Remington Posted September 28, 2015 Report Share Posted September 28, 2015 Po prostu wielki plus. Za podejście do klienta, za szybką wysyłkę (19 godzin). Polecam. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted October 8, 2015 Report Share Posted October 8, 2015 Powiem tak zamawiać coś to plus ale o coś zapytać to masakra. Dnia 01-10-2015 wysyłam zapytanie do GFA Żodyn odp Dzwonię 07-10-2015 konsultant zapewnia mnie, że w dniu dzisiejszym nastąpi kontakt Żodyn kontakt Dzwonię 08-10-2015 koło godziny 10. Konsultant zapewnia mnie, że odpisze mi zaraz na e-mail Żodyn e-mail Dzwonię i mówię, że niech sobie anulują tego e-maila bo przez tydzień nie można zdobyć odpowiedzi w sprawie sprowadzenia sprzętu. Quote Link to post Share on other sites
MiazgaASG Posted October 23, 2015 Report Share Posted October 23, 2015 Ode mnie duży pozytyw, mimo długiego oczekiwania na zrealizowanie zamówienia. Zakupiłem sprzętu na dość pokaźną sumę: -GFG03 ze sporą ilością modyfikacji wewnętrznych, -bateria WE, -ładowarka WE, -dwa magazynki, Najlepiej należy ocenić obsługę klienta, czy to w serwisie czy na głównej linii - zawsze wszystko wytłumaczone mile i uprzejmie, dodatkowo zaskoczył mnie fakt, że mogłem bez problemu porozmawiać z wybranym serwisantem, który zajmował się moją repliką. Po otrzymaniu przesyłki(wczoraj) miałem kilka pytań, więc wykonałem telefon(dzisiaj) - głównie chodziło o sprawność MOSFETu podczas deszczowej zabawy, bezproblemowo doradzono mi jak ją dodatkowo zabezpieczyć, a także wskazano miejsce HU w emkach (całe życie z kałachem i się wystraszyłem tych śrubek :icon_razz: ). Quote Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Plus,czas blitz (niedziela prawie noc opłata--wtorek wsio u mnie) Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted November 6, 2015 Report Share Posted November 6, 2015 Ogólnie sklep za błyskawiczną wysyłkę (odbieram w Paczkomatach), asortyment na plus. Nie miałem z tym problemu nigdy. Jeśli chodzi o reklamację... PORAŻKA. Przed wysyłką wadliwych zębatek SHS, pisałem mailowo z jednym panem z obsługi. Powiedział o formularzu reklamacyjnym, itp. No wszystko fajnie. Paczkę wysłałem 22 października, na 27 doszło z podpisem, że przyjęto na serwis. Od tamtej pory cisza. Pisałem nawet ze dwa dni temu czy coś się z tym dzieje. Cisza. Zero odezwu. Nie ma zwrotnej paczki czy to z wymienionymi zębatkami, czy ze starymi, czy zwrot kasy na konto. Co? Nagle tam wszyscy umarli na serwisie? Mówiono mi, że serwis jest beznadziejny. Teraz sam to potwierdzam. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted November 6, 2015 Report Share Posted November 6, 2015 Spokojnie, serwis ma 2 tygodnie na ustosunkowanie sie do reklamacji. To nie piekarnia.... Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted November 6, 2015 Report Share Posted November 6, 2015 Okej. Ale jeśli piszę maila jak z reklamacją, to wypadałoby odpowiedzieć. Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted November 10, 2015 Report Share Posted November 10, 2015 Dwa dodatkowe maile na poczcie wystarczyły, by chłopaki z Gunfire się z mobilizowali. W poniedziałek dostałem info, że rozpatrzono reklamację pozytywnie i wysłano nowe zębatki. Paczka przyszła dziś rano. Dodatkowo, dorzucili czapkę od Specny z miejscami na naszywki z rzepami, smycz GFC i naszywka gumowa na rzep też GFC. Nie uważam tego za przekupstwo czy coś (ale kto wie), mimo to, miły gest, bo poza zębatkami coś od siebie jeszcze dali. Miło. ^^ Quote Link to post Share on other sites
