Robak Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 Ostatnio zaopatrzyłem się w większość sprzętu (od podstaw) w Gunfire i mogę sklep polecić z czystym sumieniem. Zwrot niepasujących magów przyjęty, reklamacja kolimatorka uwzględniona, czego chcieć więcej:) Zdecydowanie polecam! Quote Link to post Share on other sites
Rych33 Posted February 3, 2018 Report Share Posted February 3, 2018 Zamówiłem dyszę https://gunfire.pl/p...ypu-M4-M16.html Według opisu miała być podwójnie uszczelniona. A nie jest. Ma jeden oring. Wprowadzanie klienta w błąd. Piszę jeden pod drugim bo dostałem mail z przeprosinami za tą dyszę. I propozycję rekompensaty w postaci dowolnej dyszy jaką sobie wybiorę. Nie pisałem do nich bo to tylko dysza. Ale ktoś z Gunfire przeczytał tutaj moje żale i odpisał że zaszła pomyłka. Plusik dla Gunfire. Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted February 5, 2018 Report Share Posted February 5, 2018 i zmienili opis dot. szkieletów :] Quote Link to post Share on other sites
nobody234 Posted February 18, 2018 Report Share Posted February 18, 2018 Jak powstają kulki Rockets oraz kilka informacji Quote Link to post Share on other sites
Budweiser Posted February 18, 2018 Report Share Posted February 18, 2018 Gdyby byli mi dłużni przysługę to poprosiłbym chyba po prostu o takie jedno "wiaderko". Zapas do końca życia. :teethh: Swoją drogą, minął miesiąc od otrzymania złych kulek (o czym wspominałem wyżej), bodaj 3 tygodnie od odesłania ich przeze mnie. Trochę długo to trwało, ale otrzymałem trzy paczki właściwych Rocketsów. Quote Link to post Share on other sites
Mark97 Posted February 19, 2018 Report Share Posted February 19, 2018 A ja znowu mam jakieś ale do tego sklepu. Kupiłem sobie Polar* Fusion Engine, wszystko spoko, przyszło i oddałem Rogasiowi do złożenia, okazało się, że konwersja jest prawdopdobonie ze zwrotu. W środku miała pozamieniane wtyczki elektrozaworów, podpięte odwrotnie, przez co nie możliwe było strzelanie po zamontowaniu konwersji. Quote Link to post Share on other sites
Mmrozio Posted February 23, 2018 Report Share Posted February 23, 2018 Zakupy prawie zawsze na plus, szybka wysyłka, bez pomyłek. Zakupy ''drobnicy'' mogę polecić w 100%. Z zakupem repliki wyszło mniej przyjemnie. Sprzęt dotarł jak zwykle szybko, niestety replika wyglądała jakby pochodziła za zwrotu, ślady były minimalne replika działała a cena była iście okazyjna (pewnie dlatego) wiec nic nie zgłaszałem tylko cieszyłem się z nowego sprzętu. Replika zdechłą po wystrzeleniu może 2-3 magazynków i od blisko 3 tygodni leży w ciemnym kącie serwisu. Sklep padł pewnie ofiarą własnego sukcesu i najzwyczajniej w świecie mają co robić więc i czasu na odpisanie na wiadomość nie starcza, Napisałem we wtorek, jest piątek - zostaje cierpliwie czekać. Oby nie do śmierci :) Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted February 27, 2018 Report Share Posted February 27, 2018 Sklep ma czas na rozpatrzenie 14 dni. Ciśniej GFa, bo oni później wrzucają w swój system przez co sami sobie wydłużają termin realizacji reklamacji, a tak naprawdę już są po terminie. Miałem z nimi już tak ;) Quote Link to post Share on other sites
kernest Posted March 2, 2018 Report Share Posted March 2, 2018 Sklep niepoważny - zamówienie złożone chwilę po północy z poniedziałku na wtorek, czyli opłacone jeszcze przed rozpoczęciem pracy we wtorek, miało wyjść w środę. W środę zdziwił mnie status "pakowane" więc przedzwoniłem upewnić się czy paczka wyszła, czy dopiero wyjdzie - usłyszałem że był poślizg na magazynie, ale zamówienie jest skompletowane i "jeszcze dzisiaj wyjdzie". Niestety, brak zmiany statusu następnego dnia i kolejny telefon - usłyszałem że "nie wiem czemu paczka wczoraj nie wyszła, wyjdzie dzisiaj o godzinie 19, sprawie został nadany najwyższy priorytet, po 19 powinien pan dostać maila z numerem nadania". Oczywiście, maila nie dostałem - dziś kolejny telefon i, co mnie już specjalnie nie zdziwiło - paczka nie wyszła. Jest spakowana, ma "najwyższy priorytet i wyjedzie wieczornym kurierem", czyli będzie na poniedziałek. Poprosiłem w takim wypadku o dostawę na sobotę, bo GLS oferuje takie usługi i usłyszałem że nie ma takiej możliwości i to jeszcze bardziej wydłuży transport. Dla mnie to jakaś żenada - sprzęt dostępny, zamówienie nieduże gabarytowo, pakowane 4 dni, obietnice bez pokrycia. A podkreślałem każdorazowo że graty potrzebne na sobotę. No nic, kolejne zamówienia lecą gdzie indziej. Quote Link to post Share on other sites
