Huba_lbn Posted May 9, 2018 Report Share Posted May 9, 2018 Chyba coś im inwentaryzacja nie przebiegła pomyślnie ;) GF ma swoje gorsze i lepsze chwile, ale chyba wybór replik mają największy w Polsce. 10% dla Teamów jest ok, ale i tak trzeba czekać na promocje, bo replika potrafi teraz kosztować 2000, a na promocji 1200. Co do punktów to po ostatnich zmianach to chyba tylko na kapsułki CO2 starczy, kupując tylko dla siebie oczywiście. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted May 9, 2018 Report Share Posted May 9, 2018 W niedzielę złożyłem zamówienie na repliki dla trzech osób z teamu. Wg strony miały być u mnie do środy. Dziś prewencyjnie zadzwoniłem, by dowiedzieć się, czy zdążą dojść na piątek - niestety, nie wiadomo... Co ciekawe, przez OLX kupiłem replikę AKMS z E&L w tym samym czasie i replika doszła dziś... wysłana przez GF Corp, w folii i taśmie Gunfire. Czyli kupując przez stronę trzy osoby zostaną bez replik, ale kupując przez OLX można dostać całość w 48h od zaksięgowania wpłaty :) Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted May 9, 2018 Report Share Posted May 9, 2018 Podobnie kupując przez Allegro. Sprzedawca zobowiązuje się do wysłania w 24-48h, jak nie może mu grozić negatywna opinia, a tego sklepy na Allegro wystrzegają się jak mogą. Quote Link to post Share on other sites
Wojak_pl Posted May 10, 2018 Report Share Posted May 10, 2018 zamówiłem 3 ładownice i rękawice taktyczne. W poniedziałek zaksięgowana wpłata. Wczoraj wysyłałem maila z zapytaniem co się dzieje z tym zamówieniem. Nie dostałem odpowiedzi, status zamówienia od poniedziałku taki sam. Jutro będe dzwonił by się dopytać. Jak nie ruszyli jeszcze tego to będzie minus dla nich ode mnie i nastepnym razem zastanowie się, czy brać coś jeszcze u nich Quote Link to post Share on other sites
Rych33 Posted May 10, 2018 Report Share Posted May 10, 2018 Ja z kolei to sam nie wiem. 7 maj zamówiłem NON-LINER Spring MS190 SP Prometheus. 9 maj sprężyna w domu. No to wzorowo. Ale ta sprężyna w tej samej replice daje fp-esy na poziomie Guarder SP 150. Coś tu nie tak. Nie wierzę że Guarder jest aż o tyle mocniejszy. Musiała nastąpić jakaś podmiana. Z resztą blister był bez zszywki co daje do myślenia. Będę robił zwrot. Bo nie tego oczekiwałem. Quote Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted May 10, 2018 Report Share Posted May 10, 2018 Ciąg dalszy: 23.04. zam. i zapłaciłem za kulki.Dziś 10.05. telefon ze sklepu (po kilkakrotnym mejlowym monicie) czy mogą wysłać przez DHL bo cuś nie wychodzi z paczkomatem.No po prostu "włos mi rzednie,mina blednie,sypią mi się zęby przednie" i rence opadowywujom. "i smiesno i strasno". Quote Link to post Share on other sites
Konrilol Posted May 14, 2018 Report Share Posted May 14, 2018 (edited) Ciekawe co się teraz dzieje z Gunfire. Zamówienie zrobione 08.05 do teraz ma status w realizacji. Totalny brak kontaktu, na maile nie odpisują, telefon non stop zajęty z kolejką oczekujących na połączenie... Znajomy zamówił replikę dzień po mnie, sytuacja taka sama. Edited May 14, 2018 by Konrilol Quote Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted May 14, 2018 Report Share Posted May 14, 2018 "Ura,ura,ura Czapajew gieroj"---dziś 14.05.2018. dostałem kulki :icon_evil:,zapłaciłem 23.04.2018. Sądząc po wpisach kolegów i tak jestem szczęściarzem :icon_mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
Darekptr Posted May 15, 2018 Report Share Posted May 15, 2018 O matko. Więc jestem szczęściarzem bo mam swoje zamówienie XD Boziu co tam się odjaniepawla. Quote Link to post Share on other sites