krugerheini Posted November 10, 2015 Report Share Posted November 10, 2015 Iii tam przekupstwo. Dobra metoda, żeby zatrzeć złe wrażenie po tym, jak dali plamę. Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted November 10, 2015 Report Share Posted November 10, 2015 Zamówiłem ostatnio troszke pierdółek. Wszystko przyszło szybko i solidnie. Na pochwałę zasługuje prezencik w postaci magazynu G&G. Krótko mówiąc, pozytyw. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 10, 2015 Report Share Posted November 10, 2015 A ja kolejnym razem zawiodłem się na sklepie. W środę składam zamówienie na dwie rzeczy, z której jedna była dla mnie bardzo ważna. Skontaktowałem się ze sklepem czy może dzisiaj jeszcze będzie wysłana no ale troszkę późno zamówiłem więc miała wyjść w czwartek. W czwartek przez cały dzień zamówienie było oznaczone jako PAKOWANE, o no to fajnie dzisiaj wyjedzie. Nie wyjechało...w piątek ponownie cały dzień status PAKOWANE, dzwonię i się pytam czy dzisiaj na pewno wyjedzie. No tak tak konsultant mnie zapewnił, ok to dotrze w sobotę bo to paczkomat. No nie wyjechało...Dzwonię w poniedziałek i co się dowiaduję? Aaaaaaaaaaaa bo wie Pan w piątek okazało się, że rzeczy nie ma na magazynie i ktoś miał się z Panem skontataktować i powiedzieć. Fajnie tylko nikt nie dzwonił. Na co konsultant, że osoba, która miała to zrobić poniesie konsekwencje, ale po co mi to aby Bogu winny pracownik dostawał opierdziel za to, że cała logistyka sklepu leży i kwiczy. Dziękuje tyle w temacie. Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted November 10, 2015 Report Share Posted November 10, 2015 Może sprzedają na zeszyt? W firmie w której kiedyś pracowałem szefowa bardzo upierała się, że nie będziemy wydawać towaru na WZetki tylko na zeszyt. Stali lub zaufani klienci mieli konto (strone) w zeszycie i towary, które brali tam właśnie zapisywaliśmy. Po jakimś czasie rozliczało się to normalnym paragonem lub fakturą. Efekt tego był taki, że program sprzedażowy pokazywał stan towaru, powiedzmy, 20 sztuk. Sprzedawało się coś klientowi w liczbie 5 sztuk, ten szedł na magazyn po towar, a tam się okazywało, że są tylko 3 sztuki. Reszta została wzięta na zeszyt - z magazynku towar schodził, ale ze stanu w komputerze nie. Może GF robi tak samo? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted November 12, 2015 Report Share Posted November 12, 2015 Wątpię. Anyway, zamówiona jedna rzecz w poniedziałek rano - telefon z gorącą prośbą o szybka wysyłkę - paczka we wtorek u mnie. Plus. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 26, 2015 Report Share Posted November 26, 2015 Chciałbym pochwalić zachowanie sklepu, który z własnej inicjatywy wyszedł do mnie i skontaktował się zemną przez sytuację, które ostatnie mnie spotkały. Sklep zaproponował rekompensatę za ostatnie poślizgnięcia. Powiem wam tak, że Gunfire stanął na wysokości zadania ponieważ: Dał mi zniżkę na produkt, który mnie interesował Dorzucił do zamówienia Latarkę G Light pakę kulek czapeczkę z logiem LCT. Jestem bardzo zadowolony, że sklep sam z siebie wyszedł z taką inicjatywą i pochylam się do Gunfire, że bardzo ładnie się zachowali :). Quote Link to post Share on other sites
