Wukasz Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 Oficjalne pragnę zmienić zdanie:) Gdy już udało mi się dodzwonić obsługa okazała się miła, szybka i kompetentna. Wszyscy którzy mają problem w, tym przedświątecznym okresie, problem z Gunfire na allegro dzwońcie, gdyż maja problem techniczny. Quote Link to post Share on other sites
MrDziku Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 Wszystko ok (zamawiałem zaraz po inwentaryzacji ) paczka doszła dziś o 13 -tej . Polecam sklep Quote Link to post Share on other sites
KEMOT95 Posted January 18, 2011 Report Share Posted January 18, 2011 Zamawiałem u nich w sklepie kominiarkę. Wszystko się zgadzało. Sprawnie, szybko, pozytywnie. Polecam. Quote Link to post Share on other sites
pmsniper Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 Wiele razy robiłem u nich zakupy na miejscu jak i przez internet, zawsze wszystko było sprawnie i ogólnie OK. Polecam ten sklep. Quote Link to post Share on other sites
Frogger Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 Od złożenia zamówienia do otrzymania przesyłki minęło tylko 30 godz. :) Polecam ten sklep. Jest konkretny, bezproblemowy i ekspresowy, a także można bez najmniejszego problemu otrzymać dodatkowo za zakupiony towar fakturę VAT. Quote Link to post Share on other sites
Fush1 Posted March 5, 2011 Report Share Posted March 5, 2011 Konkretny szybki sklep. Zero zbednego pitolenia:) Quote Link to post Share on other sites
stah187 Posted March 9, 2011 Report Share Posted March 9, 2011 Co tu dużo mówić-szybko i bezproblemowo. Polecam. Quote Link to post Share on other sites
lubiemrowkojady Posted March 16, 2011 Report Share Posted March 16, 2011 Kupowałem shotguna, myk myk i paczka w domu :icon_razz2: Quote Link to post Share on other sites
Kefcik Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Zamówiłem replikę SR z Gunfire. Jestem bardzo zadowolony, bardzo miła obsługa klienta, dobrze doradzają. Replika w świetnym stanie. Quote Link to post Share on other sites
kewinpol Posted April 5, 2011 Report Share Posted April 5, 2011 Witam, może ktoś podać swoją opinie, na temat serwisu w sklepie Gunfire? Quote Link to post Share on other sites
Rumol Posted April 5, 2011 Report Share Posted April 5, 2011 Polecamy, polecamy ;) Bez dwóch zdań. Quote Link to post Share on other sites
kewinpol Posted April 11, 2011 Report Share Posted April 11, 2011 Właśnie przyszło do mnie zamówienie z Gunfire. Nie mam żadnych zastrzeżeń, wielki plus dla sklepu. Mam nadzieję ,że serwis też będzie dobry. Quote Link to post Share on other sites
engray Posted April 12, 2011 Report Share Posted April 12, 2011 Hej, a dalibyście serwisantom z gunfire wymiane gumki HU? Quote Link to post Share on other sites
Rann Posted April 13, 2011 Report Share Posted April 13, 2011 To akurat jedna z najprostszych czynności, jaką serwis może wykonać Ci z zawiązanymi oczami ;) Gdybyś pytał o tuning do 600 FPS z zachowaniem ognia ciągłego i minimalizacją prawdopodobieństwa, że skończysz z kawałkiem zębatki w czole - no, wtedy można by się zastanawiać :) Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted April 13, 2011 Report Share Posted April 13, 2011 To nie jest temat do dyskusji. Przypominam że zamieszczamy tutaj opinie. Wszelkie pytania proszę kierować do sklepu bezpośrednio, lub PW do opiniujących. Quote Link to post Share on other sites
bender Posted April 17, 2011 Report Share Posted April 17, 2011 Po raz kolejny zamówienie w GF i wszystko w porządku. Polecam sklep. Quote Link to post Share on other sites
harasim Posted April 22, 2011 Report Share Posted April 22, 2011 We wtorek pod wieczór zamówienie złożone, wpłata tego samego dnia. Paczkę otrzymałem w piątek (kurier GLS) wszystko sprawnie i bez problemów. Kolejny plusik dla sklepu. Quote Link to post Share on other sites
