiaja one na liste "rezerwowa" i jesli beda wolne miejsca oraz zadnych przeszkod tez otrzyma zaproszenie.

 

3.Jestesmy ograniczeni iloscia miejsc oraz chcemy utrzymac pewien "poziom" imprezy.

 

4.Jesli sa jakies inne pytania to prosze na priva lub na nasze forum.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

UWAGA!

 

Ekipy które dostały już zaproszenie a jeszcze nie przesłały zgłoszenia proszę o podanie orientacyjnej ilości uczestników zlotu w Tomaszowie. Listę w postaci: imię, nazwisko, xywka, wiek, uzbrojenie (spring, aeg, gaz - tylko to) można przesłać na mój priv lub na adres zlot.tomaszowo@vp.pl

 

Pzdrv

Soman

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

W zeszłym roku to wyglądało tak, że autokar po prostu podjechał pod dworzec PKP z Zielonej Górze, kierowca skasował po 5zł od każdego i zawiózł nas praktycznie pod sam obóz. Droga powrotna to również 5zł, z tym, że wracających było więcej niż jadących :-F . W zeszłym roku po prostu wyraziliśmy chęć co do autokaru tu na WMASGu i autokar był, tyle. :uśmiech:

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Nieuchronnie zbliża się koniec kwietnia, a co się z tym wiąże - termin wpłat wpisowego. Proszę o tym pamiętać, jak również o przesłaniu (i uzupełnieniu w niektórych przypadkach) danych do zgłoszeń. W przypadku nieuregulowania wpisowego lub nieprzesłania danych do końca kwietnia, automatycznie uruchamiana będzie (dość obszerna) lista rezerwowa, z kilkudniowym (do uzgodnienia) terminem na uzupełnienie formalności.

Link to post
Share on other sites

SGS Stargard Szczecinski w tym roku stawi sie w sile 9 osób. Prosimy o udostępnienie oznaczonego przez nas Hangaru :)

Najprawdopodobniej również będziemy chętni na transport autokarem - szczegóły w swoim czasie

Pozdrawiam i do zobaczenia ;)

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...