RadPod Posted May 17, 2018 Report Share Posted May 17, 2018 (edited) Kilka razy kupowałem coś w trakcie promocji ale zawsze można było się dodzwonić czy dostać odpowiedź na pocztę,teraz dzwoniąc słyszę tylko że w kolejce jest ponad 700 osób.Chyba promocja ich przerosła. Edyta.Dostałem odpowiedź od gunfire czemu mają opóźnienie,ile tym prawdy,nie wiem,treść poniżej. ''Dzień dobry, Przepraszamy za opóźnioną odpowiedź. Zamówienie zostanie wysłane w pierwszej kolejności. Z tego miejsca chciałbym przeprosić za opóźnienie w realizacji zamówienia wynikające z przeniesienia magazynu do nowej lokalizacji połączonego z inwentaryzacją w dniach 13-23 kwietnia. Niestety natknęliśmy się również na nieprzewidziane problemy techniczne przy uruchomieniu nowego systemu kompletowania przesyłek w nowym magazynie, w związku z tym w dalszym ciągu pracujemy nad rozładowaniem kolejki zamówień. Bardzo przepraszamy za utrudnienia. Sytuacja powinna wrócić do normy w ciągu 1-2 tygodni, po tym czasie powinniśmy wysyłać zamówienia normalnym trybem, w ciągu 24 godzin.'' Edited May 17, 2018 by RadPod Quote Link to post Share on other sites
RunForceOne Posted May 19, 2018 Report Share Posted May 19, 2018 Moje zamówienie od 30 kwietnia nie zostało jeszcze zrealizowane. Wiadomo, była majówka więc mieli pewnie wolne ale dzisiaj mamy 19 maja !!! Niech ogarną ten bałagan albo zmienią firmę odpowiedzialną za system informatyczny! Quote Link to post Share on other sites
RadPod Posted May 21, 2018 Report Share Posted May 21, 2018 System właśnie zmieniali,zadzwoń do nich,mi obiecali że wyślą dzisiaj bądź jutro i paczka jest już gotowa do wysyłki.Naprawdę da się z nimi dogadać. Quote Link to post Share on other sites
Konrilol Posted May 23, 2018 Report Share Posted May 23, 2018 Swoje zamówienie dostałem wczoraj tj. 22.05. Wcześniej otrzymałem identycznego miala co kolega wyżej. Quote Link to post Share on other sites
slawek96 Posted June 15, 2018 Report Share Posted June 15, 2018 Dalej mają problem z wysyłką, czy się coś poprawiło? Myślę co zamówić, ale nie chcę czekać tygodniami na paczkę jak ostatnio. Quote Link to post Share on other sites
vim Posted June 19, 2018 Report Share Posted June 19, 2018 Parę ostatnich zamówień wysłali błyskawicznie. Quote Link to post Share on other sites
Regdorn Posted June 22, 2018 Report Share Posted June 22, 2018 Moje też czekało kilka dni. Według uzyskanych informacji opóźnienia jednak były spowodowane inwentaryzacją. Quote Link to post Share on other sites
slawek96 Posted June 22, 2018 Report Share Posted June 22, 2018 Chyba się ogarneli, bo paczki wychodzą max do 24 godzin. Zamówienie we wtorek w godzinach nocnych, w środę pakowanie i wysyłka, w czwartek już czekała w paczkomacie do odbioru. Zwracam honor. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted June 29, 2018 Report Share Posted June 29, 2018 5 czerwca zamówiona replika, 20 czerwca przychodzi rozklekotana, z uszkodzonym zatrzaskiem magazynka i brakiem trzpienia blokującego ząb magazynka. Dziwna sprawa, bo w teorii była po wymianie gumki, przeglądzie zerowym i mierzeniu FPS, co jest dosyć trudne, gdy zatrzask magazynka jest uszkodzony i nie trzyma maga. 20 czerwca również napisałem do GF jak wygląda sprawa. Do dziś brak odpowiedzi. Quote Link to post Share on other sites
Buniek92 Posted July 1, 2018 Report Share Posted July 1, 2018 Po tygodniu "pakowania" przedmiotu który zamówiłem i dwóch moich wiadomościach, okazuje się, że ze względu na wady jakie posiada nie mogą mi sprzedać tego produktu. Spoko, ale nikt nie raczył do mnie zadzwonić w tej sprawie, nikt nie poinformował mnie kiedy planowana jest dostawa, ani jakie to były wady... Ot olewka. Quote Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted July 5, 2018 Report Share Posted July 5, 2018 Chyba wraca do normy.Zam. w piątek---wtorek paczka u mnie! Quote Link to post Share on other sites
Regdorn Posted July 6, 2018 Report Share Posted July 6, 2018 11 godzin temu, dziadekmarek1 napisał: Chyba wraca do normy.Zam. w piątek---wtorek paczka u mnie! Tak, wygląda, że tak. U mnie też ostatnia wysyłka z dnia na dzień. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted July 23, 2018 Report Share Posted July 23, 2018 W dniu 29.06.2018 o 14:13, Lesio napisał: 5 czerwca zamówiona replika, 20 czerwca przychodzi rozklekotana, z uszkodzonym zatrzaskiem magazynka i brakiem trzpienia blokującego ząb magazynka. Dziwna sprawa, bo w teorii była po wymianie gumki, przeglądzie zerowym i mierzeniu FPS, co jest dosyć trudne, gdy zatrzask magazynka jest uszkodzony i nie trzyma maga. 20 czerwca również napisałem do GF jak wygląda sprawa. Do dziś brak odpowiedzi. Aktualizacja. Po moim wpisie odezwało się GunFire i podesłali kuriera po replikę. W piątek wróciła do mnie. Magazynek jest już trzymany przez zatrzask i nie giba się, gumka wg informacji została wymieniona. Niestety, kolba się lekko rozwarstwiła i giba się na boki, czego nie było wcześniej, ale taki już urok chińszczyzny, mogła się popsuć w transporcie. To, jak strzela sprawdzę dopiero w piątek. Quote Link to post Share on other sites
