Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

A ja sobie pozwolę z innej beczki odnośnie - Zimowa gorączka w Gunfire! o której pisze WMASG a która zablokowała dodawanie komentarzy !

 

We wszystkich newsach reklamowych nie ma możliwości komentowania. Niezależnie od tego, kto je opublikował i czego dotyczą.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Moje pierwsze zamówienie po kilku latach (data/godzina maili):

2014-12-10 23:40 Gunfire - Potwierdzenie wpłynięcia zamówienia (płatność przelewy24)

2014-12-11 3:31 Gunfire - Potwierdzenie otrzymania wpłaty

2014-12-11 7:50 Gunfire - Rozpoczęcie realizacji zamówienia

2014-12-11 17:42 Gunfire - Potwierdzenie wysłania zamówienia (i przyznania punktów lojalnościowych)

2014-12-11 17:55 InPost - Potwierdzenie wysłania paczki

2014-12-12 12:17 InPost - Paczka czeka na odbiór

 

Bardzo szybko i sprawnie.

Jedyne zastrzeżenie to poziom dopasowania paczki do skrytki inpostu - tak idealny że ledwo dało się ją wyciągnąć :icon_wink:

Edited by Yeneth
Link to post
Share on other sites

Pt95GwU.png

 

I takie kwiatki można znaleźć na stronach prawie wszystkich "nowych i rewolucyjnych" kałachów od E&L.

Czyżby stare, i nierewolucyjne E&L przepakowano do nowych pudełek, i dodano po designerskiej olejarce, by stał się bardziej rewolucyjne? (bo na oko to różnic nie ma) :)

Nie żeby przypominało to niedawną "promocję" przedświąteczną (patrz: LINK)

Link to post
Share on other sites

Chyba po twoim wpisie wszędzie już poprawiali i jest wszędzie 450, ale...

 

ART_SPONSOROWANY_EL.png

 

Pisząc na reklamie że jest M140 sugerują że jest to 140 m/s - powinno być około 459,3 fps. 459 +/- 10, czyli od 450-470.

A na stronie mamy 450, biorąc pod uwagę +/- 10 to może być 440-460. Rozbieżność między 440-470 to sporo.

Chociaż jak to ma być "więcej mocy i stabilności" to raczej +/- 5, a nie 10. Trzeba poczekać, aż wypowie się ktoś kto kupił.

Jakbym miał jakaś replikę teraz kupować, to bym pisał o sprawdzenie osiągów przed wysłaniem.

Link to post
Share on other sites

Witam, niestety jestem zmuszony kolejny raz opisywać tutaj swój przypadek. A to wszystko za sprawą moim zdaniem niekompetencji BOK, który w głębokim poważaniu ma moje e-maile. Jeśli chodzi o telefon, to niestety co wydzwaniam numer jest zajęty albo niedostępny. Nie mam zamiaru wisieć na telefonie ponad pół godziny dziennie, mam inne sprawy na głowie. Wysłałem już w przeciągu trzech dni, trzy e-maile. 0 odzewu.

10 grudnia złożyłem zamówienie, opłaciłem i wybrałem sposób dostawy. Tego samego dnia domówiłem kolejną rzecz, w niej wybrałem odbiór osobisty i kazałem połączyć z zamówieniem, które miało być wysłane. Po 3 dniach roboczych dopiero paczka została skompletowana, mało tego ktoś się pomylił i paczka nie została wysłana - jest do odbioru osobistego w sklepie. Dobra, załóżmy że nie zrozumieliśmy się dobrze, napiszę więc maila - jak do ściany.

Sytuacja jest dla mnie na dodatek o tyle komiczna, że zamówiona 11 grudnia w Japonii na x-fire.com lufa PDI leży właśnie u mnie na stole i bez części z GF sobie niestety dalej poleży.

 

Drodzy panowie z GF, może łaskawie przeczytacie ten post, przyłożycie się do powierzonych Wam obowiązków i sprawa się ruszy? Sprawa tyczy się zamówienia 298114

 

Treść maila:

 

Temat: Zamówienie 298114

 

Witam!

Wyślijcie proszę zamówienie kurierem GLS za punkty z programu lojalnościowego na dane:

Piotr Jankowiak

Energetyka 2/1

63-800 Gostyń (Polska)

 

Ponieważ to zamówienie zostało połączone z zamówieniem 298062, w którym wybrałem tę formę dostawy, a w/w jako odbiór osobisty, żeby nie nabijać kolejnej dostawy GLS. Wychodzi jednak na to, że chyba doszło do pomyłki, gdyż oba zamówienia zostały skompletowane razem i oczekują na odbiór osobisty, a nie zostały wysłane wg. maila i informacji na moim koncie w zamówieniach.

 

Pozdrawiam,

 

Piotr Jankowiak

 

Jeszcze raz wielkie dzięki za fachową obsługę!

Link to post
Share on other sites

A ja chcę odkręcić mojego posta, bo Pani Ewa zadzwoniła do mnie i wszystko się wyjaśniło. Kontakt w sumie błyskawiczny po napisaniu tutaj posta. Myślę, że to całe zamieszanie, to wina imprezy (GfPoint) na którą trzeba bardzo dużo czasu poświęcić.

