MAJOR762 Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 (edited) No i nie jest kolorowo. Pokrętło od hopka jednak się rozjechało jak w poprzedniej (ale na szczęście była rozłożona jak się stało i od razu skleiłem), i na nieszczęście zamek sobie wziął i pękł przy którymś przeładowaniu. Tak sobie pękło: Srebrna rurka jest nakręcana na tuleję z gwintem wystającą z elementu czarnego. Oczywiście owa tulejka jest ZnALowa jak reszta i ma grubość ścianek jakieś 1mm. Idiotę który to wymyślił powiesiłbym na moście za nabiał. Nie do naprawienia, trzeba będzie dotoczyć w zastępstwie dla rurki stalowy trzpień, rozwiercić gniazdo w elemencie czarnym i nabić trzpień na żywicę w ten czarny bloczek. Mam nadzieję że się uda. Fakt że będzie to ciężkie ale wtedy już nie do zabicia. A z pozytywów, moja M14 dostała już MOSFET i nowe kabelki (2x4mm2 :D), na batce 7,2 lutowanej przeze mnie na tych samych ogniwach co stockowa replika ma lepszy ROF i reakcję na spust niż na stock kablach i na 9,6. MOSFET i grube kable to jednak cudo :D Edited November 29, 2009 by MAJOR762 Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 (edited) Witam, Dziękujemy za zainteresowanie :) Tak-jest taka możliwość. Cena za przeróbkę magazynka(po dostarczeniu magazynka do przeróbki)wynosi 30zł. Pozdrawiam. Bogdan. Repliki G&H. ;) Edited November 29, 2009 by Gekon_1 Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 Dzięki Ci Gekonie :) No to mnie miło zaskoczyli. To znaczy że w ładownice od m16 zmieści się więcej magów jak się dobrze ułoży :D:D Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 Jak będziesz zamawiał to podeślij zdjęcia :) Quote Link to post Share on other sites
nekkoru Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 Piszę w imieniu mojego znajomego który po 10 minutach od dorwania sowojej nowej m14 (socom) wykończył ją :D. Cała paczka przyszła do mnie - pod moją batke hulało nieźle. Znajomy wziął zabawke do siebie. Po 30 minutach ladowania postnowil sprawdzic czy strzela i jak mi mówi "na pusto trzymał spust przez 20sekund" twierdzi że batka zaczeła zwalniać (rozładowywała sie batka?). Podlaczyl batke do ladowania na te magiczne 7h i nie chciała działac (m14 milczy). Podpielismy dzis pod moją batke i tez nie działa (to nie jest problem akumulatorów bo oba trzymają V). Sprawdziliśmny okablowanie, rozkrecilismy zabawke, styki, bezpiecznik - all OK. Podejrzewam że mógł spalić silnik (aczkolwiek głowy nie dam - jestem nowy airsoftmaniakiem). Takwięc pytam ię jakie mogą być możliwe przyczyny nim znajomy wysle ją na gwarancje. (dodam też że mamy problem ze złożeniem repliki :D) Ps. Sory za błędy =D Quote Link to post Share on other sites
Noxagon Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 (edited) Małe pytanko , czy magazynki Kings Arms będą dobrze działy z tą repliką ? Chodzi mi o te tutaj http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=4681 Edited December 4, 2009 by Noxagon Quote Link to post Share on other sites
DevilM4n Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Piszę w imieniu mojego znajomego który po 10 minutach od dorwania sowojej nowej m14 (socom) wykończył ją icon_biggrin.gif. Cała paczka przyszła do mnie - pod moją batke hulało nieźle. Znajomy wziął zabawke do siebie. Po 30 minutach ladowania postnowil sprawdzic czy strzela i jak mi mówi "na pusto trzymał spust przez 20sekund" twierdzi że batka zaczeła zwalniać (rozładowywała sie batka?). Podlaczyl batke do ladowania na te magiczne 7h i nie chciała działac (m14 milczy). Podpielismy dzis pod moją batke i tez nie działa (to nie jest problem akumulatorów bo oba trzymają V). Sprawdziliśmny okablowanie, rozkrecilismy zabawke, styki, bezpiecznik - all OK. Podejrzewam że mógł spalić silnik (aczkolwiek głowy nie dam - jestem nowy airsoftmaniakiem). Takwięc pytam ię jakie mogą być możliwe przyczyny nim znajomy wysle ją na gwarancje. (dodam też że mamy problem ze złożeniem repliki icon_biggrin.gif) mialem cos podobnego. Odrazu po rozpakowaniu podlaczylem batke i chcialem sprawdzic czy strzela, okazalo sie ze nie, potem podlaczylem na 4h tez nie strzelala, a potem na 12h i podlaczylem do repliki, a tu stopilo mi plastik w przejsciowkach i batka do wyrzucenia, nie wiem co z silnikiem :( Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 @ MAJOR762 Czy mógł byś mi powiedzieć jakie łożyska siedzą w tej nowej M14'tce ? Na stronce mowa jest o polykarbonowych jednak ze sklepu otrzymałem informację że w replice są standardowo stalowe łożyska. :roll: Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 Dwa razy miałem metalowe . Quote Link to post Share on other sites
