Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

U mnie jak każde zamówienie z Gunfire na wielki plus. Fajne mają promocje gdzie zaoszczędziłem prawie 200zł i kupiłem cm.007. Replika jak najbardziej w porządku, szybka wysyłka, po raz kolejny konkretne podejście do sprawy. Dużo od nich zamawiałem i nigdy sklep mnie nie zawiódł :). Polecam!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dzwoniłem rano do bok - nie mogli znaleźć sprężyny którą zamówiłem. Dziwne, robię na hurtowni i jeśli czegoś nie ma, to dajemy zamiennik, lub dzwonimy i się pytamy, a tu wstrzymywanie zamówienia i brak info typu mail z zapytaniem, telefon z zapytaniem. Zaproponowano mi inną sprężynę w niższej cenie. Ok, fajnie.

 

Później, Pan z serwisu do mnie zadzwonił - myślał, że chodzi o opóźnienia u nich w serwisie. Sprostowanie - chodziło mi o prywatny serwis, a piszę to, żeby nie było, że wymyślam, żeby tylko zjechać komuś opinię. Części miały dolecieć do mnie w piątek, a ciekawe, czy doczekam się ich do następnego tygodnia.

 

Ciężko mi zmienić zdanie o gf, bo są lepsze sklepy. Na pewno jeszcze zrobię kilka zamówień, zobaczymy co będzie dalej.

Link to post
Share on other sites

Gunfire poszedł w ilość, coraz więcej będzie problemów ze stanami towarów na stronie, a faktycznym.

 

Założyłem zamówienie we wtorek, w czwartek info że jednak nie ma repliki na stanie. Ich strata.

 

Dalej będę kupował u nich jeżeli będzie niższa cena, ale ile można ceną konkurować?

Link to post
Share on other sites

Zamówiłem parę bzdetów za pobraniem. Potwierdziłem, nazajutrz dostałem mejla, że zamówienie wstrzymane, a że nie miałem dostępu do internetu, dowiedziałem się o tym dopiero dzisiaj. O co chodzi, grają na czas żeby mnie pozbawić kilkunastu zaoszczędzonych złotych z czarnego piątku :P?

Link to post
Share on other sites

Korzystając z promocji Black Week, zamówiłem kilka rzeczy, paczka przyszła tak jak napisali do 4dni.

Później zamówiłem jeszcze dwa magazynki m4/m16, tutaj paczka była szybciej.

Z jednym zastrzeżeniem, w opisie nie podali, że jest to dłuższa wersja magazynka, emka wygląda z nim trochę jak kałach, ale jakoś wchodzi w ładownicę.

A tak to polecam sklep.

Link to post
Share on other sites

Jakiś pracownik gunfirePL czyta to?

Unormujcie kolorystykę.

NP. http://gunfire.pl/pr...yote-brown.html torba zrzutowa coyote brown, na zdjęciach wygląda jak coyote tan (chociaż też nie do końca) i w rzeczywistości też ma taki kolor.

Następnie, te 2 ładownice:

http://gunfire.pl/pr...M4-M16-tan.html

http://gunfire.pl/pr...dyczny-tan.html

Mają w rzeczywistości taki sam kolor, a na zdjęciach ładownicy meydcznej, barwa przypomina bliżej nieokreślony kolor piaskowy, aniżeli coyote tan.

Edited by sanex
Link to post
Share on other sites

Kolejna partia zamówień przeszła w naszej ekipie, podczas promocji Black Friday. Moje jak zawsze śmignęło z full prędkością, inne również :) Jedynie nowo przyjęty kumpel miał nieprzyjemny, pierwszy kontakt ze sklepem, bo jego giwera kisiła się 3 dni na magazynie i wyszła do tego w piątek, przez co nie pojechał na strzelanie w weekend. Wiadomo, promocja, więc takie lekkie obsunięcie mogło się pojawić. W każdym razie, wręcz śmiesznie niska cena sprzęta w promocji wynagradza poślizg :D

Link to post
Share on other sites

Ja zawsze miałem dobre kontakty z GF. W tym roku pierwszy raz mnie nieco wkurzyli. Kupiłem replikę P90. Z innego sklepu zamówiłem magi. Nagle zonk, repliki ponoć nie ma. Szukają na magazynie. Magazynki przyszły, repliki nie ma. W końcu potwierdzają, nie ma. Pytam czy w kolejnej dostawie od GG przyjdzie? Raczej tak, dadzą znać. Za parę dni telefon, nie, nie ma możliwości żeby zamówili.