Tomek_GGRS Posted April 22, 2011 Report Share Posted April 22, 2011 Zamówienie dla teamu złożone, rabacik przyznany, szybko i sprawnie. Polecam. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted May 12, 2011 Report Share Posted May 12, 2011 Replika na zdjęciach z oznaczeniami, przyszła bez oznaczeń. Swoją drogą - oni wkładają w paczki kartki z pomiarami fps? U mnie nie było. Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted May 13, 2011 Report Share Posted May 13, 2011 (edited) Po zmianach personalnych widać, że w składzie obsługi są osoby posiadające stosowną wiedzę o ASG i dzięki wzrostowi kompetencji nastąpiła zdecydowana poprawa obsługi. Ostatnio dostałem to co zamówiłem! :maniak_OK: Edited May 13, 2011 by Powała Quote Link to post Share on other sites
pzn Posted May 13, 2011 Report Share Posted May 13, 2011 Polecam, zamówienie złożone w niedzielę dotarło we wtorek. Oczywiście zawartość w porządku :) Quote Link to post Share on other sites
Mati86 Posted May 14, 2011 Report Share Posted May 14, 2011 Mimo iż w internecie widniało wyraźnie czynne w soboty od 10 do 15 jednak na miejscu uprzejmnie poinformował mnie pracownik (o dziwo siedział siebie z komputerkiem) że nieczynne w sobotę. Na moją uwagę dotyczącą strony odparł że pracuje od niedawna. Właśnie widzę że zostało to poprawione (o dziwo dzisiaj) więc nie udowodnię, 100 km w jedną stronę nie poszło by na marne gdybym jednak mógł zoabczyć towar który chciałem nabyć. Po zapytaniu o daną replikę (dostępną na internecie) pracownik raczył odpowiedzieć że takowej nie posiadają i jest tylko to co w gablocie, a towar o który pytam znajduję sięw innych magazynach. Widocznie GF nie zależy na klientach, bo wliczając koszty przesyłki czy to wrocław czy kraków na to sami mi wyjdzie. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Gunfire_com Posted May 17, 2011 Report Share Posted May 17, 2011 Niestety mijasz się z prawdą - informacja na stronie została umieszczona w chwili kiedy zostały ustalone godziny otwarcia sklepu stacjonarnego - czyli długo wcześniej. Pracownik, który był obecny w firmie nie mógł sprzedać towaru, ponieważ towar znajduje się na magazynie firmy a magazyn w soboty jest zamknięty ponieważ w sobotę sklep nie pracuje. Po mimo tego, że sklep jest nieczynny w sobotę a pracownik obecny w sklepie miał do wykonania inne zadania, chciał Ci pomóc w sposób jedyny jaki mógł - czyli zaoferował Ci towar, który był w gablotach - czyli fizycznie na sklepie a nie w magazynie, który był zamknięty. Zawsze radzimy, aby przed przyjazdem po konkretny towar, skontaktować się z BOK i upewnić się czy jest on dostępny i czy można bez problemu przyjechać po odbiór - tym bardziej jeśli jedzie się z tak daleka. Quote Link to post Share on other sites
Cybul Posted May 17, 2011 Report Share Posted May 17, 2011 Mimo iż w internecie widniało wyraźnie czynne w soboty od 10 do 15 jednak na miejscu uprzejmnie poinformował mnie pracownik (o dziwo siedział siebie z komputerkiem) że nieczynne w sobotę. Na moją uwagę dotyczącą strony odparł że pracuje od niedawna. Właśnie widzę że zostało to poprawione (o dziwo dzisiaj) więc nie udowodnię, 100 km w jedną stronę nie poszło by na marne gdybym jednak mógł zoabczyć towar który chciałem nabyć. Po zapytaniu o daną replikę (dostępną na internecie) pracownik raczył odpowiedzieć że takowej nie posiadają i jest tylko to co w gablocie, a towar o który pytam znajduję sięw innych magazynach. Widocznie GF nie zależy na klientach, bo wliczając koszty przesyłki czy to wrocław czy kraków na to sami mi wyjdzie. Pozdrawiam. Jechać 100 km w jedną stronę po coś co jest w sklepie internetowym, nie wiedząc czy jest na stanie sklepu stacjonarnego, nie dzwoniąc wcześniej itd, no brawo ten Pan. Quote Link to post Share on other sites
Vitalis Posted May 26, 2011 Report Share Posted May 26, 2011 Zamówione kulki .28 dostałem .25 (razem z magiem i karabinem), cóż zrzuce na karb pośpiechu bo mi zależało na czasie i zamawiałem około 12 i prosiłem o wysyłkę tego samego dnia. Pozatym wszystko ok, wysłali jak prosiłem od razu, drugi dzień było. Drugie zamowienie i dalej solidna czwórka. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.