progressive Posted December 2, 2015 Report Share Posted December 2, 2015 Kupiłem u nich ostatnio w promocji m249 SAW od A&K. Wysyłka itp. ok - tutaj się nie czepiam. Generalnie nie należę do tych których interesuje gwarancja bo sam potrafię zadbać o swoją replikę. W związku z czym po miesiącu od zakupu wziąłem się za podkręcanie i tutaj wyszło szydło z worka. Śruba trzymająca "blok gazowy" i jednocześnie ograniczająca powrót suwadła nie była wkręcona tylko wklejona na jakiś tani klej, który z resztą puścił i śrubka wypadła przy rozkręcaniu. Mi jako pół sprytnemu serwisantowi pierwsze co przychodzi na myśl przy takiej awarii to rozwiercenie i ponowne przegwintowanie oraz wymiana śruby na większą - na co serwis GF nie wpadł (?). Druga sprawa to to że nie było w replice kostki stykowej. W jej miejscu zastosowano mikrostyk za 3,50zł z elektronicznego - fajne rozwiązanie i działa świetnie ale ewidentnie wskazuje na to że replika wróciła do serwisu od jakiegoś pechowca i przeszła reanimację, on zapewne przytulił nową. Ja rozumiem że kupiłem sprzęt o 200 zł taniej niż normalnie, ale jeśli sprzedają reanimowane (nie do końca skutecznie) repliki to uważam że należy taką informację kupującemu podać. Nie robię zadymy i nie będę się z nimi szarpał (choć mógłbym) ale uczucia mam mieszane. Quote Link to post Share on other sites
Alanos Posted December 2, 2015 Report Share Posted December 2, 2015 (edited) Ma ma, za całe 20zł na specshopie chyba jest :icon_razz: U nas z drużynowego konta poszło ponad 50 zamówień, na łączną kwotę ponad 20.000zł. Praktycznie zawsze bez problemu, szybka wysyłka, reklamacje też uwzględniane bez problemu. Raz tylko wynikła jakaś dezinformacja przy wysyłce repliki aby zamontowali części i czekali na wpłatę zanim wycenili koszty serwisu, możliwe że bok nie przekazał na serwis, albo odwrotnie. Do tego serwis czasami daje drobne gratisy jak wymiana AR, selektora czy jakaś sróbka, raz nawet zdarzył się zębatki do kałacha E&L i dolne body do mp5 :icon_wink: Edited December 2, 2015 by Alanos Quote Link to post Share on other sites
progressive Posted December 6, 2015 Report Share Posted December 6, 2015 Poczułem się w obowiązku więc piszę, jak się sytuacja po moich postach rozwinęła. Dzień po tym jak się tutaj uzewnętrzniłem otrzymałem telefon ze sklepu Gunfire. Pan wyjaśnił mi (jeszcze raz) że taka kostka stykowa to standard i nie ma mowy o "reanimacji". Jeśli chodzi o ukręconą/wklejoną śrubę, to nie jest to ich robota. Najpewniej w takiej postaci przypłynęła z za wielkiej wody, a sklep nie wykrył tej usterki za co zostałem przeproszony i zaproponowano mi podesłanie kuriera i załatwienie tematu w serwisie (naturalnie wszystko gratis). Ale jako że temat już załatwiłem i nie było takiej potrzeby, Pan zaproponował przesłanie pakietu gratisów - i tak następnego dnia przyszła paczka z kilogramem kulek, czapką, podkładką, zawieszką do kluczy i naszywką z logo sklepu. No powiem Wam że aż mi głupio. W sumie okazało się że narobiłem "gównoburzy" o nic, a sklep i tak postarał się żebym wyszedł z tego zadowolony. Nie chce walić wazeliną - ale jestem zadowolony, zdecydowanie. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted December 9, 2015 Report Share Posted December 9, 2015 zamówilem dwie repliki, poprosiłem o przegląd zerowy i takowy otrzymałem, świetnie. minusem jest czas trwania samego zamówienia, ale sklep dorzucił mi do zamówienia wtyczki, o które poprosiłem, więc się nie gniewam, a wręcz jestem zadowolony :) swoją drogą - może mi ktośwytłumaczyć, jak działa aktualna świąteczna promocja? wpisuję ten kod 1F6H9Q ale w zadnym przedmiocie cena się nie zmieniła... Quote Link to post Share on other sites