No jak to, sobie myślę, jak są super dealerem GG to jaki problem w kolejnej dostawie zamówić sztukę czegoś? No widać jest.

Na wiosnę pytałem, czy jakby potrzebował z oferty GG coś, czego nie ma na sklepie, to czy ściągną. Tak. Wracam do tematu we wrześniu, chcę szynę do FNC (W Polsce nie ma). Nie ma możliwości.

Link to post
Share on other sites

Niestety ponownie (już drugi raz) mam pecha i po zamówieniu w GF okazało się że którejś z zamówionych rzeczy nie ma na stanie, chociaż były dostępne w trakcie składania zamówienia .

Po prawie tygodniu od zamówienia i wpłaty pieniędzy na konto ,dostałem maila o problemie-zamówienie wstrzymane, brak informacji o co dokładnie chodzi - nikt ze sklepu nie dzwonił do mnie w tej sprawie

Pytam się jeśli coś było na magazynie i było dostępne na stronie w dniu zakupu tak jak mogło zabraknąć....?>

Podejżewam że ktoś z GF sprzedaje znajomym części i inne pierdoły omijając system z strony, lub ktoś żle nalicza przyjęte elementy do magazynu albo mają ch.. system jak PKW :icon_razz2:

Mam nadzieje że paczka dojdzie jeszcze przed świętami

Link to post
Share on other sites

Ja obecnie mam drobne kłopoty związane z przyjęciem zgłoszenia na GfPoint 2015. Wpłaciłem kasę, a po tygodniu/dwóch otrzymałem e-maila, że anulowali zgłoszenie, bo nie otrzymali moich danych (które podałem im w e-mailu wcześniej). Telefonicznie nie da rady się z nimi skontaktować; nie wiedzieć dlaczego, nawet sama Pani Ewa nie odbiera telefonu..

Link to post
Share on other sites

Ja obecnie mam spory zgryz z GF.

Od jakiegoś czasu zastanawiałem się nad kupnem repliki M4 CAA 10,5".

Tak więc zacząłem od zadania kilku pytań.

Jakie gniazdo do baterii? Czy można dokonać downgreadu sprężyny w celu zmniejszenia fps? oraz kilku innych, których nie umieszczono w opisie, a byłem ich ciekaw. Pytałem również osprzęt, gdyż po długiej przerwie znów chcę zacząć przygodę z airsoftem.

Kounikacja ze sklepem to po prostu kpiny. Odpowiadali po kilku dniach, na niektóre pytania nie odpowiadali w ogóle, olewając to, iż je zadałem.

Pomimo tego postanowiłem jednak zamówić u nich replikę wraz z resztą osprzętu. Poczytałęm na forum i poprosiłem ludzi tutaj o pomoc, udzielili jej nawet w nadmiarze. Co niesamowicie przyciąga do tego forum - nawiasem pisząc.

 

Tak więc zamówiłem, co zamówić miałem. Dokonałem przelewu za sprzęt i cisza.

Sam odezwałem się kolejnego dnia. Zapytałem, czy mogą wystawić mi rachunek za downgreade?

Odpowiedź przyszła nazajutrz, iż nie dostali pieniędzy ode mnie i proszą o potwierdzenie przelewu.

Lekko poirytowany wysłałem potwierdzenie.

Oczywiście nie odpisali tak szybko jakbym tego chciał.

W odpowiedzi wysłali mi wiadomość, iż kwota się nie zgadza i muszę uiścić dopłatę (do standardowego zamówienia - nie dowgreadu).

Odpowiedziałem ponownie, pytając na jakiej podstawie mam coś dopłacać, skoro moje poświadczenie przelewu. który im wysłałem opiewało na dokładnie taką samą kwotę na jaką został wystawiony rachunek w sklepie. Dodałem również, iż ponownie proszę o wystawienie rachunku za downgreade oraz oczywiście wprowadzenie go do repliki.

Odpowiedź: (btw: czy Oni mają jakiś limit co do odpowiedzi mailowych? ponieważ odpowiadają tylko jednym dziennie. A może to dla podtrzymania klimatu :) ) Przysłali mi rachunek za downgreade + to co stwierdzili, iż musze dopłacić do zamówienia.

Zdenerwowanie bierze górę, ileż można mieć cierpliwości? Rozumiem, że mogę nie być najlepszym klientem, gdyż wysłałem około 15 maili z zapytaniami odnośnie broni, sprzętu, wysyłki itd. Ale kurczę, tym chyba obsługa klienta powinna się zajmować prawda?