Rubens Posted August 21, 2018 Report Share Posted August 21, 2018 Paczka zamówiona w niedziele we wtorek jest . To tylko jeden plus Skuszony promocją na gunfire zakupiłem ich replike elcana z mirco i już wiem czemu jest na promocji . NA śrubach regulowania pozycji krzyża są widoczne ślady użytkowania plus pojawiają się ogniska korozji na lunecie (Chyba mają magazyn w starej piwnicy) . Problem pojawia się także z montażem jest po prostu krzyży i za chiny nie mogę równo zamocować na replice lunety , zawsze delikatny na bok ( niby nie przeszkadza w celowaniu ale jest upierdliwe że trzeba delikatne pochylać replikę . Wisienką na torcie jest krzyż i jego podświetlenie bo widać gołym okiem gdy jest mocno podświetlony że jest w środku lunety kurz i wraz z mocno czerwoną kropką mam piękną iluminację nieznanej mi galaktyki . jak z rdzą i montażem jestem sobie wstanie poradzić i naprawić te błędy to jednak przez podświetlenie będę musiał zgłosić reklamację . PS. może jeszcze wieczorem jeszcze przyjże się co to w środku może byc dokladnie , ale denerwujące jest że produkt nowy na gwarancji jest w gorszym stanie niż roczna używka . Quote Link to post Share on other sites
gratek Posted November 8, 2018 Report Share Posted November 8, 2018 (edited) Zamówione 2 sztuki towaru, od razu opłacone, forma wysyłki odbiór osobisty z adnotacją, aby połączyli z drugim oczekującym zamówieniem (paczkomat). Kilka dni ciszy i info, że nie mogą połączyć, ale za to jest gotowe do odbioru osobistego. Naciskam sklep z żądaniem wyjaśnienia sprawy. Kolejne kilka dni ciszy i informacja, że sprzedali jedną ze sztuk towaru, za który już zapłaciłem i rzekomo czekał na odbiór. W międzyczasie mieli uzupełnienie stanu magazynowego, ale nie zmienia to obrazu sytuacji. Kilka dni później kupiłem u nich kolejny towar z opcją płatności przelewem tradycyjnym. W międzyczasie poprosiłem o połączenie z poprzednim zamówieniem. Krótko po tym dostaję info, że towaru nie ma (myszy zjadły/sprzedali komuś innemu/ktoś ukradł/I dont give a fuck). Naciskany pracownik łga wbrew własnemu regulaminowi (albo z powodu ignorancji), że jak od razu nie opłacę zamówienia, to mają mnie w 4 literach i każdy może sobie ten towar kupić. I tego kopa w dupę dostaję będąc klientem, który zostawił u nich na prawdę grubą kwotę (5 cyferek). Miałem już kiedyś z nimi przejścia ocierające się oszustwo z ich strony, ale ostatecznie przymknąłem oko i udało się dogadać. Niestety natury "człowieka" się nie zmieni. Póki idzie dobrze, to jest dobrze, ale ułomność tego sklepu widać dopiero przy sprawach spornych albo komplikacjach. Sprawa leci do UOKiK. Na szczęście pan z obsługi w swojej niekompetencji przyznał się do tych praktyk w mailu. Krzyż na drogą pętaki, grosza już ode mnie nie zobaczycie. Customer service level ściek. Klakierom sklepu wykręcającym kota ogonem z góry nie dziękuję za komentarze. Edited November 8, 2018 by gratek Quote Link to post Share on other sites
gratek Posted December 28, 2018 Report Share Posted December 28, 2018 Miałem u was już nie kupować, bo jesteście oszustami i krętaczami, ale głupi się skusiłem. No i kupiłem tłok Promyka w promocji, który w reg cenie kosztuje u was chyba 179zł. 30min temu odebrany z Paczkomatu. Brawo ku...! Promocja taka, że zamiast towaru nowego jakiś używany parch po koślawym AOE. Śmieciarnia i chamskie naciągactwo klienta. Nie kupujcie w tym sklepie. W sklepach z Azji poczekacie 3-4 tygodnie, ale przynajmniej ceny lepsze, a obsługa klienta kilka poziomów wyżej. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.