melon Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 Od jakichś dwóch godzin jestem posiadaczem swojej pierwszej M14, czy ktoś może mi powiedzieć czy lufa która tam jest w stocku naprawdę ma średnicę 6.04? Mam w zapasie lufę 6.04 G&G jednak długości 441mm, więc zastanawiam się czy ma sens wymiana. Czy stockowy silnik i aku uciągną sprężynę M120? Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 (edited) Moja pierwsza M14 którą miałem na początku tego roku miała metalowe 6mm ślizgi, obecna tak samo. Kompletnie nie mam pojęcia dlaczego tekst o polikarbonowych wisi tyle czasu w sklepie. EDIT: Od jakichś dwóch godzin jestem posiadaczem swojej pierwszej M14, czy ktoś może mi powiedzieć czy lufa która tam jest w stocku naprawdę ma średnicę 6.04? Mam w zapasie lufę 6.04 G&G jednak długości 441mm, więc zastanawiam się czy ma sens wymiana. Nie wiem czy moja lufa ma średnicę 6,04, wiem natomiast że m14 strzela fajnie, celnie i ma dobrą powtarzalność. Jeśli ta G&G jest do standardowych komór to nie wejdzie do M14, inne umiejscowienie frezów do zatrzasku stabilizującego lufę. Czy stockowy silnik i aku uciągną sprężynę M120? Silnik bez problemu (aczkolwiek ja swój wymieniłem na stockowy Boyi który jest trochę lepszy, ale wymieniłem tylko dlatego że miałem takowy silniczek po poprzedniej replice). Aku również ale tylko w przypadku gdy wymienisz kable i wstawisz MOSFETa. Na stocku będzie to chodziło słabo i styków spustowych pozbędziesz się szybko, są strasznie delikatne (wada M14). Moja rada - wyjmij całą komorę z lufą i wymyj wszystko, moja gumka i cała komora jak już pisałem parę postów wyżej dosłownie ociekały olejem silikonowym a lufa była zasyfiona w środku, po umyciu różnica w strzelaniu niebo a ziemia. Edited December 9, 2009 by MAJOR762 Quote Link to post Share on other sites
melon Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 Nie będę się bawił w mycie gumki tylko od razu ją wymienię na systemę która leży obok tejże lufy G&G :P Dzięki za odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
Dogtag Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Na systemie z tego co pamiętam bardzo często są dublety. Ponoć najlepsza do tej giwery jest guma MB, ja osobiście mam i jestem zadowolony niesamowicie. W stosunku do stocka poprawa zasięgu o około 5-10m. Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 @Dogtag, a o którym MadBullu mówisz? Quote Link to post Share on other sites
Dogtag Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Ja osobiście mam zamontowanego silikonowego, z tego kompletu: http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1933 Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Melon - nawet ja wymieniasz gumkę to i tak musisz wyczyścić lufę i umyć komorę, no chyba że Tobie przegląd repliki robił ktoś inny niż mi i nie będzie Ci ciekło olejem silikonowym z komory tak jak mi. Tak czy tak, polecam wszystko umyć, ja umyłem stock gumkę i całą resztę mimo że też nową zakładałem. Quote Link to post Share on other sites
melon Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Powiadacie że na gumce systemy mogą być problemy? Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Gumka systemy nie jest zbyt szczelna w tej komorze. Ja osobiście przymierzam się do Guardera albo do tego madbulla. Quote Link to post Share on other sites
VanDerSeba Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Ja raczej sprawdzę Guardera... Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Guardery to szit. Ja osobiście mam gumkę z tego zestawu: http://www.taiwangun.com/czesci_i_akcesori..._ak_cm-471.html i czarny dystanser H Elementa. Strzela fajnie, mimo że bardzo sporadycznie zdarzy się podwójna kulka, ale to 1 strzał i już wszystko idzie OK. Z wymianą lufy będę testował gumkę JBU. Quote Link to post Share on other sites
Matoss Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 (edited) A ja mam takie pytanie , jak rozebrac to maleństwo ? I czy selektor można jakoś dokręcic by luźno nie chodził ? I jak można zastąpic bolta , co trzeba dokladnie zakleic ? :mrgreen: standardowo w swoim też nie mam :-D Edited December 10, 2009 by Matoss Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Poszukaj wszystko było opisane... a selektora się nie da dokręcić, próbowałem wiele razy i nic. :/ Quote Link to post Share on other sites
Dogtag Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Guarder słynie ze swojej słabej wytrzymałości więc nie radzę go montować bo po prostu szkoda czasu/pieniędzy/zdrowia(znów urwałem ten jeb@#$ garbek) Ja poszedłem za radą Drakeusa i zamontowałem właśnie MB, sam też chciałem wsadzać Guardera bo dostępniejszy, bo już sprawdzony etc. Jak rozebrać? To zależy do jakiego stanu chcesz to zrobić. Tu masz do pewnego momentu wszystko pokazane: http://www.mechbox.com/m14/m14-disassembly-agm.html Selektor to największy badziew we wszystkich 14 i albo ustaw na stałe na auto(opcjonalnie singiel) i się nie baw, albo zdemontuj dźwignie, albo pogódź się z tym że musisz tego pilnować żeby Ci nie zginęło. Quote Link to post Share on other sites
Warlord Shadow Posted December 20, 2009 Report Share Posted December 20, 2009 Przeczytałem cały temat i mam wątpliwości co do ogólnej opinii o M14 CYMY. Z jednej strony każdy mówi, że to dobra replika ale z drugiej strony: -wypada pin od bolt cactha; -kable są słabej jakości; -psuje się selektor ognia; -mało miejsca na baterię w kolbie; -słabe połączenie kabli z silnikiem. Powiedzcie mi więc- czemu jest taka "dobra"? :) Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted December 20, 2009 Report Share Posted December 20, 2009 Bo ma magiczny hop up i zasuwa na prawdę daleko. Wszystkie problemy które wymieniłeś da się rozwiązać czesto tanim kosztem. zalety można długo wymienić, jedną z ważniejszych jest... klimat. PS to tylko moje opinie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.