Bober00 Posted March 2, 2018 Report Share Posted March 2, 2018 Kolejne zamówienie, kolejny raz jestem zadowolony. Złożone w sobotę, w pon przygotowane, we wtorek wysłane, w środę u mnie Quote Link to post Share on other sites
Potfurr Posted March 14, 2018 Report Share Posted March 14, 2018 Właśnie zakończył się program lojalnościowy produkty pa punkty, szkoda bo nie zauważyłem daty zakończenia a trochę punktów zostało niewykorzystanych. Mam nadzieje, że będą kontynuować tą promocję kilka razy kupiłem coś dla punktów co nie zmienia faktu, że uważam sklep za bardzo dobry z ostatniego zamówienia około 2 tyg temu jestem zadowolony. No może poza potrzebą doginania blaszek w magazynku tracer modyfi chińczyku trochę spartaczyły ale dało radę podoginać i wszystko działa. Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted March 14, 2018 Report Share Posted March 14, 2018 Ostatnio robiłem zakupy i wszystko w porządku. Tylko radzę nie zawracać sobie zbytnio głowy statusem zamówienia na stronie sklepu - w czasie promocji jest on późno aktualizowany - paczka już była u mnie, a na stronie sklepu "pakowanie" :D Co do punktów - nie byłem stałym klientem więc dużo nie straciłem, ale jeśli promocja nie wróci to nie w porządku ze strony sklepu - sprawdziłem i na mailu nie mam informacji o tym. Quote Link to post Share on other sites
gratek Posted March 14, 2018 Report Share Posted March 14, 2018 Również nie mam informacji na mailu, a na stronie nie widziałem info :-[ Quote Link to post Share on other sites
VanDerSeba Posted March 14, 2018 Report Share Posted March 14, 2018 W zakładce konto -> program lojalnościowy - wciąż widnieją "produkty za punkty"... Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted March 14, 2018 Report Share Posted March 14, 2018 Ale produktów za punkty brak. Quote Link to post Share on other sites
krugerheini Posted March 14, 2018 Report Share Posted March 14, 2018 U mnie nie brak. Skąd ta informacja, że program zakończony? Quote Link to post Share on other sites
Gunfire_com Posted March 14, 2018 Report Share Posted March 14, 2018 Spokojnie! Panowie! Program lojalnościowy działa a wewnątrz działu "za punkty" pojawiło się ponad 600 produktów. Link: https://gunfire.pl/Produkt-za-punkty-sforpoints-pol.html Quote Link to post Share on other sites
OFF Posted March 14, 2018 Report Share Posted March 14, 2018 http://forum.wmasg.p...zczania-opinii/ Opinie, a nie dyskusje. @Nobody234 jak nie masz konkretów, opinii to nie wypisuj bzdur bo dostarczasz tylko roboty innym. Quote Link to post Share on other sites
OFF Posted March 14, 2018 Report Share Posted March 14, 2018 Przestań śmiecić bo wyłapiesz bana. Albo wrzucasz konkrety (bez durnych pytań o to czy masz je wrzucić) albo przestaniesz toczyć pianę (sam lub po banie). Twój wybór. Quote Link to post Share on other sites
VanDerSeba Posted March 14, 2018 Report Share Posted March 14, 2018 Co do opinii - robię tam zamówienia regularnie. Zawsze szybko, sprawnie, bez przestojów w aktualizacji statusu. Jakość jak i sposób zabezpieczania paczek - na plus. Oby tak dalej. Pozdrawiam Kopiuj wklej co by poszło dalej... "Jeśli komuś umknęło to niestety GF po cichu zmienił zasady programu lojalnościowego. Punkty dwukrotnie straciły na wartości. W skrócie jeśli coś można było kupić za 100 punktów, to obecnie potrzebujemy 200. Punkty zdobywamy po przeliczniku bez zmian." O tym, faktycznie warto byłoby poinformować klientów wcześniej... Quote Link to post Share on other sites