Może kwota jaką u nich wydaję jest dla nich śmieszna, lecz dla mnie to ciężko zarobione pieniądze i chciałbym być pewny na co je wydaje. Np na baterię która pasuje do mojego asg.

W odpowiedzi znów zapytałem, skąd wzięli tę kwotę? czy mogą odnieść się do tego w jakiś sposób, skąd ona sie wzięła? (na stronie pokazuje mi, iż mój przelew dla Nich był niższy niż w rzeczywistości)

Od odwóch dni czekam na odpowiedź, lecz głucho i cisza.

Być może tylko mnie spotkała taka historia. Miałem nadzieję na stałe zaopatrywać się w GF. Mają ciekawe oferty, promocje oraz program lojalnościowy, lecz po tym zamówieniu nie chcę mieć z nimi nic więcej wspólnego.

Link to post
Share on other sites

Dostałem właśnie rzetelną odpowiedź od BOK Gunfire.

Dowiedziałem się wszystkiego. Problem leżał w tym, iż wpłata została dokonana w złotówkach na konto do wpłat w euro.

Na moim profilu GF jako walutę mam ustawione PLNy. Po kliknięciu "zapłać" omyłkowo musiał zostać wygenerowany błędny numer konta.

- Cóż, zdarza się. Co więcej, dostałem od firmy coś na "pocieszenie".

Uzasadnienie braku odpowiedzi na moje maile został wytłumaczony zbliżającymi się świętami, przy czym większym ruchem wysyłkowym.

- Rozumiem i to oczywiście.

Ocena opieki mad moim zamówieniem tudzież problemem w tym momencie zmieniła się z -1 do... Z oceną wstrzymam się, aż graty dotrą do mnie. Tak będzie sprawiedliwie, lecz na tę chwilę jest plus.

 

Dam znać jakie zakończenie miała ta historia (mam nadzieję, że już niebawem).

Link to post
Share on other sites

Zamówiłem parę bzdetów za pobraniem. Potwierdziłem, nazajutrz dostałem mejla, że zamówienie wstrzymane, a że nie miałem dostępu do internetu, dowiedziałem się o tym dopiero dzisiaj. O co chodzi, grają na czas żeby mnie pozbawić kilkunastu zaoszczędzonych złotych z czarnego piątku :icon_razz:?

No dobra, jednak nie mam się do czego przyczepić, choć problemem był brak jednej z zamówionych rzeczy (dostępnych na stronie), to przesyłka w końcu do mnie dotarła, razem z bonusami (trzy długopisy specna arms i chyba ze dwadzieścia Red Ragów G&G). Zaskoczyli mnie tym, na plus.

Edited by Mixon
Link to post
Share on other sites

A ja sobie pozwolę z innej beczki odnośnie - Zimowa gorączka w Gunfire! o której pisze WMASG a która zablokowała dodawanie komentarzy !

 

Jak to nas robią w wała :)

 

replika X przed tzw promocją 1 057,76zł

 

cena podczas świątecznej promo 1 244,42zł

 

od tego - 15%

 

i wracamy do ceny z przed promocji czyli tej która była.

 

Jak dla mnie troszeczkę przesadzają ze swoimi pseudo promocjami robiąc z nas idiotów .....

Link to post
Share on other sites

E tam się przejmujecie, przecież połowa ludzi tutaj poleca sklep pomimo tego, ze ich zamówienie wyglądało tak:

- zapłaciłem i mam kłopot, nie wysłali przez 2 tygodnie, obsługa kuleje, nie odpisują na emaile, dodzwonić się ciężko wkurzam się, ale skoro sklep po 2-3 tygodniach w końcu mi przysłał towar to walnę pozytywa a co przecież moje zamówienie przebiegło idealnie.

 

Ja u gunfire zrobiłem kilka zamówień, ale dałem sobie spokój po tym jak nagle chińszczyzna zaczęła kosztować majątek, a na zamówienie musiałem czekać dłużej niż tydzień.

Link to post
Share on other sites

Ja jedyne co u nich już zamawiam tylko to kulasy i tyle. Więcej się nie opłaca. A z podbitką cen to prawda, szczera prawda, nie raz zwracałem na to uwagę. Po prostu rżną klientów ile się da. Ostatnio na strzelance, pogadałem z Olsztyńskimi graczami, to czułem się jak szczęściarz, bo na grupę ludzi robiących zamówienia na gf w ubiegłym tygodniu, mi jako jedynemu towar przyszedł towar, i to na drugi dzień od wpłaty. Tak więc Beatus, qui tenet :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...