OFF Posted December 9, 2015 Report Share Posted December 9, 2015 zamówilem dwie repliki, poprosiłem o przegląd zerowy i takowy otrzymałem, świetnie. minusem jest czas trwania samego zamówienia, ale sklep dorzucił mi do zamówienia wtyczki, o które poprosiłem, więc się nie gniewam, a wręcz jestem zadowolony :icon_smile: swoją drogą - może mi ktośwytłumaczyć, jak działa aktualna świąteczna promocja? wpisuję ten kod 1F6H9Q ale w zadnym przedmiocie cena się nie zmieniła... Niektóre sklepy mają tak, że pewne kody wchodzą dopiero (tzn. zmieniają kwotę do zapłaty) jak już złożysz zamówienie i trafi to do systemu. Chyba, że tak zrobiłeś i system tego nie uwzględnił? Edit: U mnie kod działa, sprawdziłem na http://gunfire.pl/product-pol-1152208742-Spodnie-RS3-Field-Pants-PenCott-TM-Greenzone.html Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted December 9, 2015 Report Share Posted December 9, 2015 Niektóre sklepy mają tak, że pewne kody wchodzą dopiero (tzn. zmieniają kwotę do zapłaty) jak już złożysz zamówienie i trafi to do systemu. Chyba, że tak zrobiłeś i system tego nie uwzględnił? Edit: U mnie kod działa, sprawdziłem na http://gunfire.pl/pr...-Greenzone.html W koszyku mam 856,04 PLN, podczas podsumowywania - 939 zł. Stąd moje pytanie... Quote Link to post Share on other sites
qanaroo Posted December 11, 2015 Report Share Posted December 11, 2015 (edited) Zamówienie (replika + trochę stuffu) złożyłem tydzień temu w niedzielę i do teraz paczka jeszcze nie trafiła do kuriera nawet, póki co wrażenia takie sobie Edited December 11, 2015 by qanaroo Quote Link to post Share on other sites
-Otto- Posted December 12, 2015 Report Share Posted December 12, 2015 Przedzwoń może do nich po weekendzie, bo moje zamówienie z czwartkowego wieczoru jest już u kuriera, a planowane dostarczenie na poniedziałek. Quote Link to post Share on other sites
malkavian Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 (edited) Wyjaśniło się coś w sprawie kodów? W czwartek jak próbowałem to kod nie działał, na następny dzień, zamawiając gdzieś o godzinie 23 rabat 14% został uwzględniony. Natomiast w sobotę oraz niedzielę kod nie uwzględniał rabatu. O sklepie mogę wstępnie powiedzieć wielki plus, gdyż w piątek przesyłka została już wysłana, a prosiłem także o zamontowanie gumki hop-up i dyszy do kałaszka od FC. Edited December 13, 2015 by malkavian Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted December 29, 2015 Report Share Posted December 29, 2015 Trochę zajęło zrealizwoanie zamówienia (z mojej winy, bo raz, że w okresie okołoświątecznym, dwa, że prosiłem o przegląd zerowy), ale dostałem upominek rekompensacyjny :) Quote Link to post Share on other sites
Hudy01 Posted December 29, 2015 Report Share Posted December 29, 2015 Zamówienie w święta, wpłata wczoraj a dzisiaj rano kurier przywiózł. Bardzo szybko wysyłają. Ogółem jak na razie to mam same pozytywne doświadczenia z GF. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.