Terminato Posted March 18, 2018 Report Share Posted March 18, 2018 Witajcie, opiszę wam moje przygody z firmą Gunfire. Zapraszam. W grudniu ubiegłego roku, postanowiłem trochę zmodyfikować 2 moje repliki. Prosty tuning: w Augu nowa sprężyna, gumka itp. Druga replika czyli Mp5 miala mieć zrobiony downgrade i przełożone kable. Myślałem że korzystajac z usług firmy takiej jak Gunfire, tuning będzie zrobiony szybko i profesjonalnie, jednak bardzo się myliłem... Korzystając z okazji, będąc we Wrocławiu, dnia 18.12.2017r. osobiście zostawiłem repliki w sklepie Gunfire na ul. Jana Długosza. Pan za ladą poinformował mnie, że w związku z okresem świątecznym, prace mogą się przedłużyć, a repliki będą gotowe za około 3 tygodnie. Jak łatwo można obliczyć, prace powinny być ukończone 08.01.2018r., co jednak nie nastąpilo. W styczniu kilka razy kontaktowałem się z serwisem, informowano mnie o tym, że reklamacja wydłuża się ze względu na poświąteczny okres reklamacji. Nie spieszyło mi się, a poza tym miałem sporo innych spraw na głowie, więc na jakiś czas odpuściłem. Pod koniec stycznia zadzwoniłem, i dowiedziałem się że jakoby moje repliki są już "drugie w kolejce w serwisie". Po dwóch tygodniach znowu zadzwoniłem, i po raz kolejny usłyszałem "już niebawem się tym zajmiemy, przepraszamy za opóźnienie", było to dnia około 10 lutego. Około 5 dni później odebrałem telefon w sprawie ustalenia szczegółów tuningu, od tego czasu kilkakrotnie kontaktowałem się z serwisem. Cały ten czas tuningowny był mój Aug, o drugiej replice dowiedziałem się tylko tyle, "ktoś inny się nią zajmuje, będzie się z panem kontaktować". Wreszcie 26 lutego dostałem paczkę z Augiem. Jakież bylo moje rozczarowanie gdy zauważyłem, że po pierwsze: nie da się rozłożyć repliki, zatrzask był zacięty, nie dało się go przesunąć (Auga można rozłożyć na 2 części za pomocą jednego przycisku), po drugie atrapa zamka również się zacinała w połowie, więc nie dało się dostać do komory hop-up i wyregulować hopka, co jak wszyscy wiemy jest bardzo ważne. Natychmiast zadzwoniłem do serwisu (zażądałem również odesłania do mnie drugiej replik, dotarła do mnie parę dni później), poproszono mnie o odesłanie repliki. Tak też zrobiłem, jeszcze tego samego dnia nadałem paczkę, która dotarła do serwisu dnia 28.02.2018r. Od tego czasu NIKT się ze mną nie skontaktował, nie poinformował o tym że replika dotarła, musiałem sam to sprawdzić. 6 marca napisałem maila, w którym po raz kolejny opisałem usterki, które powstały podczas prac w serwisie Gunfire. Zażądałem równiez zwrotu pieniędzy za przesyłkę, oraz informowanie mnie o postępach prac. Ani jednego, ani drugiego się po dziś dzien nie doczekałem, co gorsza mój Aug jest nadal w rękach serwisantów Gunfire ;( Podsumowując: JEDNĄ replikę robili ponad 2 miesiące, i w dodatku ją uszkodzili, teraz już prawie miesiąc czekam na naprawę. Odradzam komukolwiek, komu zależy na swojej replice, usługi serwisu Gunfire. To tylko stracony czas, pieniądze i nerwy. A i przed zakupem trzeba by się kilka razy zastanowić. Mam nadzieję, że bazując na moim doświadczeniu, w przyszłości kilka osób uchroni się przed takimi przygodami. Pozdrawiam społeczność asg, i życzę miłego dnia :) P.S. kiedy naprawa mojej repliki się zakończy, zrecenzuję usługi Gunfire pod kątem reklamacji. Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted March 18, 2018 Report Share Posted March 18, 2018 Coś im się sypie z kompletowaniem i wysyłką. Składałem ostatnio 2 zamówienia, w niedzielę wieczorem i tydzień później, w poniedziałek rano. Obydwie paczki dotarły do mnie po 4 dniach od zamówienia i opłacenia, czyli w piątek wieczorem. Quote Link to post Share on other sites
FullX Posted March 24, 2018 Report Share Posted March 24, 2018 Ja tam kupuję często i nigdy nie było żadnych problemów, zawsze byłem zadowolony. No może jeden raz zamiast kulek 0,45 dostałem 0,43, ale może pan za ladą nie dosłyszał. Natomiast co do serwisu: ostrzeżenie! Nie co do obsługi. Co do kolejki. Oddałem dwie repliki na płatny przegląd, ale kolejka jest taka, że po półtora miesiąca serwisant powiedział, że kilkadziesiąt replik czeka przed moimi i nie chce mnie ściemniać, ale szybko do mnie nie wrócą. Odebrałem wczoraj nie zrobione. Jeśli macie jakieś przeglądy itp. to nie tam, przynajmniej na razie. Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted April 11, 2018 Report Share Posted April 11, 2018 Brawo dla GF za wysyłanie maili bez tematu, które automatycznie lądują u mnie w spamie. Na ich szczęście to tylko prośby o ocenę produktów. Quote Link to post Share on other sites
miskowaty Posted April 11, 2018 Report Share Posted April 11, 2018 No to lądowały tam gdzie powinny :), nawet się ciesz. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.