W sumie zawsze moje zamówienia się zgadzały, nigdy na nic nie mogłem narzekać, a wiadomo, że drobne incydenty się zdarzają.

Ja tam jestem za tym, żeby im wybaczyć te opóźnienia. Rekompensują to super imprezą, na którą dużo osób na pewno przybędzie i będą zadowoleni.

Takie mam zdanie, proszę nie naskakiwać, że wmawiam Wam co macie robić ;-)

Link to post
Share on other sites

Zamówienie złożone 11.12, opłacone dzień później, w piątek 12.12. Paczka dotarła do mnie 16.12 więc całkiem szybko. Jedyna ciekawostka to taka, że w jednym z magazynków MID-CAP były dwie zakleszczone kulki. Napisałem o tym zaraz po odebraniu paczki, dziś dostałem odpowiedź, że to normalne, bo magazynki są sprawdzane przez producenta. Może i tak, nie znam się. Po paru minutach siłowania się z kulkami udało mi się je oswobodzić. To moje drugie zamówienie i jak na razie nie narzekam...

Link to post
Share on other sites

Jestem w trakcie składania zamówienia, zobaczymy czemu tak wszyscy narzekają. Zakładam, że przyjdzie wszystko w czasie.

Ps. Czemu teraz nikt nie wspomina, że są promocje i to ciekawe? Na przykład repliki od LCT w cenie 900 zł? Gazowy HK od Umarexa za 1200 zł? I dużo innych, dostępnych modeli? Ja nigdy wcześniej taniej tych replik nie widziałem u nas w kraju :-)

 

Przypominam, że opinie zamieszczamy po otrzymaniu zamówienia. Szmer

Link to post
Share on other sites

To jest po postu skandal.

Mój pierwszy post tutaj odnośnie GF pojawił się 9-go grudnia, a wtedy już czekałem około tygodnia na odzew sklepu.

Od początku problemy z samą komunikacją z BOK. Odpisywali na maila na prawdę sporadycznie - jak już wspomniałem wcześniej.

Podczas płacenia strona wygenerowała mi błędny kod do zapłaty - w euro, choć ustawioną walutę domyślną mam PLN.

Płaciłem z konta polskiego w walucie PLN i bank przeliczył to na moją niekorzyść.

Jak można było się spodziewać wina została zrzucona na mnie i musiałem dopłacić około 96zł.

Do repliki zamawiałem downgreade sprężyny - cena opiewała na 100zł.

W ramach rekompensaty zrobili to za darmo, ale jak wszyscy wiemy teraz GF ma w promocji tę usługę gratis przy zakupie repliki.

Wprowadzili to jakieś dwa dni po moim zamówieniu - ukłon w moją stronę? Z uwagi, iż to zamówienie stoi od 3 tygodni na magazynie to marna pociecha.

Oczywiście nie mając wyboru dokonałem dopłaty. Pan z BOK stwierdził, że przelewu nie dostali i prosi o potwierdzenie przelewu.

Niemalże od razu wysłałem plik pdf z potwierdzeniem - było to dnia 16-go grudnia. Wiadomość zwrotna po dwóch dniach (tj. 18-go): "Witam, niestety, brak załącznika". Sprawdziłem mail, wszystko cacy, dla pewności przekierowałem maila do drugiej osoby - załącznik doszedł, otwiera się i działa w 100%. Tak więc wysyłam ponownie TEGO SAMEGO maila do GF.

Dnia następnego dostaję potwierdzenie zaksięgowania oraz przekazania paczki do realizacji. Hura! w końcu dostanę moją... (bitch slap) NO!

Do dnia dzisiejszego włączenie, paczka ma status: W pakowaniu. Kilka dni temu, podczas przelewu dopłaty, Pan z BOK zapewniał mnie, iż sprzęt jest już zapakowany, leży obok biurka gotowy do wysyłki. Jedynie czekają na zaksięgowanie dopłaty.

Ręce opadają...

Za to maila z prośbą o wystawienie opinii dla sklepu dostaję regularnie co kilka dni - co w zasadzie jest zabawne, gdyż jeszcze nie dostałem mojego zamówienia.

Oczywiście nie omieszkam wystawić solidnej opinii wraz ze stosownym komentarzem.

Link to post
Share on other sites

29 grudnia złożyłem reklamację na cylinder - w środku jest za dużo wycięte, głowica z niego wypada, co powoduje ogromne nieszczelności. Do tej pory status "Klient wygenerował reklamację. Jak się coś zmieni, to dopiszę.

 

<endofftopic> Nope. Nowy cylinder jest wyraźnie cieńszy. (Nawet zdjęcia z GF to potwierdzają) </endofftopic>

Nadal nic nie ruszyło. Dzisiaj dzwonię.

 

 

Sprawy opisujemy po, nie w trakcie załatwiania ! Jest okres noworoczny po długim weekendzie, który gdzie niegdzie trwa do środy, nie oczekuj cudów. Szmer.

Link to post
Share on other sites

trzy zamówienia, jedno przedpłata a dwa za pobraniem.

przedpłata- paczka spakowana po 4 dniach, wysłana po tygodniu (wszystko mieli na magazynie)

obie paczki za pobraniem były na drugi dzień :>

kontakt z BOK przez telefon nie sprawiał trudności.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...